Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miehissä ehkä se eniten että kuinka kauan pitää sitä vihreää valoa näyttää ennen kuin toinen tekee siirron että tilanne etenisi? On useampi mies tullut vastaan töissä, jonka tiesin olevan ihastunut minuun ja olin heille näyttänytkin vihreää valoa. Olin kiinnostuksen tuonut esille joten jätin seuraavan siirron miehille minkä pitäisi olla helppoa kun tietää toisen olevan kiinnostunut. mutta kerta toisensa jälkeen huomasi että miehet kiersivät minua kuin kissa kuumaa maitoa. Monelle tuntui riittävän ajatus että olen kiinnostunut koska asioita ei viety eteenpäin. Näille miehille tuntui olevan tärkeää vain se että näytin vihreää valoa heille. Olinkin pari kertaa ottanut etäisyyttä heihin testimielessä (pakkohan tuollaisessa tilanteessa) niin huomasi kyllä että ovat tunteella mukana, yksikin näytti eksyneeltä koiranpennulta kun tuli varovasti kysymään ettei kai ole loukkannut minua huomaamattaan. Muttei tuon jälkeenkään mitään edelleenkään tapahtunut. Ihmetyttää vain mitä he saavat ajatuksesta että olen kiinnostunut jos eivät tule ”nauttimaan” milläänlailla asiasta. Sitten vatsa kun minun mielenkiinto sammui niin rupesivat vasta selvemmin yrittämään...
Eivät usko vihreän valon aitouteen. Luulevat joksikin vedätykseksi jolla nainen viihdyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Käyn salarunkulle
Tein näin 20-vuotiaana kesätyöpaikalla... ja intissä, sotkun vessassa.
Välttelen, koska olen huono saalis kenelle tahansa sairauksieni vuoksi.
Heh, sen näkee taas huomenna. Varmaan törmäilen taas vaihteeksi seiniin.
Juttelen ja hymyilen. Välillä lipsahtaa "lasittuneen" katseen puolelle josta napsautan itseni pois heti kun tulen tietoiseksi tilasta. Yritän pitää kehonkieleni mahdollisimman "miehekkäänä ja ulospäin suuntautuvana".
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä tuijottaa jos on kiinnostunut.
Ei välttämättä, mä en uskalla katsoa naista jotta en ahdistaisi häntä.
Oletko varma, että sai sähköpostin? Monille tulee niin paljon sähköpostia, että eivät lue niitä...
Ujo odottaa kirjoitti:
Oletko varma, että sai sähköpostin? Monille tulee niin paljon sähköpostia, että eivät lue niitä...
Kenelle puhut?
Vierailija kirjoitti:
musta ujot miehet on ihania!
Löytäiskin joskus naisen joka ajattelee noin... <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia oikeasti ole.
Katson jos hän löytyisi Tinderistä, livenä en ala juttelemaan ventovieraiden kanssa.
Hymyilen. Ja jos olemme kahden yritän jututtaa, vaikka olenkin perusluonteeltani ujo.
Jos on kauniit tummat silmät - en yksinkertaisesti PYSTY olemaan samassa seurassa.
Toki kännissä.
Mut en muuten. Menee pasmat täysin sekaisin.
Ja mietin vaan patjapainia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitti: mustat ujot miehet on ihania.
Pientä rohkeutta nyt miehet. Isoisät ryntäsi alimiehitettyinä venäläisiä vastaan talvipakkasilla mutta teistä yksittäisen naisen lähestyminen on liian pelottavaa? ;) Ei me purra, ainakaan makuuhuoneen ulkopuolella!
Henk.koht. voin sanoa, että miehen puoleensavetävyys nousee väh. 50 %, jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta ja vastaanottavaiselta, eli esimerkiksi katselee uteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.
Mä tykkään ujoista miehistä!
Minä en. Tai saa mies olla alussa ujo, mutta jos hän ujostelee ja ei saa sanaa sanotuksi ulos, kun alan juttelemaan hänen kanssaan, niin se on siinä. Sen verran pitää olla Mies, että pystyy ystävällisesti ja kohteliaasti juttelemaan. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, kun kuitenkin olen aloitteen tehnyt. En ole mikään räpätäti, vaan rauhallinen nainen, joka haluaa asioiden edistyvän.
Tein tällaisen aloitteen joku aika sitten miehelle, jonka kanssa olimme vaihtaneet ensin aika kauan totisia katseita, sen jälkeen hymyileviä katseita ja sitten moikanneet, ja mies lähti juttuun mukaan heti. Jos ei olisi lähtenyt, niin luultavasti olisin haihtunut kohteliaasti paikalta ja välit olisivat viilentyneet mahdollisen näkemisen sattuessa taas pelkäksi ohi mennen tervehtimiseksi. En siis alkaisi enempää miestä kiusaamaan, vaan olettaisin, että hän ei ole kiinnostunut.
Hyvä jos teit aloitteen koska naiset nykyään yha olettaa ja odottaa että mies tekee kaiken. Minuun iskee paljon enemmän tomera ja aloitteellinen nainen kuin lapsellista hih kissa-hiiri leikkiä ihannoiva leikkikalupissis. Ihmetyttää vaan mitemön joillakin kiinnostaa juosta perässä odotellen ja ihmetellen. Nykyinen naisystävä on juuri tomera ja tykkään kun nainen näyttää mitä haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.
Mä tykkään ujoista miehistä!
Minä en. Tai saa mies olla alussa ujo, mutta jos hän ujostelee ja ei saa sanaa sanotuksi ulos, kun alan juttelemaan hänen kanssaan, niin se on siinä. Sen verran pitää olla Mies, että pystyy ystävällisesti ja kohteliaasti juttelemaan. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, kun kuitenkin olen aloitteen tehnyt. En ole mikään räpätäti, vaan rauhallinen nainen, joka haluaa asioiden edistyvän.
Tein tällaisen aloitteen joku aika sitten miehelle, jonka kanssa olimme vaihtaneet ensin aika kauan totisia katseita, sen jälkeen hymyileviä katseita ja sitten moikanneet, ja mies lähti juttuun mukaan heti. Jos ei olisi lähtenyt, niin luultavasti olisin haihtunut kohteliaasti paikalta ja välit olisivat viilentyneet mahdollisen näkemisen sattuessa taas pelkäksi ohi mennen tervehtimiseksi. En siis alkaisi enempää miestä kiusaamaan, vaan olettaisin, että hän ei ole kiinnostunut.
Hyvä jos teit aloitteen koska naiset nykyään yha olettaa ja odottaa että mies tekee kaiken. Minuun iskee paljon enemmän tomera ja aloitteellinen nainen kuin lapsellista hih kissa-hiiri leikkiä ihannoiva leikkikalupissis. Ihmetyttää vaan mitemön joillakin kiinnostaa juosta perässä odotellen ja ihmetellen. Nykyinen naisystävä on juuri tomera ja tykkään kun nainen näyttää mitä haluaa :)
Tällä palstalla on moneen kertaan jo todettu teille miehille se tosiasia, mitä oikeassa elävässä maailmassa tapahtuu koko ajan: aloitteita tekevät molemmat kiinnostuneet. Lakatkaa jankkaamasta ”naiset yhä olettaa ja odottaa että mies tekee kaiken”, koska se ei todellakaan pidä paikkaansa ja on ihan uskomaton turn-off koko sukupuoltanne kohtaan.
T: nainen, jolla yht 7 juttua miesten kanssa koko elämän aikana ja kaikki alkaen omasta aloitteesta.
Mies kyllä tuijottaa jos on kiinnostunut.