Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
301/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateenkorvani on iso mötikkä, vaikka aikuisilla sen kai pitäisi olla surkastunut pois.

Vierailija
302/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on megan fox peukalo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on megan fox peukalo?

Googlaa "Megan Fox thumb" niin näet kuvista.

Vierailija
304/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan liikuttaa korviani.

Vierailija
305/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole normaalia esinahkaa vaan kullinnuppi on aina ollut paljaana.

Vierailija
306/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalu 18cm pitkä, mutta leveys 3cm ;(

Vierailija
307/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari outoutta. Jotenkin hassua kun niitä on selvinnyt tässä matkan varrella erinäisillä lääkärikäynneillä.

Vasemmassa jalkaterässäni on yksi ylimääräinen luu. Tarkalleen en nyt muista, että missä kohdassa, mutta röntgenissä ihan tuli ilmi kun tutkittiin jotain mahdollista hiusmurtumaa. Se ei ilmeisesti edes ole niin hirveän harvinaista.

Lisäksi mä olen kohtumonsteri. Mulla on kaksi kohtua, joista kumpikin on vieläpä väliseinällisiä. Olen naureskellut, että kannan mukana neljää yksiöä. Olen myös ollut raskaana kerran ja raskaus sujui ihan normaalisti, joten siihen ei tämä vaikuttanut mitenkään.

Joku tuolla mainitsi, että on kahta eri hiuslaatua. Itseasiassa mulla samoin. Jos korvan kohdalta vetää vaatasossa rajan, sen alapuolelle jäävät hiukset kasvavat hurjan nopeasti ja ovat suoria ja hentoja. Sen rajan yläpuolella taas hiukset kasvavat reilusti hitaammin, ovat ihan kikkarat ja niitä on huomattavasti tiheämmässä ja ovat paksumpia. Eli jos antaisin tukkani olla leikkelemättä sitä, mulla olisi ohut luiru pitkä takatukka ja päältä lyhyt paksu kiharapilvi :D

Voit siis raskautua molempiin kohtuihin eri aikaan?

Kyllä, lääkärin mukaan tämä on mahdollista, joskin toki todella pieni todennäköisyys sellainen. Vasemmalla olin silloin viimeksi raskaana :D Periaatteessa voisin saada vaikkapa kahden kuukauden välein vaikkapa kaksoset.

Vierailija
308/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toinen peukalo on ilmeisesti tuollainen  Megan Fox-peukalo ja ilmeisesti se on meillä jonkinlainen sukuvika, sillä ainakin kahdella sukulaisella on sellaiset peukalot, heillä tosin molemmat peukalot ovat sellaiset, mutta minulla on vain toinen ja toinen on ns. "normaali". Joskus olen miettinyt, että voitaisiinko se peukalo, joka on tuollainen muuttaa saman näköiseksi tuon toisen peukalon kanssa, mutta en sitä kuitenkaan halua mennä leikkauksessa muuttamaan, koska siitä ei ole minulle mitään haittaa ja leikkauksessa on aina omat riskinsä, vaikka se olisikin pieni.

Vierailija
309/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäluu taipuu ylöspäin eikä alas. Ei ole vaivannut aikuisena, mutta lapsena tulehtui.

Vierailija
310/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oikean jalan nimettömän varpaankynsi kasvaa vinosti varpaaseen nähden. Muissa varpaissa kynnet kasvavat suoraan.

Vierailija
311/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat aivan eriparia, toinen isompi kuin toinen, nännit myös eri näköiset ja kokoiset. Toinen sisemmistä häpyhuulista iso lerpake mutta toinen puoli olematon. Toinen jalka puoli kokoa suurempi kuin toinen

Mulla myös toinen häpyhuuli jättisuuri ja toinen ihan mini.

Lättäjalat löytyy myös.

Silmät on myös hieman eriväriset. Molemmat vaaleanvihreät mutta toisessa enemmän harmaata.

Vierailija
312/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 65kg ylimääräistä.

Alapeukkujen määrästä päätellen tätä ei ilmeisesti pidetäkään mitenkään erikoisena. Huojentava tieto.

Vierailija
313/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonksuvat leuat. Aina kun haukottelen, leukakalustoni kolisee. 

Toinen peukaloni on yli sentin lyhyempi kuin toinen sekä paksu ja leveä.

Mulla on ruvennut lonksumaan leuat liian purukumin syömisen seurauksena. Hammaslääkäri sanoi näin.

Nykyään hävettää syödä muiden seurassa kun se lonksuminen kuuluu niin selvästi muillekin. 😕

Vierailija
314/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun häpykummullani, juuri trimmatun karvoituksen yläpuolella, on kaksi tummaa, tarkkarajaista luomea samalla korkeudella, kappaleen matkaa toisistaan. Kerran yksi naisgynekologi naurahti spontaanin ihastuneesti, osoitti niitä ja totesi, että "nuohan näyttävät ihan silmiltä!" Ja niin ne vähän koomisesti näyttääkin, silmät ja parta siinä alla. Onneksi mies ei ole asiaa kommentoinut, enkä itse jaksa häiriintyä asiasta. Ruumiini voi sitten jonkin onnettomuuden jälkeen tunnistaa niistä, jos ei mistään muusta.

Vierailija
315/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 36v ja kaikki viisaudenhampaat on vielä ikenen sisällä. Yksi hammas on täysin poikittain ikenen sisällä, mutta koska se ei ole vaivannut sitä eikä muitakaan viisaudenhampaita ole tarvinnut poistaa.

En oikein usko niiden koskaan puhkeavankaan.

Vierailija
316/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin pienet pikkuvarpaat, joista molemmista puuttuu myös kynnet. Kynsien tilalla on vain umpinainen pieni kuoppa.

Minulle ei myöskään tullut toista etuhammasta luonnollisesti, vaan ien piti leikata auki ja alkaa vetämään etuhammasta sen avulla. Kesti vuosia, mutta oli kyllä sen arvoista. :D

Huh, nää kuulostaa kyllä erikoisilta jutuilta. 😳 Miten pitkät ne pikkuvarpaat on? Sentin mittaiset?

Vierailija
317/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut sukututkimusta. Viime vuosina olen löytänyt tietoja että suvussa (isän ja äidin puolella) on kulkenut mielisairautta jo yli 80 vuoden ajan.

En ole kertonut tästä kenellekään mutta tiedän etten itsekään ole täysin kunnossa.

Otan osaa. Mulla on kans tää sama juttu. Vanhemmat on aina vaiennut siitä mut tiedän että mun isovanhemmilla ja vanhemmilla on mt-ongelmia, myös mun veljellä. Tiedän että jotkut mun jutut voi selittää myös sairaudeksi.

Koska alkaa iso pyörä heittämään, sitä mietin.

Vierailija
318/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eripari silmät. Toinen on ruskea ja toinen vihreä..

Vierailija
319/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toisesta pikkuvarpaasta puuttuu kynsi.

Vierailija
320/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni penis ollut aina. Elämä ominaisuuden kanssa ollut rankkaa. Koulussa luokkakaveri pilkkasivat rajusti liikkatunneilla,uimatunnit oli aina yhtä tuskaa. Armeijassa kaverit nauroivat ja se ainainen tuijotus! Mukamas huomaamatta katsotaan,aina sen huomasin. Nyt 40 v aikuisena, en mene minnekään missä joutuisi olemaan alasti. Aina sitä tuijotetaan,oli mies tai nainen kyseessä.