Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
761/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrin olemaan kylmä ja etäinen jottei vain nainen kuvittele että olen pelkän pillun perässä. Nainen sitten saa tehdä aloitteen jos kiinnostaa!

Itse tulkitsen miehen kylmää käytöstä siten ettei kiinnostusta ole ja jätän helposti rauhaan, en viitsi vaivata sellaista miestä läsnäolollani. Harmikseni tapaan usein tällä tavoin käyttäytyviä ja jälkeenpäin olen saanut kuulla että ovatkin olleet minusta kiinnostuneita. Itse pidätte huolta siitä ettei paria muodostu. 

Toimii siis yhtä hyvin kuin naisen aloite eli "katse"  ?

Aha, no minulla on sikäli erikoinen tapa että yleensä avaan suuni ja rupeen puhumaan. Jos mua tylytetään kylmästi siitä huolimatta on asia harvinaisen selvä meikäläisen osalta, miestä ei kiinnosta ja turha sit enää jälkeenpäin tulla kinumaan tai kaverin kautta laittaa viestiä että olisi kyllä kiinnostanut. Mut hei, mulla on hyvä itseluottamus.

Se kelle vastasit.

Korrektin, asiallisen käytöksen ja kylmän tylyttämisen ero on aika suuri.

Ja vai oikein on turha laittaa viestiä myöhemmin? Kuulostat väistetyltä luodilta.

Ehkä niin myös mun osalta. Nämä viestit ja yhteydenotot kun yleensä ovat tulleet vasta pari-kolme kuukautta jälkeenpäin, siinä vaiheessa olen jo jatkanut elämääni. Vaihtoehtoisesti oletan että miehellä on jo kumppani, en ole deittisovelluksissa vaan tapaan ihmisiä livenä. 

Vierailija
762/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrin olemaan kylmä ja etäinen jottei vain nainen kuvittele että olen pelkän pillun perässä. Nainen sitten saa tehdä aloitteen jos kiinnostaa!

Itse tulkitsen miehen kylmää käytöstä siten ettei kiinnostusta ole ja jätän helposti rauhaan, en viitsi vaivata sellaista miestä läsnäolollani. Harmikseni tapaan usein tällä tavoin käyttäytyviä ja jälkeenpäin olen saanut kuulla että ovatkin olleet minusta kiinnostuneita. Itse pidätte huolta siitä ettei paria muodostu. 

Aha, no minulla on sikäli erikoinen tapa että yleensä avaan suuni ja rupeen puhumaan. Jos mua tylytetään kylmästi siitä huolimatta on asia harvinaisen selvä meikäläisen osalta, miestä ei kiinnosta ja turha sit enää jälkeenpäin tulla kinumaan tai kaverin kautta laittaa viestiä että olisi kyllä kiinnostanut. Mut hei, mulla on hyvä itseluottamus.

Se kelle vastasit.

Ja vai oikein on turha laittaa viestiä myöhemmin? Kuulostat väistetyltä luodilta.

Ehkä niin myös mun osalta. Nämä viestit ja yhteydenotot kun yleensä ovat tulleet vasta pari-kolme kuukautta jälkeenpäin, siinä vaiheessa olen jo jatkanut elämääni. Vaihtoehtoisesti oletan että miehellä on jo kumppani, en ole deittisovelluksissa vaan tapaan ihmisiä livenä. 

Se on kyllä tosi ärsyttävää kun saa tietää että joku ON ollut kiinnostunut takaisin, ja sit vasta jonkun puolen vuoden päästä tekee asialle jotain/ottaa yhteyttä. Siinä on itsellä mahdollisesti jo uus suhde menossa. Olettaako ne, että jos ei vastaa mitään niin pysyttelen kaksi vuotta sinkkuna odottaen epätoivoisena vastausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kelle vastasit.

Se on kyllä tosi ärsyttävää kun saa tietää että joku ON ollut kiinnostunut takaisin, ja sit vasta jonkun puolen vuoden päästä tekee asialle jotain/ottaa yhteyttä. Siinä on itsellä mahdollisesti jo uus suhde menossa. Olettaako ne, että jos ei vastaa mitään niin pysyttelen kaksi vuotta sinkkuna odottaen epätoivoisena vastausta?

Oletteko jotain sarjaihastujia?

Vierailija
764/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseeni hakeutuu aina ihastukseen. Yleensä aina silloin kun hän ei huomaa. Lisäksi yritän jutella, koska silloin saan katsoa luvan kanssa silmiin.

Vierailija
765/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi katson naaman ja kropan! Jos ok niin kopeloin tissit ja pakarat! Sitten naidaan!

Vierailija
766/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitenkö käyttäydyn ihastukseni edessä?

No, tietenkin typerästi, kun en osaa ajatella muuta kuin hänen kauneuttaan.

Joo, mutta miehet käyttäytyvät aina typerästi. Miten tämä typeryys eroaa siitä?

Älä yleistä, jos jotkut ovat tapa typeryksiä.

Itselläni kieli menee solmuun ja sitten tulee sanottua jotakin tyhmää ihastukselleni. Semmoista harmitonta, mutta kaduttavaa.

Osaatko antaa esimerkkiä?

Ihastus: "Etkö sä muista minua?"

Minä: "Mä? Äää joo kai.

Alle kymmenen sanan tragedia.

Vierailija
767/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytän roinat naamalle.

T. Silmätulehdus-lääkäri

Vierailija
768/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kelle vastasit.

Oletteko jotain sarjaihastujia?

Miten toiseen voi ihastua ellei ensin yritä tutustua?

Vierailija
769/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ainakin sai minut ajattelemaan, että ehkä minustakin joku hyvä mies on ollut kiinnostunut vaikkei niitä ole näkynyt. Jos kerran on niin paljon miehiä, jotka suorastaan pelkää naisia niin vika ei välttämättä olekaan vain itsessäni.

Tosin myönnän itsekin jonkin verran pelkääväni miehiä, mutta naisena on ihan perusteltua pelätä ventovieraita miehiä ja haluta tarkkailla etäältä. Siinä mielessä miehillä on se aloitteen tekemisen "taakka" ja jos ei sen taakan kanssa pärjää, ne rohkeammat miehet kerää kyllä potin. Eikä ne rohkeat miehet ole välttämättä niitä kaikkein parhaimpia.

Tuolla logiikalla juuri miesten pitäisi vain odottaa, että joku nainen tekee aloitteen, ja jättää naiset muuten rauhaan.

Vierailija
770/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän psykopaattisen laskelmoidusti ja käyn päässäni kaikki mahdolliset keinot, jolla pääsen työntymään valitsemani naisen sisään kaikilla mahdolisilla keinoilla ilman tabuja ja moraalia.

SETÄ SPERMA

Vierailija
771/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan, huohotan, läähätän. Puristan perseestä ja tisseistä! Työnnän käteni jalkoväliin ja sormet syvälle!

Vierailija
772/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypistelen kloroformipulloa taskussani.

Vierailija
773/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmän psykopaattisen laskelmoidusti ja käyn päässäni kaikki mahdolliset keinot, jolla pääsen työntymään valitsemani naisen sisään kaikilla mahdolisilla keinoilla ilman tabuja ja moraalia.

SETÄ SPERMA

Joo, mutta miltä tää näyttää ulospäin?

Vierailija
774/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypistelen kloroformipulloa taskussani.

Eli pelaat taskubiljardia?

Vierailija
775/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan, huohotan, läähätän. Puristan perseestä ja tisseistä! Työnnän käteni jalkoväliin ja sormet syvälle!

Olet olevinasi hauska, mutta jokainen nainen on tavannut tämän hepun.

Vierailija
776/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hauskaa tuossa on? Rehellinen ja avoin kuvaus keskivertopersusta.

Vierailija
777/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hauskaa tuossa on? Rehellinen ja avoin kuvaus keskivertopersusta.

Niinpä.

Vierailija
778/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan faceen kaveripyynnön, oli varattu tai ei.

Vierailija
779/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan faceen kaveripyynnön, oli varattu tai ei.

Kun aloitteista on tässä ollut puhe, niin itselläni on positiivisempi fiilis kaikkia niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat laittaneet pyynnön minulle ennen kuin olen ehtinyt laittaa sen heille.

Vierailija
780/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kaksi pulloa kossua ja kun näen hänet hymyilen kuin Hangon keksi, paskannan housuuni, kaadun ja pyörin mäkeä alas,enkä edes muista koko asiaa, mutta onneksi kännykkäkamerat on keksitty ja kun vihdoin pääsen kotiin olen tähti. Tästä voimaantuneena haen kaksi laatikkoa olutta ja pari äitien tekemää pizzaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän