Te muut 160-165cm pituiset naiset, paljon painatte?
Kerro tarkka pituuteai.
Itse olen 164cm ja painan n. 71kg. Eli muutama liikakilo löytyy täältä. 🙋♀️
Kommentit (125)
Olen 163 cm ja painan 50 kg. Tai paino vaihtelee 50-52 kilon välillä. Olen laihtunut ilman syytä ja stressaan nyt koko ajan painoani. Verikokeita ym. on otettu. Haluaisin lihoa muutaman kilon.
166cm viime mittauksessa ja 79kg viime punnituksessa. Tuo pituus on mittaajasta ja päivän ajankohdasta riippuen 164-166cm, aamulla pidempi ja illalla lyhyempi. Menen jotenkin kasaan päivän aikana ja yöllä "suoristun". Kiloja on muutama liikaa, mutta se ei minua haittaa, sillä olen ollut isompikin ja silloin se haittasi. Nyt olen kohta vuoden karistellut taakkaa ja onnistunutkin siinä 11kg:n verran.
Olen 160,5 cm pitkä (lyhyt).
Painoni:
20v = 43 kg
25v = 45 kg
30v = 50 kg (yhden raskauden jälkeen)
40v = 57 kg
50v+vaihdevuodet = ainakin 70 kg.
Olisin ollut aika fläsä parikymppisenä tällä painolla. Mutta toki olen tällä hetkellä ylipainoinen. Läski on kehossani tasaisesti tiimalasimuodossa (rinnat, uuma, lantio). Tämän ikäisellä 65 kg olisi ok ja sitä tavoittelen tällä hetkellä.
Ikä tuo painoa aika usealla naisella - en enää ihmettele tunikanaisia. Hormonitoiminnan hiipuminen tuo juuriomenavartalofläsää. Luonto toimii näin.
160 cm ja noin 63 kg. Mitat 90-70-90, M-kokoa pääasiassa käytän. Muutaman kilon haluaisin pois. :)
164 cm, 48 kg. Muutaman kilon haluaisin pois.
60 kg normaalisti, nyt 72 kg ku viimeisillään raskaana.
160/59
Olen ihan näppärän kokoinen ja siten tyytyväinen, vaikka mielilukuni olisi kyllä 56.
160, 46.5 kg. juuri hyvä näin. 4 muksua ikää se 36 ja olen jo vuosia hämmästellyt naisten vartaloiden muutosta. äitini painoi 80-luvulla 69 kiloa ja silloin lääkäri oli kehottanut laihduttamaan. äiti oli muihin naisiin verrattuna varsin pyöreä. itselläni tuntuu jo parin kilon muutos. meitä on joka lähtöön.
48 kg. Paino, jossa olen jo vuosia pysynyt luonnostani.
162 cm ja 56 kg. Ahteri saisi olla hitusen kiinteämpi mutta muuten olen varsin tyytyväinen :)
160 cm ja 44 kg, 80-57-86. Salilla treenaan säännöllisesti, mutta ei tähän kroppaan näytä tarttuvan lihas eikä läski.
Aika paljon tuulen nuss1m1a vinkuheiniä täällä.
164 cm ja 66 kg. Alle 60 kiloon aion päästä.
Vierailija kirjoitti:
164 cm ja 66 kg. Alle 60 kiloon aion päästä.
Niin, ja mitat ovat 90-68-93.
159 cm, 52-54 kg. Painoin teininä 46-48 kg. Urheilen paljon. Mukelot ja ikä toivat mukanaan painoa. Näytän silti aika pieneltä. Kai.. Elämä on kuitenkin liian lyhyt painosta murehtimiseen. :-D
165 cm, 59 kg. Sopusuhtainen kroppa, johon olen ihan tyytyväinen. Paidoissa menee koko 36, farkuissa tuumakoko 27. AV:n mielestä olen varmasti silti kamala valas.
Painaessani 55 kg kroppani oli enemmän sellainen lantioton ja "yläpainotteinen", vähemmän sopusuhtainen.
Mua vähän järkyttää tää ilmapiiri täällä. Mun pituisen naisen pitäisi painaa 45 kg? Olisin tuossa painossa täysin luuranko.
Älkää kuunnelko noita pro-ana-trolleja. Yksilöllistähän se on mikä paino on kropalle ihanteellinen. 2 saman painoista ja pituista ihmistä voi olla aivan erikokoisia. Turha yrittää sulloa itseään johonkin muottiin, joka ei ole omalle keholle terveeksi.
162cm/45-48 vaihtelee tuolla välillä, en anna painon nousta yli 48. Vuosi sitten painoin vain 39kg mutta sillon mulla oli vielä paha syömishäiriö päällä. Eli 10 kg melkeen vuodessa lihonut :D (onneksi)
Ikä 26 vuotta
163,5cm ja 63,3kg. Olen pudottanut painoa -12kg ja olen edelleen tyytymätön vartalooni. Kaikki läski kertyy vatsaan ja tuosta röllykästä en pääse varmaan ikinä eroon. Nahka venyi ensimmäisessä raskaudessa paljon ja roikkuu laihtumisesta huolimatta. Mitat 89-74-85.