Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te muut 160-165cm pituiset naiset, paljon painatte?

Vierailija
13.06.2018 |

Kerro tarkka pituuteai.

Itse olen 164cm ja painan n. 71kg. Eli muutama liikakilo löytyy täältä. 🙋‍♀️

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen juttu tämä oikein on, ihme kyselyjä jatkuvasti pituuksista ja painoista. Eikö sulla todellakaan ole muuta tekemistä.

Miksi avaat keskustelun, jos ei kiinnosta? Mitä tekemistä sinulla sitten on, kun tähän kumminkin päädyit kommentoimaan?

Vierailija
102/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm, 68kg.

Koen olevani muodokas ja sopusuhtainen.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän veikkaan, että suurin osa ketjuun vastanneista on aika nuoria. Kaikki me ollaan joskus painettu 55 kg mutta harvempi painaa sitä enää yli 40-vuotiaana. 18-vuotiaiden on niin helppo julistaa elämäntapa ja -laihdutusvinkkejä... ;)

No ei me kaikki olla painettu tuota 55 kiloa vaikka ikää on jo melkein 40. Ihmiset on vaan erilaisia.

Vierailija
104/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm ja n. 72kg. Olen tyytyväinen kroppaani aina niin kauan kunnes astun vaa'alle :D

Vierailija
105/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Ketjuun on vastannut monen ikäiset ja huomaa että kehonkuva on pahasti pielessä,jos alapeukutetaan hoikkia ja suositaan ylipainoisia. Tosiaan ennen 69 kg nainen oli jo kovasti massata poikkeava,ja varmasti lääkäri on tuolloin huomauttanut.''

Olen tästä kanssasi eri mieltä. Äitini mummo oli todella lihava - joi kermaa suoraan tiinusta ja otti sokeritopasta suoraan sokeria nautiskeltavaksi ihan huvin vuoksi (syntynyt ennen vuotta 1910) - kukaan ei valittanut hänen painostaan, ei edes lääkäri. Oma mummoni oli todella köyhistä oloista ja sanoi käyneensä ensimmäisen kerran vaa'alla 30 vuotiaana, kun alkoi odottamaan ensimmäistä lastaan. Hän ei edes tiennyt ennen sitä painoansa. Olisko tälläinen mahdollista nykyaikana? Maailma on muuttunut! Nykyään tuputetaan kokoajan epärealistisia vartalokuvia mainoksissa, blogeissa, tv:ssä jne ja painosta höpötetään koko ajan. Ihmisillä ei ollut ennen mihin verrata itseään -> aiheuttaa epärealistisia kehonkuvia ja itse inhoa. Katso vaikka 1960-luvun rantakuvia guuglesta - ihmiset ovat kyllä hoikkia, mutta he eivät ole sellaisia epärealistisen näköisiä kuin nykyaikana. Löytyy vähän mahaa ja jenkkistä. Tietenkään hoikkuutta ei saa halveksua ja lihavuutta normalisoida, kuitenkaan se ei tarkoita sitä, että nykyajan kauneusihanteet olisivat normaaleita. Ei riitä, että olet hoikka -> olet laihaläski, ei riitä normaalipaino jne..  Ihmiset muutenkin haluavat sitä mitä eivät voi saada -> renesanssiajalla kaikki halusivat olla pullukoita, kun ruokaa ei olut ja nähtiin nälkää -> kaikki olivat laihoja. Nykyään ruokaa on yllin kyllin ja painonhallinta on erittäin haastavaa kaikkien houkutuksien maailmassa - paljon ylipainoa -> kaikki haluavat epärealistisen hoikan kehon. Aasialaiset haluavat olla vaaleita, eurooppalaiset ruskeita jne. Kaikki kun opettelisivat rakastamaan itseään, niin maailma muuttuisi aika paljon ja tälläiset painojututkin voitaisiin unohtaa ja siirtyä muihin aiheisiin.

Vierailija
106/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 cm / 93 kg. Olen tosi tyytyväinen kroppaani, on voimaa tehdä ja liikkua, isot rinnat ja pyöreä pylly 😊

Provo tai kehonkuvanhäiriö.

Häh?! Miksi ei voisi / saisi olla tyytyväinen kehoonsa? Voihan omasta kropastaan ja esim. voimasta ja liikkumisesta iloita, painoi sitten 40 kg tai 120 kg.

Vierailija
107/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 50kg. Aamulla vähän vähemmän ja illalla enemmän.

Vierailija
108/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160/60. Sopusuhtainen ja kaunis vartalo :)

Luitko otsikon? Tässä kysyttiin paljonko painatte. Ketään ei kiinnosta sinun itserakkautesi.

Vierailija
109/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N18 kirjoitti:

Liikaa. 164 pitkä ja painan 59-60. Tarkoitus laihduttaa että painaisin 48-53. Ahdistaa syöminen mutta en osaa hillitä itseäni kunnolla. Yritän liikkua mutta väsyttää eikä tuloksia tule.

Eikä ihme, sähän olet ihan alipainoinen. Tarkistuta hyvä ihminen veriarvosi!!

Vierailija
110/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm 82 kg, harmittaa, olen ollut hoikempikin.

Vierailija
111/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Ketjuun on vastannut monen ikäiset ja huomaa että kehonkuva on pahasti pielessä,jos alapeukutetaan hoikkia ja suositaan ylipainoisia. Tosiaan ennen 69 kg nainen oli jo kovasti massata poikkeava,ja varmasti lääkäri on tuolloin huomauttanut.''

Olen tästä kanssasi eri mieltä. Äitini mummo oli todella lihava - joi kermaa suoraan tiinusta ja otti sokeritopasta suoraan sokeria nautiskeltavaksi ihan huvin vuoksi (syntynyt ennen vuotta 1910) - kukaan ei valittanut hänen painostaan, ei edes lääkäri. Oma mummoni oli todella köyhistä oloista ja sanoi käyneensä ensimmäisen kerran vaa'alla 30 vuotiaana, kun alkoi odottamaan ensimmäistä lastaan. Hän ei edes tiennyt ennen sitä painoansa. Olisko tälläinen mahdollista nykyaikana? Maailma on muuttunut! Nykyään tuputetaan kokoajan epärealistisia vartalokuvia mainoksissa, blogeissa, tv:ssä jne ja painosta höpötetään koko ajan. Ihmisillä ei ollut ennen mihin verrata itseään -> aiheuttaa epärealistisia kehonkuvia ja itse inhoa. Katso vaikka 1960-luvun rantakuvia guuglesta - ihmiset ovat kyllä hoikkia, mutta he eivät ole sellaisia epärealistisen näköisiä kuin nykyaikana. Löytyy vähän mahaa ja jenkkistä. Tietenkään hoikkuutta ei saa halveksua ja lihavuutta normalisoida, kuitenkaan se ei tarkoita sitä, että nykyajan kauneusihanteet olisivat normaaleita. Ei riitä, että olet hoikka -> olet laihaläski, ei riitä normaalipaino jne..  Ihmiset muutenkin haluavat sitä mitä eivät voi saada -> renesanssiajalla kaikki halusivat olla pullukoita, kun ruokaa ei olut ja nähtiin nälkää -> kaikki olivat laihoja. Nykyään ruokaa on yllin kyllin ja painonhallinta on erittäin haastavaa kaikkien houkutuksien maailmassa - paljon ylipainoa -> kaikki haluavat epärealistisen hoikan kehon. Aasialaiset haluavat olla vaaleita, eurooppalaiset ruskeita jne. Kaikki kun opettelisivat rakastamaan itseään, niin maailma muuttuisi aika paljon ja tälläiset painojututkin voitaisiin unohtaa ja siirtyä muihin aiheisiin.

Googlasin 1970 beach pictures ja tässä heti alkuun:

https://www.google.fi/amp/s/pleasurephoto.wordpress.com/2016/10/17/lill…

https://www.goldismoney2.com/threads/girls-in-bikini-on-the-beach-of-ca…

Tokassa linkissä useempi kuva. Tottakai kauneusihanteet on vaihdellut eri aikoina mutta kyllä nuo kuvatut ihmiset mun silmiin on ihan yhtä hoikkia kun tän pv rantakuviin päätyvät :) Mutta muuten sulla oli kyl hyvii pointteja paineista jne. Mutta naisten ulkonäköön aina on kohdistunut huikeat paineet.

Vierailija
112/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164 cm pitkä ja painan 61-62 kg. Haluaisin painaa 57-58 kg, mutta laihtuminen on iän myötä vaikeutunut. Olen nelikymppinen ja aineenvaihdunta on huomattavasti hidastunut siitä mitä se oli nuorempana.

Vierailija
113/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 ja 54 kg. 

Kamala miten paksuja suomalaiset naiset on!

Vierailija
114/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 ja 82kg. Nuorena olin tuollainen kukkakeppi,47 alimmillaan kun aloin odottaa toista lastani 32v. Iän myötä paino on hiljalleen noussut ja ei enää niin helppoa laihtua vaikka kuinka yrittäs. Onneksi mies ei piittaa,pikemminkin tykkää ku on mistä ottaa kiinni ja muiden mielipiteistä en piittaa.

Vierailija
115/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 ja 98 kg ja oon tyytyväinen kroppaani. Miehet tykkää, oma mies palvoo.

Vierailija
116/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

163,5

65kg

44v.

Vierailija
117/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä omaa kommenttiani enää?

Pituus 164 ja paino 59-60, tarkoitus laihduttaa painoon 48-53. Syöminen ahdistaa mutta en osaa hillitä itseäni. Yritän liikkua mutta väsyttää ja tuloksia ei tule.

Vierailija
118/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 56kg

Vierailija
119/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm, 67 kg, 96-75-94. Ihan hyvä jo, hiljakseen treenailen ja syön terveellisesti. Jos paino putoaa tai senttejä lähtee, niin ok. Jos ei, niin ihan sama.

Vierailija
120/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N18 kirjoitti:

En löydä omaa kommenttiani enää?

Pituus 164 ja paino 59-60, tarkoitus laihduttaa painoon 48-53. Syöminen ahdistaa mutta en osaa hillitä itseäni. Yritän liikkua mutta väsyttää ja tuloksia ei tule.

Sinua väsyttää ja tuloksia ei liikunnalla tule, koska sinulla on syömishäiriö ja et syö tarpeeksi.