Jenni Alexandrova suivaantui asiakaspalvelijalle - ”Säännöt on tehty rikottavaksi”
Kun Jenni tulee paikalle, pitää säännötkin rikkoa :)
"Juontaja Jenni Alexandrova kirjoittaa blogissaan pettymyksestä, jonka kohtasi Budapestin matkallaan. Syntymäpäiväänsä kaupunkiin juhlistamaan mennyt Alexandrova pahoitti mielensä asiakaspalvelijasta, joka ei suostunut tekemään poikkeusta hotellin sääntöihin.
38-vuotias nainen kertoo, ettei siedä sekuntiakaan huonoa palvelua.
– En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii, hän kirjoittaa."
Kommentit (218)
Tämä on myös niitä, jotka kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia.
.
Kuinkahan kasvattaa lapsensa?
Vierailija kirjoitti:
Jos valkoviinilasin kanssa ei voi mennä altaalle, minusta kuulostaa erikoiselta, että kaljalasin kanssa altaalle kuitenkin voi mennä. Täällä joku mainitsi saksalaiset ja oletan nyt ihan suoraviivaisesti, että saksalaiset vetävät känninsä todennäköisesti sillä oluella eikä viinillä. Mutta samapa tuo minulle.
Alkoholittomia juomia ja olutta. Ymmärsin tuon niin, että puhuttiin juomista yleensä (esim. limpparit ja mehut) ja alkoholittomasta oluesta. Sitäpaitsi oluen voi viedä tölkissä altaalle, viiniä en ole koskaan tölkissä nähnyt.
Jennin olisi ehkä aika alkaa tarkkailla alkoholin käyttöään. Vaikka se viinin tissuttelu tuntuu niin harmittomalta ja hienolta harrastukselta, vaaransa siinäkin piilee. Blogistasi sai Jenni sellaisen käsityksen että viini (alkoholi) näyttelee kohtuuttoman isoa osaa elämässäsi. Silmään pisti myös joissain kuvissasi näkyvä punoitus ja pintaverisuonien erottuminen kasvoissasi. Katsohan puistojuoppoja kuinka punaiset naamat heillä on.
On hyvä muistaa että tämä viinipullon tyhjennys vastaa kutakuinkin kahdeksaa olut pulloa. Eli Jenni, jos tyhdennät kaksi viinipulloa viikossa tämä tekeekin kuukaudessa jo noin yhden litran 100% alkoholia. Kuulostaako se enää vähältä? Ongelman vähättely kuuluu sairauteen, älä siis välitä.
Käytännössä kohdallasi voidaan puhua ns. "ongelmakäytön alueesta".
Tähän alueeseen kuuluu seuraavat kategoriat.
- riskikäyttö (riskikätön rajat ylittyvät, mutta haittoja ei merkittävästi ole)
- haitallinen käyttö (henkilöllä on selviä fyysisiä tai psyykkisiää haittoja muttei riippuvuutta)
- alkoholiriippuvuus ( tietyt dignostiset kriteerit täyttävä juomistapa. mm.pakonomainen tarve juoda)
Sinulla Jenni riskikäytön rajat ylittyvät, joten asettaisin sinut kahden kategorian välille . Nämä kategoriat ovat "haitallinen käyttö ja alkoholiriippuvuus" .
Tämä pakonomainen tarve juoda alkoholia esimerkiksi siellä uima-altaalla kielii fiksatiivisesta suhteesta alkoholiin.
Alkoholiin nauttiminen ei ole enää muutenkaan järin trendikästä maailmalla. Joten Jenni, ole trendikäs ja vähennä käyttöäsi.
Otin tuon täysin huumoripläjäyksenä.
Tämä kirjoitushan voisi peilailla suurempaakin yhteiskunnallista suuntausta, rahvas vastaan eliitti.
Jenni eriarvoistamisen asialla.
Ja Jenni, jos kirjoituksesi oli tarkoitus olla ironiaa ( huono selitys/ korjaus) , niin sinulla on vielä runsaasti harjoittelua edessä. Vinkkinä vielä että näitä harjoitteluita ei kannata julkaista somessa.Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Jennikö se siellä selittää, kun p*skat on jo housuissa?
Onneks tää joutui pois Suomipopilta, huonoin radioääni ikinä!
Ja jos kirjoittaa huumorilla niin kannattais osata se niin hyvin että huumori aukeaisi muillekin. Asiakaspalvelijan nimittely hapankorpuksi on tosi mautonta! En näe siinä mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yrityksenä saada lisää julkisuutta ja lisälukijoita blogiin. Käsi ylös, kuka oli lukenut tai edes tiesi ko. blogista aikaisemmin?
Silleen jännä, että Jenniä saa haukkua vaikka millä nimillä, mutta jos viittaa alkoholismiin niin viesti poistetaan.
Empiirinen kokemukseni on osoittanut, että tiettyä sairautta sairastavat ihmiset nostavat sen isoimman haloon, kun eivät saa sitä alkoa.
Itse eivät toki myönnä minkäänlaisen ongelman olemassaoloa.
Olen itsekin asiakaspalvelussa töissä ja kaikkein rasittavimpia ovat juuri nuo, joiden kohdalla pitäisi tehdä poikkeuksia. Jos tekee yhden kohdalla niin saa tehdä aika monen muunkin kohdalla ja sitten kärsivät ne, jotka asianmukaisesti tekevät sääntöjen mukaan. Onko se muka oikein?? Ei minusta ja siinä huononnetaan niiden sääntöjen mukaan toimivien asiakkaiden palvelua. Lisäksi on erittäin ärsyttävää, että joku kollega joustaa löperösti vähän kaikkien kohdalla niin sitten samaa aletaan vaatia meiltä muiltakin, kun kerran "se toinenkin teki niin".
Olen töissä ihan tavallisessa paikassa jossa käyvät tavalliset ihmiset. Ymmärrän, että loistohotellit ja muut voivat tarjota ihan mitä vain palvelua ja joustoa, kun niissä käyvät ihmiset, jotka maksava ison summan siitä extrasta. Mutta joku tavallinen hotelli tms. paikka ei todellakaan lähde - eikä tarvitse lähteä - tuollaiseen "joustamiseen" jonkun tavisasiakkaan kohdalla. Tai kenenkään muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin asiakaspalvelussa töissä ja kaikkein rasittavimpia ovat juuri nuo, joiden kohdalla pitäisi tehdä poikkeuksia. Jos tekee yhden kohdalla niin saa tehdä aika monen muunkin kohdalla ja sitten kärsivät ne, jotka asianmukaisesti tekevät sääntöjen mukaan. Onko se muka oikein?? Ei minusta ja siinä huononnetaan niiden sääntöjen mukaan toimivien asiakkaiden palvelua. Lisäksi on erittäin ärsyttävää, että joku kollega joustaa löperösti vähän kaikkien kohdalla niin sitten samaa aletaan vaatia meiltä muiltakin, kun kerran "se toinenkin teki niin".
Olen töissä ihan tavallisessa paikassa jossa käyvät tavalliset ihmiset. Ymmärrän, että loistohotellit ja muut voivat tarjota ihan mitä vain palvelua ja joustoa, kun niissä käyvät ihmiset, jotka maksava ison summan siitä extrasta. Mutta joku tavallinen hotelli tms. paikka ei todellakaan lähde - eikä tarvitse lähteä - tuollaiseen "joustamiseen" jonkun tavisasiakkaan kohdalla. Tai kenenkään muunkaan.
Tämän keskustelun perusteella ymmärrän varsin hyvin, miksi ulkomaalaiset usein kokevat saavansa Suomessa paskaa palvelua. Ei viitsitä nähdä vaivaa kun se ei palkassa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Heikelä on oikeassa. Kun häneltä kysyttiin, mikä on parasta Jennissä, Jussi vastasi että "upea perse".
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jenni_alexandro…
Tässä se upeus on.
"Lapset voivat hyvin, ja olemme hankkimassa kissaa. Kävimme jo katsomassa kisuja Hesyllä, mutta sopivaa ei ihan vielä löytynyt". Kuinka kovat kriteerit perheellä on kissoille?
Sillä pitää olla hyvä perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennikö se siellä selittää, kun p*skat on jo housuissa?
Tuota, minustakin on vähän vaikeaa nähdä, että miten tuo Jennin kirjoitelma pitäisi tulkita sarkastisesti niin, että se olisi hauska. Toimittajan pitäisi olla hyvä ilmaisemaan itseään, joten ilmaisisitko, pliis, Jenni?
Jenni epäonnistui nyt kirjoituksessaan. pitää vaan myöntää se. aina ei teksti kulje hyvin. Itseään voi yrittää saada julkisuuteen keinoilla millä hyvänsä.
Jokaisella hotellilla on omia tapoja ja sääntöjään. Jossain on mahdollisuus nostaa jopa oma auto privaatti hissillä suoraan huoneiston oven eteen. Palvelu pelaa 24h henkilökohtaisilla palvelijoilla, kokeilla ja eiköhän sinne uima-altaalle saa sen lasinkin viedä ja vaikka rikkoakin muutaman.
Valitsit väärän hotellin Jenni. Seuraavalla kerralla sitten joku kivempi. Koita jaksaa kaiken järkytyksen keskellä, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yrityksenä saada lisää julkisuutta ja lisälukijoita blogiin. Käsi ylös, kuka oli lukenut tai edes tiesi ko. blogista aikaisemmin?
En mä ainakaan tiennyt. Kuuntelin Jenniä joskus Radio Rockin aikaan enkä edes tiennyt mihin meni kun siellä lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Jennihän selittää nyt facessa, että koko bloginsa on sarkasmia ja huumoria. Suomalaiset ei vaan ymmärrä, ovat niin tyhmiä. Itse kirjoittajana kyllä miettisin, että osaanko kirjoittaa, jos iso joukko ihmisiä ei tajua kirjoitusta sarkasmiksi.
Noinhan kiusaajatkin toimivat: lauotaan vaikka mitä loukkauksia ja sitten selitellään, että läppähän se vaan oli. Loukataan vielä lisää haukkumalla huumorintajuttomiksi ne, jotka eivät ymmärrä henkilön "älykästä sarkasmia" tai viatonta vitsiä. Todella typerää käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
Vittu mikä rasittava PELLE! :)
Huutonaurun paikka kun tuo prinsessa avaa suunsa.
Jonkun Lady Gagan tarjoilija olisi varmaan voinutkin tehdä poikkeuksen. Mutta ei nyt tuollaisen nevöhöördin :D