Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Wow!! Selvä juttu. Tavismiehiä en enään edes yrittä. Otan miehen kenellä on valinnanvaraa niin tiedän että se mua aidosti rakastaa.
Terv. kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.
Tää on niin totta. Veikkaisin että vielä aika monen kohalla..
Miksi alunperin on mennyt parisuhteeseen ja vielä lapsiakin tehnyt ihmisen kanssa josta ei edes tykkää saati rakasta???
Kysytkö sä ihan tosissasi? Se ainoa syy parisuhteelle on monelle miehelle just se sama miksi niitä lapsiakin on sitten tullut. Tämä kuvio on kaikkinensa melkoisen surullinen jonka lopputuloksena yhteen päätyy nainen ja mies, joiden ei pitäisi oikeastaan koskaan edes tavata. Liian moni mies haluaa vain varmaa seksiä ja päätyy/tyytyy siksi seurustelemaan hieman puolivaloilla ja ilman oikeaa tunnetta vain jonkun kanssa. Tietenkin tämä joku on jo mieheen ihan oikeasti ihastunut/rakastunut nainen, joka taas jo hieman epätoivoisenakin vaistoaa sen ettei mies olekaan ihan yhtä tosissaan ja päättää siksi ratkaista ongelman "vahinkoraskaudella".
Se maksullinen tulisi miehelle huomattavasi halvemmaksi, puhumattakaan siitä ettei maailmaan syntyisi lasta jota kumpikaan vanhemmista ei ihan oikeasti halua.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.
Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.
No mitä ehdottaisit realistisena vaihtoehtona?
Itse tavismiehenä olen ollut elämässäni ihastunut erityisen kiinnostaviin naisiin ja joka kerta naiset on pitäneet minua ihan yhdentekevänä. Eli jos toimisin niin kuin haluaisit niin olisin loppuelämäni kokemattomana ja sehän on hyvin tiedossa mitä naiset on mieltä kokemattomista miehistä..
Lakkaa olemasta tavis. Ala olemaan kiinnostava. Tee itsellesi jotain.
Feikattu ”kiinnostavuus” on yhtä tyhjän kanssa. Se on läpinäkyvää ja sen lisäksi loppuu alkuunsa.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän alan vastustaa kumppanin "järkevää" valitsemista. Se mitä sanotaan, että sinun kuuluisi tyytyä..pyh. Suhde ei kestä ilman rakastumista. Ihmiset ovat niin epätäydellisiä, että jos ei mukana ole mitään taianomaista se ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.
Tää on niin totta. Veikkaisin että vielä aika monen kohalla..
Miksi alunperin on mennyt parisuhteeseen ja vielä lapsiakin tehnyt ihmisen kanssa josta ei edes tykkää saati rakasta???
Kysytkö sä ihan tosissasi? Se ainoa syy parisuhteelle on monelle miehelle just se sama miksi niitä lapsiakin on sitten tullut. Tämä kuvio on kaikkinensa melkoisen surullinen jonka lopputuloksena yhteen päätyy nainen ja mies, joiden ei pitäisi oikeastaan koskaan edes tavata. Liian moni mies haluaa vain varmaa seksiä ja päätyy/tyytyy siksi seurustelemaan hieman puolivaloilla ja ilman oikeaa tunnetta vain jonkun kanssa. Tietenkin tämä joku on jo mieheen ihan oikeasti ihastunut/rakastunut nainen, joka taas jo hieman epätoivoisenakin vaistoaa sen ettei mies olekaan ihan yhtä tosissaan ja päättää siksi ratkaista ongelman "vahinkoraskaudella".
Se maksullinen tulisi miehelle huomattavasi halvemmaksi, puhumattakaan siitä ettei maailmaan syntyisi lasta jota kumpikaan vanhemmista ei ihan oikeasti halua.
N41
Minusta tällaisteb miesten, jotka ihan tosissaan eivät koe saavuttavansa haluttavaa tasoa naisissa, pitäisi jättää koko seurustelu- ja lusääntymushommat ja todella käyttää vain maksullisia palveluja. Jo lähtökohtaisesti ajatusmaailman pinnallisuus ja persoonallisuuden vääristymä on liian ruma ihmussuhteisiin. Tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.
Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.
Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?
Ja mistähän se taso sinun mielestäsi muodostuu? Pelkästä ulkonäöstä? Katsos kun aika monen ihmisen mielestä taso voi olla jotain muuta. Useille naisille miehen taso tarkoittaa miehen varallisuutta, tai menestystä. Joillekin se tarkoittaa lisäksi ulkonäköä. Todella monelle naiselle miehen tasokkuus tarkoittaa kuitenkin esimerkiksi hyvää huumorintajua ja kohtuullista itsetuntoa, tai älykkyyttä.
Tiedän myös miehiä, jotka pitävät naistaan erittäin tasokkaana, vaikka nainen ei olisi mikään missi. Luultavasti näille miehille taso tarkoittaa eri asiaa kuin sinulle.
Naisen taso koostuu mielestäni enimmäkseen kolmesta asiasta:
Iästä, 18-25v nainen on aina se tasokkain.
Ulkonäöstä, tämä on tietty mielipideasia mutta henkilökohtaisesti eniten vetoaa tuollaiset luonnolliset nuoret hoikat kaunottaret kuten tuossa Peltosen Miss EW kisassa.
Luonteesta, henkilökohtaisesti eniten vetoaa lämpimät hyväsydämiset rauhalliset empaattiset kiltit luonteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.
Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.
Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?
Eli tavisnaisenko kanssa sitä kemiaa ei voisi ikinä olla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän alan vastustaa kumppanin "järkevää" valitsemista. Se mitä sanotaan, että sinun kuuluisi tyytyä..pyh. Suhde ei kestä ilman rakastumista. Ihmiset ovat niin epätäydellisiä, että jos ei mukana ole mitään taianomaista se ei kestä.
Kyllä! Ilman rakkautta ei ole _mitään_!
Jännää miten naiset eivät ymmärrä miehiä tässä asiassa. Auttaisiko ymmärtämiseen tällainen selventävä esimerkki:
Vaikka perheenisä lukeekin viikottain autolehteä ja haluaisi itselleen tuliterä ferrarin, ei sellaisen hankkiminen ole taloudellisesti mahdollista. Koska jonkinlainen auto olisi hyvä olla, on perheenisä aivan tyytyväinen hankkimaansa volvoon.
Eli aina ei saa sitä mitä haluaa, joten on tyydyttävä siihen mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.
Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.
Itse tavismiehenä olen ollut elämässäni ihastunut erityisen kiinnostaviin naisiin ja joka kerta naiset on pitäneet minua ihan yhdentekevänä. Eli jos toimisin niin kuin haluaisit niin olisin loppuelämäni kokemattomana ja sehän on hyvin tiedossa mitä naiset on mieltä kokemattomista miehistä..
Mitäpä luulet vaimoni tuumaavan, jos sanoisin tuon saman hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten naiset eivät ymmärrä miehiä tässä asiassa. Auttaisiko ymmärtämiseen tällainen selventävä esimerkki:
Vaikka perheenisä lukeekin viikottain autolehteä ja haluaisi itselleen tuliterä ferrarin, ei sellaisen hankkiminen ole taloudellisesti mahdollista. Koska jonkinlainen auto olisi hyvä olla, on perheenisä aivan tyytyväinen hankkimaansa volvoon.
Että mies pitää naista Ferrarina, naisen pitää olla nuori, huippukaunis ja huippuvartaloinen seksipeto. Naiselle taas pömppömahainen, pottunokka, mutta luoteeltaan täydellisen sopiva mies, voi olla se Ferrari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mies pitää naista Ferrarina, naisen pitää olla nuori, huippukaunis ja huippuvartaloinen seksipeto. Naiselle taas pömppömahainen, pottunokka, mutta luoteeltaan täydellisen sopiva mies, voi olla se Ferrari.
Joo ainakin jos luonteen lisäksi on paksu lompakko, statusta ja riittävästi pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet vaimoni tuumaavan, jos sanoisin tuon saman hänelle?
Jokaisessa ihmisessä on jotain kiinnostavaa. Osa ihmisistä vain jähmettyy noudattamaan ulkoisia, itsestäänselvinä pitämiäön kuvioita. Tämä tekee ihmisestä tylsän. Toinen asia on ihmisen tempperamentti. Itse tylsistyn kovin hitaasti käyvien, ajattelevien ihmisten seurassa. Karisma ja luonteiden yhteen sopiminen on ulkonäköä tärkeämpää.
Jos itse on tehnyt itsestään tylsimyksen on turha kuvitella kiinnostavansa ketään. Aloita itsestäsi. En tarkoita, että tempperamentti muuttuu, mutta ole aito itsesi.
Jos kaipaat jotakin se kertoo jotain itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jotain", naisiin voi aina luottaa neuvojen suhteen.
Mitä tarkoitat käytännössä?
Olen mielestäni jo tehnyt paljon kohottaakseni tasoani, olen treenannut sen alusvaatemallin kropan itselleni ja muutenkin pidän kaikin puolin hyvää huolta ulkonäöstä ja hygieniasta jne. Olen hankkinut uusia harrastuksia ja käynyt kursseilla.
Seuraavaksi aion yrittää hankkia vielä uuden AMK-tutkinnon jos se auttaisi.
En usko että monikaan tavismies vain valittaa tekemättä mitään mutta tavismiehen on todella vaikea parantaa omaa markkina-arvoaan ellei saavuta kuuluisuutta tai opiskele johonkin todella korkean statuksen ammattiin. Tosi moni asia mistä miehen taso koostuu on sellaisia joille mies ei voi mitään, juuri näitä asioita nainen miehessä arvostaa eniten.
Jos haluat naisen jolla hyvä vartalo tee ensin omasta vartalostasi töydellinen. Kun teet sen työn realisoituu ajatuksesi.
Tässä nyt niille joilla ei sairauksia esteenä.
Tee itsestäsi ferrari.
Katsokaapa Sinkkuillallista ihan ajatuksella; nuoret luettelevat ihannekumppanille ulkoisia avuja, tiettyjä ammatteja ja harrastuksia, sekä varallisuutta. Vanhemmat sinkut luettelevat yleensä sellaisia asioita kuin luonne, yhteiset mielenkiinnon kohteet ja että olisi mukavaa jonkun kanssa. Yleensä mitä vanhempi sinkku, sen enemmän korostuu tämä, jolle rakennetaan kestävät suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri näin. Surullista sinänsä, että se naisen suuresti rakastama pömppömahainen pottunokka vaihtaisi naisensa sellaiseen nuoreen "ferrariin" tuosta noin vaan. Naiselle rakkaus saa sen oman kullan tuntumaan juuri siltä parhaalta saatavissa olevalta ferrarilta. Surullista myöskin, ettei miehet pysty tätä ilmeisesti koskaan kokemaan, vaan heille "rakkaus" on yhtä kuin hoikka varsi ja kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhiä valheita. Tuo on juuri sitä mitä nainen sanoo saadakseen itselleen paremman omatunnon, vähän kuten se lause että "susta saa joku nainen hyvän miehen" vaikka oikeasti nainen ei pidä miestä hyvänä mutta sanoo noin koska nainen tietää että järjellä ajateltuna naisen pitäisi pitää miestä hyvänä vaihtoehtona juuri sen miehen hyvän luonteen takia.
Fakta on että nainen on se pinnallisempi sukupuoli ja sen näkee aivan kaikesta.
Olen 187cm pitkä koulutettu fiksu mies, keskustelutaitoinen, en komea mutta ihan ok.
Harrastan sopivasti urheilua, alkot ei ongelma, töissä ja hyvä palkka.
Silti, en ole missään ominaisuudessa top 5% miehissä.
Etsin tyttöystävää ikävuodet 18 - 35 erittäin aktiivisesti.
Oli naisia joitakin, yksikään ei huolinut minua, yksi suostui sänkyyn mutta hylkäsi sitten, toinen sanoi että yritän tuota yhtä toista miestä, jos en saa voin alkaa sinun kanssasi(tavis nainen, ei saanut sitä komistusta, tuli mulle jutteleen en ollut kiinnostunut olemaan jämäpala).
17v meni aikaa eikä ainuttakaan minut kelpuuttavaa naista löytynyt!!, sitten tapasin vaimoni, en tuntenut mitään erityistå, mutta halusin lapsia ja kumppanin. Hän oli ensimmäinen nainen joka huoli minut.!
Nyt ollaan oltu yhdessä yli 10v, 2 lasta, en kadu päätöstäni vaikka en rakkautta ole tuntenut.
Läheisyyttä kuitenkin, jota en muutoin olisi koskaan saanut, maksullista ainoastaan.
Mutta se on tasan tarkkaan varmaa että olisin ollut koko elämäni yksin jos olisin jäänyt odottamaan "sitä ainutta oikeaa tunnetta".
Se on aivan täysin eri tilanne miehillä, on otettava heti jos joku vaan huolii. Naisilla menee niin että odottavat sitä rakastumistä, miehiä menee kymmeniä ja satoja ediste tyrkyllä, ja valitsevat niistä sen joka kiinnostaa eniten ja rakastuu.
Tavallisella fiksulla miehellä menee elämän aikana 1-3 naista ja tuurilla joku niistä huolii ja saa parisuhteen, ei todellakaan voi asettaa mikroskooppisiakaan vaatimuksia naiselle, tai on ikuisesti yksin.
Siksi tänään lähes 40% miehistä jää lapsettomiksi, pääosin fiksuja kilttejä miehiä, rentut saa paljon paremmin, naisille ei vaan kelpaa tavallinen.
Naurettavaa vaatia ett ä miehen pitäisi odottaa rakkautta yms. ikuinen yksinäisiis on fakta sellaiselle miehelle, jos ei kuulu miesten top 5%:n tai ole julkkis.
Naisen ja miehen elämä parisuhdeasioissa on täysin eri planeetoilta, nainen valitsee mitä haluaa, mies tyytyy siihen max 1 naiseen joka huolii hänet, sekin vaatii mieletöntä tuuria.