Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Jos on kunnon ihastus niin silloin kaikki energia menee ihan vaan itsensä kasassa pitämiseen. En kyllä onneksi ala änkyttämään, mutta kädet saattaa vapista tietyssä asennossa kuin Gene Wilderin ampumakäsi Mel Brooksin länkkärikomediassa. Olen tehnyt joskus myyntitöitä, joten osaan puhua tuntemattomien kanssa pitkäänkin kysymällä vaan kysymyksiä ja esittämällä kiinnostunutta. Ihastuksen aikana voisi olla kymmeniä mahdollisia puheenaiheita mitä jatkaa kysymyksillä, mutta pää vaan ei toimi. Minuuttia myöhemmin tulee halu hakata päätä tiiliseinään :D
Sama! On se kumma homma kun myyntimiehen taidot ei tunnu ollenkaan relevanteilta silloin kun vastassa on ihminen, josta välittää sydämessä saakka. Asiakkaiden kanssa voi niin paljon luontevammin jutella siitä sun tästä ja vielä saada omat myynnit maaliin.
Olen nainen, mutta sama juttu. Käyttäydyn hermostuneesti, takeltelen sanoissani ja punastun. Olen kaukana itsevarmasta kun näen / juttelen ihastukseni kanssa. Usein olen ajatellut jälkeenpäin miksi käyttäydyin taas kuin idiootti.
Kylläpä täällä ollaan ujoja. Miksei ihmiset voi toimia normaalisti? Kaikki pääsisi helpommalla kun juttelisi tavallisesti ja saisi suunsa auki. Jos tulee pakit niin siirtyy vaan eteenpäin, eipähän tarvitsi jännityksessä kitua sen enempää. Itse olen ujo introvertti, mutta olen harjaantunut puhumaan ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kristen kirjoitti:
Pakko kysyä nyt että mitä ihmettä?
Eilen sain viestin mieheltä, joka on monta kertaa ehdottanut minulle kahvittelua. Kavereiden mukaan puhuu minusta paljon ja keksii tekosyitä päästäkseen tapaamaan "sattumalta".
Hän pyysi minua baariin. Ajattelin että mikäs siinä, vihdoin tavataan kaksin.Menin paikalle ja hän tuli ilahtuneena tervehtimään. Juteltiin pari tuntia erilaisista asioista, myös hyvin henkilökohtaisista. Kuulostaa ihan normaaleilta treffeiltä siis.
Paitsi että: miehellä oli koko ajan kainalossaan kikatteleva nainen, joka lopulta talutti hänet puoliväkisin taksiin.
Ihastuksen läsnäollessa tuskin käyttäytyy kukaan näin? Minun puoleltani ihastus sammui samalla sekunnilla kun istuin pöytään ja näin tilanteen.
Aamulla heti sain mieheltä viestiä tyyliin "miten tää nyt näin meni ja ei helvetti mikä ilta"
En vastannut mitään.
Kuka tai mikä ihme käyttäytyy näin? Selkärangaton luuseri?Jep!
Mulle kävi myös tähän tapaan vuosia sitten. Tein extraduuniailtaisin kaupassa ja siellä oli monta itseäni nuorempaa tyttöä ja poikaa. Olin abt 27. Yksi näistä nuorukaista kiinnostui minusta ja tulimme hyvin juttuun. Hän oli abiturientti ja yritin vinkkailla hänelle jotain kirjoitusten varalle. En ehdotellut tuolloin mitään sen kummempaa, hän oli 18 ja asui kotonaan vielä.
Nähtävästi hän alkoi ihastua minuun ja puhui minusta kotonaan. Isänsä oli erään seurakunnan silmäätekeviä.
Emme tunteneet toisiamme.
Kerran isä pöllähti kauppaan yllättäen. No tervehdin häntä ja sanoin jotain tyyliin että poika on hyvä työntekijä. Isä pällisteli minua jonkin aikaa tuimasti ja lähti. Poika oli vaikeana.
Vähän tämän jälkeen poika puhui tyttöystävästään. Olin vähän pettynyt kun ei ollut maininnut hänestä mitään, koska juttelimme esim leffoista ja joskus suunnittelimme leikillään leffailtaa. En kiilaile kenenkään suhteiden väliin näin näkyvästi. Joskus tullut töpättyä, mutta silloin ei selvitetty taustoja.
Poika halusi käydä eräässä suositussa ravintolassa, josta oli kuullut. Sanoin että voimme mennä kimpassa sinne kaljalle, hänhän oli vain 18. Sovittiin päivä.
Mentiin eri teitä ja olin laittautunut rafla-outfittiin tietty. Tulin ravintolaan ja siellä poika istui tyttökaverinsa vierellään. Kiva vedätys! Menin vielä istumaan pojan viereen, koska en tuntenut tätä tyttöä. Jompikumpi järjesti heti niin, että tyttö olikin minua lähinnä, niin kuin suojana välissämme.
Ilta päättyi typerästi. Nuoripari lähti ja jätti minut sinne. Juttu ei enää luistanutkaan välillämme.
Poika kirjoitti ylioppilaaksi ja ajattelin lähettää onnittelut hänelle, mutta en tehnyt sitä siksi, että varmasti pojan isä olisi raivostunut asiasta että taasko se hutsu yrittää jotain pojan suhteen.
Typerä minä. Poika oli mukava.Näitä tarinoita kuullessa ja lukiessa ihmettelen aina, että miksi näkemisen oletusarvo on aina seksuaalisväritteinen? Itsekin tapaan paljon uusia ihmisiä esim töiden ja harrastusten kautta, ja jos juttu klikkaa niin toki sitä ruvetaan pitämään yhteyttä ja näkemään muissakin ympyröissä. Myös vastakkainen sukupuoli on minulle oletuksella tietenkin nimenomaan kaveri, en todellakaan ottaisi mitään yhteydenpitoa ja keskusteluita jonakin lämmittelynä vaan normaalina kanssakäymisen muotona toisen ihmisen kanssa. Jotkut miehet ovat vähän flirttejäkin, mutta se on niiden luonne eikä tarkoita sen kummempaa.
Tietenkään en tiedä näiden tässä ketjussa olevien tarinoiden joka nyanssia, mutta mietin aina ihmeissäni, kun monet kaveritkin yllättyvät niin monesti siitä, ettei joku halunnutkaan tutustua kuin kaverimielessä. Itselle taas ei tulisi mieleenkään miettiä jotain näkemistä muuna kuin kaverillisena, mikäli asiaa ei erikseen nostettaisi esiin.
Toki jokaisen omatkin kokemukset vaikuttavat - jos on henkilö, johon miehet usein ihastuvat, niin varmasti oletukset ovat erilaiset kuin minulla, joka olen aina se kaveri. Tosin jos jo on puhuttu tyttöystävistä yms, niin kai sen oman asemansa jo siitä tajuaa?
Harmi toki, että joutuu pettymään. Ja anteeksi ohis.
Outo asenne SINULLA. Jos itse käyn miehenä Tinder-treffeillä, on se tietenkin seksuaalisväritteinen! Ainahan sitä miettii panisiko / suutelisiko treffikumppania. Jos ei seurassa ala panettamaan tai mitään haluja herää, on se tuhoon tuomittu.
Ainakaan mies ei etsi naisia kaverisuhteeseen,sellaiseen ei ole mitään motiivia.Vain nainen voi pitää treffipyyntöä neutraalina kaverikutsuna.
Miten niin? Tässä ketjussakin on nyt ainakin kaksi esimerkkitapausta siitä, kun nimenomaan nainen on ollut näkemässä treffimielellä ja mies kaverina.
Edelleenkin: varsinaisille treffeille mennään tietenkin ihastusmielellä, mutta tässä ihmeteltiin sitä, miksi ketjun naiset olettavat kaverillisen kutsun olevan automaattisesti treffit. Melko lailla puhutaan toistemme ohi nyt.
Eikös ap suudellut yms tätä 'kaveria', jolla on toinen kiikarissa? Mies varmaan tahtoisi silti seksiä apn kanssa muttei suhdetta. Ei ihan kaverijuttuja.
Epärehellistä yrittämistä. On itselleen valehtelua jos selittää jotain kaveri juttua vaikka motiivi toinen. Toisaalta itse kiinnostun ihmisistä joissa on jotain sellaista mitä arvostan kaverisuhteessakin.
Tästä on jo vuosia, mutta vieläkin välillä mietin olikohan kerran eräs samassa työpaikassa hetken verran työskennellyt mies kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä vai ei. Tulimme heti todella hyvin juttuun, ja kun välillä teimme töitä yhdessä, tuli puhuttua aika henkilökohtaisiakin asioita. Tuota peilaamista oli jonkin verran; mies asettui istumaan minua vastapäätä ja jos esim. otin silmälasit pois, myös hän teki niin, ja välillä kun satuimme puhumaan vähän liiankin innokkaasti ja toisillemme nyökytellen, katsoimme yhtäkkiä toisiamme silmiin ja käänsimme molemmat katseemme äkkiä pois.
Ihan säikäytti välillä miten tutulta mies tuntui, melkein kuin olisi minun miespuolinen versio. Lähdin siitä työpaikasta muutaman kuukauden yhteisen ajan jälkeen, ja viimeisenä päivänä mies sanoi että hänestä olisi ollut tosi mukavaa jos olisin vielä jatkanut siellä, että minun luokse on ollut aina mukava tulla juttelemaan. Ja että minä olen aito ihminen.
No, olin myös silloin varattu, joten meidän välillä ei tapahtunut juttelemista enempää. Mietin vain, oliko mies muuten vain sellainen sosiaalinen ja mukava, hänessä oli ehkä vähän naistenmiehen vikaa, vai olisikohan meidän välillä voinut olla jotakin, jos olisin ollut vapaa.
Esitän viileetä ja välinpitämätöntä, koska minkä tahansa muun paljastaminen olisi noloa.
Mun ongelma on siinä, että mun pitkään kestänyt ihastumisen kohde on mua 5 vuotta vanhempi ja tooosi äkänen aina silloin tällöin muita kohtaan. Koska se sanoo muille pahasti, mä pelkään jutella sen kanssa, vaikka haluan jutella sen kanssa. Niinku niin, että tulen juttelemaan mutta sitten kumpikaan ei oikein juttele vaan juttelee silleen irtallisia lauseita sieltä sun täältä. Yritän aina kuitenkin päästä häntä lähelle, ja ojentaa hänelle jotain (vaikka mansikoita tai karkkia), jotta hän voisi koskettaa käsiäni... ja tämän hän tekeekin, mutta sen jälkeen ei enää sanota kumpikaan mitään paitsi ehkä seuraavana päivänä. Hän on niin ilkeä kun pitää minua vuosia kiusauksessa....
Jos olen todella kiinnostunut naisesta, niin kohtelen häntä kuin jotain jonka olen löytänyt kengänpohjastani. Jos myös nainen on jollakin tasolla kiinnostunut, saa tämä tekniikka usein naisen rinnassa mahdollisesti kytevän lemmen kipinän täyteen roihuun. Ilmeisesti playing hard to get toimii myös naisille. Ei välttämättä toimi kaikilla miehillä, eikä kaikkiin naisiin joten kokeilut ihan omalla vastuulla.
Sipaisen ohikulkiessani takamusta tai rintoja. Joskus kumarrun antamaan suukon niskaan. Ja tietenkin aina välillä houkuttelen sen rakastelemaan kanssani. Mutta mehän ollaankin oltu naimissa jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Sipaisen ohikulkiessani takamusta tai rintoja. Joskus kumarrun antamaan suukon niskaan. Ja tietenkin aina välillä houkuttelen sen rakastelemaan kanssani. Mutta mehän ollaankin oltu naimissa jo pitkään.
Ihana ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"
Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.
Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)
M47
Jos et ole vielä varattu, niin tiedoksi että nyt olet.
Kiva, nähdään Ärrällä 20:45, ostan sulle nallekarkkeja ja limua
M47
Ok, nähdään siellä. Seison sitten Huuto-ilmeen kanssa, niin tunnistat helpommin.
Suhteemme alkaa rakoilla, kopioit jo tyyliäni...pariterapiaa tiistaina seuraintalolla?
M47
Voi ei, tähän tämä liitto nyt loppui. Eroterapian paikka. Onneksi kumpikaan ei joutunut kärsimään pitkään.
OOOOH! Tämä oli vuosisadan rakkaustarina. Kiitos, että saimme myötäelää lyhyen, mutta ah, niin kauniin jakson elämästänne!
Satun olemaan aika itsevarma ja puhelias nainen, lisäksi tykkään hieman ujoista miehistä. Saatan siis kysäistä kiinnostavaa miestä kahville tai oluelle, ja yleensä ovat kyllä lähteneetkin. Kuulemma on helpompaa jos nainen tekee aloitteen, ei tarvitse arpoa onko kiinnostunut vai ei.
Saatan tietysti vaikuttaa päällekäyvältä, mutta asia ei minua erityisemmin vaivaa. Ujotkin miehet saattavat olla aika petoja sängyssä kunhan tutuiksi pääsee. Lisäksi näkisin heidän olevan uskollisempia, kun eivät tee itseään niin tykö muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Satun olemaan aika itsevarma ja puhelias nainen, lisäksi tykkään hieman ujoista miehistä. Saatan siis kysäistä kiinnostavaa miestä kahville tai oluelle, ja yleensä ovat kyllä lähteneetkin. Kuulemma on helpompaa jos nainen tekee aloitteen, ei tarvitse arpoa onko kiinnostunut vai ei.
Saatan tietysti vaikuttaa päällekäyvältä, mutta asia ei minua erityisemmin vaivaa. Ujotkin miehet saattavat olla aika petoja sängyssä kunhan tutuiksi pääsee. Lisäksi näkisin heidän olevan uskollisempia, kun eivät tee itseään niin tykö muille naisille.
Eivät ne ujot kuule ole sen uskollisempia. Kiltti, ujo mies on monesti naisen vietävissä.
yleensää olen punastunut ja sittten aina pyörryn kadulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.
Mä tykkään ujoista miehistä!
Minä en. Tai saa mies olla alussa ujo, mutta jos hän ujostelee ja ei saa sanaa sanotuksi ulos, kun alan juttelemaan hänen kanssaan, niin se on siinä. Sen verran pitää olla Mies, että pystyy ystävällisesti ja kohteliaasti juttelemaan. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, kun kuitenkin olen aloitteen tehnyt. En ole mikään räpätäti, vaan rauhallinen nainen, joka haluaa asioiden edistyvän.
Tein tällaisen aloitteen joku aika sitten miehelle, jonka kanssa olimme vaihtaneet ensin aika kauan totisia katseita, sen jälkeen hymyileviä katseita ja sitten moikanneet, ja mies lähti juttuun mukaan heti. Jos ei olisi lähtenyt, niin luultavasti olisin haihtunut kohteliaasti paikalta ja välit olisivat viilentyneet mahdollisen näkemisen sattuessa taas pelkäksi ohi mennen tervehtimiseksi. En siis alkaisi enempää miestä kiusaamaan, vaan olettaisin, että hän ei ole kiinnostunut.
Mihin tämä sitten johti? Känniseen kertapanoon?
Ujot ja kiltit pojat on parhaita!
Tyttö 11v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne ujot kuule ole sen uskollisempia. Kiltti, ujo mies on monesti naisen vietävissä.
Veikkaan, että kun se ujo mies viimeinkin saa naisen, nousee itsevarmuus senverran että alkaa muutkin naiset kiinnostamaan ja kuvittelee olevansa kuin mikäkin kluuney.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kun se ujo mies viimeinkin saa naisen, nousee itsevarmuus senverran että alkaa muutkin naiset kiinnostamaan ja kuvittelee olevansa kuin mikäkin kluuney.
Joo, tämä on nähty. Ei kannata olettaa mitään, noilla ujonössöillä voi loiskahtaa "suosio" päähän aika pahasti, ja koska laajempi kokemuspohja heiltä usein puuttuu, alkavat tyhmäillä.
Jos on kunnon ihastus niin silloin kaikki energia menee ihan vaan itsensä kasassa pitämiseen. En kyllä onneksi ala änkyttämään, mutta kädet saattaa vapista tietyssä asennossa kuin Gene Wilderin ampumakäsi Mel Brooksin länkkärikomediassa. Olen tehnyt joskus myyntitöitä, joten osaan puhua tuntemattomien kanssa pitkäänkin kysymällä vaan kysymyksiä ja esittämällä kiinnostunutta. Ihastuksen aikana voisi olla kymmeniä mahdollisia puheenaiheita mitä jatkaa kysymyksillä, mutta pää vaan ei toimi. Minuuttia myöhemmin tulee halu hakata päätä tiiliseinään :D