Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma epäsiisti, homssuinen ja haisen. Olen kuullut tämän monelta.

Vierailija
13.09.2026 |

Neuvokaa mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ei osaa peseytyä, niin se on menetetty tapaus.

paras pysyä kotona kissalauman kanssa ja tilata mättöruokaa woltista.

Vierailija
2/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla riittävän usein, suihkussa joka päivä, hiukset pestään niin usein kuin ne likaantuvat mikä on yksilöllistä, vaatteet pesuun ja joskus se pesukonekin pitää pestä. Likainen koti haisee tunkkaiselta ja se haju jää vaatteisiin, eli siivoa ja vie roskat, tuuleta. Jos on homeasunto, niin se kuntoon tai muutto muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sanooko joku vaan noin,  jotta tulisi paha mieli? 

Vierailija
4/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen mä olen tässä ollut pari päivää kun kuumeessa ei voi mennä suihkuun,a

Vierailija
5/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tämä vihamielisyys? Miksei voi neuvoa kauniisti? Ei mulla ole varaa kampaajaan tai pesuaineisiin. Kaikki vaatteet kiristää ja ei mullanoöe rahaa niihinkään.

Ap

Vierailija
6/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Jere iltapuurolle ja sitt nukkumaan.

Vierailija
7/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nyt, poskiontelotulehdus, jo 2 antibioottia ja kortisonikuurin syöty. 3 viikkoa aaltoillen kunnolla kipeä. Paheni taas loppuviikosta, niin viikonlopun mädäntynyt ja odotan huomisaamua terkkaria... Sattuu naamaan sikana, vähän turvottaa ja pidätän oksennusta

Vierailija
8/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen mä olen tässä ollut pari päivää kun kuumeessa ei voi mennä suihkuun,a

Miksi kuumeessa ei voi mennä suihkuun?

Vierailija
9/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan pillu haisee niin ei paha, mutta jos muutenkin niin sit on paha.

Vierailija
10/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstavajakki taas jankuttaa

Vierailija
11/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina tämä vihamielisyys? Miksei voi neuvoa kauniisti? Ei mulla ole varaa kampaajaan tai pesuaineisiin. Kaikki vaatteet kiristää ja ei mullanoöe rahaa niihinkään.

Ap

Pyydä siltä edunvalvojaltasi.

Vierailija
12/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin pahenee olotila jos menen kuumeisena suihkuun, esim.kuume nousee lisää, siksi en mene,a

Vierailija
13/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi esittää tyhmää, ettte muka tiedä itsekin.

Vierailija
14/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos aikuinen ei osaa peseytyä, niin se on menetetty tapaus.

paras pysyä kotona kissalauman kanssa ja tilata mättöruokaa woltista.

Ap on autisti eli normaalia heikäläisille. 

Vierailija
15/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

ruokaan on ilmeisesti rahaa riittänyt, kun kaikki vaatteet kiristää.

saippuaa saa 3 eurolla 3l kanisterin.

Vierailija
16/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ollut tarkoitus olla vihamielinen, kirjoitin vaan suorasanaisesti. Muistan kyllä itsekin nuorempana kun nämä oli vaikeita juttuja ja rahaa ei ollut. Jos joku huomauttelee hajuista, niin pyydä häneltä pesuaineita, kerrot että sillä hoituu. Kysyit kuitenkin, että mitä teet ja et antanut mitään lisätietoja, eli paha antaa vinkkejä.

Vierailija
17/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ollut tarkoitus olla vihamielinen, kirjoitin vaan suorasanaisesti. Muistan kyllä itsekin nuorempana kun nämä oli vaikeita juttuja ja rahaa ei ollut. Jos joku huomauttelee hajuista, niin pyydä häneltä pesuaineita, kerrot että sillä hoituu. Kysyit kuitenkin, että mitä teet ja et antanut mitään lisätietoja, eli paha antaa vinkkejä.

muidenko pitää ap:lle pesuaineetkin antaa? ostakoon itse pesuaineensa.

Vierailija
18/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla riittävän usein, suihkussa joka päivä, hiukset pestään niin usein kuin ne likaantuvat mikä on yksilöllistä, vaatteet pesuun ja joskus se pesukonekin pitää pestä. Likainen koti haisee tunkkaiselta ja se haju jää vaatteisiin, eli siivoa ja vie roskat, tuuleta. Jos on homeasunto, niin se kuntoon tai muutto muualle.

Hiukset pestään joka päivä eikä jäädä odottelemaan päänahan eltaantumista, hampaat pestään kahdesti päivässä sähköhammasharjalla, hammasvälit ja kieli puhdistetaan vähintään kerran päivässä, vaatteet pestään riittävän usein ja riittävän kuumassa ja väljässä vedessä ja kuivatetaan nopeasti, myös ulkotakkeja pestään ja tuuletetaan säännöllisesti, lakanat ja kylpypyyhe vaihdetaan kerran viikossa ja jos pyyhkeissä on märän koiran haju, niin ne pestään keittopesulla ja jos ei silläkään raikastu, niin uudet pyyhkeet kaupasta tilalle, suihkussa oikeasti peseydytään eikä vaan nopeasti huiskaista vähän sinne päin, minuutissa eikä edes kahdessa ei tule puhdasta, ruokailu ja nestetasapaino kuntoon.

Vierailija
19/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Leikkaa itse. Helppoa kahden peilin avulla. Säästät satoja euroja. Vaatteita voi suurentaa, kun lisää kangasta. YouTube on täynnä kivoja vinkkejä.

Vierailija
20/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

muidenko pitää ap:lle pesuaineetkin antaa? ostakoon itse pesuaineensa.

Jos toista häiritsee hajut ja toisella ei ole rahaa, niin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän