Jos olisit taiteellisesti lahjakas, niin rikastuisitko?
Kommentit (13)
Olen taiteellisesti lahjakas, mutta ei, en rikastu, koska en ole tuottelias.
Mun tiade olisi jotain tällaista niin tuskin
En. Rikastumiseen tarvitaan Walhroosin sanoin sitä että tähtien asennot ovat suotuisat.
Olen lahjakas taidemaalari mutta inspiraationi on aina niin hidas, laiska ja vähän nukuksissa ja minulla voi mennä monia vuosia ennenkuin pystyn edes aloittamaan. Tämä on kyllä sääli koska en ole silloin tuotteliaskaan. Vaatii todellisen ihmeen että saan jotain aikaiseksi. Kaikki vain kyselevät maalausteni perään että olenko saanut aikaiseksi jotain... No en ole enkä tiedä saanko edes.. Toisaalta ei inspiraatiota voi pakottaakaan tulemaan esille.
Olen, mutta en rikastu. Harva taiteilija on rikas. Taidetta pitää myydä polkuhintaan ja silti se on monille liian kallista.
Olen taiteellisesti multilahjakas, mutta en rikastu, koska olen häsä. Ehkä jonain päivänä tapaan jonkun, joka on haka priorisoimaan ja tekemään laskelmia, plus tietty halukas tekemään rahaa mun osaamisella vaikka ilmiöksi asti. Mä vaan haluan tehdä mun juttua, rikastuminen on tosi toissijaista mulle. Siksikään en rikastu. Hah!
Taiteella on hyvin vaikea rikastua.
Olen taiteellisesti lahjakas, enkä ole rikastunut.
Vaimo on epäilemättä taiteelllisesti lahjakas, kun on aikoinaan saanut stitendin valmistuttuaan priimuksena Japanin parhaasta yliopistosta. Silti hän on olllut kotimuusana neljännes vuosisadan.
Olen, enkä ole rikastunut