Kuinka olla välittämättä muiden mielipiteistä?
Kuinka muut onnistuu tässä. Edelleen loukkaannun jos minua yritetään loukata.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemisissä ihmisten kanssa, jotka loukkaavat? Itse karsin äkkiä pois sellaiset ihmiset, jotka sanovat pahasti.
Entä jos koulussa tai töissä loukkaa? Ap
Älä ota ihmisten sanomisia kirjaimellisesti. Mieti ennemmin, miksi joku sanoo niin kuin sanoo. Yrittääkö hän kenties kääntää huomion pois itsestään?
Kasvamalla aikuiseksi, jolla on terve itsetunto. Olemalla piittaamatta niistä alemmuudentuntoisista raukkiksista, jotka yrittävät alentaa sua nimittelemällä ym.
Joko taas joku kertoi että sun muna on ihan saatanan pieni ja ruma? Mitä sä totuudesta loukkaannut, onhan se nyt. Omastakin mielestäsi.
Yritä suunnata elämässäsi huomio muualle. Vahvista omia taitojasi, vahvista suhdetta heihin, jotka ovat hyviä. Keskity näihin ja anna heikkoluontoisten kihistä keskenään. Jos joku haluaa loukata sinua, on ongelma hänessä etkä voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemisissä ihmisten kanssa, jotka loukkaavat? Itse karsin äkkiä pois sellaiset ihmiset, jotka sanovat pahasti.
Entä jos koulussa tai töissä loukkaa? Ap
ÄLÄ ota itseesi! Älä ajattele että se on sinuun tark sillä on vaaa paha olla itsensä kanssa!
Hakee sylkykuppia ja vastariitelijää!
Anna olla, menet vaan pois, ajattelet, en ala!
Ignoraamalla täysin loukkaajan ja poistamalla hänet omasta piiristä.
Jos joku lyö sinua, miksi kohtelisit häntä ihmisenä? Onko lyöminen mielestäsi ihmisten touhua?
Jos joku pahoinpitelee sinua henkisesti, psyykkisesti tai muutoin, miksi kohtelisit häntä ihmisenä? Kävele ohi vaan, niinkuin kävelisit ohi koirankakasta.
Väkivallalle voi asettaa nollatoleranssin. Mikään ei pakota ihmisiä pahoinpitelemään toisiaan, kohtelemaan huonosti tai halveeraamaan heitä. Mikään ei pakota yhtäkään ihmistä tällaiseen siviilisuhteeseen ja viranomaisten kanssa tarvitsee olla hyvin vähän tekemisissä.
Omat ihmissuhteensa voi rakentaa ihan puhtaasti positiiviselle pohjalle, positiivisten ihmisten kanssa, joilla on rakentava ja eteenpäin menevä, ystävällinen ja lämmin energia.
Jokainen sitten yksilönä voi kehittyä kohti tätä tai nöyrästi pyytää apua toisilta. Jos haluaa heilutella nyrkkejä, niin sitä voi taasen tehdä sitten sellaisten kanssa, jotka heiluttelevat nyrkkejä myös.
Opin sulkemaan korvani esim. narsististen entisten tuttujen haukkumisilta mutten muulta väkivallalta ja mustamaalaukselta, joka vaikutti kaikkiin ihmissuhteisiini lapsuudenystävistä uusiin tapailukumppaneihin asti. Ongelmaksi muodostui se, että nämä seurasivat perässä ja tuhosivat uudet ihmissuhteeni jo varhaisvaiheissa valheillaan ja käännyttivät kaikki uudetkin ihmiset minua vastaan. Lopputuloksena oli yli 10 vuoden yksinäisyys juuri siinä iässä, jossa pitäisi perustaa perhe.
Aika yksin jäin täällä Suomessa, enkä juuri kykene enää luottamaan muihin. Ulkomailta löysin uusia ystäviä, joihin nämä eivät onnistuneet vaikuttamaan, koska siinä vaiheessa olin jo poistanut some-tilini, jota he kärkkyivät myös päästäkseen mustamaalaamaan minua muille. En tiedä, mikä tässä enää muka auttaisi, onneksi olen jo tottunut yksinäisyyteen, mutten todellakaan siihen, että kimppuuni käydään esim. baareissa tai muualla tai huudetaan törkeyksiä perääni. Rikosilmoitus pitäisi tehdä, koska muutoin mikään ei muutu eivätkä nämä ihmiset kykene muuttumaan vaan syyttävät kaikesta minua ja levittävät valheita, pitävät sellaista meteliä ja puhettayllä, jotta omat temppunsa jäisivät pimentoon.