Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?

Vierailija
19.06.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (405)

Vierailija
81/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa, joka oli minua hieman lyhyempi. Se oli mielestäni noloa, tunsin itseni valtavan kokoiseksi ja yritin aina kutistaa itseäni. Myöhemmin olen ajatellut, että se oli itsetunnon puutetta. Aviomieheni on pitkä, ryhdikäs ja komea vielä näin vuosikymmentenkin jälkeen. Hänen rinnallaan on ollut helppo kulkea kaikki nämä vuodet. Nyt ollaan kuitenkin tultu risteykseen, jossa mietitään, onko meillä yhteistä tulevaisuutta enää. Tällä elämänkokemuksella ja itsetunnolla voisin kulkea jatkossa vaikka sammakon rinnalla.

Edellytyksenä ainoastaan, että tuo sammakko rakastaisi minua ja minä häntä.

82/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "kelpaanko lyhyenä, karvaisena yms."- kyselyt ovat huvittavia. Ihan hyvin minäkin voisin pistää päivittäin täällä pystyyn kyselyjä, että kelpaanko kumppaniksi voimakkaasti likinäköisenä ihmisenä. Joillekin varmaan kelpaisin, toiselle en. Harva kuitenkaan varmaan juuri likinäköisyyden takia minut haluaisi kumppaniksi tai jättäisi sikseen. Eiköhän ensisisijaisesti se itseä miellyttävä kokonaisuus ratkaise parinvalinnassa! Sen takia sitten usein joustetaan jossain sellaisissakin asioissa, joita etukäteen on kumppanilta toivottu.

Varmasti näinkin, mutta todella monella naisella se pituusvaatimus on tuolla nettideittimaailmassa. Monelle vaikuttaa olevan tärkeä asia.

Pitäisikö sitten laajentaa parinhakua netin ulkopuolelle? Kunhan ehdotin!

Eiköhän se ole ollut kokoajan vai meinaatko, että jos on netissä, ei voi olla myös netin ulkopuolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole lyhyempi. Olen itse 160 joten :d

Ihanteellinen ois 170cm

Vierailija
84/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "kelpaanko lyhyenä, karvaisena yms."- kyselyt ovat huvittavia. Ihan hyvin minäkin voisin pistää päivittäin täällä pystyyn kyselyjä, että kelpaanko kumppaniksi voimakkaasti likinäköisenä ihmisenä. Joillekin varmaan kelpaisin, toiselle en. Harva kuitenkaan varmaan juuri likinäköisyyden takia minut haluaisi kumppaniksi tai jättäisi sikseen. Eiköhän ensisisijaisesti se itseä miellyttävä kokonaisuus ratkaise parinvalinnassa! Sen takia sitten usein joustetaan jossain sellaisissakin asioissa, joita etukäteen on kumppanilta toivottu.

Varmasti näinkin, mutta todella monella naisella se pituusvaatimus on tuolla nettideittimaailmassa. Monelle vaikuttaa olevan tärkeä asia.

Itse en edes katsastaisi miehiä, joilla on jotain tuollaisia ulkonäkövaatimuksia.

Kaikki eivät sano niitä ääneen, mutta kyllä niitä on. Ihmisillä on tapana esittää parempaa kuin on. Enkä usko, että torjuisit miehen, johon olisit ihastunut, jos täyttäisit itse hänen ulkonäkövaatimuksensa.

Vierailija
85/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämän palstan lukemista en ole ajatellut ollenkaan miesten pituutta. Yleensä miehet ovat kookkaampia kuin minä. Olen 165 cm ja mieheni 190 cm. Sanoisin, että minimi olisi suurinpiirtein itseni pituinen. Minun mieheni on välillä vähän liian kookas ja vie liikaa tilaa-toisaalta on kätevää kun yltää ylähyllyille jne.

Sama täällä, ei ole tullut mieleenkään mitkään pituuskriteerit, leuat tai kaljut ennen kuin olen mikä lukenut tältä palstalta.

Kai minä tähänkin voisin jonkun luvun heittää mutta se onko sillä väliä oikeassa elämässä kun kohtaa toisen ihmisen on sitten eri asia.

Vierailija
86/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: haluatko tapailla lyhyttä miestä? En kerro itsestäni tässä sen enempää. Ellen kelpaa sinulle näillä tiedoilla, niin totean sinun olevan tyypillinen sukupuolesi edustaja: pinnallinen kana.

T: ulisija

Ja nyt kukin voi omalla tahollaan että pohtia sitä, että miksi jotkut ovat vuodesta toiseen yksin...

Vierailija
87/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. miehet. Yleensä noi itseään paljon pidempää miestä vaativat ovat lihavia ja/tai romuluisia ja vaativat siksi että tuntisivat edes joskus itsensä hennoksi perhoseksi vaikka laihduttaminen vois olla vaihtoehto myös.

Vierailija
88/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itse 170cm, nykyinen tapailukumppani on 165cm. Ideaalipituus, tullut ihan uusia seksiasentoja jotka eivät pidemmän kanssa olisi edes mahdollisia :) (Eksä on 198cm.) Minimi olisi varmaan 160cm. 

Pituusero tosiaan vaikuttaa myös seksiin. Jotkin asennot menee vaan tosi hankalaksi kun ero on esim se 25 cm, mikä miehelläni ja minulla on.

Olen 163 cm. Ja seksi 190 cm.n kanssa oli rasittavaa, siinä ei ollut mitään hyvää.

Vierailija
89/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 ja joku 170 ei vielä olisi ongelma, jos oikein kolahtaisi. Ja kai sitä voisi perustaa kodin vaikka kääpiön kanssa, jos tuntuisi sielunkumppanilta. Ei sitä voi oikein tietää ennen kuin sattuu kohdalle. Pinnallisempaan suhteeseen taas saisi olla saman mittainen tai pidempi.

Vierailija
90/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itse 170cm, nykyinen tapailukumppani on 165cm. Ideaalipituus, tullut ihan uusia seksiasentoja jotka eivät pidemmän kanssa olisi edes mahdollisia :) (Eksä on 198cm.) Minimi olisi varmaan 160cm. 

Pituusero tosiaan vaikuttaa myös seksiin. Jotkin asennot menee vaan tosi hankalaksi kun ero on esim se 25 cm, mikä miehelläni ja minulla on.

Mitkä asennot? Nekö, jossa ollaan pystyssä? Entä joku jakkara apuna?

Itse asiassa aika monet: pitkien miesten kanssa pitää olla doggyssa selkä sen verran kaarella, että alaselkään alkaa helposti sattua. Seisten edestäpäin ei onnistu ollenkaan, seisten takaapäin miehen pitää olla tosi kyyryssä ja jännittää siksi koko ajan yläreisiä. Lähetyssaarnaajan muunnos jalat miehen olkapäillä on kanssa aika kivulias kun nainen siinä maatessa makaa tyyliin niskansa varassa (ja silti vaarana että menee ns. väärään reikään). Kontallaan sängyn reunalla niin että mies seisoo --> taas miehen pitää olla kyyryssä. Kuusysissä saa kurotella, että yltää suullaan yhtään mihinkään...

Jaa, olikohan niitä hyviä asentoja ylipäätään pitkän miehen kanssa..? :D 

Vierailija
91/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään noin oman mittaiseni. Olen noin 165 cm.

Kerran tein treffit nettituttavuuden kanssa joka valehteli pituutensa.

Kun sitten näin hänet, oli siis minua lyhyempi, niin harmitti.

Siis se, että valehteli ja myös se, että pituus haittasi minua.

Ei kyllä muutenkaan kolahtanut.

On vaan rennompi ja mukavampi kulkea itseään pidemmän miehen kanssa.

Ei tarvitse olla tosi pitkä, mutta jonkin verran minua pidempi..

Vierailija
92/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Olen 163 cm. Ja seksi 190 cm.n kanssa oli rasittavaa, siinä ei ollut mitään hyvää.

Minulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia seksissä itseäni huomattavasti pidempien miesten kanssa. Sen sijaan lyhyen miehen kanssa seksi oli elämäni huonoin kokemus, koska hän oli sängyssä huomattavan itsekäs.

Vierailija
93/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään oman pituiseni, kaiken pituiset voivat olla komeita/kiinnostavia/seksikkäitä/tylsiä/idiootteja.

Vierailija
94/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mitkä asennot? Nekö, jossa ollaan pystyssä? Entä joku jakkara apuna?

Itse asiassa aika monet: pitkien miesten kanssa pitää olla doggyssa selkä sen verran kaarella, että alaselkään alkaa helposti sattua. Seisten edestäpäin ei onnistu ollenkaan, seisten takaapäin miehen pitää olla tosi kyyryssä ja jännittää siksi koko ajan yläreisiä. Lähetyssaarnaajan muunnos jalat miehen olkapäillä on kanssa aika kivulias kun nainen siinä maatessa makaa tyyliin niskansa varassa (ja silti vaarana että menee ns. väärään reikään). Kontallaan sängyn reunalla niin että mies seisoo --> taas miehen pitää olla kyyryssä. Kuusysissä saa kurotella, että yltää suullaan yhtään mihinkään...

Jaa, olikohan niitä hyviä asentoja ylipäätään pitkän miehen kanssa..? :D 

Ja jos tavallisessakin lähetyssaarnaajassa mies pyrkii suuteluetäisyydelle, hänen niskansa vääntyy tai nainen saa pussailla kaulaa tai rintakarvoja. Ei ole helppoa, ei.

Vierailija
95/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse miestä pituuden perusteella. Olen itse 165cm ja 170cm kuulostaa hyvältä jos pitää joku numero sanoa.

Vierailija
96/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm. Itse olen 170cm ja muutaman sentin lyhyempi menisi, sitä pienempi kyllä ei.

Vierailija
97/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155-senttinen nainen, ja olen tavannut erään lyhytkasvuisen miehen (varmaan noin 120 cm), ja olisin varmasti lämmennyt, jos siitä suunnasta olisi lähestytty ja jos en olisi jo parisuhteessa. Ei se pituus ole olennainen, mutta monet lyhyet miehet valittavat ja häpeilevät lyhyyttään. Se on suurin turn off, ei itse lyhyys.

Vierailija
98/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm on ollut lyhin. Itse olen 170. En voinut pitää edes paksupohjaisia lenkkareita. Miehet on yleensä lyhyempiä kuin mittanauha kertoo, koska kulkevat ja istuvat lysyssä. Tuokin mies olisi halunnut että käytän korkkareita, mutta silloin olisin talutellut pikkukaveria ja sellainen on nolon näköistä, ei kehtaa..

Vierailija
99/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse olen naiseksikin lyhyt (150cm) ei miehen pituus ole koskaan ollut mikään kynnyskysymys. Itseäni lyhemmän miehen kanssa en koskaan ole seurustellut, eipä sellaisia paljon vastaan ole tullutkaan.

Nykyään tosin, kun painoa on kertynyt, niin en tahtoisi kovin hoikkaa miestä. Ei olisi mukava tuntea itseään valtavan isoksi.

Vierailija
100/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164cm ja kerran tapaillut miestä joka oli hieman minua pidempi. Muulloin en ole syttynyt lyhyemmille miehille, tiedä sitten mistä se johtuu. Aviomieheni on 178cm, ihana mies :)