Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkurillit on kierot.
Mulla myös ja veljellä ja äidillä. Ollaanko sukua?
Minullakin kierot pikkurillit!
N savo
Mullakin! Joku joskus sanoi että on vahvasti periytyvää, niinku evoluutiota: pikkurilli lähteny surkastumaan vähitellen pois. Tietysti siinä menee joku muutama tuhatta vuotta.
Moi serkut!
Mulla on kaksi vaginaa, tai siis aukkoa siellä alhaalla. Ei paha, joillakin on kohtujakin 2.
Olen vähän toispuoleinen. Oikea silmä on sininen, vasen vihreä ja vähän suurempi kuin oikea. Vasen rinta kuppikoon suurempi kuin oikea. Oikean puolen poski myös ”roikkuu” vähän enemmän kuin vasen. Vasen käsi ja jalka myös pari senttiä pidemmät kuin oikealla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Nenä ihan viturallaan, sierainten välissä oleva väli on vinossa kuin kauttamerkki. Häpyhuulet on niin isot että on kuin olisi vaippa housuissa, vitiligo leviää vuosi vuodelta lisää ja hampaat on kohta kokonaan ilman kiillettä. Rahalla saisi korjattua nämä kaikki paitsi viyiligon, mutta sellaisia rahoja ei ole. En juurikaan enää poistu asunnostani.
Minulta korjattiin liian isot häpyhuulet, pyöräily oli kivuliasta ja seksi tuntui pahalta...oli jotenkin aina tiellä. Kävin näyttämässä gynekologilla ja sain lähetteen...piti vielä saada toisenkin lääkärin mielipide ja hyväksyntä. Maksoi vain sen yhden sairaalapäivän kun pääsi kunnalliseen. Yksityisellä voi maksaa monta sataakin. Rohkeasti hakemaan apua...itsekkin mietin useamman vuoden ja itse olisin niitä omia nahkapusseja leikannut enemmänkin😄 mutta nyt tuntuu urheilu todella hyvältä.
Käyttäjä13100 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Mulla sama juttu! Välillä ihmiset luulevat, et mulla on roska silmissä.
Tyttärelläni on tumman ruskeissa silmissä sininen läiskä. Näyttää hauskalta valokuvissa, niin kuin olisi joku virhe kuvassa.
Mulla on pari outoutta. Jotenkin hassua kun niitä on selvinnyt tässä matkan varrella erinäisillä lääkärikäynneillä.
Vasemmassa jalkaterässäni on yksi ylimääräinen luu. Tarkalleen en nyt muista, että missä kohdassa, mutta röntgenissä ihan tuli ilmi kun tutkittiin jotain mahdollista hiusmurtumaa. Se ei ilmeisesti edes ole niin hirveän harvinaista.
Lisäksi mä olen kohtumonsteri. Mulla on kaksi kohtua, joista kumpikin on vieläpä väliseinällisiä. Olen naureskellut, että kannan mukana neljää yksiöä. Olen myös ollut raskaana kerran ja raskaus sujui ihan normaalisti, joten siihen ei tämä vaikuttanut mitenkään.
Joku tuolla mainitsi, että on kahta eri hiuslaatua. Itseasiassa mulla samoin. Jos korvan kohdalta vetää vaatasossa rajan, sen alapuolelle jäävät hiukset kasvavat hurjan nopeasti ja ovat suoria ja hentoja. Sen rajan yläpuolella taas hiukset kasvavat reilusti hitaammin, ovat ihan kikkarat ja niitä on huomattavasti tiheämmässä ja ovat paksumpia. Eli jos antaisin tukkani olla leikkelemättä sitä, mulla olisi ohut luiru pitkä takatukka ja päältä lyhyt paksu kiharapilvi :D
Minulla heterokromia eli toinen silmä vihreänruskea ja toinen siniharmaa. Saan tasattua vaikutelmaa niin että laitan siniharmaaseen silmään sinertävää ripsaria ja vihreäruskeaan vihertävää ripsaria.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erittäin pienet pikkuvarpaat, joista molemmista puuttuu myös kynnet. Kynsien tilalla on vain umpinainen pieni kuoppa.
Minulle ei myöskään tullut toista etuhammasta luonnollisesti, vaan ien piti leikata auki ja alkaa vetämään etuhammasta sen avulla. Kesti vuosia, mutta oli kyllä sen arvoista. :D
Hei mulla on sama, tuo varvasjuttu siis! Vau, en olisi arvannut etten ole ainut
Minulla on krooninen idiopaattinen neutropenia eli neutrofiilien (eräs valkosolujen laji) määrä kehossani on luontaisesti hyvin pieni. Minulla epäiltiin nuorena leukemiaa mutta sen sijaan löytyi tämä, parempi niin. Paranen huonommin tulehdussairauksista ja esim. keuhkokuume voi olla kohtalokas mutta ei haittaa muuten elämää :)
Kohtu puuttuu ihan synnynnäisesti. Parisuhteen muodostaminen täysin mahdotonta, kun tässä ikäluokassa (35v.) miehet etsii vaan sitä, jonka kanssa voisi alkaa niitä lapsia tekemään... :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaginaa, tai siis aukkoa siellä alhaalla. Ei paha, joillakin on kohtujakin 2.
Onko eroa kumpaa pan*aan vai tuntuuko samalta?
Mitä jos vaihtaa reikää, huomaako sen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari outoutta. Jotenkin hassua kun niitä on selvinnyt tässä matkan varrella erinäisillä lääkärikäynneillä.
Vasemmassa jalkaterässäni on yksi ylimääräinen luu. Tarkalleen en nyt muista, että missä kohdassa, mutta röntgenissä ihan tuli ilmi kun tutkittiin jotain mahdollista hiusmurtumaa. Se ei ilmeisesti edes ole niin hirveän harvinaista.
Lisäksi mä olen kohtumonsteri. Mulla on kaksi kohtua, joista kumpikin on vieläpä väliseinällisiä. Olen naureskellut, että kannan mukana neljää yksiöä. Olen myös ollut raskaana kerran ja raskaus sujui ihan normaalisti, joten siihen ei tämä vaikuttanut mitenkään.
Joku tuolla mainitsi, että on kahta eri hiuslaatua. Itseasiassa mulla samoin. Jos korvan kohdalta vetää vaatasossa rajan, sen alapuolelle jäävät hiukset kasvavat hurjan nopeasti ja ovat suoria ja hentoja. Sen rajan yläpuolella taas hiukset kasvavat reilusti hitaammin, ovat ihan kikkarat ja niitä on huomattavasti tiheämmässä ja ovat paksumpia. Eli jos antaisin tukkani olla leikkelemättä sitä, mulla olisi ohut luiru pitkä takatukka ja päältä lyhyt paksu kiharapilvi :D
Voit siis raskautua molempiin kohtuihin eri aikaan?
Minulla on tässäkin ketjussa useampaan kertaan mainittujen Megan Fox -peukaloiden lisäksi myös toinen "epämuodostuma" molemmissa käsissäni, eli pikkusormeni ovat tavanomaista lyhyemmät. Pikkusormien ja viereisten nimettömien pituusero on n. 5cm. Sekä kyseisten sormien alin nivelluu että siihen yhdistyvä kämmenen ulkoreunan luu ovat molemmat normaalia lyhyemmät, eli minulla siis puuttuu pikkusormien kohdalta rystynen, ja luiden väliin jää pieni kuoppa kun käsi on nyrkissä.
Koska olen oman "friikkiyteni" takia herkistynyt tarkkailemaan ihmisten käsiä, olen bongannut muillakin sekä samanlaisia paksuja peukaloita että lyhyitä pikkusormia, mutta en kenelläkään samanaikaisesti molempia erikoisuuksia kuten itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Kohtu puuttuu ihan synnynnäisesti. Parisuhteen muodostaminen täysin mahdotonta, kun tässä ikäluokassa (35v.) miehet etsii vaan sitä, jonka kanssa voisi alkaa niitä lapsia tekemään... :/
Mulla on jo lapsi tehtynä?
Multa puuttuu luu ranteesta tai se on kulunut, on kuulemma vain irrallinen riisinjyvän kokoinen jäänne siitä jäljellä. Ei ole mitenkään haitannut elämää, sattumalta lääkäri huomasi muun röntgenkuvauksen yhteydessä ja vähän ihmetteli.
Nää on jotenkin hauskoja :D
Mullakin kolmas nänni, joka on onneksi pieni ja näyttää kauempaa tavalliselta luomelta. Lähietäisyydeltä kyllä muistuttaa selvästi nänniä, mutta kun se on tuolla haarovälin läheisyydessä niin ei sitä kovin moni ole toisaalta päässyt tarkastelemaankaan.