Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
175 on minimi. Sitä lyhyempi ei vain sytytä. Itse olen hieman alle 160.
Aika turha perätä senttimääriä naisilta. Jos miehellä on esim. Tim Rothin karisma, hän voi olla vaikka kuinka lyhyt ja naisia riittää.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "kelpaanko lyhyenä, karvaisena yms."- kyselyt ovat huvittavia. Ihan hyvin minäkin voisin pistää päivittäin täällä pystyyn kyselyjä, että kelpaanko kumppaniksi voimakkaasti likinäköisenä ihmisenä. Joillekin varmaan kelpaisin, toiselle en. Harva kuitenkaan varmaan juuri likinäköisyyden takia minut haluaisi kumppaniksi tai jättäisi sikseen. Eiköhän ensisisijaisesti se itseä miellyttävä kokonaisuus ratkaise parinvalinnassa! Sen takia sitten usein joustetaan jossain sellaisissakin asioissa, joita etukäteen on kumppanilta toivottu.
Varmasti näinkin, mutta todella monella naisella se pituusvaatimus on tuolla nettideittimaailmassa. Monelle vaikuttaa olevan tärkeä asia.
Pitäisikö sitten laajentaa parinhakua netin ulkopuolelle? Kunhan ehdotin!
Oma kokemus: erittäin epävarman oloinen mies on todella epäseksikäs, oli pituus mikä tahansa.
Yhtään itseäni lyhyempi ei kelpaa. Eikä oikeen saman pituinenkaan.
Nykyinen on päätä pitempi, juuri sopiva.
Onneks olen vaan 160cm ;)
Itselleni on noin +/- 15cm heitto. Olen 159cm pitkä pätkä joten ideaali on 150-170cm mies. Olen seurustellut 145cm miehen kanssa ja 190cm kanssa. Kummassakin suhteessa häiritsi vähän se että ei voi katsoa silmiin ilman että täytyy päätä heilutella.
Varsinkin pitkän miehen kanssa tulee ahdistava tunne kun pitäisi sekstata ja paikat ovat niin eri korkeuksilla.
Itse 170cm, nykyinen tapailukumppani on 165cm. Ideaalipituus, tullut ihan uusia seksiasentoja jotka eivät pidemmän kanssa olisi edes mahdollisia :) (Eksä on 198cm.) Minimi olisi varmaan 160cm.
No vähintään oman ja pituinen ja mielellään myös painoinen, ettei tunne itseään suureksi :D
Vierailija kirjoitti:
Voin niin kuvitella ap:n! Nyt jos kukaan ei täällä vastaa pitävänsä juuri 140-senttisiä miehiä kaikkein seksikkäimpinä, niin ap masentuu naisten "pinnallisuudesta". Eikä enää livenä tee ainuttakaan aloitetta, koska "se ei lyhyelle miehelle, selvitetty on". Eikä siksi tutustukaan kehenkään, vaan viettää loppuelämänsä yleisten täällä miten tyhmiä naiset ovat. Haloo kaveri, näihin kyselyihin ihmiset vastaavat ideaaliensa mukaan. Tosissaan pariudutaan oikeiden ihmisten kanssa, joista kukaan ei joka suhteessa ahtaisiin ihannekuviin kumppanista mahdu.
Tämä. Itse olen aina pitänyt ihanne miestyyppinä vaaleatukkaisia sinisilmiä, jotka on vain vähän minua pitempiä. Rakastuin ja menin naimisiin ruskeatukkaisen ja -silmäisen korston (25 cm itseäni pitempi) kanssa.
treffit kirjoitti:
Itse 170cm, nykyinen tapailukumppani on 165cm. Ideaalipituus, tullut ihan uusia seksiasentoja jotka eivät pidemmän kanssa olisi edes mahdollisia :) (Eksä on 198cm.) Minimi olisi varmaan 160cm.
Pituusero tosiaan vaikuttaa myös seksiin. Jotkin asennot menee vaan tosi hankalaksi kun ero on esim se 25 cm, mikä miehelläni ja minulla on.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Pituusero tosiaan vaikuttaa myös seksiin. Jotkin asennot menee vaan tosi hankalaksi kun ero on esim se 25 cm, mikä miehelläni ja minulla on.
Mitkä asennot? Nekö, jossa ollaan pystyssä? Entä joku jakkara apuna?
Mies voisi olla mielellän saman pituinen ainakin, itse olen 165m ja nykyinen mieheni on 175m. Nuoremana seurustelin 197cm pitkän miehen kanssa, silloin liika pituusero ärsytti, tunsin itseni ihan kuin lapseksi miehen rinnalla. Semmoine avuttomuuden tunne oli jotenkin ärsyttävää. En halua olla mikään "heikompi astia". vaan tasa-arvoisessa suhteessa.
Itse olen 167, joten lyhimmillään 165 cm varmasti kelpaisi. Yksi nuoruuden suurista rakkauksista oli minua lyhyempi, joten mikään ongelma se ei ole.
Mä pidän pitkistä miehistä, itse olen 166cm ja mieheni 190cm MUTTA pituus ei ole kynnys kysymys. Olen tapaillut itseäni lyhyempää miestä aikaisemmin. Jos oikeasti toisesta pitää ei sillä pituudella ole mtn väliä.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "kelpaanko lyhyenä, karvaisena yms."- kyselyt ovat huvittavia. Ihan hyvin minäkin voisin pistää päivittäin täällä pystyyn kyselyjä, että kelpaanko kumppaniksi voimakkaasti likinäköisenä ihmisenä. Joillekin varmaan kelpaisin, toiselle en. Harva kuitenkaan varmaan juuri likinäköisyyden takia minut haluaisi kumppaniksi tai jättäisi sikseen. Eiköhän ensisisijaisesti se itseä miellyttävä kokonaisuus ratkaise parinvalinnassa! Sen takia sitten usein joustetaan jossain sellaisissakin asioissa, joita etukäteen on kumppanilta toivottu.
Varmasti näinkin, mutta todella monella naisella se pituusvaatimus on tuolla nettideittimaailmassa. Monelle vaikuttaa olevan tärkeä asia.
Itse en edes katsastaisi miehiä, joilla on jotain tuollaisia ulkonäkövaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mitkä asennot? Nekö, jossa ollaan pystyssä? Entä joku jakkara apuna?
Nimenomaan pystyasennot tasaisella alustalla. Toki jonkin tason päällä onnistuu. Monesti vaan menee se asento huteraksi jonkin korokkeen päällä. Mutta myös se perus lähäri menee tukalaksi mun kannaltani.
En uskalla ehdoton olla koska niin moni muu asia on niin paljon tärkeämpi mutta ainakin joku 165 cm vielä tuntuu hyvältä. Itse olen 163 cm ja olen käynyt treffeillä 155 cm pituisen miehen kanssa ja oli vaikea kuvitella mitään intiimiä hänen kanssaan, tosin persoonallisuus ja mies muutenkin olivat epäsopivia minulle mutta kai se miehen hyvin pieni kokokin oli luotaantyöntävää, tuon pituisella on jo hartiat hyvin kapeat, kädet hyvin pienet, ylipäänsä pieni ihminen. Luulen siis, että monille pidemmille naisille lyhyempikin mies sopii hyvin koska he eivät kuitenkaan ole pieniä.
173 on lyhin mies, jonka kanssa olen seurustellut ja naimisiin päädyttiin. Kannattaa siis varoa niitä lyhyitä miehiä, helposti ei pääse eroon, enkä kyllä tahtoiskaan.