Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
901/953 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tuo kiinnostava nainen on varattu? Millaisia te silloin olette? Tunnen yhden oudosti käyttäytyvän miehen ja mietin, voisiko taustalla olla kiinnostusta. En ole ennen edes ajatellut, mutta nyt kun näitä teidän vastauksia olen lukenut, niin on sekin vaihtoehto tullut mieleen.

Vuoroin ystävällinen, vuoroin tyly, vuoroin tuijottaa röyhkeästi, vuoroin pälyilee ujosti, joskus pörhistelee, muuttuu vitsikkääksi ja äänekkääksi... Omituinen kaikin tavoin. Muiden seurassa minusta normaali.

Vierailija
902/953 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuo kiinnostava nainen on varattu? Millaisia te silloin olette? Tunnen yhden oudosti käyttäytyvän miehen ja mietin, voisiko taustalla olla kiinnostusta. En ole ennen edes ajatellut, mutta nyt kun näitä teidän vastauksia olen lukenut, niin on sekin vaihtoehto tullut mieleen.

Vuoroin ystävällinen, vuoroin tyly, vuoroin tuijottaa röyhkeästi, vuoroin pälyilee ujosti, joskus pörhistelee, muuttuu vitsikkääksi ja äänekkääksi... Omituinen kaikin tavoin. Muiden seurassa minusta normaali.

Bingo. Tunnistit minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/953 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä pörhistely jotenkin yleisestikin käytetty termi?

Kuulostaa hot and cold käytökseltä.

Vierailija
904/953 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikoilen,ujostelen,punastelen, hermoilen, naama hymyssä kokoajan, puhun mitä sattuu nopeasti ja jälkeenpäin pidän puheitani aivan pöhköinä, kysymyksiin vastaan liian nopeasti ja tyhmästi. Tuskin vastapuoli ymmärtää että kaikki johtuu hermoilusta enkä oikeasti ole niin outo hosuja. Ikävintä että nämä oireet ovat niitä huonoimpia piirteitä miehessä, kun pitäisi olla rauhallinen, fiksu ja itsevarma.

Ehkä sun kannattaisi vältellä ihastustasi? Annat itsestäsi vain idiootin kuvan ja naiselle kiusaantuneen ja hämmentyneen olon. Kuten sanoit rauhallisuus ja itsevarmuus on mitä naiset miehestä haluaa.

Onko myös yhtä noloa, jos nainen käyttäytyy miestä kohtaan vastaavalla tavalla (kröhöm minä itse)?

Vierailija
905/953 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kaikin mahdollisin keinoin, sillä tiedän ettei minusta kiinnostuisi puhelinpylväskään.

Vierailija
906/953 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
907/953 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kuin ruttoa ja olen mahdollisimman vähä sanainen jos täytyy sanoa jotain. Mun tuurilla varattu,niin turha tunteita muodostaa enempää.

Vierailija
908/953 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryn

Vierailija
909/953 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ikävää luettavaa.

Melkein kaikki välttelevät ihastustaan.

Ja joku pitää punastelua, hymyä ja huomionosoitusta nolona.

Yksinäisinä sitten vaan. Jos ei satu kännissä kohtaamaan.

Yrittäkää edes!

Se on kohteliaisuutta saada olla ihastus, joten siitä ei voi ihastujalle loukkaantua!

Vierailija
910/953 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo ihme että nää ketjut on täynnä kaipausta, kun kaikki vaan ihastuessaan VÄLTTELEE toisiaan minkä kerkiää.

niinhän se on vähän pakko toimia näin metoo-aikana

Vierailija
911/953 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo ihme että nää ketjut on täynnä kaipausta, kun kaikki vaan ihastuessaan VÄLTTELEE toisiaan minkä kerkiää.

Jätkät, vitsi vanheni jo.

Vierailija
912/953 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätkät, vitsi vanheni jo.

Mikä vitsi?

Vierailija
913/953 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan ujoja. Miksei ihmiset voi toimia normaalisti? Kaikki pääsisi helpommalla kun juttelisi tavallisesti ja saisi suunsa auki. Jos tulee pakit niin siirtyy vaan eteenpäin, eipähän tarvitsi jännityksessä kitua sen enempää. Itse olen ujo introvertti, mutta olen harjaantunut puhumaan ihmisten kanssa.

Miten se on miesten homma ilmaista kiinnostuksesta? Siitä vain naiset tekemään suoria aloitteita ja jos tulee pakit nin siirtyy vain eteenpäin.

Miten se on pelkästään naisten homma? Yksin jää kaikki kun sekä naiset että miehet vaan odottaa että toinen tekee aloitteen. Ei odottamalla mitään saa tapahtumaan!

Sitten jää. Miesten aloitteet eivät ole toivottuja.

Ei naistenkaan aloitteet ole toivottuja. Heti pidetään epätoivoisena lórttona.

Tsemppiä lasten tekoon iteksenne. Teiltä se kuitenkin onnistuu toisin kuin (biologisilta) miehiltä.

En halua miestä siksi että saisin lapsia. En edes halua lapsia. Parisuhteen haluaisin kyllä, jos miehet edes suostuisi vastaamaan kun kysyn niiltä jotain.  Vaan ei juostaan karkuun ja odotetaan mitä, että heitän verkon ja laitan käsirautoihin ja sit raahaan kotiin?

elättäjää siis vailla. Kannattaa miettiä miksi miehet juoksevat juuri sinua karkuun.

Väistetty luoti jne.

Vierailija
914/953 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

musta ujot miehet on ihania!

Itse olen tehnyt sellaisen havainnon että ujoilla miehillä on vähiten menekkiä naisten parissa.

Miksi naiset harrastavat niin usein ristiriitaisia lausuntoja?

Koska "naiset" ei ole mikään homogeeninen joukko, jotka kaikki ajattelee samoin. Jotkut naiset tykkää ujoista miehistä, toiset ei tykkää. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
915/953 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen katsoin silmiin. Nyt katson kaikkia vähänkin hyvän näköisiä silmiin ja hymyilen, mutta myös muualle osiin kehoa. En kuitenkaan vie asiaa sen pidemmälle kuin jossain menomestassa, vaikka jos nainen esittäisi halukkuutensa, niin ns. irtoaisi.

Vierailija
916/953 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

musta ujot miehet on ihania!

Itse olen tehnyt sellaisen havainnon että ujoilla miehillä on vähiten menekkiä naisten parissa.

Miksi naiset harrastavat niin usein ristiriitaisia lausuntoja?

Koska "naiset" ei ole mikään homogeeninen joukko, jotka kaikki ajattelee samoin. Jotkut naiset tykkää ujoista miehistä, toiset ei tykkää. Niin yksinkertaista se on.

Välillä naiset on homogeeninen joukko ja välillä taas ei, eihän tässä kärryillä meinaa pysyä kun vaihdellaan tätä aina tilanteen vaatiessa riippuen siitä miten miehelle pitää päästä sanomaan vastaan.

Vierailija
917/953 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen introvertti, joka muuttuu puheliaaksi ja jossain määrin hurmaavaksi lähinnä silloin, kun olosuhteet ovat suotuisat. Oikea aika, oikeat ihmiset ja oikea ilmapiiri... Ja etenkin jos olemme kahden kesken, molemmille selviää aika nopeasti, onko meillä tulevaisuutta vai oliko kaikki sittenkin vain toiveunta.

Olen juuri tällainen myös ja jos nainen on tarpeeksi rento ja avoin niin saatan hetkessä muuttua todella sosiaaliseksi. Se toisen olemus tekee paljon

Vierailija
918/953 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen introvertti, joka muuttuu puheliaaksi ja jossain määrin hurmaavaksi lähinnä silloin, kun olosuhteet ovat suotuisat. Oikea aika, oikeat ihmiset ja oikea ilmapiiri... Ja etenkin jos olemme kahden kesken, molemmille selviää aika nopeasti, onko meillä tulevaisuutta vai oliko kaikki sittenkin vain toiveunta.

Olen juuri tällainen myös ja jos nainen on tarpeeksi rento ja avoin niin saatan hetkessä muuttua todella sosiaaliseksi. Se toisen olemus tekee paljon

Vierailija
919/953 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen estottomasti.

Vierailija
920/953 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätän.

Ei naisen tarvitse kyllä olla edes erityisen kiinnostava.