Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
401/953 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minun tulee häntä vilkuiltua monesti jolloin hänen on täytynyt huomata, että olen kiinnostunut. En tosin usko, että hän on kiinnostunut minusta, mikä on harmi. Silloin harvoin kun jutellaan kahden niin käyttäydyn ihan normaalisti ja juttu luistaa hyvin. Täytyy varmaan yrittää vähentää vilkuilua, mutta minkäs teet.

Vierailija
402/953 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minun tulee häntä vilkuiltua monesti jolloin hänen on täytynyt huomata, että olen kiinnostunut. En tosin usko, että hän on kiinnostunut minusta, mikä on harmi. Silloin harvoin kun jutellaan kahden niin käyttäydyn ihan normaalisti ja juttu luistaa hyvin. Täytyy varmaan yrittää vähentää vilkuilua, mutta minkäs teet.

No kyllä olen katseesi huomannut. Sinäkin varmaan minun? Olen jo niin hulluna suhun että kusen kohta hunajaa!! Jos huomenna nähdään, voi olla vaikeuksia pitää näppejä erossa...molemmilla "esteitä".... Voi olla että kuvittelen ja nolaan itteni, mutta otan riskin kun tilaisuus tulee. Olet niin komea mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/953 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn aika sekavasti.

Vierailija
404/953 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden ajan ollut ihastus, jonka kanssa on todella vaikeaa. Välillä mies hakeutuu mun seuraan, voidaan olla vaikka ihan hiljaa yhdessä eikä se ole kiusallista. Kun tavataan, ei välttämättä usein edes moikata vaan ruvetaan heti juttelemaan asioista ihan niin kuin oltas viimeks juteltu 5 min sitten.

Sitten taas. Jos ollaan seurassa jossa on miehen kavereita, niin mä jään ulkopuoliseksi. Ne puhuu kaikesta sellasesta johon "en voi" osallistua. Ja sitte taas joskus ku sattumalta nähään jossain mies saattaa vaikuttaa ärtyneeltä ja vastailee omituisesti mun kysymyksiin tai jopa esittää ettei tunne mua (katselee seinille).

Jos oon istumassa jossain huoneessa, hän ei varmana tule mun viereen istumaan, ellei olla oltu päivän aikana jo jossain tekemisissä. Jos esim oon tiedustellu kuulumisia, hymyillyt hänelle tai kehunut häntä, niin silloin varmasti tulee viereen.

Vielä löytyis paljon muutakin, mutten viiti enempää kertoo, eiköhä tosta jo idean saanu.

Eli todella ärsyttävää, meinaan tulla hulluksi.

Myös se häiritsee, etten tiedä onko hänellä tyttöystävää! Koskaan ei ole hänestä maininnut, ei oo koskaan puhunut "me ollaan menossa" tms. Mutta sitten hänellä on kännykän lukitusnäytössä jonkun blondin kuva ja en kyllä usko että kukaan mies pitäisi kenenkään muun kuin tyttöystävän kuvaa siinä. Ainut vaan että se mitä nopeasti oon nähny, nii se tyttö näyttää melkei lapselta (ruumiinrakenteen perusteella) ett siitä oon miettiny jos se oliski joku sisko tai kummityttö, mutta en kyllä ymmärrä miks joku sellasten kuva haluais kännykän näyttöön. Se kuva on muuten tosi tylsä (huono valaistus, taustalla joku roskakatos, tyttö ei kai poseeraa/naura) nii sitäki oon vähä ihmetelly ett luulis tyttöystävästä löytyvän vähän parempiakin kuvia?

Vierailija
405/953 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten hänellä on kännykän lukitusnäytössä jonkun blondin kuva ja en kyllä usko että kukaan mies pitäisi kenenkään muun kuin tyttöystävän kuvaa siinä. Ainut vaan että se mitä nopeasti oon nähny, nii se tyttö näyttää melkei lapselta (ruumiinrakenteen perusteella) ett siitä oon miettiny jos se oliski joku sisko tai kummityttö, mutta en kyllä ymmärrä miks joku sellasten kuva haluais kännykän näyttöön. Se kuva on muuten tosi tylsä (huono valaistus, taustalla joku roskakatos, tyttö ei kai poseeraa/naura) nii sitäki oon vähä ihmetelly ett luulis tyttöystävästä löytyvän vähän parempiakin kuvia?

:D Kuules monella miehellä on hemaisevien naisten kuvia esim. tietokoneen taustakuvana, mutta ei ne mitään tyttöystäviä ole. Miehet pitää naisten kuvia koska niitä on kiva katsella.

Vierailija
406/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vuoden ajan ollut ihastus, jonka kanssa on todella vaikeaa. Välillä mies hakeutuu mun seuraan, voidaan olla vaikka ihan hiljaa yhdessä eikä se ole kiusallista. Kun tavataan, ei välttämättä usein edes moikata vaan ruvetaan heti juttelemaan asioista ihan niin kuin oltas viimeks juteltu 5 min sitten.

Sitten taas. Jos ollaan seurassa jossa on miehen kavereita, niin mä jään ulkopuoliseksi. Ne puhuu kaikesta sellasesta johon "en voi" osallistua. Ja sitte taas joskus ku sattumalta nähään jossain mies saattaa vaikuttaa ärtyneeltä ja vastailee omituisesti mun kysymyksiin tai jopa esittää ettei tunne mua (katselee seinille).

Jos oon istumassa jossain huoneessa, hän ei varmana tule mun viereen istumaan, ellei olla oltu päivän aikana jo jossain tekemisissä. Jos esim oon tiedustellu kuulumisia, hymyillyt hänelle tai kehunut häntä, niin silloin varmasti tulee viereen.

Vielä löytyis paljon muutakin, mutten viiti enempää kertoo, eiköhä tosta jo idean saanu.

Myös se häiritsee, etten tiedä onko hänellä tyttöystävää! Koskaan ei ole hänestä maininnut, ei oo koskaan puhunut "me ollaan menossa" tms. Mutta sitten hänellä on kännykän lukitusnäytössä jonkun blondin kuva ja en kyllä usko että kukaan mies pitäisi kenenkään muun kuin tyttöystävän kuvaa siinä. Ainut vaan että se mitä nopeasti oon nähny, nii se tyttö näyttää melkei lapselta (ruumiinrakenteen perusteella) ett siitä oon miettiny jos se oliski joku sisko tai kummityttö, mutta en kyllä ymmärrä miks joku sellasten kuva haluais kännykän näyttöön. Se kuva on muuten tosi tylsä (huono valaistus, taustalla joku roskakatos, tyttö ei kai poseeraa/naura) nii sitäki oon vähä ihmetelly ett luulis tyttöystävästä löytyvän vähän parempiakin kuvia?

Olisitkohan kuitenkin hänen friend zonellaan? Tokihan hän saattaa päätyä jossain vaiheessa sänkyysi (kännissä), mutta mutta.

Itse määritän periaatteessa parilla silmäyksellä, haluaisinko panna naista. Kaikista eniten kiinnitän huomiota silmiin ja ylipäätään kasvoihin. Jos koen, että naisessa on potentiaalia, hän ei päädy friend zonelle. Mitä sitten myöhemmin tapahtuu, vaihtelee. Aika harvan kanssa päätyy sänkyyn, mutta moni saattaa olla vuoden tai parikin vaihtelevasti mielessä.

Vierailija
407/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitkohan kuitenkin hänen friend zonellaan? Tokihan hän saattaa päätyä jossain vaiheessa sänkyysi (kännissä), mutta mutta.

Itse määritän periaatteessa parilla silmäyksellä, haluaisinko panna naista. Kaikista eniten kiinnitän huomiota silmiin ja ylipäätään kasvoihin. Jos koen, että naisessa on potentiaalia, hän ei päädy friend zonelle. Mitä sitten myöhemmin tapahtuu, vaihtelee. Aika harvan kanssa päätyy sänkyyn, mutta moni saattaa olla vuoden tai parikin vaihtelevasti mielessä.

Sepä se onkin kun en tiedä olenko edes hänen friend zonella :D Koska kuka kohtelee kaveria kuin hän, siis vaikuttaa vihaselta, ei puhu mulle vasta kuin silloin kun itse olen ottanut häneen kontaktia..? Mutta sitten taas seuraavalla kerralla ollaankin kuin paita ja peppu. Ristiriitainen käytös häiritsee. (Ja joo tajusin just ett oon kirjottanut tän "mies miten käyttäydyt ihastuksen lähellä" -aiheeseen, mutta en siis siksi, että epäilisin että hän olisi ihastunut muhun, lähinnä vaan siks kun kerran eri käytösmalleista täällä puhutaan..)

Vierailija
408/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin, ettei hän ole järin tasapainoinen ihminen. Ylireagoi vaikka johonkin maanantaina tapahtuneeseen siten, että on ärtynyt pari seuraavaa päivää jne. Tai on turhautunut siihen, kun suhteenne jäi junnaamaan tietylle asteelle tai otti hänen mielestään jopa takapakkia. Ja hänellähän voi olla monta pientä ihastusta ja saattaa ajatella, että niin sinullakin. Tai sitten miettii, että kuormasta ei saa syödä. Vaikeahan näitä on sivusta sanoa.

m37

Vierailija
409/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää ujoista miehistä. Yleensä ujouden lisäksi omaavat huonon itsetunnon ja se sitten heijastuu kaikkialle.

Muutenkaan en jaksa olla se joka kannattelee yksin keskustelua.

N30

Ujous on yhtä kuin huono itsetunto.

Vierailija
410/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaupassa kassamies taisi olla vähän ihastunut... Edellä olleen miehen palveli asiallisesti, mutta minulle hymyili leveästi, tiputteli kädet täristen ostoksia, lopulta unohti antaa vaihtorahat ja selitteli ja pahoitteli sitä hermostuneesti ja vuolaasti. Tuli hyvä mieli kun sai tuollaisen reaktion toisessa aikaan, olen kuitenkin viimeisilläni raskaana ja liikenteessä ilman meikkiä.

Voi olla että se oli ihastusta mutta mielestäni hermostuneisuutta käytöksessä ei aina kannata tulkita ihastukseksi vaan se voi olla ihan myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa.

No ei varmasti ole kassajäbällä sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Tuo on varmasti ollut kauniin naisen pelkoa, jota ei pidä sekoittaa ihastumiseen. Kauniin naisen pelko on todella monella miehellä.

Vierailija
411/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole kassajäbällä sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Tuo on varmasti ollut kauniin naisen pelkoa, jota ei pidä sekoittaa ihastumiseen. Kauniin naisen pelko on todella monella miehellä.

No kyl mä ainakin oon nähny monia liki aspergerin oloisia kassapoikia ja tietty myös monia punasteleviä kassaneitejä.

Vierailija
412/953 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ”kauniin naisen pelko”? Etenkin erotuksena ihastuksesta?

Vierailija
413/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ”kauniin naisen pelko”? Etenkin erotuksena ihastuksesta?

No jos ja kun elämä on opettanut minulle puutteeni ja hahmotan ulkonäköni tuonne jonnekin seiskan tasolle, en usko mahdollisuuksini, jos nainen on hemmetin kaunis eli menee tuonne ysin tasolle. Kymppeihin en oikein usko.

Sen verran voin sanoa, että luulin joskus kauan sitten muutamaa kaunotarta hivenen ylpeäksi ja ulkonäkökeskeiseksi, mutta osoittautuivatkin tosi mukaviksi. Olivat kuitenkin liian kauniita kaltaiselleni tavikselle, joten en yrittänyt koskaan iskeä.

Vierailija
414/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeudun naisen taakse ja hengitän niskaan

Vierailija
415/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miehissä ehkä se eniten että kuinka kauan pitää sitä vihreää valoa näyttää ennen kuin toinen tekee siirron että tilanne etenisi? On useampi mies tullut vastaan töissä, jonka tiesin olevan ihastunut minuun ja olin heille näyttänytkin vihreää valoa. Olin kiinnostuksen tuonut esille joten jätin seuraavan siirron miehille minkä pitäisi olla helppoa kun tietää toisen olevan kiinnostunut. mutta kerta toisensa jälkeen huomasi että miehet kiersivät minua kuin kissa kuumaa maitoa. Monelle tuntui riittävän ajatus että olen kiinnostunut koska asioita ei viety eteenpäin. Näille miehille tuntui olevan tärkeää vain se että näytin vihreää valoa heille. Olinkin pari kertaa ottanut etäisyyttä heihin testimielessä (pakkohan tuollaisessa tilanteessa) niin huomasi kyllä että ovat tunteella mukana, yksikin näytti eksyneeltä koiranpennulta kun tuli varovasti kysymään ettei kai ole loukkannut minua huomaamattaan. Muttei tuon jälkeenkään mitään edelleenkään tapahtunut. Ihmetyttää vain mitä he saavat ajatuksesta että olen kiinnostunut jos eivät tule ”nauttimaan” milläänlailla asiasta. Sitten vatsa kun minun mielenkiinto sammui niin rupesivat vasta selvemmin yrittämään...

Vierailija
416/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäisikin, mikä on olevinaan vihreää valoa...

työkaveri selitti vastikään kahvipöydässä yhdelle toiselle naiselle, että on ryhtynyt taas sinkuksi. Pitäisikö tästä vetää jotain johtopäätöksiä? Kun olisihan sen voinut kertoa asian jossain muuallakin ja hieman hiljaisemmalla äänellä.

Vierailija
417/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää miehissä ehkä se eniten että kuinka kauan pitää sitä vihreää valoa näyttää ennen kuin toinen tekee siirron että tilanne etenisi? On useampi mies tullut vastaan töissä, jonka tiesin olevan ihastunut minuun ja olin heille näyttänytkin vihreää valoa. Olin kiinnostuksen tuonut esille joten jätin seuraavan siirron miehille minkä pitäisi olla helppoa kun tietää toisen olevan kiinnostunut. mutta kerta toisensa jälkeen huomasi että miehet kiersivät minua kuin kissa kuumaa maitoa. Monelle tuntui riittävän ajatus että olen kiinnostunut koska asioita ei viety eteenpäin. Näille miehille tuntui olevan tärkeää vain se että näytin vihreää valoa heille. Olinkin pari kertaa ottanut etäisyyttä heihin testimielessä (pakkohan tuollaisessa tilanteessa) niin huomasi kyllä että ovat tunteella mukana, yksikin näytti eksyneeltä koiranpennulta kun tuli varovasti kysymään ettei kai ole loukkannut minua huomaamattaan. Muttei tuon jälkeenkään mitään edelleenkään tapahtunut. Ihmetyttää vain mitä he saavat ajatuksesta että olen kiinnostunut jos eivät tule ”nauttimaan” milläänlailla asiasta. Sitten vatsa kun minun mielenkiinto sammui niin rupesivat vasta selvemmin yrittämään...

Ei miehet ymmärrä mitään valojen näyttämisiä.

Mies ymmärtää vain siitä että tekee suoran aloitteen eli pyydät sitä miestä johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin suoraan.

Vierailija
418/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ymmärrä mitään valojen näyttämisiä.

Mies ymmärtää vain siitä että tekee suoran aloitteen eli pyydät sitä miestä johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin suoraan.

Naiset tykkää vaan pyörittää omia peliään, kuvitellen että kaikki miehet heistä tykkää jos mies hetken päälle katsoo.

Miksi tuollaisen pelurin kanssa itselleen hankkisi mielipahaa?

Vierailija
419/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos nainen sanoisi töissä mulle, että tuletko luokseni kylään perjantai-iltana, niin silloin tajuaisin, että hän on kenties kiinnostunut. Skeptikko minussa tosin miettisi heti perään, että onkohan se kutsunut sinne muitakin.

Vierailija
420/953 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varovaisesti piiritän, en uhkaavasti, mutta kyllä pitäisi eleistä tulla selville, että niitä ei anneta kenelle tahansa.

Toki siihen saakka kun ei tiedä toisen tunteista pitää yrittää aika neutraalisti tuoda itseään esille. Pelkät kohtaamiset ei riitä, vaan pitää yrittää saada keskustelua käyntiin.

Jos sitten nainen ei mitenkään verbaalisesti tuo esiin kiinnostustaan, ihan pienilläkin asioilla, niin kyllä silloin alkaa tuntua olo todella tyhmältä. :(

Varsinkin silloin jos katseet ja ilmeet on selkeästi peilaantuneet toisesta.

Mutta kun ihastus on voimakasta, nautin joka hetkestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän