Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
kysyisin pantaisko teillä vai meillä. Lähtiessäni pyyhkisin kull-n verhoihin
Koska olen myös ujo, niin mahdollisimman asiallisesti. Toki hymyilen ja yritän katsekontaktia. Mutta myönnän, että verbaalinen lahjakkuus tuppaa menemään piiloon :(
Noh. Nyt on jo ikää ja suurimman osan aikuiselämästäni olen kuitenkin elänyt yhdessä jonkun naisen kanssa useammassa suhteessa. Musta on tullut nyt kranttu ja se yhdistettynä ujouteen tietänee yksinäisiä eläkepäiviä (sitten joskus..)
Vierailija kirjoitti:
Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.
No, jopas.
Tutustu edelleen potentiaalisiin. Lisää vaan. Kyllä se sieltä löytyy. Hyvä, että olet yrittänyt.
Ehkä yrität itsellesi sopimattomia tyyppejä?
Takuulla löytyy se just sopiva.
panisinko kirjoitti:
kysyisin pantaisko teillä vai meillä. Lähtiessäni pyyhkisin kull-n verhoihin
Tota noin.
Ensimmäinen lauseesi pitää sinut pihalla ja pyyhit kulliasi siihen pihapuskiin.
Vierailija kirjoitti:
Läähätän.
Ei naisen tarvitse kyllä olla edes erityisen kiinnostava.
Är du en hund?
Vierailija kirjoitti:
Piereskelen estottomasti.
Kiva, kun vapaudut.
Itseksesi piereskelet sisäänpäin… ja hymyilet myös?
Menen juttelemaan ja hetken päästä sanon että lähdemme illalla kävelylle ja laavulle illastamaan, tulen hakemaan kuuden aikaan. Yksin ei ole tarvinnut laavuilla
Kysyn, että haluaako se kakkoseen ja tarraan perseestä kiinni.
Vain vilkaista ehkä pari sekunttia.
Nykyään saa syytteen ahdistelusta jos katsoo naista "sillä silmällä" ja vieläpä menee suunsa avaamaan (siis kehumaan esim. ulkonäköä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läähätän.
Ei naisen tarvitse kyllä olla edes erityisen kiinnostava.
Är du en hund?
Ibland en hund, ibland en häst.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa syytteen ahdistelusta jos katsoo naista "sillä silmällä" ja vieläpä menee suunsa avaamaan (siis kehumaan esim. ulkonäköä).
Vihjeeksi, että joka ikinen kerta, kun olen kehunut naisen vartaloa harrastaessani hänen kanssaan seksiä, olen saanut hymyn lisäksi hyvää kohtelua...
Vierailija kirjoitti:
Ujous on söpöä, epävarmuus ei niinkään. Kiinnostava mies pysyttelee hieman etäällä, ei koohota suuna päänä, puhuu vähän, mutta asiaa. Omaa terveen itsetunnon.
Sitähän se epävarma mies juuri tekee, pysyttelee etäällä eikä uskalla puhua kauheasti kun ajattelee että pelkkää saissea sieltä suusta kuitenkin tulisi niin parempi olla hiljaa.
Repäsen lerssin esiin ja helikopteroin samalla ku laulan sille HELIKOPTER PANO BRO-THERRR. Toimii kun on 19cm ja paksu. Jostain syystä teinit juoksee karkuun ja sitten alue on pian täynnä poliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa syytteen ahdistelusta jos katsoo naista "sillä silmällä" ja vieläpä menee suunsa avaamaan (siis kehumaan esim. ulkonäköä).Vihjeeksi, että joka ikinen kerta, kun olen kehunut naisen vartaloa harrastaessani hänen kanssaan seksiä, olen saanut hymyn lisäksi hyvää kohtelua...
Jaa. Minä olen saanut hymyn lisäksi hyvää kohtelua kun olen itse ensiksi olen kohdellut oikein hyvin. Olen aina luullut, että maaten jutellaan vain psykiatrin vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous on söpöä, epävarmuus ei niinkään. Kiinnostava mies pysyttelee hieman etäällä, ei koohota suuna päänä, puhuu vähän, mutta asiaa. Omaa terveen itsetunnon.
Sitähän se epävarma mies juuri tekee, pysyttelee etäällä eikä uskalla puhua kauheasti kun ajattelee että pelkkää saissea sieltä suusta kuitenkin tulisi niin parempi olla hiljaa.
Toimin juuri noin koska ei riitä itsevarmuus, mutta naiset jostain syystä eivät näe sitä ainakaan alkuun epäitsevarmuutena vaan päinvastoin. Toki tilanteen pitkittyessä heitä alkaa tympimään ja luultavasti alkavat hekin näkemään sen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on. Jos on todella ihastunut jostakusta, niin ei haluaisi pilata edes sitä pientä asiaa.
Jonkun, josta on vain senverran kiinnostunut, että voisi pöyhiä lakanoita kerran/kaksi, ei ole niin väliä; voi jopa heitellä kaikenlaista puolivillaista, kun siinä ei oikeastaan häviä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin juuri noin koska ei riitä itsevarmuus, mutta naiset jostain syystä eivät näe sitä ainakaan alkuun epäitsevarmuutena vaan päinvastoin. Toki tilanteen pitkittyessä heitä alkaa tympimään ja luultavasti alkavat hekin näkemään sen oikein.
Se on se Clint Eastwood-efekti joka naisia viehättää. Mystisen kiinnostava ja ihana lonely rider.