Emme sitten selviytyneet ruuhkavuosista
En jaksa enää yrittää pitää perhettä väkisin kasassa, jos ja kun se tuntuu vaativan sitä että luovun kaikista omista tarpeistani - tai ainakin selvästi enemmän kuin mies, jolta lisäksi joudun ottamaan jatkuvasti paskaa niskaan. Mies esimerkiksi alkaa syytellä minua jostain tai yrittää osoittaa huonouttani lastenkin kuullen kun lapset ovat sairastuneet ja sitä härdelliä hoidetaan yöllä tai kun joku muu akuutti stressitilanne tulee niin eivät vain hermot sillä pidä. Mies ei myöskään halua seksiä lainkaan ja suhtautuu minuun muutenkin sillä tavalla inhottavasti usein etten viihdy kotona enää vaan olen koska lasten takia pakko. Eniten elämässä minua motivoi nyt suunnitella uutta elämää vapaana. Olen kestänyt jo liiankin pitkään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamiainen strinberillä....sitten torilta piknik tarvikkeet ja pyöräillen kaivopuistoon brunssille & shamppanja lasilliselle....sitten loppupäiväksi rannalle piknikille.... onneksi olen sinkku....elämä on täynnä OMIA valintoja
Syömään keskittynyt sinkku 😇
Minulla neljä lasta ja naimisissa. Aamulla kun lapset ovat isänsä kyydissä lähteneet kouluun ja mies töihin niin pistän bikinit päälle ja uima-altaalle:) Jääkaapista kaappaan mukaani pullollisen kylmää vettä janojuomaksi ja napostelemiseen porkkanatikkuja ja mansikoita, luomua tietenkin. Juttelen siinä altaan reunalla naapurien kanssa tai luen lehtiä, surffailen netissä. Allaspoika on ihan kivan näköinen. Keskipäivän aikaan alkaa olla liian kuuma ja käyn nopesti sisällä suihkussa ennenkuin kipaisen läheiseen kivaan ravintolaan lounaalle. Joinakin päivinä shoppailen, toisina vietän aikaa kotosalla tai ystävän luona. Elämä jatkuu taas neljän jälkeen iltapäivällä kun haen lapset kotiin koulusta. Mies tulee siitä parin tunnin päästä. Lapset tekevät läksyjä sen ajan. Syödään. Tehdään jotain kivaa, ehkä käydään altaalla. Joinakin iltoina lähdetään miehen kanssa kahdestaan viettämään laatuaikaa, joskus nukkumaan. Mies käy harvakseltaan työmatkoilla mutta kun käy niin nautin täysillä yksinäisistä illoista ja kun mies tulee takaisin ollaan kuin uudelleen rakastuneita. vinkkinä että kannattaa jättää liiat herkut ja shamppanjat vähemmälle ettei sitten vanhempana ole terveysongelmia. Cheers!
Mun elämä oli tuollaista kun asuin ulkomailla. Ei tosin ollut lapsia! Ihania muistoja, mutta aikaansa kutakin :)
jostain syystä toi neljän lapsen äidin elämäntyyli kuullostaa kauhealta. Ei kiitos joka päivä,
Päivät vapaalla upeassa säässä ei kyllä kuulosta yhtään pahalta verrattuna siihen elämään mitä varmasti vietät. Voi lukea mielinmäärin, harrastaa, kehittää itseään ja ylipäätään nauttia elämästä (eikö se ole elämän pointti? Elämme vain kerran ja jokainen hetki, jonka viettää töissä, on poissa siitä elämästä).
Ajatteletko, että kaikki tykkäisi samoista asioista? Minua kauhistuttaisi olla jouten lojumassa auringossa, koska se olisi ihan hirveän tylsää. Rakastan työtäni ja perhettäni, harrastan myös paljon. Jokainen hetki, jonka olen poissa noista, on poissa minun elämästä. Sinun taivas olisi minun painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Syö vähemmän ja liikkuu enemmän niin kuntokin pysyy hyvänä, jaksaa "ruuhkavuodet" ja puolisokin kiinnostuu taas seksistä kun hoikempi olemus innostaa::::))) Pullukat katse peiliin :)
En ole AP mutta suht. Samassa tilanteessa ja mitat on 174/55. Eli mikä olis sun neuvo nyt sitten? Selkäranka ja kylkiluut näkyy jo hyvin selvästi, ehkä kuitenkin jostain sais vielä otettua pois eikö?
Juurikin näin! Ei se ulkonäkö ole se mikä suhteen tuhoaa.
Itse 174 cm ja 95 kg ja onnellista perhe-elämää vietetään.
Mies osallistuu arkeen ja työt on jaettu tasan.
Olisi se kumma, jos vaimon paino olisi määrittävin asia parisuhteen laadussa.
Kävi ilmi että mies on ihan tahallaan koskematta minuun, kun tietää että toivoisin sitä. Eiköhän tästä elämä jatku eron suunnittelulla nyt sitten. Ap
Saatko nykyään pyytämällä läheisyyttä ja seksiä? Minä en. Edistystä on se, ettei mies enää työnnä pois jos halaan. Mutta itse ei halaa eikä mitään sellaista, vaikka olen sanonut että se on ainoa asia joka mieltäni parantaisi. Mies ei silti halua nyt erota ja on kuulemma sitoutunut tähän suhteeseen. Tilanne on niin tulehtunut että sen korjaaminen vie varmasti kauan ja olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa että mitä jos en vain enää pysty koskaan uskomaan olevani haluttava miehen mielestä koska niin pitkään olen tullut torjutuksi kaikin tavoin, etenkin fyysisesti. Ap