Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
241/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpyttelen silmiä eukolle.

Jo se ei tehoa - kaivan munan esiin ja lerputtelen sitä eukon edessä.

Jos ei seiso - kysyn eukolta: "Voitko hiukan imee" ?

Vierailija
242/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaupassa kassamies taisi olla vähän ihastunut... Edellä olleen miehen palveli asiallisesti, mutta minulle hymyili leveästi, tiputteli kädet täristen ostoksia, lopulta unohti antaa vaihtorahat ja selitteli ja pahoitteli sitä hermostuneesti ja vuolaasti. Tuli hyvä mieli kun sai tuollaisen reaktion toisessa aikaan, olen kuitenkin viimeisilläni raskaana ja liikenteessä ilman meikkiä.

Iida? Etkö saanut täältä tarpeeksi huomiota, kun piti mennä iltasanomiin itkemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: M35, rekisteröi nimimerkkisi, perusta anonyymi sähköpostitili ja linkkaa se nimimerkkiisi.

Ohis: olen löytänyt Vauva-palstalta ihmissuhteen. Ihan oikeasti!

Vierailija
244/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: M35, rekisteröi nimimerkkisi, perusta anonyymi sähköpostitili ja linkkaa se nimimerkkiisi.

Ohis: olen löytänyt Vauva-palstalta ihmissuhteen. Ihan oikeasti!

Kerro lisää, miten kuka häh?

Vierailija
245/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaas miehet. Jos ihastus kuuntelee mitä olet puhunut, muistaa sanomasi asiat, välillä on etäisempi, välillä huomioi enempi, onko hyvä? Ja mistä tää etäisyys välillä? Sitten taas jos tulee tilanne tai mahdollisuus, tulee esim töissä viereen seisomaan niin että käsivarret koskettaa. Seuraa somessa, mutta sielläkin välillä tykkää kaikesta, eniten sun omista naamakuvista, välillä taas on etäinen. Hirveä jännite tuntuu olevan välillämme, mutta sitten tätä soutaamista ja huopaamista. Itse olen niin paniikissa välillä että siksi vähän "viileä", vaikka olen omasta mielestä tehnyt tunteeni selväksi. En halua liikaa alleviivata enkä todellakaan tyrkyttää itseäni saati että kukaan muu huomaa.

Tää kaikki alkoi yhteisestä työpaikan illanvietosta jossa hurmaavana pitämäni mies "lähenteli" ja sain vähän erilaista huomiota, ei kuitenkaan mitään mitä kukaan muu olisi huomannut.

Unohdanko? Kirjoittaja siis nainen.

Voi olla, että ei ole silti varma se mies mitä sinä ajattelet. Naiset voi monesti omasta mielestään osoittaa selkeästi kiinnostuksen, mutta mies ei pidä merkkejä läheskään niin selvänä. Itse olen esimerkiksi erittäin huono tulkitsemaan flirttailua.

M35

Vierailija
246/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ohiksen kirjoittaja, en kehtaa avata tässä enempää mutta ihan aito oikea ihmissuhde on! Löytyi yhteisiä kiinnostuksen aiheita ja toinen laittoi yhteystietonsa. Siitä se lähti.

Kehotukseni M35:lle on yhä voimassa. Takuulla täällä on paljon naisia joita sympaattinen M35 kiinnostaa. Mitä siinä häviät, jos nainen vieläpä on se, joka ottaa yhteyttä sinuun??

Vierailija
247/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sillointällöin vilkuilla, mutta muuten en tee mitään. Tämä siksi koska huono itsetunto ja perusnegatiivinen luonne, eli miksi edes mennä yrittämään kun ei vastapuoli ole kiinnostunut kuitenkaan. Olen myös hitusen ujo, myös kaikissa humalan eri olotiloissa. Taustalla myös usea negatiiviseen lopputulokseen päätynyt lähestymis yritys. Näistä syistä johtuen jätän lähestymisen naisen kontolle.

Vierailija
248/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, millainen ihminen joka on järjettömän rakastunut toiseen tosiasiassa kestää sitä, että suhde on "avoin"?

Vierailija
249/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ohiksen kirjoittaja, en kehtaa avata tässä enempää mutta ihan aito oikea ihmissuhde on! Löytyi yhteisiä kiinnostuksen aiheita ja toinen laittoi yhteystietonsa. Siitä se lähti.

Kehotukseni M35:lle on yhä voimassa. Takuulla täällä on paljon naisia joita sympaattinen M35 kiinnostaa. Mitä siinä häviät, jos nainen vieläpä on se, joka ottaa yhteyttä sinuun??

Tämä on sellainen tapa josta toivoisin että naiset luopuisivat eli turhan toivon antaminen.

Moni nainen käyttää tuota sanontaa vaikka se on vain turhaa sanahelinää mikä ei perustu mihinkään.

Naiset ei tunnu sisäistävän sitä faktaa että heidän miesmakunsa on täysin samankaltainen ja tuollainen vastuun vierittäminen muille on vain omatunnon putsaamista. Sitä toista naista joka kiinnostuisi epäsuositusta miehestä ei ole olemassa joten on turha sanoa että olisi. Voit puhua vain omasta puolestasi.

Jos sanoisit että "vaikutat tosi ihanalta ja harmi kun olen jo parisuhteessa" niin se olisi jo paljon totuudenmukaisempi arvio miehestä ja saattaisi kuvastaa sitä että miehellä olisi toivoa löytää joku.

Miksi muuten M35 olisi tuohon ikään asti kokematon jos todella olisi paljon naisia joita hän sympaattisena miehenä kiinnostaisi...?

Vierailija
250/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on se täydellinen, unelmien nainen vailla huonoja ominaisuuksia, pyytäisin häntä rohkeasti tötsyille. :) 

Vierailija
251/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin puolivuotta unia eräästä nuoresta miehenalusta. Pitkän suhteeni päätyttyä päätin sitten kertoa kaikista asioista(muutaman alkoholijuoman siivittämänä, mutta täysin skarpissa kunnossa), unissa ei koskaan tapahtunut muuta kuin kiusoittelevia tapahtumia, romanttisia ”melkein suutelimme” tilanteita jne. Paljon ehdin puhua noin viiden minuutin aikana. Ainoa jonka sain aikaiseksi oli leveä hymy ja kommentti ”siistii!” ennenkuin ystäväni tuli pöytään ja nuorimies väistyi vilkutellen omaan pöytäänsä. Mutta tämän jälkeen tapaamiset ovatkin olleet kovin kiusallisia, yritän edelleen olla neutraali mutta sydän pamppailee edelleen aina kun hänet havaitsen. Hän vaan tuntuu sivuuttavan minut ja kohteliaisuudesta(kiusaantuneen oloisena) moikkaa. Jos nyt joku tunnisti tästä itsensä, niin olen jo ilmaissut kiinnostukseni ja toivoisinkin että päästät minut pahasta ja vaikka tuut kaffille ;) Sul on mun nro.. onhan se outoo ku aikuinen nainen käyttäytyy ku pahainen teinityttö *blush*

Vierailija
252/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten M35 olisi tuohon ikään asti kokematon jos todella olisi paljon naisia joita hän sympaattisena miehenä kiinnostaisi...?

Riippuu mitä tarkoitat kokemattomuudella. Minulla on takana 12v kestänyt parisuhde ,joka päättyi eroon vajaa pari vuotta sitten. En ole naisia pyörittänyt se on totta ja siinä kokematon.

M35

Vierailija
253/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuten Karalahti Nannan kanssa: kävelen ensin ohi ja sanon "moi". Heti perään muutamien viikkojen jälkeen laitan kasuaalin tekstarin: "Moikka! On vaan sellainen tunne, että haluaisin kysyä, miten sulla menee". Siitä eteenpäin sit romanssi kehkeytyy.

Vierailija
254/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kuten Karalahti Nannan kanssa: kävelen ensin ohi ja sanon "moi". Heti perään muutamien viikkojen jälkeen laitan kasuaalin tekstarin: "Moikka! On vaan sellainen tunne, että haluaisin kysyä, miten sulla menee". Siitä eteenpäin sit romanssi kehkeytyy.

Karalahden tapauksessa pääasia ei varmaan ollut siinä mitä teki vaan kuka teki.

Jos olet korkean statuksen jääkiekonpelaaja(vaikkakin entinen sellainen) niin aloitteen ei tarvitse olla erikoinen.

Ja päinvastaisesti vaikka se tavismies tekisi minkälaisen aloitteen tahansa niin ei saisi Nannan tasoista naista.

Vierailija
255/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksen kirjoittaja tässä. No tosiasia on, että m35 vaikuttaa ihanalta, ja jos en olisi jo parisuhteessa, olisin hyvin kiinnostunut.

Mitä turhaa toivoa se on, kun palsta on täynnä yksinäisiä naisia ja miehiä?

Vierailija
256/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä ei ole kaikilla sama maku. Lue vaihteeksi vaikka psykologiaa tai muuta aitoa tiedettä ja opi.

Esim jotkut hakee vanhempansa näköistä tai oloista, sellaista kuin eka tyttis / poikkis jne. T. Ohis

Vierailija
257/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksen kirjoittaja tässä. No tosiasia on, että m35 vaikuttaa ihanalta, ja jos en olisi jo parisuhteessa, olisin hyvin kiinnostunut.

Mitä turhaa toivoa se on, kun palsta on täynnä yksinäisiä naisia ja miehiä?

Onhan tinderkin täynnä yksinäisiä naisia ja miehiä mutta silti me tavismiehet ei kelvata kenellekään..

Ei tehdä olettamuksia mitkä ei perustu mihinkään. Toteuma ratkaisee..

Vierailija
258/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä kaikessa on se että kun kumpikin sukupuoli toivoo että vastakkainen sukupuoli tekisi aloitteen niin kuvittelevat mielessään joku kiira korpi tai arthur borges olisi se aloitteen tekijä.

Todellisuudessa se menee niin että aloitteet tulevat lähes aina siltä "ei todellakaan!"-tapaukselta.

Muistan kun kerran sain kahvipyynnön tekstarilla luokan epäviehättävimmältä naiselta, siinä vaiheessa kun olet jo valmiiksi äärimmäisen epätoivoinen ja siltikään et pysty kelpuuttamaan noin epäviehättävää naista niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa.

Siis et ollutkaan äärimmäisen epätoivoinen, kun et antanut tytölle mahdollisuutta tutustua. Tuossa se ongelma juuri on, kuten sanoitkin, eli tavoitellaan kuuta taivaalta, vaikka pitäisi tyytyä perunaan pellosta, tai sitten olla yksin.

Mielummin sitä kuolee nälkään kuin syö paskaa

Se on ihan ok, kunhan ei sitten itse ala syyttelemään naisia mistään prinsessaunelmissa elämisestä.

Mutta kun ne elää prnsessa unelmissa.

Nainen joka jää ilman miestä on AINA jollain lailla häiriintynyt yksilö. Jokainen normaali nainen saa heti halutessaan parisuhteen.

Vierailija
259/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen jossain määrin, kun nähdään työpaikkaruokalassa eli istun eri pöytään aina kun mahdollista. Jos olemme samassa pöydässä, en juurikaan rupattele hänen kanssaan, mutta toisaalta olen muutenkin tuppisuu isossa porukassa. Viime aikoina olen ollut työpaikalla hieman omissa maailmoissani, enkä ole jaksanut välttämättä hymyillä tai tervehtiä pitkän kaavan mukaan. Elättelen toivoa, että päätyisimme jossain vaiheessa kahdenkeskiseen keskustelutuokioon ja hän oppisi tuntemaan minut hieman paremmin - ja päinvastoin, sillä en oikeastaan tiedä juuri mitään hänen arvoistaan, harrastuksistaan jne. Hän on söpö ja hänen silmänsä ovat tuikkineet pari kertaa ihanasti, mutta siinäpä se toistaiseksi. Siihen se varmaan jääkin.

Vierailija
260/953 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan hullaantunut mieheen, kerroin hänelle kaiken elämästäni ja ajattelin että tämä on nyt tätä suurta.

Jonkin aikaa kului ennen kuin tajusin ettei mies jälkeenpäin edes muistanut mitä kaikkea olin kertonut.

Kaikki on subjektiivista ja kannattaa realistisesti tutkia tilannetta, eli onko toinen oikeasti kiinnostunut, vai onko se vain fantasiaa. Rakkaus saa aivokemian sekaisin, ja silloin tekee hölmöjä päätelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi