Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?

Vierailija
01.06.2018 |

Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.

Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (985)

Vierailija
881/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan ymmärrettävää että jossain vaiheessa otetaan se ei-niin-kiinnostava, mutta ihan OK nainen, jos niiltä oikeasti kiinnostavilta ei saa vastakaikua.

Kuka nyt koko elämäänsä haluaisi yksin elää? Täällä on paljon tekopyhiä kommentoijia, mutta yllätys yllätys useimmat heistä ovat suhteessa ja saaneen sen haluamansa puolison. Nyt he täällä vaativat ikuista yksin eloa niille jotka eivät mieleistään saa.

N28

Kukahan täällä on vaatinut? Mutta jos on kokenut sen rakkaudellisen suhteen, niin siihen verrattuna kaikenlaiset tyytymiset vaan tuntuvat ajanhukalta. Joka vielä päättyy huonosti.

28 vuotiaalla ei ole kiire,  ei edes jos haluaa lapsia. Onko se sitten sen arvoista, kun päätyy yh:ksi? Tai äidiksi, siivoojaksi ja patjaksi miehelle, josta on pääasiassa yhtä paljon iloa kuin epäsiististä kämppiksestä, joka vielä marisee, ellei saa seksiä silloin kun haluaa siten kun haluaa, viimeistään viikon päästä synnytyksestä.

Minkä mallin haluaa antaa lapsilleen? Että rakkaudeton avioliittohelvetti on normaalia tai toivottavaa?

Ensin pitää pärjätä ihan itse, sitten löytyy se puolisokin. Osalla siihen menee kauemmin kun toisilla, mutta yksin on paljon parempi kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
882/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksi asia mitä tässä tyytymisjutussa ei ole vielä käsitelty on ne sinkkuuden erot sukupuolten välillä.

Jos mies on sinkku niin hänen pitää olla aivan erityisen hyvännäköinen kasvoista ja pitää olla myös pitkä saadakseen sinkkuna irtoseksiä tyydyttävä määrä.

Jos nainen ei ole lihottanut itseään esim 150kg painoiseksi niin hän tulee saamaan seksiä aina kun haluaa.

Kumman on helpompi odotella sitä unelmien kumppania? Kummalla tulee suurempi houkutus tyytyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsekin olen yli 30v mies ja poikuus tallella. Jos on treffeillä tai chatissa tullut asia esiin niin kyllä ne naiset häippäisevät.

Esimerkkinä viimeisin kokemus: tuttu nainen yli 10 vuoden takaa tuli vastaan treffisivustolla. Meillä oli jopa jotain peliä silloin. Tiesi että olin silloin vielä kokematon. Juteltiin ja sovittiin että voisi pitkästä aikaa tavata kun olemme sinkkuja. Ei haitannut pitkä välimatka kumpaakaan. Juteltiin chatissa lisää ja nainen järkyttyi kuullessaan etten ole vieläkään harrastanut seksiä. Sitten alkoi tulla tekosyitä yms ja lopulta ghostasi täysin.

Kannattaa valehdella että naisia on riittänyt vaikka naiset sanoo että niin ei saisi tehdä.

Tämäkin asia on sellainen että "fake it till you make it". Joissakin asioissa ei vain voi olla rehellinen koska naisten logiikka.

Onko typeryys sinun logiikkaasi?

Vierailija
884/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsekin olen yli 30v mies ja poikuus tallella. Jos on treffeillä tai chatissa tullut asia esiin niin kyllä ne naiset häippäisevät.

Esimerkkinä viimeisin kokemus: tuttu nainen yli 10 vuoden takaa tuli vastaan treffisivustolla. Meillä oli jopa jotain peliä silloin. Tiesi että olin silloin vielä kokematon. Juteltiin ja sovittiin että voisi pitkästä aikaa tavata kun olemme sinkkuja. Ei haitannut pitkä välimatka kumpaakaan. Juteltiin chatissa lisää ja nainen järkyttyi kuullessaan etten ole vieläkään harrastanut seksiä. Sitten alkoi tulla tekosyitä yms ja lopulta ghostasi täysin.

Kannattaa valehdella että naisia on riittänyt vaikka naiset sanoo että niin ei saisi tehdä.

Tämäkin asia on sellainen että "fake it till you make it". Joissakin asioissa ei vain voi olla rehellinen koska naisten logiikka.

Jep huomattu on. Onneksi seksivietti on jo lähes hävinnyt joten oma käsi riittänee. Joka tapauksessa todella pettynyt naisiin. Jokainen ihastukseni on ollut niiden pahimpien pelimiesten perään, ja sen huomattuani olen luopunut leikistä.

Olet siis ihastunut vain tietyn tyyppisiin naisiin. Nyt kun tämän tiedostat, voisi ehkä pyrkiä tietoisesti muuttamaan tätä kaavaa? Entä jos pyrkisitkin ohjaamaan kiinnostustasi toisentyyppisiin naisiin, sellaisiin, joita todennäköisemmin pelimiehet eivät kiinnosta? Olisiko tässä kehityskelpoinen idea?

Vierailija
885/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin naisena neuvoisin ehdottomasti olemaan kertomatta kokemattomuudesta. Luultavasti koko asiaa ei tarvi ottaa puheeksi, koska yleisesti oletetaan, että kolmekymppisellä miehellä on seksikokemuksia.

Ja mikä on syynä tähän kertomatta jättämiseen? Sanopas ne asiat, mitkä tulee naisen mieleen, kun kuulee kokemattomuudesta? Eikö se ois hienoo, että mies kokis kaiken ekaa kertaa juuri sinun kanssas, eikä niin, että sä oot vaan yks monista?

Sehän tässä just on. Onhan tietty outoa jos on 30v koskematon, naisten mielestä miehessä pitää olla pahasti vialla jotain. Jos roolit olisivat toisinpäin niin varmasti miehet ilomielin tutustuisivat 30-vuotiaaseen neitsyeen eikä se olisi mitenkään iso miinus! Naiset ovat pariutumisessa ja miesmaussa niin laumasieluja suurimmaksi osaksi.

Leimaat naiset tyhmiksi laumasieluiksi, ja sitten ihmettelet miksei sinusta pidä? Ei se neitsyys ole ongelma muualla kun sen neitsyen päässä. 

En usko että kukaan täysipäinen on heivannut ketään neitsyyden perusteella. Mutta jos tyyppi alkaa tuntua omituiselta hyypiöltä (jolloin neitsyys on seuraus eikä syy), niin silloin tuollainen ilmoitus voi nopeuttaa tyypin tajuamista hyypiöksi. Mutta syy ei siis ole neitsyys, vaan tyyppi on neitsyt koska on outo huonolla tavalla. On ehkä aseksuaali, tai ei ole tullut kaapista.

Jos se tyyppi tuntuu hyvältä, niin eihän se kauan neitsyenä pysy, on "ongelma" joka on äkkiä korjattu :)

Vierailija
886/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep huomattu on. Onneksi seksivietti on jo lähes hävinnyt joten oma käsi riittänee. Joka tapauksessa todella pettynyt naisiin. Jokainen ihastukseni on ollut niiden pahimpien pelimiesten perään, ja sen huomattuani olen luopunut leikistä.

Olet siis ihastunut vain tietyn tyyppisiin naisiin. Nyt kun tämän tiedostat, voisi ehkä pyrkiä tietoisesti muuttamaan tätä kaavaa? Entä jos pyrkisitkin ohjaamaan kiinnostustasi toisentyyppisiin naisiin, sellaisiin, joita todennäköisemmin pelimiehet eivät kiinnosta? Olisiko tässä kehityskelpoinen idea?

Vau kiteytit hyvin tuon tyytymisen parisuhteessa :D

Oletko mies vai nainen?

Eri

Vierailija
887/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa maailmassa on esittää jotakin kokenutta "maailmanmiestä", kun sellainen ei ole.

Käry käy varmasti, eikä ole edes toivoa että siitä ajan mittaan tulisi hyvä, vaan oletusarvo on että tyyppi on jatkossakin surkea. Neitsyelle taas annetaan anteeksi jos ei vielä osaa ottaa huomioon toista, tietää että melko varmasti ihan silkka toisto parantaa tilannetta. 

Yleensäkin valehtelu ei johda mihinkään järkevään parisuhteessa.

Vierailija
888/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sinkkumies

Vierailija
889/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys ja kuvastaa hyvin Tinder-aikaa. Minä olen parisuhteessa pelkästään rakastumisen ja rakastamisen vuoksi. En voisi kuvitella ajattelevani vaimostani, että hän on jokin jäännöspala!?

Mutta tavoitelkoot muut virvatulta.

Vierailija
890/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä yksi asia mitä tässä tyytymisjutussa ei ole vielä käsitelty on ne sinkkuuden erot sukupuolten välillä.

Jos mies on sinkku niin hänen pitää olla aivan erityisen hyvännäköinen kasvoista ja pitää olla myös pitkä saadakseen sinkkuna irtoseksiä tyydyttävä määrä.

Jos nainen ei ole lihottanut itseään esim 150kg painoiseksi niin hän tulee saamaan seksiä aina kun haluaa.

Kumman on helpompi odotella sitä unelmien kumppania? Kummalla tulee suurempi houkutus tyytyä?

Kysymyksesi on validi vain silloin, jos oletetaan että kaikkien ihmisten halu ja tarve irtoseksiin on yhtäläinen. Koska näin ei ole, ei oikeaa vastaustakaan ole.

On olemassa paljon naisia, jotka eivät halua irtoseksiä, joille itseasiassa jo se ajatus, että kelpaa ainoastaan panoalustaksi, on äärimmäisen loukkaava ja haavoittava. Ei tällaista naista lohduta se, että saisi irtoseksiä, päinvastoin, se satuttaa. Se todistaa omaa kelpaamattomuuttaan rakkauteen. Ihmisestä riippuen tällainen henkilö voi joko haluta tyytyä saadakseen parisuhteen, mutta aivan yhtä hyvin hän voi päättää, että ilmanagement rakkautta ei tule sen enempää seksiä kuin suhdettakaan.

Toisaalta on myös olemassa miehiä, jotka eivät parisuhdetta edes kaipaisi jos saisivat irtoseksiä edes siedettävän määrän. Nämä miehet joko tyytyvät pitkin hampain parisuhteeseen seksiä saadakseen mutta katselevat kokoajan sitä vähän kerrassaan vihreämmäksi muuttuvaa ruohoa aidan toisella puolella. Tai sitten he onnistuvat muokkaamaan itseään sellaiseksi, että alkavat saamaan irtoseksiä ja kaiketi kompensoivat lopun tarpeen maksullisilla.

Vain sellaisessa tilanteessa, jossa mies ja nainen molemmat haluavat ennenkaikkea parisuhdetta, mutta pitävät irtoseksiä ihan hyvänä kompensaationa sitä odotellessa, on vastaus se, mitä sinä tarkoitat. Että naisen on helpompi odotella sitä "unelmien kumppania", ja miehellä on suurempi houkutus tyytyä.

Kertoisitko muuten, oletko nainen vai mies?

Vierailija
891/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.

Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.

Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.

Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.

Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.

Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.

Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.

Kerron sinulle salaisuuden: suurin osa miehistä joutuu yrittämään monia naisia saadakseen sen jonkun.

Kerron sinulle salaisuuden: todella harva nainen saa haaveittensa miehen. Aiempi työkaveri etsi miestä, joka on älykäs ja jolla on superkroppa. Hän päätyi 50 kiloa ylipainoiseen mieheen, joka halusi lapsia. Mukava mies, mutta melkoinen tiputus toivotusta. Kuten monella muulla naisella Suomessa. 

Kaljusta possunenä läskimahasta ei treenata pitkäsääristä, hoikkaa ja hyvännäköistä norjalaismiestä. :)

ohis

Miksi naisia sitten kovasti tuntuu ärsyttävän, kun mies kertoo saman asian? Ainakin tässä ketjussa naiset ovat jopa pöyristyneitä tajuttuaan, että miehet nyt vaan eivät saa haaveittensa naista. Miksi se on pöyristyttävää, jos kerran naisetkaan eivät saa haaveittensa miestä?

Tähän voisitte vastata.

On yksi asia olla realistinen ja toinen asia kylmästi ottaa vaan joku kun ei voi saada sitä kaunotarta.

Itse kyllä rakastuin mieheeni vaikka hän onkin tavallinen mies.

Mutta odotan myös häneltä sitä että hän rakastaa minua. Ja kyllä hän rakastaakin. En silti kuvittele etteikö hän voisi rakastaa jotakuta muutakin.

Jos rakkaus loppuu , loppuu myös parisuhde eli ainakaan minua kannata pitää minään kotitalouskoneena joka on hyödyllinen mutta jonka korvaisi kuka vaan koska vaan.

Naiset laittaa vireille suuremman osan eroista.

Miten olet kurkistanut miehesi pään sisään?

Enpä usko että mieheni jaksaisi yli 30 vuotta tehdä ja jutella minulle mukavia asioita ja teeskennellä rakkautta ellei sitä olisi. Ei ole enää mitään muuta syytä pysyä yhdessä, lapset jo maailmalla ja omaisuus puolitettavissa helposti.

Seksikin sujuu edelleen hyvin.

Realistinen sanoin olevani , eli jos mieheni jäisi yksin tavalla tai toisella, hän etsisi ja varmasti löytäisikin uuden.

Hänkin on realisti, ei tavoittele kuuta taivaalta ja onnellisuudestaan hän vastaa itse.

Vierailija
892/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Eri

Olen nainen enkä tarkoittanut tyytymistä. Tarkoitin sellaista itsensä kehittämisprosessia, jossa opettelee ihastumaan muihinkin kuin vain niihin tietyntyyppisiin ihmisiin, joihin on ennen aina ihastunut. Se on nimittäin mahdollista ja silloin ei tarvitse tyytyä, kun voi rakastua sellaiseen ihmiseen, jolta saa vastarakkautta.

Olen nimimerkki capricorn, vaikka se tuosta viestistä unohtui.

Vierailija
893/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Eri

Olen nainen enkä tarkoittanut tyytymistä. Tarkoitin sellaista itsensä kehittämisprosessia, jossa opettelee ihastumaan muihinkin kuin vain niihin tietyntyyppisiin ihmisiin, joihin on ennen aina ihastunut. Se on nimittäin mahdollista ja silloin ei tarvitse tyytyä, kun voi rakastua sellaiseen ihmiseen, jolta saa vastarakkautta.

Jaa-a itse olen ihastunut aika erilaisiin naisiin. Ehken niihin lihaviin murjottajiin. Itse olen siis hyvässä kunnossa, joten tästä en voi tinkiä. Liikunnallinen pitää olla. Osa ollut ujoja osa villimpiä, ei mitään isoa yhteistä tekijää. Tuntuisi pakottamiselta ja ’tyytymiseltä’, jos koittaisin pakottaa itseäni pitämään naisista jotka eivät herätä mitään mielenkiintoa.

Kokematon

Vierailija
894/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Eri

Jaa-a itse olen ihastunut aika erilaisiin naisiin. Ehken niihin lihaviin murjottajiin. Itse olen siis hyvässä kunnossa, joten tästä en voi tinkiä. Liikunnallinen pitää olla. Osa ollut ujoja osa villimpiä, ei mitään isoa yhteistä tekijää. Tuntuisi pakottamiselta ja ’tyytymiseltä’, jos koittaisin pakottaa itseäni pitämään naisista jotka eivät herätä mitään mielenkiintoa.

Kokematon

Oletko sinä tuo mies, joka kertoi kaikkien ihastustensa olleen niiden pahimpien pelimiesten perään? Kuinka vanha olet?

Vierailija
895/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on nyt irti todellisuudesta. 

Oletan, että kaikki ns. tavikset fantasioivat hollywood-näyttelijän näköisistä tyypeistä, joilla on ammattilaisen taidot petissä. Jos nyt kysytään, millaisen puolison haluat, kaikki vastaavat: sellaisen. Enkä tarkoita taviksella sitä, että ihmisessä olisi jotain vikaa. Tarkoitan meitä kaikkia normaaleja ihan kivannäköisiä ihmisiä, joita ei kuitenkaan otettaisi mukaan miss/mister universum -kisoihin.

Ihan toinen juttu on se, ettei tavikset tosielämässä tuollaisia tyyppejä löydä, koska eihän tuollaiset tyypit tyydy mihinkään tavikseen. Siksipä tavikset pariutuvat keskenään, toisten tavisten kanssa. Tässä ei ole mitään yököttävää, ei mitään hyväksikäyttöä. Tämä on normaalia elämää.

Yhtä normaalia on se, että mielensä sisällä saattaa edelleen tuntea vetoa noihin hollywood-tyyppeihin. Se ei tarkoita, että oma arkinen, onnellinen parisuhde pitäisi lopettaa.

Fantasiat on erikseen, elämä erikseen.

Vierailija
896/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Eri

Kokematon

Oletko sinä tuo mies, joka kertoi kaikkien ihastustensa olleen niiden pahimpien pelimiesten perään? Kuinka vanha olet?

Joo, yli 35-vuotias, kuitenkin alle 40. Olen jo tosin luovuttanut, kerroin vain esimerkkejä miten naiset suhtautuu kokemattomuuteen.

Vierailija
897/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

molli kirjoitti:

Oletan, että kaikki ns. tavikset fantasioivat hollywood-näyttelijän näköisistä tyypeistä, joilla on ammattilaisen taidot petissä. Jos nyt kysytään, millaisen puolison haluat, kaikki vastaavat: sellaisen. Enkä tarkoita taviksella sitä, että ihmisessä olisi jotain vikaa. Tarkoitan meitä kaikkia normaaleja ihan kivannäköisiä ihmisiä, joita ei kuitenkaan otettaisi mukaan miss/mister universum -kisoihin.

Ihan toinen juttu on se, ettei tavikset tosielämässä tuollaisia tyyppejä löydä, koska eihän tuollaiset tyypit tyydy mihinkään tavikseen. Siksipä tavikset pariutuvat keskenään, toisten tavisten kanssa. Tässä ei ole mitään yököttävää, ei mitään hyväksikäyttöä. Tämä on normaalia elämää.

Yhtä normaalia on se, että mielensä sisällä saattaa edelleen tuntea vetoa noihin hollywood-tyyppeihin. Se ei tarkoita, että oma arkinen, onnellinen parisuhde pitäisi lopettaa.

Näinhän se menee. Tässä on vain sellainen juttu, että naiset prinsessaunelmissaan kuvittelevat olevan miehelleen se Yksi. Siksi varmaankin tälläinen ketju on tehty kun todellisuus paljastui.

Vierailija
898/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikset kasvavat ohi fantasioista siinä 13 vuotiaana, ei haluta mitään "ammattilaisen" petitaitojakaan. Sitten ne pornon suurkuluttajat, henkiset teinit yhä vaan fanittaa jotakin näyttelijän näköisiä (paitsi että niissä näyttelijöissäkin on oikeasti laidasta laitaan). Sitten laaditaan vaatimuslistoja ja ulistaan täällä.

Vierailija
899/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavikset kasvavat ohi fantasioista siinä 13 vuotiaana, ei haluta mitään "ammattilaisen" petitaitojakaan. Sitten ne pornon suurkuluttajat, henkiset teinit yhä vaan fanittaa jotakin näyttelijän näköisiä (paitsi että niissä näyttelijöissäkin on oikeasti laidasta laitaan). Sitten laaditaan vaatimuslistoja ja ulistaan täällä.

Pyh. Kyllä me naisporukallakin unelmoitiin ennen Brad Pittistä keskenämme, ei omista miehistämme. Varmasti moni olisi ollut valmis jättämään poikaystävänsä tai aviomiehensä!

Siltikkään en koe tyytyneeni mieheen vaikka fantasioinkin muista.

Vierailija
900/985 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

molli kirjoitti:

Näinhän se menee. Tässä on vain sellainen juttu, että naiset prinsessaunelmissaan kuvittelevat olevan miehelleen se Yksi. Siksi varmaankin tälläinen ketju on tehty kun todellisuus paljastui.

Eli siis sen pyytäminen, että mies joka haluaa parisuhteeseen kanssani, rakastaa minua, on mielestäsi prinsessaunelmassa elämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän