Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Av:n paras ketju. En enää ikinä usko näitä jenkkien ”he’s just not that into you” -höpinöitä, asiat on kulttuurisidonnaisia pariutumisessakin - suomalaiset juoksee karkuun ihastusta puolin ja toisin.
❤️
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka olette vuoroin ystävällisiä, vuoroin tylyjä: miksi?
jotenkin tulee aina välillä petyttyä, kun ei ota selvää naisen tunteista
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Jotenkin tuntuu, että tällainen tuuliviiri ei edes voi olla hyvä kumppani, jos hän ei edes pysty säätelemään käyttäytymistään. Kun minä olen ihastunut, niin en missään tapauksessa ole ikinä tyly ihastukselleni! Vaikka kuinka jännitäisi, sekoilisin sanoissani ja naama olisi helakanpunainen, niin väännän sen hymyn ja muutaman mukavan sanan, en muutu ylpeäksi, vihaisen oloiseksi ja tylyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotenkin tulee aina välillä petyttyä, kun ei ota selvää naisen tunteista
Eli syytät naista, ihastustasi?!?
Vierailija kirjoitti:
ddd kirjoitti:
Välillä olen mukava ja seuraavalla hetkellä tyly ja sitten taas mukava jne.
tarkemmin ajateltuna myös itselläni tuppaa käymään noin.
esim. eilen. valitettavasti. sori,söpöläinen.
Toivottavasti tuo söpöläinen löytää itselleen ihanan fiksun miehen, joka on alusta alkaen hänelle mukava ja kohtelias. Söpöläisen ei tarvitse tyytyä mihinkään tuuliviirin, jolla on hankala itsensä kanssa ja käytöstavat kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on monen asian summa. Jos esim. työpäivä on mennyt hemmetin huonosti ja kahvitauolle
mennessä huomaa, että ihastus istuu jo täydessä pöydässä ja rupattelee intensiivisesti
erään todella ärsyttävän miehen kanssa... tai jos tämä nainen tulee kysymään jotain
toisarvoista juuri kun olen keskittynyt tarkkuutta vaativaan työtehtävään.
Sit toisekseen jos ihastuksella on vähän kireämpi päivä, niin se jotenkin tarttuu itseenkin.
Ja turhan monesti aamun ensikohtaaminen määrittää sen päivän askelmerkit.
Pahoittelen käytöstäni, mutta näen siis vikaa meissä molemmissa. Sitä en kiellä,
ettenkö minä ole se aavistuksen hankalampi osapuoli. Ja arvaa harmittiko tässä
eräänä päivänä, kun näin kuinka kasvoillesi valahti suunnaton pettymys. Tajusin kyllä saman tien
mokani, mutta sitä oli vaikea korjata, kun paikalla oli niin paljon muitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Av:n paras ketju. En enää ikinä usko näitä jenkkien ”he’s just not that into you” -höpinöitä, asiat on kulttuurisidonnaisia pariutumisessakin - suomalaiset juoksee karkuun ihastusta puolin ja toisin.
❤️
Mun mielestä siinä "his not that into you" teoriassa on ollut kyse siitä kun nainen on jo osoittanut kiinnostuksen miestä kohtaan ja sen jälkeen esimerkiks mieti että miksi mies ei ole aktiivinen ja miksi ei ota yhteyttä tai vastaa parilla sanalla tai jopa välttelee. Koska mä oon huomannut et kyllä mun tyttökaverit keksii ihan ihme teoriaita miksi mies tekee näin tai miks toisin vaikka sille on tosi helppo vastaus eli se on ihan se "his not that into you". Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan siitä miten alussa sen kiinnostuksen uskalta osoitta ja se toinen osapuoli ei ole tiedoinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️
Mun mielestä siinä "his not that into you" teoriassa on ollut kyse siitä kun nainen on jo osoittanut kiinnostuksen miestä kohtaan ja sen jälkeen esimerkiks mieti että miksi mies ei ole aktiivinen ja miksi ei ota yhteyttä tai vastaa parilla sanalla tai jopa välttelee. Koska mä oon huomannut et kyllä mun tyttökaverit keksii ihan ihme teoriaita miksi mies tekee näin tai miks toisin vaikka sille on tosi helppo vastaus eli se on ihan se "his not that into you". Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan siitä miten alussa sen kiinnostuksen uskalta osoitta ja se toinen osapuoli ei ole tiedoinen siitä.
Tiedän, että se alkuperäinen ajatus (kirjassa ja leffassa) menee noin. Mutta sitähän on laajennettu koskemaan kaikkea miehen käytöstä - sanontaa tarjotaan aina, kun nainen miettii onko mies ujo kun ei tee aloitetta.
[/quote]
Mutta kun ne elää prnsessa unelmissa.
Nainen joka jää ilman miestä on AINA jollain lailla häiriintynyt yksilö. Jokainen normaali nainen saa heti halutessaan parisuhteen.[/quote]
Jää ilman miestä ja häiriintynyt. Lol. Tuo saattaa päteä mieheen. Naiseen ei. Nainen ilman miestä ei ole miestä halunnut riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ohiksen kirjoittaja, en kehtaa avata tässä enempää mutta ihan aito oikea ihmissuhde on! Löytyi yhteisiä kiinnostuksen aiheita ja toinen laittoi yhteystietonsa. Siitä se lähti.
Kehotukseni M35:lle on yhä voimassa. Takuulla täällä on paljon naisia joita sympaattinen M35 kiinnostaa. Mitä siinä häviät, jos nainen vieläpä on se, joka ottaa yhteyttä sinuun??
Mietin tätä ja olin jopa tekemässä noin, mutta aloin sitten miettimään, että todennäköisesti täältä hyökkää naisiksi tekeytyneitä miehiä vain kimppuun.
M35
Miksi kuvittelet, että (naisiksi tekeytyneet) miehet haluaisivat hyökätä sinun kimppuun?
Huvikseen?
M35
Sä olet ollut jotain puolitoista vuotta yksin ja muka ihan epätoivoinen että ei löydy ikinä naista. Mitä hittoa sä siitä tiedät? Yhden olit jo löytänyt, miksei muka uusiakin löytyisi?
Kyllä sen vajaassa parissa vuodessa huomaa jo, että on epäkiinnnostava. En ole epätoivoinen, asia on mulle täysin ok. Lopetin Tinderit sun muut nettideitit enkä aio mennä enää takaisin mieltäni pahoittamaan.
M35
Vai niin. No jollain tavalla sä kuitenkin silloin yli kymmenen vuotta sitten päädyit suhteeseen. Mäkään en aio palata nettideitteihin vaikka joidenkin miesten mielestä kai olen kiinnostava. Silti en tule koskaan kokemaan mitään rakkauksia tai parisuhteita kenenkään kanssa. Ei ole koskaan ollut, ei tule koskaan olemaan miestä mulla.
Nuorena olikin helpompaa. Nyt on jo parasta ennen uhkaavasti menossa. Ei sillä ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa mitä on joskus yli 10v sitten ollut.
M35
Minulla on toisin. Olen 47 v ja kohtaan jatkuvasti kauniita ja mielenkiintoisia naisia joiden kanssa synkkaa. Eri tilanne oli joskus parikymppisenä, silloin ei itseään hyvin tuntenut eikä osannut olla aidosti oma itsensä. Nyt on parasta aikaa elämässäni.
Pitää odotella sitten se 10 vuotta.
M35
Missä on se alkuperäinen ketju? En löytänyt.
Kikattelen, punastelen, sipsuttelen hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Kikattelen, punastelen, sipsuttelen hiuksiani.
Ja olet mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️
Tiedän, että se alkuperäinen ajatus (kirjassa ja leffassa) menee noin. Mutta sitähän on laajennettu koskemaan kaikkea miehen käytöstä - sanontaa tarjotaan aina, kun nainen miettii onko mies ujo kun ei tee aloitetta.
Palasin vielä astialle, kun hoksasin että mullahan on se nimenomainen kirja omassa hyllyssäni! Sivu 9, luku 1 ja ihan otsikkona lukee: ”He’s just not that into you if he’s not asking you out.” 😎 Ja jatkuu siitä: ”because if he likes you, trust me, he will ask you out.”
Näin. Pysyn ensimmäisessä kommentissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Jotenkin tuntuu, että tällainen tuuliviiri ei edes voi olla hyvä kumppani, jos hän ei edes pysty säätelemään käyttäytymistään. Kun minä olen ihastunut, niin en missään tapauksessa ole ikinä tyly ihastukselleni! Vaikka kuinka jännitäisi, sekoilisin sanoissani ja naama olisi helakanpunainen, niin väännän sen hymyn ja muutaman mukavan sanan, en muutu ylpeäksi, vihaisen oloiseksi ja tylyksi.
Ihmiset sietävät hyvin eri tavalla painetiloja: Sinä siedät ilmeisen hyvin ja se on hyvä asia. Joku taas muuttuu ihastuksensa lähellä jääkalikaksi ja saattaa vaikuttaa ylpeältä/tylyltä, vaikka kyseessä on vain normaali jännitysreaktio stressaavaan tilanteeseen. Eivät ihmiset ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monen asian summa. Jos esim. työpäivä on mennyt hemmetin huonosti ja kahvitauolle
mennessä huomaa, että ihastus istuu jo täydessä pöydässä ja rupattelee intensiivisesti
erään todella ärsyttävän miehen kanssa... tai jos tämä nainen tulee kysymään jotain
toisarvoista juuri kun olen keskittynyt tarkkuutta vaativaan työtehtävään.
Sit toisekseen jos ihastuksella on vähän kireämpi päivä, niin se jotenkin tarttuu itseenkin.
Ja turhan monesti aamun ensikohtaaminen määrittää sen päivän askelmerkit.
Pahoittelen käytöstäni, mutta näen siis vikaa meissä molemmissa. Sitä en kiellä,
ettenkö minä ole se aavistuksen hankalampi osapuoli. Ja arvaa harmittiko tässä
eräänä päivänä, kun näin kuinka kasvoillesi valahti suunnaton pettymys. Tajusin kyllä saman tien
mokani, mutta sitä oli vaikea korjata, kun paikalla oli niin paljon muitakin ihmisiä.
Tää on niin tätä. Omasta puolesta pyrin aina olemaan ystävällinen ja ihana mut jos toinen kärttyilee tai antaa kovasti huomiota muille niin väkisinkin siinä vakavoituu. Itse olen kyllä niin läpinäkyvä että minusta huomaa (mun mielestä) kilometrien päähän miksi hymyilen. Aina kun hän on paikalla tai huomioi mua. Yritän kyllä pitää pokkaa mutta silti. Tää naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten epäreilua ja tyhmää elämä on :D nainen tekee lähes kaikkensa nähdäkseen ihastuksensa jatkuvasti ja yrittämällä yrittää ”vahingossa” törmätä koko ajan ja samaan aikaan mies välttelee kohtaamista :D
Itsellä oli tapaus missä minua jonkin verran nuorempi nainen jatkuvasti otti yhteyttä ja kyseli että pitäisikö jotain tapaamisia kehitellä, mutta sitten joka keskustelussa aina mainitsi poikaystävänsä. Siinä ei sitten auttanut kuin ihmetellä mitä hän minulta haluaa ja keksiä tekosyitä että miksei nyt ehdi. Tutustuimme yliopistossa mutta ei mitään erityistä kontaktia pidetty perus peen jauhannan lisäksi kahvitunneilla kaveriporukassa. Mietin halusiko hän vanhan kaveriporukan kasaan tekemään jotain mutta ei hän sitten ollut kuulemma pitänyt niihin yhteyttä tai käynyt mielessäkään.
Ota tuosta nyt selvää sitten, kolmanneksi osapuoleksi en ryhdy kun itse olen vakaasti sitä mieltä että pettäminen on pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten epäreilua ja tyhmää elämä on :D nainen tekee lähes kaikkensa nähdäkseen ihastuksensa jatkuvasti ja yrittämällä yrittää ”vahingossa” törmätä koko ajan ja samaan aikaan mies välttelee kohtaamista :D
Itsellä oli tapaus missä minua jonkin verran nuorempi nainen jatkuvasti otti yhteyttä ja kyseli että pitäisikö jotain tapaamisia kehitellä, mutta sitten joka keskustelussa aina mainitsi poikaystävänsä. Siinä ei sitten auttanut kuin ihmetellä mitä hän minulta haluaa ja keksiä tekosyitä että miksei nyt ehdi. Tutustuimme yliopistossa mutta ei mitään erityistä kontaktia pidetty perus peen jauhannan lisäksi kahvitunneilla kaveriporukassa. Mietin halusiko hän vanhan kaveriporukan kasaan tekemään jotain mutta ei hän sitten ollut kuulemma pitänyt niihin yhteyttä tai käynyt mielessäkään.
Ota tuosta nyt selvää sitten, kolmanneksi osapuoleksi en ryhdy kun itse olen vakaasti sitä mieltä että pettäminen on pahasta.
Pettämisketjun kommenttien perusteella en enää ihmettele yhtään kokemustasi.
M35