Yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä on voivottelijat
Ne joilla vähän joka paikkaa kolottaa, vähän väliä kuuluu "aiaiaiaiai" ja tuolilta ylös nousemisen aikana puhistaan ja ähkitään. Enkä puhu mistään vanhuksista vaan keski-ikäisistä.
Kommentit (18)
Aiaiai kun niveliin sattuu tämä kirjoittelu, mut minkäs teet aiaiaiaia
Mun yks sukulainen tekee tuota jopa puhelun aikana, yhtäkkiä vaan alkaa voivotella jotain kipeää polvea. Epäkohteliasta minusta.
Se kertoo mielenterveysongelmista tai läheisyyden puutteesta. Ihmiset tahtovat osakseen myötätuntoa ja välittämistä. Ainut keino on valittaa kolotuksiaan. He ikäänkuin testaavat vieläkö heistä välitetään edes yleisellä tasolla
En kuuntele tuollaista yhtään. Menen pois, jos joku noin tekee. Tuollaisella menettää lopunkin huomion.
Sinä et määritä kenenkään toisen kokemusta.
Minkä ikäinen itse olet? Keski-iässä noita kolotuksia alkaa tulla enemmän, ja ihan huomaamatta voi ähistä vaikka autoon istuessa.
Vierailija kirjoitti:
Määritinkin vaan oman kokemukseni tällaisen käytöksen ärsyttävyydestä.
Ap
Ai, minä kuuntelen mielelläni kerran. Kun heille tulee tunne, että tulevat kuulluksi, voidaan jutella jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pitää ähinät sisällään?
Joo, varsinkin jos ne vaivat on ihan itseaiheutettuja eikä ole valmis tekemään mitään että voisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä kuuntelen mielelläni kerran. Kun heille tulee tunne, että tulevat kuulluksi, voidaan jutella jotain muuta.
Ja kesken keskustelun yhtäkkiä kuuluukin aiaiaiaiaiai. Eivät nämä lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet? Keski-iässä noita kolotuksia alkaa tulla enemmän, ja ihan huomaamatta voi ähistä vaikka autoon istuessa.
Olen keski-ikäinen, eli 44 vuotta ja ei minua ainakaan satu mihinkään tai ole mitään sairauksia, minkä takia pitäisi voihkia.
Voivottelua jaksan kyllä kuunnella mutta valittamista en yhtään.
Eli kaikki Suomen yli 50-v naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kolotuksia tulee, jos ei huolehdi omasta kehostaan. Sairaudet toki oma lukunsa, mutta aika moni sairaus pahenee huonojen elintapojen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks sukulainen tekee tuota jopa puhelun aikana, yhtäkkiä vaan alkaa voivotella jotain kipeää polvea. Epäkohteliasta minusta.
Ei siis niin, että sanoisi polvensa olevan kipeä vaan yhtäkkiä älähtää kesken kaiken.
Samaa mieltä.