Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
241/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nänni. Todella pieni toisen nännin vieressä,siinä on ihan nännipiha ja nännin nupukka. Lääkäri sanoi että siitäkin tulee varmasti maitoa jos/ kun imetän joskus.

Vierailija
242/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oooh kirjoitti:

Penis on vasemmalle vino, ja ylöspäin kaareva.

Peyronien tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkurillit on kierot.

Mulla myös ja veljellä ja äidillä. Ollaanko sukua?

Minullakin kierot pikkurillit!

N savo

Vierailija
244/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan väännettyä kieleni kolmelle rullalle eli aaltomaiseksi. Yleensähän porukka saa väännettyä sen vain yhdelle rullalle.

Tuo on opeteltavissa. Tai ainakin itse opettelin. Ennen sain vain yhdelle rullalle, nykyään kolmelle.

Vierailija
245/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vasemmassa korvassa korvakäytävää (eikä kuuloa).

Vierailija
246/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on karhun käpälän muotoinen syntymämerkki kaulassa ja lapaluuni ovat yliliikkuvaiset. Kieleni taas on ylipitkä, yltää nenään asti ja sillö on hyvin ahtaat oltavat suussa. Saan päänahkani ja korvani heilumaan sekä leukani raksahtelee aina haukotellessa ja syödessä.

Vierailija
247/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu 4 alinta nänniä. Nisäkkäiden tapaan nännilinjojen seitsemästä mahdollisesta 5 ylintä löytyvät molemmin puolin. Kahdet kainaloissa, normaalit isot ja sitten vielä rintakehän alaosassa kahdet. Ne 8 mininänniä ovat 3-5 mm ja vain kainaloissa olevat pari kohoavat ihon pinnalta nypyiksi asti. Hyvä tietää, ettei puristele niitä finneinä tai sheivatessa riko. Turha niitä olisi poistattaa, ei niihin liity syöpäriskiä kuten luomiin.

Vierailija
248/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn koukistamaan sormiani myös pelkästään ensimmäisestä nivelestä.

Vierailija
249/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliliikkuvat nivelet. Kaikki muut nivelet taitaa liikkua liikaa paitsi kyynärpäissä. Etu- ja keskisormet on ihan vinot niin, että jos laitan vaikka etusormet vierekkäin niin sormenpäiden väliin jää noin 2cm rako kun oikea sormi kaartuu oikealle ja vasen vasemmalle.

Pystyn levittämään varpaat niin, että sukat jalassa näyttää ihan räpylöille.

Minulla on muuten selvästi luonnonkiharat hiukset, mutta alahiukset vain hieman tapuisat ja paljon sileämmät ja ihan erituntuiset kuin muut hiukset. Minulla on päässäni siis kahta eri hiuslaatua. :D

Vierailija
250/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn jännittämään tärykalvon jännittäjälihasta tahdonalaisesti. Meidänlaisille on jopa oma subreddit https://www.reddit.com/r/earrumblersassemble/ 😁

Vierailija
251/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.

Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?

Vierailija
252/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Mulla täysin sama!

Vierailija
253/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Geenit

Sisäsiittoisuutta

Vierailija
254/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella voimakas ja komea pitkä mies, ehkä kantakaupungin komein!

Vierailija
255/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää on kumia, ex-puoliso sanoi aikoinaan kaikki mitä hän mulle sanoo kimpoaa takaisin,olen kuitenkin kiitollinen ettei pääni ole muovia koska uin aika paljon ja luonnon ystävänä en halua ettei päästäni irtoa mikromuovia vesistöjä pilaamaan.

Vierailija
256/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megakokoiset isot häpyhuulet. Oon mitannut niiden olevan yli 10 cm. Ei kivat.

Vierailija
257/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju, kunnes jotkut idioitit tulivat pilaamaan tämänkin. Säälittäviä runkkareita.

Vierailija
258/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ketju, kunnes jotkut idioitit tulivat pilaamaan tämänkin. Säälittäviä runkkareita.

Vaikka yritit naamioida lukihäiriösi aggressiolla, niin kiinni jäit!

Vierailija
259/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurillit vääntyy toisia sormia kohti, peukut taipuu 90 asteen kaareen kun pistän peukut pystyyn.

kaula ei ole siro tai sileä, vaan siinä on makkaroita ja neljä uurretta kaulan ympäri, vaikka olen vähän alipainoinen. Vauvana kuulemma kirveli(?) kun maitoa meni uurteisiin.

lättäjalat ja yliliikkuvat nilkat.

häntäluu näkyy ihon alta lommona.

purppura syntymämerkki keskellä alahuulta.

Vierailija
260/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napani ei ole keskella mahaa vaan usean sentin keskiviivan vasemmalla puolella. En tieda onko tama kuinkakin erikoista.