Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?

Vierailija
19.06.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (405)

Vierailija
21/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm ja jos olisi sitä kuuluisaa kemiaa, niin en edes huomaisi, jos mies olisi mua muutaman sentin lyhyempi.

Vierailija
22/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 cm. Painoa saisi olla sitten vähintään 55 kg, etten tuntisi itseäni isoksi. Oma nykyinen mies on kuitenkin 186 cm/78 kg, eipä hänen koollaan ole merkitystä parisuhteessa. Olen joskus seurustellut jopa 194 cm miehen kanssa, lyhyin kumppani on ollut 165 cm.

T. 155 cm/50 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsia? Ellet, niin pituussuunnassa on hyvin vähän merkitystä. Jos haluat, niin siinä tapauksessa minusta voisi olla mukavaa, että molemmat vanhemmat eivät olisi hirveän lyhyitä. Mutta en ole tuossakaan asiassa ehdoton kumppanin pituuden suhteen.

Vierailija
24/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti nyt ap Uniikkia. Mies on 162 cm eikä edes äitinsä voi pitää komeana. Silti sai fitnesskissan koska on uniikki.

Vierailija
25/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 170 ja paras pituus miehelle on 160-175cm :) lyhyet miehet on ihania, pitkistä en viehäty. Ja olen ihan tavallinen, naisellinen nainen, jos ap sitä mietit.

En mieti, minkälaisia vastanneet naiset ovat. Haluaisin vain saada jonkinlaista osviittaa, onko itselläni mahdollisuuksia. Ja se mitä täällä vastataan, ei tietenkään ole yhtä kuin absoluuttinen totuus, mutta onhan se vähän suuntaa antava.

-ap

Kyllä, se on se pelkkä pituus millä määritellään onko mahdollisuuksia.

Vierailija
26/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 20cm, kiitos.

Vierailija
27/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei saa olla sirommat piirteet.

Vierailija
28/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 170 ja paras pituus miehelle on 160-175cm :) lyhyet miehet on ihania, pitkistä en viehäty. Ja olen ihan tavallinen, naisellinen nainen, jos ap sitä mietit.

En mieti, minkälaisia vastanneet naiset ovat. Haluaisin vain saada jonkinlaista osviittaa, onko itselläni mahdollisuuksia. Ja se mitä täällä vastataan, ei tietenkään ole yhtä kuin absoluuttinen totuus, mutta onhan se vähän suuntaa antava.

-ap

Hahhaaa! 🤣

Vierailija
29/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miehet on niin kauhean pinnallisia mitä tulee suhdeasioihin. Joka päivä vastaavia aloituksia joissa pohtivat vain ulkonäköä.

Vierailija
30/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaaminen riippuu eniten miehen luonteesta. Pituus on vain yksi osa pakettia. Joskus tapailin lyhyttä miestä, joka selitti usein miten kaikkein kauneimmilta näyttävät aivan toisenlaiset naiset kuin minä... emme tapailleet pitkään.

Vierailija
31/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ihanteen tasolla toivoisin miehen olevan noin 175 cm pitkä, ei mielellään pidempi tuosta. Käytännössä pituudella tuskin on merkitystä mikäli kaikki muu natsaa. Tosin pienistä miehistä en yleensä syty, joten sellainen lyhyt ja hento ei varmaankaan herättäisi huomiotani.

Vierailija
32/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 160-165. Ihanne olisi noin 170-180, en pidä kovin pitkiä miehiä viehättäväna. Mieluummin 170 kuin 190. Itse olen 165. Enemmän merkitystä leveydellä kuin pituudella.

Vierailija
33/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen todella pitkät ihmiset fyysisesti hiukan uhkaaviksi, joten ehkä olisin mieluummin yhdessä lyhyen miehen kuin hirveän pitkän hujopin kanssa.

Vierailija
34/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miehet on niin kauhean pinnallisia mitä tulee suhdeasioihin. Joka päivä vastaavia aloituksia joissa pohtivat vain ulkonäköä.

Ei kai miesten huolestuneisuus kelpaavuudestaan naisille ulkonäön osalta ole merkki pinnallisuudesta, vaan ennemminkin merkki omasta epävarmuudesta.

Vierailija
35/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 senttiä on raja. Lyhyys on vaan oikeasti todella nounou miehellä. Samaten jokin savon murre tms. Ja likaisuus ja epäsiisteys.

Vierailija
36/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini pituus ei ole varsinaisesti merkittävä seikka suhtautumisessani häneen. Muutenkin naisille ei merkitse niin paljoa puolison fyysiset mitat kuin miehille , vaan lähinnä henkinen puoli, hänen luonteensa. 

Vierailija
37/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, koska itse olen 166 cm. Tosin en deittaillessa kysele miehen pituutta, joten saattaisin ihastua tuotakin lyhyempään, jos olisi muuten kaikin puolin juuri mulle sopiva.

Vierailija
38/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm, jossain samoilla paikkeilla menee kipuraja. Ihan tarkkaa mittaa ei mielestäni voi sanoa, se riippuu sitten niin paljon myös ruumiinrakenteesta muuten ja toki myös kuinka paljon noin muuten tykkään miehestä. Mulla on kavereissa paljon miehiä, kukaan ei ole minua selvästi lyhyempi, pari on varmaan juuri tuossa paikkeilla, mutta kyllä pääsääntöisesti kaikki on pidempiä.

Vierailija
39/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko lapsia? Ellet, niin pituussuunnassa on hyvin vähän merkitystä. Jos haluat, niin siinä tapauksessa minusta voisi olla mukavaa, että molemmat vanhemmat eivät olisi hirveän lyhyitä. Mutta en ole tuossakaan asiassa ehdoton kumppanin pituuden suhteen.

Mitä väärää lyhyydessä on? Omat vanhempani ovat lyhyitä, joten kaikki lapset myös, ja minusta olemme ihana pieni iso perhe. Varmaan jotkut säälivät veljiänikin, kun ovat keskivertosuomalaismiestä lyhyempiä, mutta minkä ihminen pituudelleen mahtaa? Ihania ovat lyhyydestään huolimatta, ja hyviä miehiä. :) Monet sukumme miehet ovat lyhyitä, mutta ovat olleet miehekkäissä, fyysisissä ammateissa.

Vierailija
40/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää lyhyydessä on? Omat vanhempani ovat lyhyitä, joten kaikki lapset myös, ja minusta olemme ihana pieni iso perhe. Varmaan jotkut säälivät veljiänikin, kun ovat keskivertosuomalaismiestä lyhyempiä, mutta minkä ihminen pituudelleen mahtaa? Ihania ovat lyhyydestään huolimatta, ja hyviä miehiä. :) Monet sukumme miehet ovat lyhyitä, mutta ovat olleet miehekkäissä, fyysisissä ammateissa.

Minä koen lyhyenä naisena, että on hankalaa, kun lähes kaikki on mitoitettu pidempiä ihmisiä varten. Lyhyellä miehellä ei välttämättä tuota ongelmaa ole yhtä paljon ellei ole poikkeuksellisen lyhyt mieheksi. Nämä ovat makuasioita, ystävä hyvä!