Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te, kenellä ei älypuhelinta hoidatte Nordean verkkopankkimaksut jatkossa?

Vierailija
04.06.2018 |

Itsellä ei älyluuria enkä pelkän pankkiasionnin vuoksi aio hankkiakaan. Mietityttää, pitääkö siirtää asiointi toiseen pankkiin ihan vaan tämän takia.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki vaihtuu nordealta saa niin paskaa palvelua muutenkin näin suoraan sanottuna.

Vierailija
22/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja todennäköisesti tarkoittaa sitä, että Nordea nostaa palvelumaksuja heinäkuun alusta yrittäessään saada asiakkaat käyttämään mobiilipankkia. Verkkopankin käyttö on paljon kalliimpaa kuin Mobiilipankin käyttö jatkossa. Kannattaa vaihtaa pankkia.

Tätä mä en tiennytkään. No pakko se on sitten kai pankkia vaihtaa. Missä pankeissa on käytössä tunnuslukukortti? Ap

Danskessa taitaa vielä olla, ainakin äidilläni on sellainen.

Osuuspankissa on myös. Eikä sieltä tietääkseni ole tullut mitään infoa, että käytäntö lopetetaan. Mun miehellä on Op tili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua miksi joku haluaisi käyttää sitä turvatonta ja vaivalloista paperilappua. 20v vanha juttu ja kaikin puolin heikko. Tuo mobiilipankki tunnuslukuappilla on todella kätevä kombo.

Vierailija
24/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankissa on paperinen ja sovellus, joka kerran kirjautuessaan voi valita erikseen kumpaa käyttää.

Windows phonet on jäämässä mobiilipankeissa pois....itsekin mietin pitääkö sitä taipua ja ostaa joku android nokian tilalle.

Vierailija
25/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on mennyt niin ahneeksi, että me vaihdoimme pankkia tämän uuden hinnoittelun vuoksi. S-Pankki on vähemmän ahne. Suosittelemme.

Vierailija
26/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja todennäköisesti tarkoittaa sitä, että Nordea nostaa palvelumaksuja heinäkuun alusta yrittäessään saada asiakkaat käyttämään mobiilipankkia. Verkkopankin käyttö on paljon kalliimpaa kuin Mobiilipankin käyttö jatkossa. Kannattaa vaihtaa pankkia.

Juuri näin, se lukulaite on jo mennyttä aikaa. Mobiilipankkia voi käyttää myös iPadillä. Ja tosiaan Nordealla verkkopankkimaksu on puolta kalliimpi verrattuna mobiilimaksuun. Minä vaihdan pankkia!

Vierailija
27/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako niitä kortteja vielä tämän kuun ajan vai loppuiko ne nyt toukokuun lopulla?

Mulle tuli just viime viikolla uudet tunnusluvut ja saatekirjeessä luki, että tunnuslukukortin käyttö päättyy tämän vuoden aikana.

Hommasin jo sen laitteen, mutta en ole ottanut sitä käyttöön vielä. On mulla puhelimessakin Nordean sovellus, mutta varmuuden vuoksi halusin myös tuon laitteen jos vaikka puhelin hajoaa tai katoaa.

Mutta se tunnuslukulaitekin on jo vanha juttu. Nordea ajaa ihmiset mobiilipankkiin. Pitää ladata älyluuriin joku uusi appi, että pääset asioimaan pankkiin. Jos edelleen haluat pysyä vanhassa verkkopankissa tunnuslukulaitteineen, kuukausimaksu nousee yli seitsemään euroon. Näin Nordeassa. Pankinvaihto on meillä ajankohtainen asia.

Vierailija
28/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankilla on ihan paperinen tunnuslukukortti käytössä. (Ja mobiilisovellus niille, jotka sellaista jostain syystä haluavat käyttää.) Tästä syystä en ainakaan vielä ole vaihtamassa pankkia, etenkin kun Säästöpankilla on jopa konttoreita, joissa on ihan normaalia pankkipalvelua (jos haluaa esim. tallettaa käteistä rahaa tms.)

Vierailija
29/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pankit tulevat jossain vaiheessa luopumaan paperisista tunnuslukutaulukoista. Nordea nyt sattuu olemaan se eka.

Mutta tässä puhutaan eri asiasta. Mobiilipankki on se mihin Nordea nyt pakottaa ihmiset.

Vierailija
30/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion vaihtaa pankkia tämän kuun aikana. En todellakaan aio maksaa 7,50 e/kk verkkopankin käytöstä. Hyvästi Nordea.

Vierailija
31/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean mobiilipankin käyttäjät voivat halutessaan käyttää myös verkkopankkia niin paljon kun haluavat, sillä halvemmalla kuukausimaksulla. Ei verkkopankin käyttöä tarvitse lopettaa. Minusta on vain hyvä, että ohjataan käyttämään monia tapoja pankkiasiointiin.

Vierailija
32/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Itse en tajua miksi joku haluaisi käyttää sitä turvatonta ja vaivalloista paperilappua. 20v vanha juttu ja kaikin puolin heikko. Tuo mobiilipankki tunnuslukuappilla on todella kätevä kombo.

Mitä tietoturvaan tulee, turvattomuus ja vaivattomuus menevät yleensä eri teitä.

Vierailija
33/126 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy seurata tilannetta ja mahdollisesti vaihtaa pankkia. Tulihan tässä oltua asiakas jo vuodesta 1982.

Vierailija
34/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei puhelimeen mahdu uutta appia, joten vaihdoin spankkiin kokonaan.

Vierailija
35/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä, että asiakkaat pakotetaan johonkin mobiilisovellukseen. 

Vanha sovellus oli ihan kätevä, sillä näki saldot ja maksut ja pystyi tekemään siirtoja omien tilien välillä. Nyt olisi pitänyt ottaa käyttöön tunnuslukusovellus, joka tarkoittaa minulle samaa kuin ottaisi "Idiootti" tatuoinnin otsaan.

Kännykät ja tabletit ovat leikkikaluja ja jos jotain pitää oikeasti tehdä, niin ne tehdään tietsikalla.

Vierailija
36/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista muutosvastarintaa. :D :D

Ei tämä juttu pankkia vaihtamalla ratkea. Muut pankit tulee aika pian perässä.

Opetelkaa kehittymään mukana ja lopettakaa kiukuttelu. Sitäpaitsi kyllä tietsikallakin pääsee verkkopankkiin. Käytät vaan sitä pankista ilmaiseksi saamaasi pientä laitetta.

Vierailija
37/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä idiotismia. Osaatteko ylipäätään yhtään mitään vai onko täällä vain kiukuttelevia prinsessoja liikkeellä?

Vierailija
38/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te, kenellä ei älypuhelinta hoidatte Nordean verkkopankkimaksut jatkossa?

Itsellä ei älyluuria enkä pelkän pankkiasionnin vuoksi aio hankkiakaan. Mietityttää, pitääkö siirtää asiointi toiseen pankkiin ihan vaan tämän takia.

Ihan niin kuin ennenkin, eli menet konttoriin ja jonotat tiskille kuten me muutkin.

Vierailija
39/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä taas nuorison ehdoilla mennään ja tihrustaminen kännykästä jo monelle lukulasi käyttäjälle vaikeaa ja käytössä vielä useampia tilejä.Mikä ihmettä siinä pahvilapussa niin kallista sitten muka on.Lukulaite myös tarkoituksella hyvin viheliäinen käyttää jolla myös tavallaan pakotetaan puhelimen käyttäjäksi.

Vierailija
40/126 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä idiotismia. Osaatteko ylipäätään yhtään mitään vai onko täällä vain kiukuttelevia prinsessoja liikkeellä?

Hihi, kuinkapa maailman vanhin lapsinero kopioi kännykässä kaikki e-laskujen tiedot Nordeasta S-pankkiin?

Entäpä miten pikkuneiti hoitaa pankkiasiat, kun kännykkä on viikon huollossa? 

Äly on siirtynyt kännykkään ja tehnyt käyttäjistä idiootteja, mutta eivät onneksi itse sitä huomaa.