Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut 160-165cm pituiset naiset, paljon painatte?

Vierailija
13.06.2018 |

Kerro tarkka pituuteai.

Itse olen 164cm ja painan n. 71kg. Eli muutama liikakilo löytyy täältä. 🙋‍♀️

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 cm, 59 kg. Sopusuhtainen kroppa, johon olen ihan tyytyväinen. Paidoissa menee koko 36, farkuissa tuumakoko 27. AV:n mielestä olen varmasti silti kamala valas.

Painaessani 55 kg kroppani oli enemmän sellainen lantioton ja "yläpainotteinen", vähemmän sopusuhtainen.

Mua vähän järkyttää tää ilmapiiri täällä. Mun pituisen naisen pitäisi painaa 45 kg? Olisin tuossa painossa täysin luuranko.

Älkää kuunnelko noita pro-ana-trolleja. Yksilöllistähän se on mikä paino on kropalle ihanteellinen. 2 saman painoista ja pituista ihmistä voi olla aivan erikokoisia. Turha yrittää sulloa itseään johonkin muottiin, joka ei ole omalle keholle terveeksi.

Miten niin muka valas? 😳 Mä itse saan enää vaan haaveilla pääseväni painossa samoihin mittoihin kuin sinä. Ap

Vierailija
62/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tuulen nuss1m1a vinkuheiniä täällä.

Harmittaako sinua oma painosi, vai mikä motiivi sinulla oli laittaa tällainen kommentti? Aika ilkeää. Jokainen on kaunis tavallaan ja on omassa kropassaan tavallaan. Minulle on tärkeintä, että mieheni tykkää ja kyllä hän tykkääkin. :)

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, ei hajuakaan painosta koska en omista vaakaa, tai punninnut itseäni kolmeen vuoteen. Käytän xs/s-kokoisia vaatteita. Veikkaisin että olisiko 55 kg:n hujakoilla?

Vierailija
64/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 91kg. Ihana ja pehmeä.

Vierailija
65/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm ja 61 kg ja risat.

Vielä kolmekymppisenä painoin n. 50 kg mutta nyt 50+ yl 10 kg enemmän.

56 kg olisi hyvä lukema mulle, kertoi endokrinologi.

Vierailija
66/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, on kyllä vaikea valita

olisinko mieluummin terve,  onnellinen, jaksaisin juosta puolimaratonin ja nostaa 100 kg, tukka kiiltäisi ja iho hehkuisi, nukkuisin hyvin ja jaksaisin leikkiä lasten kanssa joka päivä

VAI ottaisinko mieluummin BMI 15, latailisin nettiin epätoivoisia peiliselfieitä, mahtuisin XS koon vaatteisiin, miettisin ruokaa koko ajan, itkisin vaa'alla, haukkuisin muiden painoa netissä, heräilisin öisin nälkään ja tukka olisi kuivakka hapero?

On nää elämän valinnat kyllä tosi vaikeita.

Vierailija
67/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vähän veikkaan, että suurin osa ketjuun vastanneista on aika nuoria. Kaikki me ollaan joskus painettu 55 kg mutta harvempi painaa sitä enää yli 40-vuotiaana. 18-vuotiaiden on niin helppo julistaa elämäntapa ja -laihdutusvinkkejä... ;)

Vierailija
68/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm ja tällä hetkellä 64-65 kg. Paino on vaihdellut vuosien sikaaikanana 58-75 kilon välillä. Nyt on ihan hyvä :)

Vierailija
69/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 cm, 59 kg. Sopusuhtainen kroppa, johon olen ihan tyytyväinen. Paidoissa menee koko 36, farkuissa tuumakoko 27. AV:n mielestä olen varmasti silti kamala valas.

Painaessani 55 kg kroppani oli enemmän sellainen lantioton ja "yläpainotteinen", vähemmän sopusuhtainen.

Mua vähän järkyttää tää ilmapiiri täällä. Mun pituisen naisen pitäisi painaa 45 kg? Olisin tuossa painossa täysin luuranko.

Älkää kuunnelko noita pro-ana-trolleja. Yksilöllistähän se on mikä paino on kropalle ihanteellinen. 2 saman painoista ja pituista ihmistä voi olla aivan erikokoisia. Turha yrittää sulloa itseään johonkin muottiin, joka ei ole omalle keholle terveeksi.

Miten niin muka valas? 😳 Mä itse saan enää vaan haaveilla pääseväni painossa samoihin mittoihin kuin sinä. Ap

Siksi kun näihin keskusteluihin tuppaa melkein aina trolleja läskittelemään normaalipainoisia ihmisiä. ☹️

Toisaalta laihojakin sitten nimitellään vaikka miksi.. Kunhan yritin sanoa, että olet sitten minkä kokoinen vaan, täältä löytyy aina joku trolli lyttäämään. Karmeaa, jos nää sekopää oikeasti onnistuvat pääsemään jonkun pään sisään.

Vierailija
70/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm 77kg. Tavotteena 65kg. Nuorena painoin alle 50 mut ei näin aikuisena enää tarvi tai pysty teinirimpulalta näyttää. 😆

Vierailija
71/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 ja aamupaino 54,4kg. Olin pari kk sitte 56. Kesällä ei oo ruokahalua. Lihastakin löytyy koivissa varsinkin, ja käsivarsissa. Vatsa aavistuksen verran pömpöttää. Haluaisin vielä pari kg pois. Nyt teen silleen että syön vaa sillo ku alkaa heikottaa, ja en syö ähkyyn. Vettä juon paljo ja juon välillä omenaviinietikkaa, se kans polttaa rasvaa. Manteleitaki välillä popsin kourallisen per päivä. Neki pitää kylläisenä ja näin pudottaa painoa siis. Kahvia paljo ja röökiä. Pitää ruokahalun kurissa. Aamuisin juon suolavettä (puhdistamaton merisuola). Saa energiaa aamuun ja muita hyötyjä..

Vierailija
72/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 cm ja painoa 72 kg. Olen oikein sopivan kurvikas ja pehmeä, omasta ja miestenkin mielestä ;) Ei ole aikomustakaan laihduttaa, olen kaikin puolin terve kuin pukki ja ikää 56 v nainen. 

Vierailija
73/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 ja aamupaino 54,4kg. Olin pari kk sitte 56. Kesällä ei oo ruokahalua. Lihastakin löytyy koivissa varsinkin, ja käsivarsissa. Vatsa aavistuksen verran pömpöttää. Haluaisin vielä pari kg pois. Nyt teen silleen että syön vaa sillo ku alkaa heikottaa, ja en syö ähkyyn. Vettä juon paljo ja juon välillä omenaviinietikkaa, se kans polttaa rasvaa. Manteleitaki välillä popsin kourallisen per päivä. Neki pitää kylläisenä ja näin pudottaa painoa siis. Kahvia paljo ja röökiä. Pitää ruokahalun kurissa. Aamuisin juon suolavettä (puhdistamaton merisuola). Saa energiaa aamuun ja muita hyötyjä..

Oon 31v

Vierailija
74/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun on vastannut monen ikäiset ja huomaa että kehonkuva on pahasti pielessä,jos alapeukutetaan hoikkia ja suositaan ylipainoisia. Tosiaan ennen 69 kg nainen oli jo kovasti massata poikkeava,ja varmasti lääkäri on tuolloin huomauttanut.

Nykynuoret ovat toki pidempiä,mutta myös huikean paljon leveämpiä. Ylipainoa saatetaan kutsua lihaksikkudeksi. Mutta on sitä lihasvoimaa hoikillakin.

Ylipainosta ei pitäisi tehdä normaalia eikä hoikkuuta halveksua.

Vierailija
75/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, on kyllä vaikea valita

olisinko mieluummin terve,  onnellinen, jaksaisin juosta puolimaratonin ja nostaa 100 kg, tukka kiiltäisi ja iho hehkuisi, nukkuisin hyvin ja jaksaisin leikkiä lasten kanssa joka päivä

VAI ottaisinko mieluummin BMI 15, latailisin nettiin epätoivoisia peiliselfieitä, mahtuisin XS koon vaatteisiin, miettisin ruokaa koko ajan, itkisin vaa'alla, haukkuisin muiden painoa netissä, heräilisin öisin nälkään ja tukka olisi kuivakka hapero?

On nää elämän valinnat kyllä tosi vaikeita.

Mulla ei oo bmi 15 mutta oon sen 162/45, ja mahdun xs kokoon. En mieti ruokaa kokoajan en itke vaa-alla, en koskaan hauku muiden painoa, tukka on pitkä ja paksu ja en herää öisin nälkään 😂 Kukakohan tässä miettii muiden painoa ja haukkuu sitä?

Vierailija
76/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm pitkä ja painan 58 kiloa.

Vierailija
77/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm pitkä ja painoni heittelee siinä 48-50 kg.

Vierailija
78/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä olen saman pituinen ja painan sen viitisen kiloa enemmän. Farkkukoko on 28, mutta rinnanympäryksen ollessa 100 cm vaatteet on M, 38-40. En kyllä käytä mitään joustamatonta kangasta, koska tälle rintavarustukselle ei saa mitään kauluspaitaa istumaan, roikkuu muuten olkapäistä ja vyötäröllä on tyhjää, jos meinaa saada napit kiinni. Onneksi en sellaisia tarvitsekaan! 

Vierailija
79/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm ja 78kg, vähän ylimäärästä löytyy mut eipä mua vaivaa niin paljoa et jaksaisin asialle mitään tehdä :D

Vierailija
80/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

165cm/44kg

Toivon, ettei tähän ketjuun siunaannu yhtä paljon läskidenialismia kuin tuohon yli 170cm suunnatuille.

Typeryysdenialisti on saapunut ketjuun.

p.s. Olet läski. Leikkaa pääsi irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi