Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

321/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäiset varpaat on lyhyimmät

Vierailija
322/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin värittömät kulmakarvat. Olen muutenkin siis vaalea, mutta kulmakarvat ovat täysin värittömät. Ei tarvi nyppiä, piirtää päälle vaan... No, en tiedä kuinka erikoista tämä on :)

Joo ei ole erikoista, on suomalaista. Taidat olla kovin nuori tai naivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin värittömät kulmakarvat. Olen muutenkin siis vaalea, mutta kulmakarvat ovat täysin värittömät. Ei tarvi nyppiä, piirtää päälle vaan... No, en tiedä kuinka erikoista tämä on :)

Joo ei ole erikoista, on suomalaista. Taidat olla kovin nuori tai naivi.

Siis piti kirjoittaa naiivi.

Vierailija
324/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää nyt kolmekymppisenä, että toinen munuaiseni on todella pieni ja toinenkin jotenkin poikkeava.

Toisen korvanlehteni reuna on paljon pehmeämpi kuin toisen korvan. Nenässäkin on joku erikoisuus. Nenänpääni on pehmeä ja muiden neniin vertaamalla tuntuu kuin siitä puuttuisi jotain. Nenä on lievästi myös vino.

Kuulostaa siltä, että puuttuu rusto(a).

Onkohan se joku synnynnäinen juttu vai onko nenä voinut vaurioitua? Sain kerran lapsena jalkapallon täysillä naamaani.

Plastiikkakirurgia-ohjelmassa on joku, jolla vino nenä ja vaurioitunut lapsena. Jotain siihen saatiin tehtyä, mutta lääkärit puhuivat keskenään, että olisi pitänyt lapsena hoitaa, kun se luutuu vinoon.

Vierailija
325/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn jännittämään tärykalvon jännittäjälihasta tahdonalaisesti. Meidänlaisille on jopa oma subreddit https://www.reddit.com/r/earrumblersassemble/ 😁

Minulla sama ja

Saan kieleni rullalle

yliliikkuvat nivelet

kahta eri hiuslaatua

Ylimääräisiä juurikanavia hampaissa

Lisäksi molemmissa reisissä selkeästi erottuvat poikkiviivat, näyttää kuin olisi leikattu palat pois :D

Vierailija
326/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on megan fox peukalo?

Googlaa "Megan Fox thumb" niin näet kuvista.

En ymmärrä miksi tuosta kohistaan. Näyttää ihan tavalliselta, kynsi vaan normaalia lyhyempi?

Vierailija
327/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää nyt kolmekymppisenä, että toinen munuaiseni on todella pieni ja toinenkin jotenkin poikkeava.

Toisen korvanlehteni reuna on paljon pehmeämpi kuin toisen korvan. Nenässäkin on joku erikoisuus. Nenänpääni on pehmeä ja muiden neniin vertaamalla tuntuu kuin siitä puuttuisi jotain. Nenä on lievästi myös vino.

Kuulostaa siltä, että puuttuu rusto(a).

Onkohan se joku synnynnäinen juttu vai onko nenä voinut vaurioitua? Sain kerran lapsena jalkapallon täysillä naamaani.

Plastiikkakirurgia-ohjelmassa on joku, jolla vino nenä ja vaurioitunut lapsena. Jotain siihen saatiin tehtyä, mutta lääkärit puhuivat keskenään, että olisi pitänyt lapsena hoitaa, kun se luutuu vinoon.

Välirusto luiskahtaa usein vinoon jo synnytyskanavassa. Sen voi helposti korjata missä iässä tahansa. Ei se "luudu". Päiväkirurgiaa, tehdään puudutuksessa. Kannattaa korjauttaa. Vähentää nenän tukkoisuutta ja sivuontelotulehduksia sekä joskus kuorsausta.

Vierailija
328/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan väännettyä kieleni kolmelle rullalle eli aaltomaiseksi. Yleensähän porukka saa väännettyä sen vain yhdelle rullalle.

Tuo on opeteltavissa. Tai ainakin itse opettelin. Ennen sain vain yhdelle rullalle, nykyään kolmelle.

Mulla on tekemieni vertailujen perusteella normaalia taipuisampi kieli, mutta kolmea rullaa en ole onnistunut oppimaan. :(

Vierailija
329/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahuulessa luomi sekä rintojen alla olevat kylkiluut todella ulkonevat ja lonksuvat. Liivit pysyvät kyllä paremmin paikallaan niiden avulla... :D

Vierailija
330/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari outoutta. Jotenkin hassua kun niitä on selvinnyt tässä matkan varrella erinäisillä lääkärikäynneillä.

Vasemmassa jalkaterässäni on yksi ylimääräinen luu. Tarkalleen en nyt muista, että missä kohdassa, mutta röntgenissä ihan tuli ilmi kun tutkittiin jotain mahdollista hiusmurtumaa. Se ei ilmeisesti edes ole niin hirveän harvinaista.

Lisäksi mä olen kohtumonsteri. Mulla on kaksi kohtua, joista kumpikin on vieläpä väliseinällisiä. Olen naureskellut, että kannan mukana neljää yksiöä. Olen myös ollut raskaana kerran ja raskaus sujui ihan normaalisti, joten siihen ei tämä vaikuttanut mitenkään.

Joku tuolla mainitsi, että on kahta eri hiuslaatua. Itseasiassa mulla samoin. Jos korvan kohdalta vetää vaatasossa rajan, sen alapuolelle jäävät hiukset kasvavat hurjan nopeasti ja ovat suoria ja hentoja. Sen rajan yläpuolella taas hiukset kasvavat reilusti hitaammin, ovat ihan kikkarat ja niitä on huomattavasti tiheämmässä ja ovat paksumpia. Eli jos antaisin tukkani olla leikkelemättä sitä, mulla olisi ohut luiru pitkä takatukka ja päältä lyhyt paksu kiharapilvi :D

Voit siis raskautua molempiin kohtuihin eri aikaan?

Yhtä varmasti kuin sinä kykenet hengittämään keuhkoillasu eru tahtiin. Eikö hävetä olla noin tietämätön naisen munasarjojen ja hormonierityksen suhteen?

Vierailija
331/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei haise hiki. Hikoan kyllä, jopa paljon mutta hikeni ei haise. Jokin bakteeri puuttuu iholta. Isäni oli samanlainen. Hyvä ominaisuus kyllä. Sen sijaan jalkahikeä erittyy myös paljon ja se haiskahtaa. Pesen melko usein esim. lenkkarit pesukoneessa.

Olet perinyt geeniversion isältäsi joka on yleinen aasiassa, samoin siihen liittyy kuiva korvavaikku. Googlaa vaikka.

Isät ovat yleisiä myös länsimaissa.

Vierailija
332/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausarpia, ruuveja ja rautalankaa siellä täällä harrastuksissa murtuineiden luiden korjausten muistona. Erikoisuus on eräästä kolarista muistuksi jäänyt keuhkossa oleva arpi.

Vierailija
333/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epätavallisen pyöreä ja lihaksikas pylly.  Sitä tuntuvat katselevan sekä naiset että jotkut miehet.

Vierailija
334/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen intersukupuolinen.

Se on kohtalo, jota ei oikeastaan toivo pahimmalle viholliselleenkaan. Se merkitsee parhaimmillaankin "vain" hedelmättömyyttä ja pahimmillaan ajautumista psykoosiin. Mutta nämä kortit minulle on jaettu, joten niillä pelataan.

Vierailija
335/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun häpykummullani, juuri trimmatun karvoituksen yläpuolella, on kaksi tummaa, tarkkarajaista luomea samalla korkeudella, kappaleen matkaa toisistaan. Kerran yksi naisgynekologi naurahti spontaanin ihastuneesti, osoitti niitä ja totesi, että "nuohan näyttävät ihan silmiltä!" Ja niin ne vähän koomisesti näyttääkin, silmät ja parta siinä alla. Onneksi mies ei ole asiaa kommentoinut, enkä itse jaksa häiriintyä asiasta. Ruumiini voi sitten jonkin onnettomuuden jälkeen tunnistaa niistä, jos ei mistään muusta.

Et ole uniikki. Sekä mun äidillä että mulla on sama. Meillä vielä ne "silmät" ovat ns. oikeissa kohdissa. Mulla lisäksi toinen "silmä" on isompi kuin toinen, joten näyttää siltä kuin häpy iskisi silmää :D

Ollaankohan me sukua? Mistä päin ovat vanhempiesi sukujuuret? :)

Vierailija
336/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jalkapöydissä ylimääräisiä luita. 😂 Selvisi vahingossa röntgenissä, joka otettiin ihan muuhun tarkoitukseen.

Vierailija
337/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on megan fox peukalo?

Googlaa "Megan Fox thumb" niin näet kuvista.

En ymmärrä miksi tuosta kohistaan. Näyttää ihan tavalliselta, kynsi vaan normaalia lyhyempi?

Kyllä se peukalo on ainakin itselläni myös sentin toista lyhyempi, siitä nivelestä ylöspäin normaalia lyhyempi ja paksumpi. Toinen peukkuni on siis normaali. Niissä on ihan huomattava ero muutenkin kuin pelkän kynnen osalta.

Vierailija
338/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on aivoverisuonissa erityinen synnynnäinen virhe. Korvahermon vieressä sellanen suoni pitää kovaa ääntä. Kuulen siis kun veri virtaa päässä 👍🏻

Vierailija
339/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs terveydenhoitoalan ihminen sanoi mulle kerran, että mulla on suurin erotus pohkeen ja nilkan välillä, mitä hän on nähnyt. En tiedä voiko pitää paikkansa, mutta vaikea on löytää pitkiä saappaita, jotka saisin jalkaan.

Pohje on 40 cm ja nilkka 19 cm. Eroa siis 21 cm.

Vierailija
340/1574 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen intersukupuolinen.

Se on kohtalo, jota ei oikeastaan toivo pahimmalle viholliselleenkaan. Se merkitsee parhaimmillaankin "vain" hedelmättömyyttä ja pahimmillaan ajautumista psykoosiin. Mutta nämä kortit minulle on jaettu, joten niillä pelataan.

Auts. Ei käy tosiaan kateeksi. Pidätkö itseäsi enemmän miehenä vai naisena?