Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten naiset eivät ymmärrä miehiä tässä asiassa. Auttaisiko ymmärtämiseen tällainen selventävä esimerkki:
Vaikka perheenisä lukeekin viikottain autolehteä ja haluaisi itselleen tuliterä ferrarin, ei sellaisen hankkiminen ole taloudellisesti mahdollista. Koska jonkinlainen auto olisi hyvä olla, on perheenisä aivan tyytyväinen hankkimaansa volvoon.
Eli aina ei saa sitä mitä haluaa, joten on tyydyttävä siihen mitä saa.
Että mies pitää naista Ferrarina, naisen pitää olla nuori, huippukaunis ja huippuvartaloinen seksipeto. Naiselle taas pömppömahainen, pottunokka, mutta luoteeltaan täydellisen sopiva mies, voi olla se Ferrari.
Tämä on juuri näin. Surullista sinänsä, että se naisen suuresti rakastama pömppömahainen pottunokka vaihtaisi naisensa sellaiseen nuoreen "ferrariin" tuosta noin vaan. Naiselle rakkaus saa sen oman kullan tuntumaan juuri siltä parhaalta saatavissa olevalta ferrarilta. Surullista myöskin, ettei miehet pysty tätä ilmeisesti koskaan kokemaan, vaan heille "rakkaus" on yhtä kuin hoikka varsi ja kauniit kasvot.
Juurikin päinvastoin, miehet rakastavat naisia sellaisena kuin ovat, naisille rakkaus on sidoksissa miehen välinearvoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat naisen jolla hyvä vartalo tee ensin omasta vartalostasi töydellinen. Kun teet sen työn realisoituu ajatuksesi.
Tässä nyt niille joilla ei sairauksia esteenä.
Tee itsestäsi ferrari.
Kun ei se mene ihan näin. Naiset painottavat myös luonnetta ja varallisuutta. Ja vaikka henkilökohtaisesti olen tosi timmi 40+ mies, en löydä haluamaani. Pidän noin kolmekymppisistä naisista, mutta ikäni katsotaan esteetksi, ja samoin kasvonpiirteeni eivät miellytä - tämä on jopa suoraan sanottu. Eli en saavuta tasoani vaikka treenaisin kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.
Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.
No mitä ehdottaisit realistisena vaihtoehtona?
Itse tavismiehenä olen ollut elämässäni ihastunut erityisen kiinnostaviin naisiin ja joka kerta naiset on pitäneet minua ihan yhdentekevänä. Eli jos toimisin niin kuin haluaisit niin olisin loppuelämäni kokemattomana ja sehän on hyvin tiedossa mitä naiset on mieltä kokemattomista miehistä..
Lakkaa olemasta tavis. Ala olemaan kiinnostava. Tee itsellesi jotain.
Mitäpä luulet vaimoni tuumaavan, jos sanoisin tuon saman hänelle?
Jokaisessa ihmisessä on jotain kiinnostavaa. Osa ihmisistä vain jähmettyy noudattamaan ulkoisia, itsestäänselvinä pitämiäön kuvioita. Tämä tekee ihmisestä tylsän. Toinen asia on ihmisen tempperamentti. Itse tylsistyn kovin hitaasti käyvien, ajattelevien ihmisten seurassa. Karisma ja luonteiden yhteen sopiminen on ulkonäköä tärkeämpää.
Jos itse on tehnyt itsestään tylsimyksen on turha kuvitella kiinnostavansa ketään. Aloita itsestäsi. En tarkoita, että tempperamentti muuttuu, mutta ole aito itsesi.
Jos kaipaat jotakin se kertoo jotain itsestäsi.
Et vastannut kysymykseeni. Jos vaimoni haluaisi olla unelmieni nainen , eikö juuri hänen silloin kannattaisi tehdä itselleen jotain? Minulle vaimoni kelpaa ihan sellaisena kuin on.
Olen ollut se nainen, johon on tyydytty. Jossain vaiheessa oivalsin, ettei mies rakastanut, halusi vain seksiä. Tietynlaista sellaista. Kun rakkauden puute tuli puheeksi, mies möläytti, etteihän hän voi minua vaihtaa, kun mistä hän muka ottaa sellaisen, joka suostuu toteuttamaan hänen seksihalujaan? Valitti vielä ulkonäköään, ettei hänellä ole suurta valinnanvaraa, mistä joukosta antavaista naista etsiä. Tuli myös selväksi, ettei hän ainakaan ulkonäkösyistä ollut minua valinnut.
Tuon kokemuksen jälkeen en aio enää olla se, johon tyydytään. Joko minut halutaan tai olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
En ymmärrä kysymystä. Tarkoitatko kysyä, että olenko huonossa parisuhteessa vain siksi etten halua olla yksin?
Parempi hyvässä suhteessa kuin yksin, ja parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Minulla on onnekseni hyvä suhde, joten ei tarvitse valita yksinoloa. Tasoista en tiedä, mutta viihdyn tässä suhteessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat naisen jolla hyvä vartalo tee ensin omasta vartalostasi töydellinen. Kun teet sen työn realisoituu ajatuksesi.
Tee itsestäsi ferrari.
Voi kun asia olisikin noin. Kuten tuossa ylempänä jo kirjoitin niin atleettinen kroppa löytyy jo mutta se ei ole parantanut osakkeitani. Mies ei saa treenatulla kropalla lähimainkaan samanlaista tason nousua kuin mitä nainen saa.
Käytännössä treenattu tai edes hoikka nainen vaatii mieheltä vastineeksi erityisen hyvä perintötekijöitä esim erityisen pitkää pituutta tai komeita kasvoja tai korkean statuksen ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Hän haaveili komeasta, hoikasta ja älykkäästä miehestä, mutta tyytyi sinuun.
Sellaista se on. Elämä.
Jos olet toisen kanssa vain koska taloudellisedti se on kannattavaa ja oikeasti et pidä toisesta olet hyväksikäyttäjä. Lasten edun takia yhdessä oleminen voi olla joskus ihan paikallaan.
Mutta on itsekästä yrittää kietoa siihen kuvioon muita.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei av:ta lue, joten vastaan hänen puolestaan. Mieheni olisi saanut ja saisi vieläkin hyvin korkeatasoisen naisen, mutta me valitsimme toisemme jo yli 20 vuotta sitten. Vaihtoehtoja olisi ollut molemmilla yllin kyllin.
Näiden yhdessä oltujen vuosien aikana on molemmille tullut hyvin selväksi, että me kuulumme yhteen. Meillä riittää juttua, naurua ja yhteisiä unelmia vaikka kuinka ja äskenkin kävelimme taas käsi kädessä pihallamme ja vain juttelimme. Uskon, että lapsemmekin ovat saaneet upeasta parisuhteestamme hyvän mallin tulevaan elämäänsä.[/quo
Jokaikiseen miehiä koskevaan kyselyyn tulee joku mamma höpisemään miehensä mielipiteitä häneltä itseltään kysymättä. Rasittavaa.
"Tuon kokemuksen jälkeen en aio enää olla se, johon tyydytään. Joko minut halutaan tai olen ilman."
-Olen halunnut monia naisia, yksikään niistä ei halunnut minua.
-Tarkoitat siis että noin 40% miehistä ei ole oikeutettuja parisuhteeseen, koska kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut?
-On aika julmaa kieltää toiselta ihmiseltä parisuhde ja läheisyys kokonaan, mutta toki kun olet nainen sinulla luonnollisesti on oikeus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ferrari.Voi kun asia olisikin noin. Kuten tuossa ylempänä jo kirjoitin niin atleettinen kroppa löytyy jo mutta se ei ole parantanut osakkeitani. Mies ei saa treenatulla kropalla lähimainkaan samanlaista tason nousua kuin mitä nainen saa.
Käytännössä treenattu tai edes hoikka nainen vaatii mieheltä vastineeksi erityisen hyvä perintötekijöitä esim erityisen pitkää pituutta tai komeita kasvoja tai korkean statuksen ammattia.
Tähän on vielä näin miehenä lisättävä, että tasokas nainen haluaa kokeneen muehen joka ei silti ole pelimies. Minun mahdollisuuteni menivät aiemman liiton lapsilla - niitä ei saa olla, olivatpa aikuisia tai alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet toisen kanssa vain koska taloudellisedti se on kannattavaa ja oikeasti et pidä toisesta olet hyväksikäyttäjä. Lasten edun takia yhdessä oleminen voi olla joskus ihan paikallaan.
Mutta on itsekästä yrittää kietoa siihen kuvioon muita.
On muitakin välimuotoja kuin rakastaa intohimoisesti tai ettei pidä toisesta. Kyllä minä vaimostani pidän, ihan mukava nainen, hyvä vaimo ja äiti eikä ulkoisesti edes mikään vastenmielinen suohirviökään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.
Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.
Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?
Täällä palstalla olen kyllä törmännyt useammankin kerran siihen, kun mies kirjoittaa "tuosta mystisestä kemiasta", niin kuin se olisi jotain oman käsityskyvyn ulkopuolista. Tämän keskustelun ekalla sivullakin.
pp997 kirjoitti:
"Tuon kokemuksen jälkeen en aio enää olla se, johon tyydytään. Joko minut halutaan tai olen ilman."
-Olen halunnut monia naisia, yksikään niistä ei halunnut minua.
-Tarkoitat siis että noin 40% miehistä ei ole oikeutettuja parisuhteeseen, koska kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut?
-On aika julmaa kieltää toiselta ihmiseltä parisuhde ja läheisyys kokonaan, mutta toki kun olet nainen sinulla luonnollisesti on oikeus siihen.
Käytä maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten naiset eivät ymmärrä miehiä tässä asiassa. Auttaisiko ymmärtämiseen tällainen selventävä esimerkki:
Vaikka perheenisä lukeekin viikottain autolehteä ja haluaisi itselleen tuliterä ferrarin, ei sellaisen hankkiminen ole taloudellisesti mahdollista. Koska jonkinlainen auto olisi hyvä olla, on perheenisä aivan tyytyväinen hankkimaansa volvoon.
Eli aina ei saa sitä mitä haluaa, joten on tyydyttävä siihen mitä saa.
Että mies pitää naista Ferrarina, naisen pitää olla nuori, huippukaunis ja huippuvartaloinen seksipeto. Naiselle taas pömppömahainen, pottunokka, mutta luoteeltaan täydellisen sopiva mies, voi olla se Ferrari.
Tämä on juuri näin. Surullista sinänsä, että se naisen suuresti rakastama pömppömahainen pottunokka vaihtaisi naisensa sellaiseen nuoreen "ferrariin" tuosta noin vaan. Naiselle rakkaus saa sen oman kullan tuntumaan juuri siltä parhaalta saatavissa olevalta ferrarilta. Surullista myöskin, ettei miehet pysty tätä ilmeisesti koskaan kokemaan, vaan heille "rakkaus" on yhtä kuin hoikka varsi ja kauniit kasvot.
Ja paskan latingit. Minulle kumppanini on näyttäytynyt maailman kauneimpana ja täydellisimpänä naisena siihen saakka, kunnes petti luottamukseni. Nyt kun näen hänen todellisen minänsä, en ihmettele miksei muut pitäneet häntä kauniina tai arvostaneet häntä ihmisenä kuten minä.
Ei rakastamiseen tarvita kemiaa. Teillä menee rakastuminen ja rakastaminen sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ferrari.Voi kun asia olisikin noin. Kuten tuossa ylempänä jo kirjoitin niin atleettinen kroppa löytyy jo mutta se ei ole parantanut osakkeitani. Mies ei saa treenatulla kropalla lähimainkaan samanlaista tason nousua kuin mitä nainen saa.
Kunpa miehet tajuaisivat, etteivät ulkoiset asiat ole naisille ykkösasia. Tai osalle on, mutta he ovat pintaliitäjiä. Sattuvat vain panostamaan ulkonäköön keskivertoa enemmän ja saavat miehet vipuun. Sinänsä kyllä siinä saa, mitä ansaitsee... Jos arvostaa vain naisen ulkokuorta, saa vain sitä.
Muille naisille miehen timmi kroppa on korkeintaan plussan arvoinen. Meitä kiinnostaa sisältö. Turha esitellä sixpackiä, ellei löydy hellyyttä, lempeyttä, rakkautta ja positiivisuutta.
Ihan käsittämätöntä, että miesten mielestä ei ole väärin valehdella puolisolle, että rakastavat tätä ja ovat juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluavatkin olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on itsekästä yrittää kietoa siihen kuvioon muita.On muitakin välimuotoja kuin rakastaa intohimoisesti tai ettei pidä toisesta. Kyllä minä vaimostani pidän, ihan mukava nainen, hyvä vaimo ja äiti eikä ulkoisesti edes mikään vastenmielinen suohirviökään.
Mutta teillä on seksiongelmia. Nainen vaistoaa ja niin edes päin.
Jos haluat hyväsydämisen naisen sinun kannattaa myös harjoittaa epäitsekkyyttä. Harjoittele henkilöihin joilta et saa hyötyä. Sille naiselle hyväsydämusen esittäminen on helposti vain hyödyn hakua. Käyttäydy hyvin.