Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
No itsekin olen yli 30v mies ja poikuus tallella. Jos on treffeillä tai chatissa tullut asia esiin niin kyllä ne naiset häippäisevät.
Esimerkkinä viimeisin kokemus: tuttu nainen yli 10 vuoden takaa tuli vastaan treffisivustolla. Meillä oli jopa jotain peliä silloin. Tiesi että olin silloin vielä kokematon. Juteltiin ja sovittiin että voisi pitkästä aikaa tavata kun olemme sinkkuja. Ei haitannut pitkä välimatka kumpaakaan. Juteltiin chatissa lisää ja nainen järkyttyi kuullessaan etten ole vieläkään harrastanut seksiä. Sitten alkoi tulla tekosyitä yms ja lopulta ghostasi täysin.
Naisen ajatus on varmastikin ollut se, ettet välttämättä ole kiinnostunut erityisesti HÄNESTÄ, vaan että etsit epätoivoisesti ihan ketä vaan. Eri asia tietysti, jos olisit vuosikaudet kieltäytynyt seksitarjouksista ja jotain ylvästä periaatetta noudattaen säästänyt poikuuttasi Sille Oikealle, joksi hän nyt kaikista naisista valikoituisi.
Joillekin ihmisille tuo on vain vähän pakkotilanne, jos joskus mielivät parisuhteeseen päästä...
capricorn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsekin olen yli 30v mies ja poikuus tallella. Jos on treffeillä tai chatissa tullut asia esiin niin kyllä ne naiset häippäisevät.
Esimerkkinä viimeisin kokemus: tuttu nainen yli 10 vuoden takaa tuli vastaan treffisivustolla. Meillä oli jopa jotain peliä silloin. Tiesi että olin silloin vielä kokematon. Juteltiin ja sovittiin että voisi pitkästä aikaa tavata kun olemme sinkkuja. Ei haitannut pitkä välimatka kumpaakaan. Juteltiin chatissa lisää ja nainen järkyttyi kuullessaan etten ole vieläkään harrastanut seksiä. Sitten alkoi tulla tekosyitä yms ja lopulta ghostasi täysin.
Kannattaa valehdella että naisia on riittänyt vaikka naiset sanoo että niin ei saisi tehdä.
Tämäkin asia on sellainen että "fake it till you make it". Joissakin asioissa ei vain voi olla rehellinen koska naisten logiikka.
Jep huomattu on. Onneksi seksivietti on jo lähes hävinnyt joten oma käsi riittänee. Joka tapauksessa todella pettynyt naisiin. Jokainen ihastukseni on ollut niiden pahimpien pelimiesten perään, ja sen huomattuani olen luopunut leikistä.
Olet siis ihastunut vain tietyn tyyppisiin naisiin. Nyt kun tämän tiedostat, voisi ehkä pyrkiä tietoisesti muuttamaan tätä kaavaa? Entä jos pyrkisitkin ohjaamaan kiinnostustasi toisentyyppisiin naisiin, sellaisiin, joita todennäköisemmin pelimiehet eivät kiinnosta? Olisiko tässä kehityskelpoinen idea?
Vau kiteytit hyvin tuon tyytymisen parisuhteessa :D
Oletko mies vai nainen?Eri
Olen nainen enkä tarkoittanut tyytymistä. Tarkoitin sellaista itsensä kehittämisprosessia, jossa opettelee ihastumaan muihinkin kuin vain niihin tietyntyyppisiin ihmisiin, joihin on ennen aina ihastunut. Se on nimittäin mahdollista ja silloin ei tarvitse tyytyä, kun voi rakastua sellaiseen ihmiseen, jolta saa vastarakkautta.
Olen nimimerkki capricorn, vaikka se tuosta viestistä unohtui.
Et tietenkään tarkoittanut, siksi tuo nauroi viestillesi, koska vahingossa kuvailit juuri tyytymisen.
Ei voi saada kenet haluaa, joten opettelee pitämään niistä, joihin on mahdollisuus.
molli kirjoitti:
Tämä keskustelu on nyt irti todellisuudesta.
Oletan, että kaikki ns. tavikset fantasioivat hollywood-näyttelijän näköisistä tyypeistä, joilla on ammattilaisen taidot petissä. Jos nyt kysytään, millaisen puolison haluat, kaikki vastaavat: sellaisen. Enkä tarkoita taviksella sitä, että ihmisessä olisi jotain vikaa. Tarkoitan meitä kaikkia normaaleja ihan kivannäköisiä ihmisiä, joita ei kuitenkaan otettaisi mukaan miss/mister universum -kisoihin.
Ihan toinen juttu on se, ettei tavikset tosielämässä tuollaisia tyyppejä löydä, koska eihän tuollaiset tyypit tyydy mihinkään tavikseen. Siksipä tavikset pariutuvat keskenään, toisten tavisten kanssa. Tässä ei ole mitään yököttävää, ei mitään hyväksikäyttöä. Tämä on normaalia elämää.
Yhtä normaalia on se, että mielensä sisällä saattaa edelleen tuntea vetoa noihin hollywood-tyyppeihin. Se ei tarkoita, että oma arkinen, onnellinen parisuhde pitäisi lopettaa.
Fantasiat on erikseen, elämä erikseen.
Hyvä että joku edes huomaa, miten pimahtanut keskustelu täällä on.
No se on totta kyllä. Sillä tavalla "vain tyytyneinä" emme olisi enää yhdessä. Ehkä halusin tuoda esille sen, että hyvän suhteen voi rakentaa myös sellaisista lähtökohdista jos tahtoa on.