Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
41/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkurillit on kierot.

Mulla myös ja veljellä ja äidillä. Ollaanko sukua?

Vierailija
42/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nänni. Ei normaalikokoinen tai -näköinen, eikä siinä ole kolmatta rintaa - mutta silti, kolmas nänni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat aivan eriparia, toinen isompi kuin toinen, nännit myös eri näköiset ja kokoiset. Toinen sisemmistä häpyhuulista iso lerpake mutta toinen puoli olematon. Toinen jalka puoli kokoa suurempi kuin toinen

Vierailija
44/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvä aataminomena, vaikka olen nainen.

Vierailija
45/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri väriset silmät.

Vierailija
46/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aivoni ovat normaalit, mutta rakenteellisesti poikkeavat 🤔

Kiva kuulla neurologilta tuollaista aivokuvausten jälkeen.

Ei kuulemma mitään hätää mutta silti...

Vierailija
47/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitiligo

Vierailija
48/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä ihan viturallaan, sierainten välissä oleva väli on vinossa kuin kauttamerkki. Häpyhuulet on niin isot että on kuin olisi vaippa housuissa, vitiligo leviää vuosi vuodelta lisää ja hampaat on kohta kokonaan ilman kiillettä. Rahalla saisi korjattua nämä kaikki paitsi viyiligon, mutta sellaisia rahoja ei ole. En juurikaan enää poistu asunnostani.

Vierailija
49/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.

Vierailija
50/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännipihani ovat tosi isot ja soikeat. Ei siis lähelläkään pyöreää muotoa. Ja nännit sitten taas ovat pikkuruiset. Rinnat itse ovat lihomisten ja laihtumisten jälkeen isot, tyhjät pussit, keskenään kuppikoon verran erikokoiset, toinen on I ja toinen J, ympärysmitta 70. Inhoan niitä. Siis roikkuvat niin pahasti, että nuo soikeat nännipihat ulottuvat rintojen alaosaan asti. Nännit eivät osoita ihan suoraan lattiaan, mutta ei paljoa puutu. Ikää ei ole vielä edes 30 vuotta. :(

Vierailija
51/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännipihani ovat tosi isot ja soikeat. Ei siis lähelläkään pyöreää muotoa. Ja nännit sitten taas ovat pikkuruiset. Rinnat itse ovat lihomisten ja laihtumisten jälkeen isot, tyhjät pussit, keskenään kuppikoon verran erikokoiset, toinen on I ja toinen J, ympärysmitta 70. Inhoan niitä. Siis roikkuvat niin pahasti, että nuo soikeat nännipihat ulottuvat rintojen alaosaan asti. Nännit eivät osoita ihan suoraan lattiaan, mutta ei paljoa puutu. Ikää ei ole vielä edes 30 vuotta. :(

HOT!

Vierailija
52/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOT!

Tuskinpa oikeasti niin ajattelet. :/

Vierailija
53/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.

Vierailija
54/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.

Psykoosissa ollessaan ei tajuakaan itse olevansa "pöpi". Kokemusta on.

Vierailija
55/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suunnattoman suuri peenis

Vierailija
56/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosissa ollessaan ei tajuakaan itse olevansa "pöpi". Kokemusta on.

No se psykoosi on ollut mulla sitten yhdenjaksoisesti viimeiset 39 vuotta ja ihan olen onnistunut tässä psykoosissa opiskelemaan, etenemään uralla, perustamaan perheen ja kohta väittelrn tohtoriksi. Ihsn hyvä psykoosi siis.

Vierailija
57/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyen läntä, 164cm, mutta sääret ovat melko pitkät ja kapeat. Siinäpä ainoa asia, mistä minua kehutaan. Olen vaalea ja kuitenkin kulmakarvani ovat tummat ja tuuheat, samoin silmäripset. En juurikaan rusketu, kurjaa tällaisena kesänä!

Vierailija
58/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOT!

Tuskinpa oikeasti niin ajattelet. :/

Tottakai ajattelen, isot nännipihat on hot!

Vierailija
59/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas nänni. Ei normaalikokoinen tai -näköinen, eikä siinä ole kolmatta rintaa - mutta silti, kolmas nänni.

Minullakin oli. Nyt pelkkä arpi kun kävin poistattamassa.

Vierailija
60/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää sama, mutta vaan toisessa peukalossa. Toinen normaali eli eripari peukut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi