Jenni Alexandrova suivaantui asiakaspalvelijalle - ”Säännöt on tehty rikottavaksi”
Kun Jenni tulee paikalle, pitää säännötkin rikkoa :)
"Juontaja Jenni Alexandrova kirjoittaa blogissaan pettymyksestä, jonka kohtasi Budapestin matkallaan. Syntymäpäiväänsä kaupunkiin juhlistamaan mennyt Alexandrova pahoitti mielensä asiakaspalvelijasta, joka ei suostunut tekemään poikkeusta hotellin sääntöihin.
38-vuotias nainen kertoo, ettei siedä sekuntiakaan huonoa palvelua.
– En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii, hän kirjoittaa."
Kommentit (218)
Olen kyllä ehdottomasti Jennin kanssa samaa mieltä. Paska palvelu ja säännöt, jotka ovat suomalaiselle jumalan antaman sanan asemassa, eivät oikeasti palvele mitään isompaa merkitystä eikä niiden rikkomista edes huomaisi mistään. En itkseään noudata sääntöjä (mikä on ollut suomalaiselle hirveä shokki), enkä voi tuollaista palveluakaan arvostaa. En menisi tuohon paikkaan kyllä lomalle tämän tiedon jälkeen. Ja hyvä Jenni, sääntöjä pitääkin aina kyseenalaistaa eikä niille tarvitse nöyrtyä, jos ei siihen ole edes mitään tärkeää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ehdottomasti Jennin kanssa samaa mieltä. Paska palvelu ja säännöt, jotka ovat suomalaiselle jumalan antaman sanan asemassa, eivät oikeasti palvele mitään isompaa merkitystä eikä niiden rikkomista edes huomaisi mistään. En itkseään noudata sääntöjä (mikä on ollut suomalaiselle hirveä shokki), enkä voi tuollaista palveluakaan arvostaa. En menisi tuohon paikkaan kyllä lomalle tämän tiedon jälkeen. Ja hyvä Jenni, sääntöjä pitääkin aina kyseenalaistaa eikä niille tarvitse nöyrtyä, jos ei siihen ole edes mitään tärkeää syytä.
Itse menisin ehdottomasti kyseiseen paikkaan varsinkin nyt. Kyseinen paikka selkeästi viestii, ettei kenellekään pissipäille anneta erityisoikeuksia vaan kaikilla asiakkailla samat säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menisin ehdottomasti kyseiseen paikkaan varsinkin nyt. Kyseinen paikka selkeästi viestii, ettei kenellekään pissipäille anneta erityisoikeuksia vaan kaikilla asiakkailla samat säännöt.
Se nyt on sellainen sosialistinen ja huono itsetuntoisten suomalaisten näkemys. Kukaan ei saada mitään, mitä toisella on - edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on sellainen sosialistinen ja huono itsetuntoisten suomalaisten näkemys. Kukaan ei saada mitään, mitä toisella on - edes rahalla.
Rahallahan nimenomaan saa asioita kun menee oikeaan paikkaan, Jennillä ei vaan ole varaa niihin erityisoikeuksiin.
Minä olen aina luullut, että säännöt on tehty noudatettavaksi eikä rikottaviksi.
Mä yövyn usein eräässä viiden tähden hotellissa jossa on tämä sama sääntö, ei laseja uima-altaalle. Ihan loogista mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Heikelä on oikeassa. Kun häneltä kysyttiin, mikä on parasta Jennissä, Jussi vastasi että "upea perse".
Positiivista huomata, että jopa näin tavisperse voi miehen mielestä olla mainitsemisen arvoinen
https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…
👍
Tai sitten jennillä ei ollut mitään hyviä ominaisuuksia joten piti mainita se yks joka edes oli edes keskiverto.
Aivan kamalaa luettavaa. Siis noi teidän kommentit. Joo o, Jennin kirjoitus ei nyt ehkä osunut niin nappiin, mutta ettäkö sen perusteella alkaa anonyymisti kirjoittamaan toisesta tämmöistä p*skaa. Ette tunnu kyseistä ihmistä, joten eikö vaan jätettäisiin Jenni rauhaan ja keskityttäisiin johonkin tärkeämpään. Mutta toisaalta tietty te olette muut niin täydellisiä, että on varaa arvostella toisia :))
Vierailija kirjoitti:
Upea farkkupeppu:
http://www.radiogaala.fi/sites/default/files/kuvat/juontaja-jenni-alexa…
No enpä sanoisi, aika lättänä.
-M33
Vierailija kirjoitti:
Kuten tämä Jenni, säkin olet varmaan niitä asiakkaita, jotka pöyristyvät kun eivät pääse lentokoneessa turistiluokasta bisnesluokan vessaan? Oletko myös niitä, jotka pomppaavat heti ylös kun pyörät osuu maahan, suuttuvat kun exit-rivillä pitää nostaa käsilaukku nousun ajaksi hattuhyllylle, näpyttelevät ihan tyynen rauhallisesti läppäriään vaikka ollaan tekemässä lähtöä ja läppärin sulkemisesta ja sijoittamisesta on sanottu jo kolme kertaa, pyrkivät turbulenssin aikana vessaan, vaihtavat vauvansa vaipat keskellä käytävää, raivoavat henkilökunnalle kun kone on myöhässä, marisevat kun ovat joutuneet odottamaan liian pitkään mustikkamehuaan, ja vaativat erikoiskohtelua ja jatkuvaa huomiota, ajattelematta että koneessa on 300 muuta matkustajaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin asiakaspalvelussa töissä ja kaikkein rasittavimpia ovat juuri nuo, joiden kohdalla pitäisi tehdä poikkeuksia. Jos tekee yhden kohdalla niin saa tehdä aika monen muunkin kohdalla ja sitten kärsivät ne, jotka asianmukaisesti tekevät sääntöjen mukaan. Onko se muka oikein?? Ei minusta ja siinä huononnetaan niiden sääntöjen mukaan toimivien asiakkaiden palvelua. Lisäksi on erittäin ärsyttävää, että joku kollega joustaa löperösti vähän kaikkien kohdalla niin sitten samaa aletaan vaatia meiltä muiltakin, kun kerran "se toinenkin teki niin".
Olen töissä ihan tavallisessa paikassa jossa käyvät tavalliset ihmiset. Ymmärrän, että loistohotellit ja muut voivat tarjota ihan mitä vain palvelua ja joustoa, kun niissä käyvät ihmiset, jotka maksava ison summan siitä extrasta. Mutta joku tavallinen hotelli tms. paikka ei todellakaan lähde - eikä tarvitse lähteä - tuollaiseen "joustamiseen" jonkun tavisasiakkaan kohdalla. Tai kenenkään muunkaan.
Toisaalta taas sellainen tasokkaampi paikka, kuten 5 tähden hotelli, vaatii myös asiakkailtaan parempaa käytöstä. Siellä ei wt-riehuntaa katsota hyvällä, koska se häiritsee muita asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin asiakaspalvelussa töissä ja kaikkein rasittavimpia ovat juuri nuo, joiden kohdalla pitäisi tehdä poikkeuksia. Jos tekee yhden kohdalla niin saa tehdä aika monen muunkin kohdalla ja sitten kärsivät ne, jotka asianmukaisesti tekevät sääntöjen mukaan. Onko se muka oikein?? Ei minusta ja siinä huononnetaan niiden sääntöjen mukaan toimivien asiakkaiden palvelua. Lisäksi on erittäin ärsyttävää, että joku kollega joustaa löperösti vähän kaikkien kohdalla niin sitten samaa aletaan vaatia meiltä muiltakin, kun kerran "se toinenkin teki niin".
Olen töissä ihan tavallisessa paikassa jossa käyvät tavalliset ihmiset. Ymmärrän, että loistohotellit ja muut voivat tarjota ihan mitä vain palvelua ja joustoa, kun niissä käyvät ihmiset, jotka maksava ison summan siitä extrasta. Mutta joku tavallinen hotelli tms. paikka ei todellakaan lähde - eikä tarvitse lähteä - tuollaiseen "joustamiseen" jonkun tavisasiakkaan kohdalla. Tai kenenkään muunkaan.
Tämän keskustelun perusteella ymmärrän varsin hyvin, miksi ulkomaalaiset usein kokevat saavansa Suomessa paskaa palvelua. Ei viitsitä nähdä vaivaa kun se ei palkassa näy.
Tämä onkin rehellinen ja konstailematon Suomi eikä mikään epärehellisten perseennuolijoiden maa. Täällä pärjää oikeasti aidot ihmiset ja lipevät paskanjauhajat ovat pohjasakkaa.
Pidetään tämä maa myös tälläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalaa luettavaa. Siis noi teidän kommentit. Joo o, Jennin kirjoitus ei nyt ehkä osunut niin nappiin, mutta ettäkö sen perusteella alkaa anonyymisti kirjoittamaan toisesta tämmöistä p*skaa. Ette tunnu kyseistä ihmistä, joten eikö vaan jätettäisiin Jenni rauhaan ja keskityttäisiin johonkin tärkeämpään. Mutta toisaalta tietty te olette muut niin täydellisiä, että on varaa arvostella toisia :))
Ihan asiallisia kommentteja tässä ketjussa, huomioon ottaen millaisen tekstin tämä omasta mielestään spesiaali Jenni kirjoitti, jossa haukkui esim. asiakaspalvelijaa hapankorpuksi koska noudatti sääntöjä. Ihan hyvä, että tuollaisia oman navan tuijottajia, kultalusikka hanurissa syntyviä kpäitä vähän napautetaan. Ehkä tämän Jennin (the julkkiksen) kannattaisi kaivaa se oma pää sieltä pe*seestä.
Jenni tuskin on ollut viiden tähden loistohotellissa, mutta silti ihan mahdollista että sääntöjä rikkova työntekijä saisi potkut mikäli myisi viiniä.
Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi riskeerata työnsä tuon kääkän takia?
JenniAlexandaCamilla Jurvanen.
Sinkkumies
Mikä ihmeen käsitys täällä liikkuu ettei viiden tähden hotellissa olisi tälläistä sääntöä? Kyllä on, olen itse todistanut.
En tiedä Jennin hotellista, mutta ei tuo ole hotellin puolelta ole mikään erikoinen sääntö ettei laseja saa viedä uima-altaalle.
Suomalaisilla kateellisilla luusereilla ei riitä sisälukutaito sarkasmiin. Lukekaa tarina ja miettikää sitten. On kyllä typerää sakkia.
Mä olen pidemmän aikaa ihmetellyt, että miten nämä radiojuontajat kuvittelevat olevansa tähtiä. Puhetyöläisiä ja osa juontaa ihan tolkutonta shittiä TV:ssä. Miten ne edes kehtaa. Esim Juha Perälän jutut on ihan 15-v nulikan tasoa enkä ihmetellyt yhtään kun kihlasi 21-v tytön. On niin ikäistään hölmöimpi, ettei kukaan samanikäinen jaksaisi kuunnella. Kertoo ylpeänä ajavansa ylinopeutta ja lyövänsä vetoa joka asiasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Heikelä on oikeassa. Kun häneltä kysyttiin, mikä on parasta Jennissä, Jussi vastasi että "upea perse".
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jenni_alexandro…
Tässä se upeus on.
"Lapset voivat hyvin, ja olemme hankkimassa kissaa. Kävimme jo katsomassa kisuja Hesyllä, mutta sopivaa ei ihan vielä löytynyt". Kuinka kovat kriteerit perheellä on kissoille?
Tai Hesyllä kissojen noutajille? Ei kai sieltäkään ihan noin vaan saa jotain kissaa mukaansa. Niillä on usein traumaattinen tausta ja esim. lapsiperheeseen sopeutuminen voi olla normikissaa haastavampaa.
Joo, taitaa olla ihan hyvä että Hesyltä ei anneta kissaa näin uskomattoman tyhmälle ihmiselle :D
Ei ollut sitten varaa 5 tähden hotelliin?
Siellä olisi tarjoiltu altaalle..etc..
no WT-akka kaakattaa