Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut 160-165cm pituiset naiset, paljon painatte?

Vierailija
13.06.2018 |

Kerro tarkka pituuteai.

Itse olen 164cm ja painan n. 71kg. Eli muutama liikakilo löytyy täältä. 🙋‍♀️

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm, 58 kg ja painosta iso osa kuuluu rintavarustukseen (D/E). Olen tyytyväinen tähän. Joskus oli anoreksian tapaista ja paino oli 48 kg ja se oli ihan liian vähän, koska olin oikein kunnolla mallia P.

Vierailija
82/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 38 kg. Tiedän, aivan liian vähän. Mieheni kuoleman jälkeen ruokahaluni on kadonnut täysin. Yritän hankkia apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 161/78kg. tavoitepaino on 40kg

Vierailija
84/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 pitkä ja 53kg

Vierailija
85/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen juttu tämä oikein on, ihme kyselyjä jatkuvasti pituuksista ja painoista. Eikö sulla todellakaan ole muuta tekemistä.

Vierailija
86/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/65kg

Tavoitteena on saada 2 kg pois, sen hoikempi en halua olla.

Treenaan paljon ja olen lihaksikas, ja näytän liian lihaksikkaalta, jos painoa on liian vähän.

Vierailija
87/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 166/65 kg. Ylimääräistä on (lähinnä vatsassa + isot rinnat) ja olisi kiva tipuutta 6kg, mutten jaksa ressailla, niin kauan kun olen normaalipainossa. Ihmiset eivät täällä minusta tajua sitä, että jokaisen luonnollinen/helpoin paino olla, on jokaisella yksilölle eri kilomäärä (niin kauan kun ollaan normaalipainossa tai siitä hieman +/- ). Lihavuus/laihuus ovat siis asia erikseen. Täällä joku oli 40 kg:n puolella ja sanoi, ettei stressaa ruoasta, ei katso ruokamääriään, voi syödä herkkuja jne, elämä rullaa!  Näin ei kuitenkaan kaikkilla ole tai edes suurimmalla osalla ihmisistä.. Kun itse painoin 53 kg (eli en ollut edes lähellä 40 kg:tä) - kaikki energiani meni sen painon ylläpitämiseen. Vahdin jokaisen suupalan, söin todella todella vähän, olin jatkuvasti nälässä ja liikuin todella_paljon_.  Juoksin 4krt viikko, joista kahtena päivänä viikossa 20 km ja kävin salilla 5 krt viikko. Lisäksi punnitsin itseni joka ikinen päivä ja tein fyysisesti raskasta työtä. Mitä se olisi ollut, jos olisin ollut laihempi? Mahdotonta.. Joten ei enää tätä kiitos! Olen nyt 65 kg ihmisenä paljon mukavampi, rennompi ja terveempi ihminen kuin tuolloin. Eli mikäli SINULLE on helppo pysyä 40/50 kiloisena, kaikille se ei ole - se ei ole kaikkien luonnollinen painohaarukka. Kaikilla on erilainen ruumiinrakenne sekä aineenvaihdunta. Jokaisen pitäisi löytää omalle keholleen se luonnollinen paino, missä on hyvä olla, painon ylläpitäminen ei ole jatkuvaa kyttäämistä sekä kiduttamista + kieltäytymistä asioista ja voi jopa joskus herkutella. :) Elämä on muutakin kuin lukema vaa'assa. Miksi normaalipaino ei riitä? 

Vierailija
88/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165cm pitkä ja painan yleensä aina noin 55kg. Syön ihan mitä sattuu, melkein joka ilta karkkia tms., lihon todella todella hitaasti. Silloin kun kiinnitän tosissani huomiota syömisiin (jos haluan laihtua), paino tippuu 53kg, mutta tykkään vaan liikaa ruuasta ja karkista että mieluummin painan mitä painan :D

Katkerat palstaporsaat alapeukuttaa 😂

Vierailija
89/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkka pituuteai.

Itse olen 164cm ja painan n. 71kg. Eli muutama liikakilo löytyy täältä. 🙋‍♀️

Olen samanmittainen, aamupaino on ollut karvan alle 70, mutta siis 70-71kg painan.

Lihoin raskaan perhetilanteen takia ja nyt saanut n. 7-8kg pois... 

Vierailija
90/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm ja 54 kg.

Vierailija
91/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 54 kg. Painoin muutama vuosi sitten 47 kg, olin sellainen hintelä narukäsi. Aloin treenaamaan ja tuo tullut 7 kg on lihasta. Vaatekoko ihan sama, housuissa pienempi.

Vierailija
92/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm / 93 kg. Olen tosi tyytyväinen kroppaani, on voimaa tehdä ja liikkua, isot rinnat ja pyöreä pylly 😊

Vierailija
93/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mitat. 101-83-98. Aika tasapaksu olen. Joskus toivoisin että mulla olis kapeampi vyötärö mutta täytyy vaan tyytyä tähän vartalonmalliin minkä olen saanut. Ap

Mä olen samoilla mitoilla 93-73-108

Vierailija
94/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 cm / 93 kg. Olen tosi tyytyväinen kroppaani, on voimaa tehdä ja liikkua, isot rinnat ja pyöreä pylly 😊

Provo tai kehonkuvanhäiriö.

Vierailija
95/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 65 kg nyt, alkuvuodesta oli enemmän.

Kuopus on nyt 1,5v. ja aloitettiin miehen kanssa tammikuussa yhdessä elämäntaparemppa. Tavoitteena oli päästä 69kg siihen 63kg mitä olin ennen lapsia, mutta pari viikkoa sitten aloin ihmettelemään kun vaaka ei enää näytä mitään laskua vaikka kaikki herkut ja ekstrat on karsittu. Eilen sitten pärähti (toivottu) plussa raskaustestiin, eli se siitä laihiksesta ainakin hetkeksi:D

Vierailija
96/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm 77kg. Tavotteena 65kg. Nuorena painoin alle 50 mut ei näin aikuisena enää tarvi tai pysty teinirimpulalta näyttää. 😆

Minkä ikänen olet? Olenko 26 vuotiaana sinun mielestäsi teinitimpula 162/45-48kg? Mulla on kyllä lantiota ja muutenkin aikuisen naisen muodot, pienemmässä xs paketissa vaan. En tod kritisoi sun painoa, oot varmasti upea just tollasena, mietin vaan sun sanavalintojasi... Kyllä teininä samoissa lukemissa olin silti eri muotoinen, oli vähemmän lantiota ja rintoja. Vaikka sama paino tosiaan. Täällä ei kukaan ole haukkunut painavampia ihmisiä niikun ei kuulukaan, koska jokainen on arvokas ja kaunis tavallaan ja omissa muodoissaan, tuntuu hassulta, että meitä hoikempia sitten tunnutaan haukkuvan aika paljonkin.. Enkö sitten ole OIKEA NAINEN kun oon hoikempi? Kukaan mies ei oo valittanut ja ei oo hapero tukka niiku joku sano, oon siroluinen luonnostaan, ja en näytä mitenkään anorektiselta. Oma mies tykkää tosi paljon just mun muodoista, onneks se riittää. :)

N26

Vierailija
97/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun on vastannut monen ikäiset ja huomaa että kehonkuva on pahasti pielessä,jos alapeukutetaan hoikkia ja suositaan ylipainoisia. Tosiaan ennen 69 kg nainen oli jo kovasti massata poikkeava,ja varmasti lääkäri on tuolloin huomauttanut.

Nykynuoret ovat toki pidempiä,mutta myös huikean paljon leveämpiä. Ylipainoa saatetaan kutsua lihaksikkudeksi. Mutta on sitä lihasvoimaa hoikillakin.

Ylipainosta ei pitäisi tehdä normaalia eikä hoikkuuta halveksua.

Samaa mieltä, mutta ei pitäisi ketään halveksia painon perusteella! Ikävältä tuntuu monet kommentit meistä pienempikokoisista. Ja mullakin on voimaa yllättävän paljon ;) sitä on esim. Muuttohommissa ja pihatöissä ihmetellyt monikin.

N26

Vierailija
98/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. 163cm/80kg

Paino nousi e-pillereiden lopetuksen jälkeen nopeasti 20kg, eikä ne meinaa lähteä nyt millään pois

Vierailija
99/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm ja 38 kg. Tiedän, aivan liian vähän. Mieheni kuoleman jälkeen ruokahaluni on kadonnut täysin. Yritän hankkia apua.

Hei ! Minäkin olin syömishäiriöinen ja ei maistunut ruoka trauman jälkeen. Painoin 162/39kg, menkat loppu ja vieläkään ei tule normaalisti, sydämeen sattui ja ylipäätään olin todella heikossa hapessa. Voimia sinulle todella paljon ! Sinä selviät kyllä ! Minä olen myt vuodessa päässyt jo 45-48kg (nyt olen siitä 48 taas alkanut laihtua lähemmäs 45) mutta se on mahdollista, ruokahalu tulee takaisin kun saa käsiteltyä asiat ja pikkuhiljaa, kannattaa koittaa silloin kun pystyy, niin syödä mahdollisimman täyttävää ruokaa ja kun pystyy niin juoda esim sokerilimua tms joka myös tuo edes verensokeria.(tiedän ettei ole terveellisimmät neuvot, mutta kun on todella alipainoinen ja tuoka ei vaan mene alas niin silloin suosittelen oman kokemuksen pohjalta näin tekemään)

N26

Vierailija
100/125 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/60,5

Olen joskus ollut yli 80kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan