Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
781/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabotoin itseni kaikilla mahdollisilla tavoilla

Vierailija
782/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan ujoja. Miksei ihmiset voi toimia normaalisti? Kaikki pääsisi helpommalla kun juttelisi tavallisesti ja saisi suunsa auki. Jos tulee pakit niin siirtyy vaan eteenpäin, eipähän tarvitsi jännityksessä kitua sen enempää. Itse olen ujo introvertti, mutta olen harjaantunut puhumaan ihmisten kanssa.

Miten se on miesten homma ilmaista kiinnostuksesta? Siitä vain naiset tekemään suoria aloitteita ja jos tulee pakit nin siirtyy vain eteenpäin.

Miten se on pelkästään naisten homma? Yksin jää kaikki kun sekä naiset että miehet vaan odottaa että toinen tekee aloitteen. Ei odottamalla mitään saa tapahtumaan!

Sitten jää. Miesten aloitteet eivät ole toivottuja.

Ei naistenkaan aloitteet ole toivottuja. Heti pidetään epätoivoisena lórttona.

Tsemppiä lasten tekoon iteksenne. Teiltä se kuitenkin onnistuu toisin kuin (biologisilta) miehiltä.

En halua miestä siksi että saisin lapsia. En edes halua lapsia. Parisuhteen haluaisin kyllä, jos miehet edes suostuisi vastaamaan kun kysyn niiltä jotain.  Vaan ei juostaan karkuun ja odotetaan mitä, että heitän verkon ja laitan käsirautoihin ja sit raahaan kotiin?

Netistä saa real dollin, osta sellanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies muuttaa käytöstään, äänensävyään ja älykkyysosamääräänsä.

Eli sekoaa sanoissaan, puhuu pehmoisia ja puhuu kuin pikkulapselle.

Siis minuun ihastuneet tekevät noin. Muista en tiedä.

Vierailija
784/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan, huohotan, läähätän. Puristan perseestä ja tisseistä! Työnnän käteni jalkoväliin ja sormet syvälle!

Olet olevinasi hauska, mutta jokainen nainen on tavannut tämän hepun.

Mitä hauskaa tuossa on? Rehellinen ja avoin kuvaus keskivertopersusta.

Näinpä,joo.. Ei sentään vie loppuun asti

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d

vierestä

mies52v

Vierailija
785/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sabotoin itseni kaikilla mahdollisilla tavoilla

Siitä voi tulla sokeaksi, sanotaan.

Vierailija
786/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin olemaan kylmä ja etäinen jottei vain nainen kuvittele että olen pelkän pillun perässä. Nainen sitten saa tehdä aloitteen jos kiinnostaa!

Kummallista ettei tästä viestistä pidetä. Mikä siinä on vikana ettei mies palvo vulvaa?

Vierailija
787/953 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrin olemaan kylmä ja etäinen jottei vain nainen kuvittele että olen pelkän pillun perässä. Nainen sitten saa tehdä aloitteen jos kiinnostaa!

Piiritin yhtä tällaista miestä vuosikausia. Sitten annoin periksi.

Olisit kysynyt suoraan niin ei olisi tarvinnut piirittää vuosia. Ei, vihjeet eivät ole sama asia kuin suoraan kysyminen-

Vierailija
788/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista ettei tästä viestistä pidetä. Mikä siinä on vikana ettei mies palvo vulvaa?

Mitä sä sitten palvot, peräsuoltako? :D

Vierailija
789/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastun johonkin naiseen, niin pyrin jatkossa välttelemään häntä.

Mutta tässä pitää tietää se, että ihastun ainoastaan naisiin jotka on yli oman tasoni. Näin ollen tuo välttely on ainoa järkevä tapa toimia: jos lähestyisin heitä romanttisesti niin seurauksena olisi nöyryytys minulle, ja kiusallinen tilanne sille naiselle.

790/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryn.

Vierailija
791/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt suoraan niin ei olisi tarvinnut piirittää vuosia. Ei, vihjeet eivät ole sama asia kuin suoraan kysyminen-

Sori, mutta mun pikkuhousut eivät kastu, ellei mies ole aloitteellinen. Jos mies on niin vässykkä, ettei saa aikaiseksi lähestyä, ei suhteesta tulisi edes mitään.

Vierailija
792/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta mun pikkuhousut eivät kastu, ellei mies ole aloitteellinen. Jos mies on niin vässykkä, ettei saa aikaiseksi lähestyä, ei suhteesta tulisi edes mitään.

Onko naiset miehiä huonompia? Naisilta ei kukaan odota, että nainen olisi mitään muuta kuin vässykkä, joka ei saa aikaiseksi lähestyä.

Vierailija
793/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoksaan yleensä jälkikäteen (joskus jopa vuosia) jälkeen että olen saanut vastakaikua tunteilleni. Kasvokkain flirtti ei kerta kaikkiaan pääse aivoihini asti, koska en lähtökohtaisesti usko että joku voisi minusta kiinnostua. Ääritapaus: nainen sanoi minulle olevansa minuun pihkassa, siis ihan suoraan. Paikan päällä tulkitsin sen 100% jonkinlaiseksi vinoiluksi tai että sillä tarkoitettiin jotain muuta kuin romanttista kiinnostusta.

Käytökseni riippuu tapauksesta: joidenkin kanssa jutustelu sujuu hämmästyttävän hyvin, toisten seurassa jäädyn täysin ja kolmansien kanssa päädyn vetämään jotain ihme suojaroolia.

Vierailija
794/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täräytän roinat naamalle.

T. Silmätulehdus-lääkäri

Romanttista.

Vierailija
795/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset miehiä huonompia? Naisilta ei kukaan odota, että nainen olisi mitään muuta kuin vässykkä, joka ei saa aikaiseksi lähestyä.

Kyse ei ole huonommuudesta tai paremmuudesta vaan siitä, että seksissä mies työntyy naiseen. Mies on biologisesti aktiivinen prinsiippi tässä toiminnossa.

Vierailija
796/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoksaan yleensä jälkikäteen (joskus jopa vuosia) jälkeen että olen saanut vastakaikua tunteilleni. Kasvokkain flirtti ei kerta kaikkiaan pääse aivoihini asti, koska en lähtökohtaisesti usko että joku voisi minusta kiinnostua. Ääritapaus: nainen sanoi minulle olevansa minuun pihkassa, siis ihan suoraan. Paikan päällä tulkitsin sen 100% jonkinlaiseksi vinoiluksi tai että sillä tarkoitettiin jotain muuta kuin romanttista kiinnostusta.

Käytökseni riippuu tapauksesta: joidenkin kanssa jutustelu sujuu hämmästyttävän hyvin, toisten seurassa jäädyn täysin ja kolmansien kanssa päädyn vetämään jotain ihme suojaroolia.

Mitä tarkoitat suojaroolin vetämisellä?

Vierailija
797/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole huonommuudesta tai paremmuudesta vaan siitä, että seksissä mies työntyy naiseen. Mies on biologisesti aktiivinen prinsiippi tässä toiminnossa.

Eli naiset ovat luonnostaan avuttomia vässyköitä. Ei ihme, että johtotehtäviin valitaan mieluummin mies, kun ei naiset itsekään odota naisilta yhtä paljon kuin miehiltä.

Vierailija
798/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovat luonnostaan avuttomia vässyköitä. Ei ihme, että johtotehtäviin valitaan mieluummin mies, kun ei naiset itsekään odota naisilta yhtä paljon kuin miehiltä.

Vastauksesi kertoo eniten sinusta itsestäsi. Ehkä kannattaisi tutustua edes muutamaan naiseen.

Vierailija
799/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi kertoo eniten sinusta itsestäsi. Ehkä kannattaisi tutustua edes muutamaan naiseen.

Minulla on tyttöystävä, joka on harvinainen tapaus, koska hän vaatii naisilta (itseltäänkin) yhtä paljon kuin miehiltä. Hän ei ole mikään avuton prinsessa.

Vierailija
800/953 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan käyttäytyä yhtä normaalisti kuin kenen tahansa ihmisen lähellä sillä erotuksella, että luon katsekontaktia useammin ja yritän hymyillä.

Odotan, että nainen tekee lähestymisen.

Voi älä odoya, vaan tee jotain enemmän!

Naisena on todella vaikeaa tietää, oletko vain peruskohtelias, hyväntuulinen ja kaikille ystävällinen. Tulee väärinkäsityksiä, jos ehdottelee jotain tällä perusteell. Viipyilevät katseet, sekään ei aina onnistu, sillä ujous iskee. Kysy jotain, vaikka viikonloppusuunnitelmista, tulevista lomista. Jotain henkilökohtaista, ei työhön liittyvää, jos ollaan töissä. Ja sitten, ”lähtisitkö joskus vaikka kahville töiden jälkeen?”...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä