Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?

Vierailija
19.06.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (405)

Vierailija
41/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tästä voi tehdä johtopäätöstä, etteivät kaikki naiset vaadikaan yli 185 cm: n pituutta? Naiset älkää alistuko, teillä on oikeus pitkiin miehiin.

Vierailija
42/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 175cm, joten miehen ihannepituus voisi olla 170cm-190cm. Painollakin on väliä. Ylipäätään en halua kokea olevani kovin paljoa miestä isokokoisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vain 158cm ja pitkät, isot miehet on aina ollut minulle sopivia.. Lyhyet ei vaan ole kiinnostanut. Aviomieheni 184cm enkä osaisi kuvitella seisovani yhtään lyhyemmän miehen rinnalla.

Vierailija
44/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse kumppania ulkonäön perusteella kun parisuhteesta on kyse, ja ulkonäköä arvioidessani miehen pituus on yksi kaikkein vähiten merkittävistä asioista. Kai sitä seurustelisi vaikka lyhytkasvuisen miehen kanssa jos sellaiseen rakastuisi. Lyhin seurustelukumppanini oli 163 cm. Itse olen 170 cm.

Vierailija
45/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tästä voi tehdä johtopäätöstä, etteivät kaikki naiset vaadikaan yli 185 cm: n pituutta? Naiset älkää alistuko, teillä on oikeus pitkiin miehiin.

Ymmärrän vitsailusi, mutta vastaan tähän silti, koska tuo stereotypia niin paljon ärsyttää. Itse olen 167 cm enkä haluaisi, että mies on yli kymmentä senttiä pitempi tai lyhyempi - on kivempi panna ja pussailla henkilön kanssa, jonka kasvot on suht samalla tasolla. Toki tämä ei ole kynnyskysymys kumpaankaan suuntaan, mutta jos ihanteesta puhutaan niin itselle se olisi sellainen 165-175 cm. 185 alkaa olla jo turn-off.

Vierailija
46/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh... itse olen hobittikokoa, alle 160-senttinen, ja jostakin syystä pitkät miehet tuntuvat käyvän minuun aivan kuumina (joo, olen kuullut sen vanhan vitsin blowjobista seisaaltaan satoja kertoja, heh heh). Minä en kyllä hirveästi innostu mistään parimetrisistä hujopeista. Ei, en vaadi yli 185 cm pituista miestä, vaikka ex-mieheni olikin sen pituinen. Miehessä on ja pitää olla muuta.

Vierailija
47/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirini ihanin ja seksikkäin mies on lyhyt, hänen omat tyttärensä ovat jo pitempiä.

Vierailija
48/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "kelpaanko lyhyenä, karvaisena yms."- kyselyt ovat huvittavia. Ihan hyvin minäkin voisin pistää päivittäin täällä pystyyn kyselyjä, että kelpaanko kumppaniksi voimakkaasti likinäköisenä ihmisenä. Joillekin varmaan kelpaisin, toiselle en. Harva kuitenkaan varmaan juuri likinäköisyyden takia minut haluaisi kumppaniksi tai jättäisi sikseen. Eiköhän ensisisijaisesti se itseä miellyttävä kokonaisuus ratkaise parinvalinnassa! Sen takia sitten usein joustetaan jossain sellaisissakin asioissa, joita etukäteen on kumppanilta toivottu.

Vierailija
49/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin muustakin rakenteesta. 

Hintelyys on minulle negatiivisempaa kuin pituuden puute. Mutta kyllä siinäkin n. 165 cm olisi rajana. Olen 167 cm itse. 

Mutta eihän sitä koskaan voi tietää. Olen ihastunut moniin, jotka eivät täyttäisi sinänsä mitään kriteerejäni. Se on määrittelemätön "jokin", joka vie mennessään. 

Vierailija
50/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihan suoraan sanottuna kiinnosta. Pituus on asia, jolle kukaan ei voi mitään.

Vierailija
51/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka korkealle nousee, kun seisoo lompakkonsa päällä.

Vierailija
52/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 itse olen 155😊

Vierailija
53/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 165cm miehen kanssa, mulle lyhyys ei ollut ongelma mutta joillekin naispuolisille ystävilleni oli. Itse 160cm.

Vierailija
54/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm pitkä, ja kyllä mies saisi 170 senttinen olla vähintään. Nykyinen mies 175cm ja täydellinen.

Vierailija
55/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 178 cm.

Samanpituinen kelpaisi vielä, mutta mielellään edes vähän pidempi.

Vierailija
56/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tämän palstan lukemista en ole ajatellut ollenkaan miesten pituutta. Yleensä miehet ovat kookkaampia kuin minä. Olen 165 cm ja mieheni 190 cm. Sanoisin, että minimi olisi suurinpiirtein itseni pituinen. Minun mieheni on välillä vähän liian kookas ja vie liikaa tilaa-toisaalta on kätevää kun yltää ylähyllyille jne.

Vierailija
57/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180. Itse olen 160. Nykyinen mieheni on 183.

Vierailija
58/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin kuvitella ap:n! Nyt jos kukaan ei täällä vastaa pitävänsä juuri 140-senttisiä miehiä kaikkein seksikkäimpinä, niin ap masentuu naisten "pinnallisuudesta". Eikä enää livenä tee ainuttakaan aloitetta, koska "se ei lyhyelle miehelle, selvitetty on". Eikä siksi tutustukaan kehenkään, vaan viettää loppuelämänsä yleisten täällä miten tyhmiä naiset ovat. Haloo kaveri, näihin kyselyihin ihmiset vastaavat ideaaliensa mukaan. Tosissaan pariudutaan oikeiden ihmisten kanssa, joista kukaan ei joka suhteessa ahtaisiin ihannekuviin kumppanista mahdu.

Vierailija
59/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset 148 cm hollannikkaat jalassa vielä menee

Vierailija
60/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla miten iso kul-li? Valitsen aina miehet sen pituuden perusteella (leikitään nyt tässä hetki mukana ap:n kanssa). 😅