Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
261/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmassa takareidessä on ovaalin muotoinen, peukalonpään kokoinen tummanruskea luomi. Jostain syystä siinä kasvaa paksumpi karva kuin muualla "samalla alueella". Onko se jotenkin paremmin lannoitettu alue tjsp. :D

Vierailija
262/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 65kg ylimääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän voimakas oksennusrefleksi. Joidenkin tavallisten sanojen tai äänien kuuleminen saa kakomaan vedet silmissä. Ei kiva, kotoa ei ole hauska poistua.

Vierailija
264/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herttakohtu, tosin se taitaa olla suht yleinen - mutta poikkeama kuitenkin.

Ja alaleuassa, alahampaiden takana minulla on jotkin luukohoumat. Hammaslääkärikin kiinnitti niihin joskus huomiota, ja sanoi, että "ne ovat erikoiset, mutta mitään haittaa niistä ei ole". En ole onnistunut löytämään niistä mitään tietoa, joten en tiedä kuinka yleisiä sellaiset ovat tai mikä ne aiheuttaa.

Vierailija
265/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herttakohtu, tosin se taitaa olla suht yleinen - mutta poikkeama kuitenkin.

Ja alaleuassa, alahampaiden takana minulla on jotkin luukohoumat. Hammaslääkärikin kiinnitti niihin joskus huomiota, ja sanoi, että "ne ovat erikoiset, mutta mitään haittaa niistä ei ole". En ole onnistunut löytämään niistä mitään tietoa, joten en tiedä kuinka yleisiä sellaiset ovat tai mikä ne aiheuttaa.

Niitä sanotaan toruksiksi, ovat luun liikakasvua.

Vierailija
266/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksestäni puuttuu frenulum.

Vierailija
267/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin varusmiespalveluksen lääkärintarkastukseen (ennen palveluksen alkamista) ja sain kuulla lääkäriltä olevani palvelusluokan A2 kunnossa, enkä korkein A1. Syynä toinen jalkani, joka on 1,5cm pitempi kuin toinen. Mutta kroppa on käsitellyt asian niin, että toinen lonkka on 1,5cm ylempänä, joten jalat ovat lattialla samalla tasolla. Juoksuharrastuksessa se näkyi nuorempana niin, että pitempi jalka oli aina se taaempi. Sillä tuntui saavan paremman vauhdin telineestä ponnistettaessa. Tämä tuli ensimmäisenä mieleen, kun kuulin jalkojen olevan erimittaiset.

Vierailija
268/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris koloboma, kuten kadonneella Madelinella, avaimenreiän muotoinen. Lisäksi saan peukalon nivelen paikoiltaan, eli käsiraudat ei minua pitele. Sormet muutenkin joustavat, saan peukun kiinni ranteeseen koko matkalta, kuten kaikki sormet taitettua kämmenen päälle "kaksinkerroin". Saan varpaat yhtä haralleen kuin sormet, näyttää hauskalta. Pääsen myös olkalukosta pois (harrastin taistelulajia, en ole rettelöinyt :D)

Vierailija
269/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

missä se on?

Oikean rinnan alla. Tunnen toisen henkilön, jolla on kaksi. Hänellä ne ovat samalla kohdalla, mutta molemmin puolin.

Minulla on kainalossa maitorauhanen ja nänni, ei mikään ulkoneva, vaan pelkkä tiehyt. Raskaana ja imetysaikana kainalosta valui maitoa :(

Sama mulla! Ja ”kainalonänni” oli tuona aikana myös tosi kosketusarka. Näin ”normaalitilassa” ei haittaa mitenkään.

Vierailija
270/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oooh kirjoitti:

Penis on vasemmalle vino, ja ylöspäin kaareva.

Peyronien tauti.

Käyryys ja vinous on useimmiten synnynnäistä ja normaalia. Peyronien tauti on selkeä muutos aiempaan ja siihen liittyvät omat tuntomerkkinsä.

Vierailija
271/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissä heterokromia. Iiristen ympärillä kirkkaan kultaiset rinkulat ja muuten silmät on vihertävän turkoosit, tulee mieleen kirkas rantavesi toisella puolen maailmaa :)

Puolet toisesta käsivarresta (kyynärpään ja ranteen välissä) on pienten punaisten ja purppuroiden verisuonten peitossa, ero toiseen käteen verrattuna on näkyvä. Käsivarressa oli suuri punainen syntymämerkki, mikä onneksi hävisi itsekseen muutamassa vuodessa.

Vierailija
272/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hiustupsu oikean korvan takana, ei ole tarttunut väri vaikka hiuksia tullut värjättyä useampaan otteeseen.

Vierailija
273/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei haise hiki. Hikoan kyllä, jopa paljon mutta hikeni ei haise. Jokin bakteeri puuttuu iholta. Isäni oli samanlainen. Hyvä ominaisuus kyllä. Sen sijaan jalkahikeä erittyy myös paljon ja se haiskahtaa. Pesen melko usein esim. lenkkarit pesukoneessa.

Olet perinyt geeniversion isältäsi joka on yleinen aasiassa, samoin siihen liittyy kuiva korvavaikku. Googlaa vaikka.

Vierailija
274/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla. 

Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan. 

Torukset?

Hyvänlaatuinen luukasvu alaleuassa, kielen puolella. Minulla piilotteli ylimääräinen hammas toruksessani, josta puhkesi päälle 30 vuotiaana. Leikkaava lääkäri sanoi että toruksista harvemmin tulee ongelmia paitsi jos saa tekarit jolloin ne poistetaan ettei hankaudu ikenet rikki ja tekarit sopii suuhun.

Vierailija
275/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut sukututkimusta. Viime vuosina olen löytänyt tietoja että suvussa (isän ja äidin puolella) on kulkenut mielisairautta jo yli 80 vuoden ajan.

En ole kertonut tästä kenellekään mutta tiedän etten itsekään ole täysin kunnossa.

276/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Mulla sama juttu! Välillä ihmiset luulevat, et mulla on roska silmissä.

Vierailija
277/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvat hieman eri paria ja ahtaat korvakäytävät.

Kaikkien korvat ovat eriparia. Se auttaa äänen tulosuunnan tulkitsemisessa, kun korvilla on hieman erilainen muoto eri puolilla päätä.

Vierailija
278/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti selässä. Saisi helposti poistettua, en vain ole jaksanut. Hassua, kun ei ole mitään käsitystä, milloin se muodostui, tuskin se aina on siellä ollut.

Vierailija
279/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sisäänpäin kääntyneet nännit :D Ei itseä haittaa, mutta muistan ikuisesti kun katottiin teininä kaverin kanssa jotain "Nolot vartalot"-ohjelmaa ja jollain oli sama juttu, kaverini heti kommentoi että kellä ihmeellä on tollaiset 😂🤷 No en sanonut mitään

Vierailija
280/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella tuuheat hiukset, jotka kuulemma tuntuvat lähinnä hevosen jouhilta, ja olen myös suht tumma. Siksi tuntuu hassulta, että mulla ei ole koskaan kasvanut juuri kulmakarvoja, vain pari hassua haiventa.