Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?

Vierailija
01.06.2018 |

Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.

Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (985)

Vierailija
601/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?

Me näemme sen lävitse, tiedämme mikä se oikeasti on.

Ja miksi rumemmat naiset tuntevat kanssamme kemiaa useasti, ja kauniit eivät juuri koskaan.

Tämä.

Jos kemia olisi sellainen asia mitä voisi tuntea kenen tahansa miehen kanssa ja tasoteoria ei pitäisi paikkansa niin miksi aina vain ne juuri niin epäviehättävät ja juuri niin huonokroppaiset naiset tuntevat kemiaa kanssani?

On todella ristiriitaista että juuri ne treffit joiden aikana ajattelen naisesta vain neutraalisti tai negatiivisesti niin niiden jälkeen nainen laittaa heti viestin että oli tosi kiva nähdä ja että sun kanssa oli tosi luonteva keskustella vaikka oli vasta ekat treffit ja haluaisitko nähdä toistekin?

Itse mietin vain että mitä ihmettä, minun mielestä meillä ei ollut lainkaan kemiaa.

Sitten ne treffit joiden aikana mulle tulee naisesta vau-fiilis niin nainen laittaa viestin että ei tuntenut kipinöitä.

=taso ratkaisee, ei "kemia"

Ne rumat naiset suunnittelevat tyytyvänsä sinuun. Ei ole kemiaa heilläkään, yrittävät vain.

Vierailija
602/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava kysely. Voisin kuvitella että ihan suurin osa miehistä on vain sen ihan ok naisen kanssa koska muitakaan vahtoehtoja ei ole, sitä on mun mielestä turha jeesustella koska mitä se mies voi tehdä? Olla loppuelämän yksin?

Tämähä tarkoittaa siis sitä, että myös suurin osa naisista on vain sen ihan ok miehen kanssa, koska mitä muutakaan nainen voi tehdä? Vai meinaatko, että nämä miehet ovat luojan lahja naiselle, ja naiset ovat umpi rakastuneita heihin? mies siinä kaivellee vain nenäänsä ja nyrpistelee kun ei saanutkaan sitä haaveilemaansa missiä.

"Kellon" tikittäessä tyytyminen edes johonkin mieheen on keskimääräiselle naiselle suorastaan välttämätöntä, jos mielii saada ne pari kakaraansa. Ihan tuttavapiirissä nähnyt kuinka +30v koulutettujen naisten vaatimuslista pienenee olemattomiin, 35-vee ikäisenä "kunhan on mies, käy töissä eikä juopottele isommin"...

Mulla on näin yli kolmekymppisenä kyllä ulkonäön suhteen vaatimukset kutistuneet olemattomiin, koska olen huomannut sen merkityksettömyyden, mutta kemiaa pitää silti olla. Jääkööt sitten vaikka kakarat tekemättä.

Ja joillain taas vaatimukset kemian suhteen ovat kutistuneet. 

Nuo naisethan sopivat sitten hyvin yhteen palstamiesten kanssa. Riittää että käyt töissä ja omistat toimivan kullin. Rakkautta ja läheisyyttä (sitä satunnaista tylsää seksiä lukuunottamatta) et saa, eikä naisesi välitä sinusta sen enempää kuin naapurin Reiskastakaan, mutta tämähän ei tämän ketjun mukaan miehiä haittaa. 😊

Mahdollisimman vähän riitoja, sopivasti seksiä sekä hyvää ruokaa....siinäpä ne, millä suurin osa miehistä pysyy parisuhteissaan tyytyväisinä. 

Näin se menee. Ja miehen varsinainen elämä on jossain muualla. Työ on tärkeää, on pari aikaa vievää harrastusta kavereineen ja kotona käydään huollattamassa itsensä. Ei tarvi olla pettämisiä tms mutta vaimo on enemmänkin tarpeeseen otettu vähän kuin auto eikä niinkään kumppaniksi.

Siksi siihen käy nainen joka tekee ruokaa ja antaa seksiä + pari lasta eikä riitele ( = odota kumppanuutta ts. yhteisiä harrastuksia, ystäviä, kotitöiden jakamista jne)

Kuinka kauan luulet, että nainen joka on tyytynyt sinuun vain saadakseen lapsia, tyytyy kiltisti kodinkoneen ja seksinuken asemaan elämässäsi odottamatta mitään vastineeksi, kun on ne haluamansa lapset saanut?

Olen kyllä ihan hetero enkä ole parisuhteessa naisen kanssa.

Mutta monet miehet " tyytyvät" naiseen esim thaikkuun vaikka ei ole yhteistä kieltäkään juuri tuon vuoksi mitä kuvailin. Siinä missä nainen odottaa parisuhteelta yhteisiä asioita , miehelle riittää seksi ja hyvä ruoka ja riidattomuus.

Ja ne pari lasta jotka nainen pääasiassa hoitaa. Siksi niin moni nainen kelpaa miehelle.

Tottahan se on ettei tämä riitä naisille ja siksi niitä eroja laittavat nimenomaan naiset vireille.

Ja siksi naisille merkkaa paljon enemmän moni muu asia kuin ulkonäkö.

Tosi erilaiset odotukset parisuhteelta.

Jos haluaa riidattomuutta ei thai ole paras vaihtoehto. Paitsi jos itse on valmis olemaan kynnysmatto.

Onko kokemusta?

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava kysely. Voisin kuvitella että ihan suurin osa miehistä on vain sen ihan ok naisen kanssa koska muitakaan vahtoehtoja ei ole, sitä on mun mielestä turha jeesustella koska mitä se mies voi tehdä? Olla loppuelämän yksin?

Tämähä tarkoittaa siis sitä, että myös suurin osa naisista on vain sen ihan ok miehen kanssa, koska mitä muutakaan nainen voi tehdä? Vai meinaatko, että nämä miehet ovat luojan lahja naiselle, ja naiset ovat umpi rakastuneita heihin? mies siinä kaivellee vain nenäänsä ja nyrpistelee kun ei saanutkaan sitä haaveilemaansa missiä.

"Kellon" tikittäessä tyytyminen edes johonkin mieheen on keskimääräiselle naiselle suorastaan välttämätöntä, jos mielii saada ne pari kakaraansa. Ihan tuttavapiirissä nähnyt kuinka +30v koulutettujen naisten vaatimuslista pienenee olemattomiin, 35-vee ikäisenä "kunhan on mies, käy töissä eikä juopottele isommin"...

Mulla on näin yli kolmekymppisenä kyllä ulkonäön suhteen vaatimukset kutistuneet olemattomiin, koska olen huomannut sen merkityksettömyyden, mutta kemiaa pitää silti olla. Jääkööt sitten vaikka kakarat tekemättä.

Ja joillain taas vaatimukset kemian suhteen ovat kutistuneet. 

Nuo naisethan sopivat sitten hyvin yhteen palstamiesten kanssa. Riittää että käyt töissä ja omistat toimivan kullin. Rakkautta ja läheisyyttä (sitä satunnaista tylsää seksiä lukuunottamatta) et saa, eikä naisesi välitä sinusta sen enempää kuin naapurin Reiskastakaan, mutta tämähän ei tämän ketjun mukaan miehiä haittaa. 😊

Mahdollisimman vähän riitoja, sopivasti seksiä sekä hyvää ruokaa....siinäpä ne, millä suurin osa miehistä pysyy parisuhteissaan tyytyväisinä. 

Näin se menee. Ja miehen varsinainen elämä on jossain muualla. Työ on tärkeää, on pari aikaa vievää harrastusta kavereineen ja kotona käydään huollattamassa itsensä. Ei tarvi olla pettämisiä tms mutta vaimo on enemmänkin tarpeeseen otettu vähän kuin auto eikä niinkään kumppaniksi.

Siksi siihen käy nainen joka tekee ruokaa ja antaa seksiä + pari lasta eikä riitele ( = odota kumppanuutta ts. yhteisiä harrastuksia, ystäviä, kotitöiden jakamista jne)

Kuinka kauan luulet, että nainen joka on tyytynyt sinuun vain saadakseen lapsia, tyytyy kiltisti kodinkoneen ja seksinuken asemaan elämässäsi odottamatta mitään vastineeksi, kun on ne haluamansa lapset saanut?

Olen kyllä ihan hetero enkä ole parisuhteessa naisen kanssa.

Mutta monet miehet " tyytyvät" naiseen esim thaikkuun vaikka ei ole yhteistä kieltäkään juuri tuon vuoksi mitä kuvailin. Siinä missä nainen odottaa parisuhteelta yhteisiä asioita , miehelle riittää seksi ja hyvä ruoka ja riidattomuus.

Ja ne pari lasta jotka nainen pääasiassa hoitaa. Siksi niin moni nainen kelpaa miehelle.

Tottahan se on ettei tämä riitä naisille ja siksi niitä eroja laittavat nimenomaan naiset vireille.

Ja siksi naisille merkkaa paljon enemmän moni muu asia kuin ulkonäkö.

Tosi erilaiset odotukset parisuhteelta.

Jos haluaa riidattomuutta ei thai ole paras vaihtoehto. Paitsi jos itse on valmis olemaan kynnysmatto.

Onko kokemusta?

On.

No mistä te riitelette?

Vierailija
604/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriaa joo. No missäs ne oman tason naiset sitten tällä tasodeittailijalla on, jos kerran aina vaan menee kemiat ristiin itseä tasokkaampien tai tasottomampien kanssa? Voisko olla siinä omassa arvostelukyvyssä itsen suhteen on jotain vinksallaan?

Vierailija
605/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatus jos miesystäväni ja muut mukavat tunneälykkäät miehet ovatkin hiljaa mielessään tämän ketjun linjoilla...

Vierailija
606/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt jo keski-ikäinen naimisissa oleva nainen, mutta muistan hyvin kuinka turhauttavaa nuorena naisena oli kun miehet tulivat iskemään ja kun minun kanssani ei onnistunut niin yrittivät sitten heti perään jotain toista, ja sitten kolmatta ja sitten seuravaa ja sitä seuraavaa.... eli pointti on sama mitä monet täällä ovat peräänkuuluttaneet - miehet yrittävät iskeä ihan ketä tahansa naista, ilman että tuo nainen olisi heille joku erityinen johon oikeasti haluaisi tutustua ja mahdollisesti rakastua - ihan sama kuka; nainen kuin nainen käy . Tuo oli ja on minusta paitsi loukkaavaa, myös erittäin tympeää.

no olisko sen miehen pitänyt jäädä yksin, koska sinulle ei hän kelvannut... pillun puutteessa menee vaikka pulimummo.... ja akas voi ottaa suhkot järkevän ja hyvä luontoisen naisen...

Vierailija
607/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?

Ja miksi rumemmat naiset tuntevat kanssamme kemiaa useasti, ja kauniit eivät juuri koskaan.

Tämä.

Jos kemia olisi sellainen asia mitä voisi tuntea kenen tahansa miehen kanssa ja tasoteoria ei pitäisi paikkansa niin miksi aina vain ne juuri niin epäviehättävät ja juuri niin huonokroppaiset naiset tuntevat kemiaa kanssani?

On todella ristiriitaista että juuri ne treffit joiden aikana ajattelen naisesta vain neutraalisti tai negatiivisesti niin niiden jälkeen nainen laittaa heti viestin että oli tosi kiva nähdä ja että sun kanssa oli tosi luonteva keskustella vaikka oli vasta ekat treffit ja haluaisitko nähdä toistekin?

Itse mietin vain että mitä ihmettä, minun mielestä meillä ei ollut lainkaan kemiaa.

Sitten ne treffit joiden aikana mulle tulee naisesta vau-fiilis niin nainen laittaa viestin että ei tuntenut kipinöitä.

Tässä ollaan asian ytimessä juuri siinä, että tasoteoriaa ei ole. 

Sinä: Ei-viehättävien naisten mielestä sinun kanssasi on kemiaa. -> sinä olet viehättävä mies

Viehättävä nainen: Ei-viehättävien miesten mielestä minun kanssani on kemiaa. -> sinä olet ei-viehättävä mies

Sinä olet siis sekä alemmalla tasolla, että ylemmällä tasolla. ERGO: tasoja ei ole, on vain kuvitelmia itsestään ja muista. 

Mikäli olisit avoin, sinut itsesi kanssa oleva ihminen, saattaisit jopa tavata jonkun samankaltaisen. Ihanat ihmiset vetävät toisiaan puoleensa. Siinä on sellaista kemiaa, mistä ei ole epäilystäkään. Siinä ei enää kysellä, haluaisitko nähdä uudelleen. Siinä nimittäin ei erota kuin alussa vessassakäynnin ajaksi. 

Vierailija
608/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.

Tätä minä en ymmärrä lainkaan. Jos minulla olisi huono olo parisuhteessa, niin en todellakaan kärvistelisi siinä vain lasten takia kunnes lapset maailmalle lähtevät. Erosin ex-vaimostani kun lapsemme oli kolmevuotias, koska parisuhde oli muuttunut täydeksi helvetiksi, mukaanlukien väkivaltainen ja arvaamaton käytös vaimon taholta. Olisiko minun pitänyt odottaa seuraavat 15-18 vuotta kunnes lapsemme lähtee täysi-ikäisenä kotoa. Ei sellainen riitelevä ilmapiiri kotona olisi lapsellekaan hyvää tehnyt.

Vierailija
609/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.

Tätä minä en ymmärrä lainkaan. Jos minulla olisi huono olo parisuhteessa, niin en todellakaan kärvistelisi siinä vain lasten takia kunnes lapset maailmalle lähtevät. Erosin ex-vaimostani kun lapsemme oli kolmevuotias, koska parisuhde oli muuttunut täydeksi helvetiksi, mukaanlukien väkivaltainen ja arvaamaton käytös vaimon taholta. Olisiko minun pitänyt odottaa seuraavat 15-18 vuotta kunnes lapsemme lähtee täysi-ikäisenä kotoa. Ei sellainen riitelevä ilmapiiri kotona olisi lapsellekaan hyvää tehnyt.

missä lapsi on nyt?

jätitkö lapsen ex:lle mu.kiloitavaksi?

Vierailija
610/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. Kun on lapset täysi-ikäisiä, on aika lähteä.

Vierailija
611/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä lapsi on nyt?

eli jätit?

oot miehenkuvotus!

Vierailija
612/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Miksi muuten ylipäätään lähdet treffeille mielestäsi epäviehättävien naisten kanssa, jos kuitenkin tiedät, ettet voi heistä kiinnostua heidän ulkonäkönsä takia?

Mun mielestä on tärkeää käydä treffeillä kaikentasoisten naisten kanssa jotta saa erilaisia kokemuksia.

On erittäin mielenkiintoista kokea miten eri tavalla voi naiset käyttäytyä. Jotkut naiset ei kysy treffeillä muuta kuin koulutuksen ja työpaikan ja ovat hiljaa koko lopputreffien ajan, ei pidä juuri edes katsekontaktia.

Sitten jotkut naiset(matalatasoisimmat) saattavat vihjailla jo treffien alkuvaiheilla että "seuraavalla kerralla voidaan sitten tehdä tätä ja tätä" ja itse mietin mielessäni että jospa ei tehdä.

Epäviehättävien naisten kanssa on opettavaista käydä treffeillä koska silloin näet miten käyttäytyy kiinnostunut nainen ja miten se näkyy käytännössä esim kehonkielessä ja keskustelussa.

Tuon jälkeen kun osaa paremmin lukea naisia niin tajuaa niiden vau-naistenkin kanssa olla ottamatta yhteyttä treffien jälkeen kun nainen ei vaikuttanut tippaakaan kiinnostuneelta.

Vierailija
613/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä lapsi on nyt?

Exä ei ole koskaan ollut lasta kohtaan väkivaltainen.

Vierailija
614/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat naisen jolla hyvä vartalo tee ensin omasta vartalostasi töydellinen. Kun teet sen työn realisoituu ajatuksesi.

Tässä nyt niille joilla ei sairauksia esteenä.

Tee itsestäsi ferrari.

Jotkut miehet haluvat treenatun naisen, joten menevät salille treenaamaan.

Jotkut naiset haluavat koulutetun uraohjuksen mieheksi, joten opiskelevat ja luovat uraa.

Kumpikaan strategia ei tietenkään toimi, osoittaa vaan kuinka typeriä molemmat ovat.

Tämä on kyllä vähän valitettavaa mielestäni, että vastakkainen sukupuoli ei arvosta toisessa samoja ominaisuuksia.

Lihaksikkaan kropan hankkiminen on miehelle tietyllä tavalla jopa haitallista koska mies edellyttää naiselta sen jälkeen kropaltakin tiettyä tasoa mutta moni mies (myös minä) saa huomata että lihaksikas kroppa ei edelleenkään tuo edes hoikkia naisia. Edelleenkin vain ne matalatasoisimmat löysäkroppaiset ja vanhat naiset kiinnostuu.

Miksi sinä olet treenannut itsellesi lihaksikkaan kropan? Saadaksesi paremmannäköisiä naisia vaiko itsesi vuoksi?

Rehellisesti sanottuna kyllä siinä on molemmat syyt takana.

Treenaan koska nautin siitä, tosi usein on vaikeuksia levätä tarpeeksi kun tekisi koko ajan mieli olla liikkumassa.

Mutta katson myös voivani toivoa naiselta sitä että pitää itsestään huolta eli ei syö liikaa eikä myöskään ole ns laihaläski. En usko että parisuhde sohvaperunan kanssa toimisi koska ensinnäkin haluan liikkua yhdessä enkä viehäty ylipainoisista naisista. Luulen myös että hermot menisivät molemminpuolisesti jos joutuisin patistamaan naista liikkumaan ja neuvomaan ruoka-asioissa.

Vierailija
615/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Sinä: Ei-viehättävien naisten mielestä sinun kanssasi on kemiaa. -> sinä olet viehättävä mies

Viehättävä nainen: Ei-viehättävien miesten mielestä minun kanssani on kemiaa. -> sinä olet ei-viehättävä mies

Sinä olet siis sekä alemmalla tasolla, että ylemmällä tasolla. ERGO: tasoja ei ole, on vain kuvitelmia itsestään ja muista.  

Ei tämä oikeasti voi olla näin vaikeaa teille? 

Vitosen nainen voi kokea kemiaa seiskan miehen kanssa. Ysin nainen ei todellakaan koe kemiaa seiskan miehen kanssa.

Nälkää näkevä kiinnostuu Jalostajan Hernekeitosta, Michelin-ravintolan asiakas ei kiinnostu.

Vierailija
616/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriaa joo. No missäs ne oman tason naiset sitten tällä tasodeittailijalla on, jos kerran aina vaan menee kemiat ristiin itseä tasokkaampien tai tasottomampien kanssa? Voisko olla siinä omassa arvostelukyvyssä itsen suhteen on jotain vinksallaan?

Yhtä paljon vinksallaan kuin naisella, joka kiinnostuu vain niistä, jotka käyvät korkeintaan panemassa häntä, eikä niistä, jotka haluaisivat suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
617/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen kysely... Kyllä- vastauksen antaneiden puolisoja käy melkein sääliksi.

Itse olisin mielummin yksin kuin A. tyytyisin keneen tahansa B. olisin se johon tyydytään

Mitä tämä tyytyminen nyt tarkoittaa sitten? Kumppaniin ei olla rakastuttu. Ehkäpä nämä henkilöt eivät kykene rakastamaan.

Miksi he ovat parisuhteessa? Eivät ainakaan syvän ystävyyden seurauksena, kun rakkaus on tullut kuvioihin.

Vierailija
618/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon vinksallaan kuin naisella, joka kiinnostuu vain niistä, jotka käyvät korkeintaan panemassa häntä, eikä niistä, jotka haluaisivat suhdetta hänen kanssaan.

Tällaista olen itsekin havannoinut, nainen on mielummin yhdessä varatun tasokkaamman miehen kanssa kuin sinkun tavismiehen kanssa.

Vierailija
619/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei tämä oikeasti voi olla näin vaikeaa teille? 

Vitosen nainen voi kokea kemiaa seiskan miehen kanssa. Ysin nainen ei todellakaan koe kemiaa seiskan miehen kanssa.

Nälkää näkevä kiinnostuu Jalostajan Hernekeitosta, Michelin-ravintolan asiakas ei kiinnostu.

Kuka määrää ihmisen tason, hän itse vai kohderyhmä? Jos itse, niin silloinhan jokainen voi halutessaan olla kymppi. Jos kohderyhmä, niin silloin ihminen on juuri sitä tasoa, mihin hänen omat rahkeensa yltävät. Eli se seiskan mies on todellisuudessa viitosen mies.

Vierailija
620/985 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pete10 kirjoitti:

Olen 187cm pitkä koulutettu fiksu mies, keskustelutaitoinen, en komea mutta ihan ok.

Harrastan sopivasti urheilua, alkot ei ongelma, töissä ja hyvä palkka.

Silti, en ole missään ominaisuudessa top 5% miehissä.

Etsin tyttöystävää ikävuodet 18 - 35 erittäin aktiivisesti.

Oli naisia joitakin, yksikään ei huolinut minua, yksi suostui sänkyyn mutta hylkäsi sitten, toinen sanoi että yritän tuota yhtä toista miestä, jos en saa voin alkaa sinun kanssasi(tavis nainen, ei saanut sitä komistusta, tuli mulle jutteleen en ollut kiinnostunut olemaan jämäpala).

17v meni aikaa eikä ainuttakaan minut kelpuuttavaa naista löytynyt!!, sitten tapasin vaimoni, en tuntenut mitään erityistå, mutta halusin lapsia ja kumppanin. Hän oli ensimmäinen nainen joka huoli minut.!

Nyt ollaan oltu yhdessä yli 10v, 2 lasta, en kadu päätöstäni vaikka en rakkautta ole tuntenut.

Läheisyyttä kuitenkin, jota en muutoin olisi koskaan saanut, maksullista ainoastaan.

Mutta se on tasan tarkkaan varmaa että olisin ollut koko elämäni yksin jos olisin jäänyt odottamaan "sitä ainutta oikeaa tunnetta".

Se on aivan täysin eri tilanne miehillä, on otettava heti jos joku vaan huolii. Naisilla menee niin että odottavat sitä rakastumistä, miehiä menee kymmeniä ja satoja ediste tyrkyllä, ja valitsevat niistä sen joka kiinnostaa eniten ja rakastuu.

Tavallisella fiksulla miehellä menee elämän aikana 1-3 naista ja tuurilla joku niistä huolii ja saa parisuhteen, ei todellakaan voi asettaa mikroskooppisiakaan vaatimuksia naiselle, tai on ikuisesti yksin.

Siksi tänään lähes 40% miehistä jää lapsettomiksi, pääosin fiksuja kilttejä miehiä, rentut saa paljon paremmin, naisille ei vaan kelpaa tavallinen.

Naurettavaa vaatia ett ä miehen pitäisi odottaa rakkautta yms. ikuinen yksinäisiis on fakta sellaiselle miehelle, jos ei kuulu miesten top 5%:n tai ole julkkis.

Naisen ja miehen elämä parisuhdeasioissa on täysin eri planeetoilta, nainen valitsee mitä haluaa, mies tyytyy siihen max 1 naiseen joka huolii hänet, sekin vaatii mieletöntä tuuria.

Hui kamala, enpä haluaisi olla vaimosi saappaissa! Varmaankin olet kaikki nämä vuodet sanonut vaimollesi rakastavasi häntä vaikka oikeasti et rakasta tippaakaan. Todella hyvä perusta perheen perustamiselle ja lapsille kasvaa. Jos paljastuisi että mieheni ei olisi rakastanut minua ollenkaan vaan olisin "järkivalinta" niin kyllä siitä tulisi avioero ja nopeaan tahtiin.  Valehtelua en hyväksyisi. Eri asia sitten jos molemmat osapuolet ovat vapaasta tahdostaan rakkaudettomassa järkiliitossa ja molemmat tietävät ettei rakkautta ole. Tietenkään et kerro vaimollesi totuutta koska muuten vaimo nostaisi kytkintä.