Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.
Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.
No mitä ehdottaisit realistisena vaihtoehtona?
Itse tavismiehenä olen ollut elämässäni ihastunut erityisen kiinnostaviin naisiin ja joka kerta naiset on pitäneet minua ihan yhdentekevänä. Eli jos toimisin niin kuin haluaisit niin olisin loppuelämäni kokemattomana ja sehän on hyvin tiedossa mitä naiset on mieltä kokemattomista miehistä..
Et tule koskaan saamaan itseäsi miellyttävää naista, koska makusi on yli tasosi - sinulla ei yksinkertaisesti riitä paukut. Se ei kuitenkaan oikeuta sinua käyttämään hyväksi jotakuta, joka kelpuuttaa sinut, mutta jota sinä salaa halveksit ja fantasioit paremmasta.
Pysy yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.
Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.
Kerron sinulle salaisuuden: suurin osa miehistä joutuu yrittämään monia naisia saadakseen sen jonkun.
Eli erinomainen syy vältellä suurinta osaa miehistä, ja tavoitella sitä parasta. Jos sitä ei saa, mieluummin yksin kuin se ’joku’.
En ymmärrä tätä. Miksi ihmessä joku menisi parisuhteeseen mistään muusta kuin rakkaudesta? Ystävät on sitä varten ettei aina tarvi olla yksin, ja jopa sukulaiset. Eihän se seksikään ole mistään kotoisin jos ei rakasta.
Jos minä en olisi 25-vuotiaana löytänyt aviomiestäni, niin en olisi kyllä seuran takia ottanut ketään ukkoa siihen. Tunnen sinkkuja jotka ovat olleet pitkään yksin, joko lapsen kanssa tai ilman lapsia, kun sopivaa ei löydy on parempi olla yksin.
Lähes kaikista parisuhteista löytyy asoita, jotka voisivat olla paremmin, kai se kokonaisuus on tärkeintä.
Yksinolo sairastuttaa, siksi olla jonkun kanssa kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä. Miksi ihmessä joku menisi parisuhteeseen mistään muusta kuin rakkaudesta? Ystävät on sitä varten ettei aina tarvi olla yksin, ja jopa sukulaiset. Eihän se seksikään ole mistään kotoisin jos ei rakasta.
Jos minä en olisi 25-vuotiaana löytänyt aviomiestäni, niin en olisi kyllä seuran takia ottanut ketään ukkoa siihen. Tunnen sinkkuja jotka ovat olleet pitkään yksin, joko lapsen kanssa tai ilman lapsia, kun sopivaa ei löydy on parempi olla yksin.
Äläpä muuta sano ja kerro tämä ”tavismiehille”, jotka ”tyytyvät” naama norsuntavaralla omaan tasoonsa ja käyttävät naisia hyväkseen!
Olen onnekas. Olen saanut paljon paremman puolison kuin olisin ikinä voinut kuvitellakaan. Olisin varmaan onnellinen paljon huonommassakin parisuhteessa. Niinhän olin ennen nykyisen kohtaamistakin.
Tavallisena suomalaisena miehenä voin sanoa, ettei ole mitään mahdollisuuksia sellaisiin naisiin, joita haluaisin. Halusin parisuhteen ja lapsia, joten pakko oli tyytyä siihen, mitä sai.
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.
Tää on niin totta. Veikkaisin että vielä aika monen kohalla..
Vierailija kirjoitti:
Yksinolo sairastuttaa, siksi olla jonkun kanssa kuin yksin.
Muiden ihmisten kanssa voi olla muutenkin kuin huijaamalla heidät parisuhteeseen valehtelemalla että rakastaa vaikka ei rakasta. Se vasta sairastuttaa että huomaa vanhana että puoliso ei rakastanutkaan koskaan ja oma elämäkin on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.
Tää on niin totta. Veikkaisin että vielä aika monen kohalla..
Miksi alunperin on mennyt parisuhteeseen ja vielä lapsiakin tehnyt ihmisen kanssa josta ei edes tykkää saati rakasta???
Vierailija kirjoitti:
Tavallisena suomalaisena miehenä voin sanoa, ettei ole mitään mahdollisuuksia sellaisiin naisiin, joita haluaisin. Halusin parisuhteen ja lapsia, joten pakko oli tyytyä siihen, mitä sai.
Eikä ihme! Jo tuo asenne kuvottaa ja epäilemättä olet vielä rumakin koska et ole kokonaisuutena tasokkaille kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Taloudellisen aseman parantaminen (kaksi työssä käyvää yhden sijaan), lapsihaaveet, juttelukumppani, ja mm. seksi ovat niitä syitä miksi miehet eivät sitä 10/10 naista jaksa loppuelämää etsiä (ja tuskin sellaisen edes saisivat). Totta kai sitä miehenä sitten tyytyy ihan ok naiseen eikä lähde etsimään sitä "neulaa heinäsuovasta". Ja eiköhän moni nainenkin mieheensä tyydy paremman puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvosanan annat tälle ihan kelvolle tuotteelle? Ostaisitko uudelleen? Suosittelisitko kaverille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kaltaisesi miehet vielä katkerina ihmettelee miksei sitä naista meinaa löytyä... kuten joku jo tuolla aiemmin ilmaisi sen, että nainen tunsi hänen kanssaan "kemiaa".. noh, se on rakkautta. Rakastumista. Sitä, että se toinen ei ole ihan kuka vaan, vaan just se oikea sulle. Ja se EI ole mikään ulkonäkökilpailu kenen kanssa natsaa tai ei.
Mutta niin kauan kuin ei näitä ihan perusasioita tajua, sitä katkerana laahustaa naisen luota naisen luo, ja yrittää saada mahdollisimman nätin. Mitäs millään muulla väliä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloudellisen aseman parantaminen (kaksi työssä käyvää yhden sijaan), lapsihaaveet, juttelukumppani, ja mm. seksi ovat niitä syitä miksi miehet eivät sitä 10/10 naista jaksa loppuelämää etsiä (ja tuskin sellaisen edes saisivat). Totta kai sitä miehenä sitten tyytyy ihan ok naiseen eikä lähde etsimään sitä "neulaa heinäsuovasta". Ja eiköhän moni nainenkin mieheensä tyydy paremman puitteissa.
Harvempi nainen tyytyy. Koko ajatus on absurdi! Viettää elämänsä jonkun kanssa, joka on jotakin sinne päin!
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Tässä muuten yksi syy syntyvyyden laskuun: ennen otettiin puolisoksi eka vähänkään sopiva ja alettiin tekemään lapsia. Ei ollut tapana miettiä turhan monimutkaisesti tuotakaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Luultavasti näin. Suurin epäilys herää täällä lukiessa, että on jo ”yrityksenä” joku vähän heikompi valinta joka saattaisikin tärpätä. Siinä kovinkin kemia kyllä katoaa. Näiden kirjoitusten jälkeen kannattaa katsoa todella tarkkaan naisena, tuhlaako lähestyvään mieheen sekuntiakaan. Ja keski-ikäisten erota välittömästi jos mies katselee muita. Rakkautta ei ole, eikä sitä ole koskaan ollutkaan. Ollaan oltu naimisissa elukan kanssa, jolle kelpaa kuka tahansa ”ok”.
Niin mitä mieltä? Minä menin naimisiin miehen kanssa, joka oli ennen minua kokematon. Mieluummin ehdottomasti sellainen kuin mies, joka hakee kokemuksia vaikkei ole rakastunut.