Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniina naisena tämä keskustelu tuntuu hassulta ja epäuskottavalta.
Minua on yrittäneet nörtit, komeat, mallit, rikkaat setämiehet, rikkaat kultalusukka suussa syntyneet komeat miehet, taiteelliset rentut, menestyneet liikemiehet... Kaikilla oma tyyli.
Ketjun perusteella olen kai poikkeus? No en ole. Mutta oikeasti, ei tasokas mies ole kaikille tasokas. Ei minua kiinnosta komea, menestynyt mies jota naiset jahtaa, ja joka vie rahalla jonojen ohi. Ylipäätään mies joka tietää olevansa komea ja nauttii siitä, on mielestäni oksettava.
Olen ollut yhdessä komean DI:n kanssa sekä keskitason nörtin.
Lopulta tapasin urheilullisen komean miehen, jolla oli rankempi tausta. Mies ei edelleenkään käyttäydy kuten nuo itsetietoiset, itserakkaat miehet. Hän on todellakin ulkonäöllisesti minua komeampi, etenkin nyt, kun olen lihonut 10kg jne.Hän saisi oikeasti lähes kenet vaan. Ja kertoo nauraen kuinka on pyydetty kahville/ treffeille/ mainokseen. Silti on kanssani. Olen entinen kympin tyttö, nykyään korkeintaan keskinkertainen.
Ja miksi on kanssani? Voisiko oikeasti rakkaudella olla jotain tekemistä asian kanssa?En minäkään jättäisi, jos hän lihoisi, joutuisi kolariin, menettäisi työn tms.
Oot lihonu jo 10kg
anna mennä vaan...sit kun silmäsi mongoloidi viiruina sian naamasta tihrustaa mies lähtee..
ÄLÄ VERTAA ONNETTOMUUTTA JA LÄSKISTYMISTÄ TOISIINSA!!!
Minä olen vanha, ruma ja lihava. Olin lihava jo, kun tapasin mieheni, mutta siitä olen lihonut lähes 10 kg. Tuolla tuo edelleen on, toisessa huoneessa, Komeana, ihanana, nauravasilmäisenä, poikamaisena. Joka ilta haluaa lukea minulle ääneen sängyssä ja ottaa sitten kainaloon, joka aamu pitää kainalossaan niin pitkään kunnes minun on ihan pakko nousta, ja seksiin on valmis ja halukas aina.
eri
Lainaisitko mulle edes hetkeksi?
MT-potilaita ei saa kiusata
Vierailija kirjoitti:
trikoo on riskillä ruma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on yrittäneet nörtit, komeat, mallit, rikkaat setämiehet, rikkaat kultalusukka suussa syntyneet komeat miehet, taiteelliset rentut, menestyneet liikemiehet... Kaikilla oma tyyli.
Ketjun perusteella olen kai poikkeus? No en ole. Mutta oikeasti, ei tasokas mies ole kaikille tasokas. Ei minua kiinnosta komea, menestynyt mies jota naiset jahtaa, ja joka vie rahalla jonojen ohi. Ylipäätään mies joka tietää olevansa komea ja nauttii siitä, on mielestäni oksettava.
Lopulta tapasin urheilullisen komean miehen, jolla oli rankempi tausta. Mies ei edelleenkään käyttäydy kuten nuo itsetietoiset, itserakkaat miehet. Hän on todellakin ulkonäöllisesti minua komeampi, etenkin nyt, kun olen lihonut 10kg jne.Hän saisi oikeasti lähes kenet vaan. Ja kertoo nauraen kuinka on pyydetty kahville/ treffeille/ mainokseen. Silti on kanssani. Olen entinen kympin tyttö, nykyään korkeintaan keskinkertainen.
Ja miksi on kanssani? Voisiko oikeasti rakkaudella olla jotain tekemistä asian kanssa?En minäkään jättäisi, jos hän lihoisi, joutuisi kolariin, menettäisi työn tms.
Oot lihonu jo 10kg
anna mennä vaan...sit kun silmäsi mongoloidi viiruina sian naamasta tihrustaa mies lähtee..
Minä olen vanha, ruma ja lihava. Olin lihava jo, kun tapasin mieheni, mutta siitä olen lihonut lähes 10 kg. Tuolla tuo edelleen on, toisessa huoneessa, Komeana, ihanana, nauravasilmäisenä, poikamaisena. Joka ilta haluaa lukea minulle ääneen sängyssä ja ottaa sitten kainaloon, joka aamu pitää kainalossaan niin pitkään kunnes minun on ihan pakko nousta, ja seksiin on valmis ja halukas aina.
eri
entäs tämä säteilevä kaunotar ,joka meinaa syödä itsensä rumaksi?
minkä neuvon antaisit hänelle?
Onko se sinusta ok hänen miestään kohtaan?Kysymyksesi on lapsellinen. Ensinnäkään hän ei aio syödä itseään lihavaksi. Toiseksi
meillä ei ole mitään sellaista tietoa, mikä kertoisi, että hänen miehensä mielestä lihavuus olisi rumaa.
Jatketaan sitten, jos kykenet aikuiseen argumentointiin.
Minusta lihavuus on rumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ei normaali mies. Normaali mies ei edes tunnistaisi näitä betonikuutiossa syntyneitä assi-ajatuksia. Jos menisit vakavissasi niitä hänelle kertomaan, niin hän nauraisi sinulle ihan kuten koulukiusaajat aikoinaan nauroivat sinulle jo koulussa.
Ai niin,naisethan luulevat että jokainen miesten tekemä lähestyminen johtaa suhteeseen.Kysymys kuuluu MITÄ PAKIT SAANEEN MIEHEN PITÄISI NAISTEN MIELESTÄ TEHDÄ? Olla loppuikä sinkkuna ettei vaan tyytyisi kakkosvaihtoehtoon?
Jos elämän aikana ei tule kohdalle kuin tuo yksi kiinnostava nainen, niin kyllä, silloin kannattaa olla loppuikä sinkkuna. Useimmat ihmiset kuitenkin kohtaavat elämänsä aikana lukuisia potentiaalisia parisuhdekumppaneita. Mitä aktiivisempi on, sitä enemmän. Aktiivisuudella en tarkoita nyt aloitteiden tekemistä vaan sitä, että liikkuu ihmisten parissa, harrastaa, matkustelee, osallistuu, laajentaa ystävä- ja tuttavapiiriään jne.
Ei kyllä tavismies ”lukuisia” kohtaa. Jos siis tarkoitat sellaisia, jotka suostuisivat suhteeseen. Toki miehelle kelpaavia on pilvin pimein.
"Suostuisivat suhteeseen"? Voi elämä. Enpä ole ikinä ennen tuollaista ilmaisua kuullut. Kerro vähän parisuhdehistoriastasi ja siitä, kuinka parisuhteesi ovat alkaneet.
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Jos poimit kadulta perusäijän, niin suurin osa naisista ei halua hänen kanssaan suhteeseen.
Ei tietenkään, koska suhde ei synny niin, että poimitaan joku ja aletaan suhteeseen. Suhde on prosessi. Ensin tarvitaan kiinnostuksen herääminen, sitten ihastuminen, sitten tutustutaan lisää ja joko huomataan, että meidän on hyvä olla yhdessä tai sitten erotaan; jos ollaan yhdessä niin ihastuminen syvenee rakastumiseksi, mutta edelleen tulee tilanteita, joissa rakkaus voi päättyä; jos rakastuminen syvenee rakkaudeksi niin ollaan valmiita sitoutumaan, ollaan parisuhteessa. Mikä sekään ei kuitenkaan aina kestä.
Ajatus suhteeseen suostumisesta ikään kuin koko tuo prosessi voitaisiin unohtaa, on yksinkertaisesti korni ja osoittaa totaalista kokemattomuutta parisuhteista.
Alan varmistua siitä, että olen löytänyt keskustelujen erimielisyyden keskeisen lähteen: toiset miettivät lopputulosta, toiset keskittyvät prosessiin ja siihen liittyviin tunteisiin.
Palstamiehet katsovat pareja ja toteavat, että tasot ovat olemassa. Palstanaiset muistelevat ihastumisiaan, joissa he eivät ajatelleet tasoja. Toki nämä eivät ole mitenkään ristiriidassa, koska tasoilla voi kuvata sitä, mihin ihmisten luonnostaan syntyvät ihastumiset johtavat.
Naisille tunnetusti asiat ”vain tapahtuvat”. Mutta ne tapahtuvat suunnilleen samalla tavalla kuin kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.
Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.
Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?
Laskekaa tasoa niin... Eli että saisin miehen, joka rakastuu minuun, mutta jota kohtaan en itse tunne minkäänlaista vetoa? Ihan tieten tahtoen yrittämällä pitäisi etsiä "alempitasoinen" mies... Aivan sairasta.
Eli tilanne jossa mies joutuu vain tyytymään matalatasoisempaan naiseen jatkuu tulevaisuudessakin.
Koska nainen ei jousta unelmamieskriteereistään niin mies lopulta antaa periksi ja tyytyy koska haluaa parisuhdetta enemmän mitä nainen.
Asiasta ei taida olla ulospääsyä.
Ulospääsy on se, että miehet lakkaavat tyytymästä ja ovat mieluummin yksin.
Ei tule tapahtumaan, koska on huonompi vaihtoehto niille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ei normaali mies. Normaali mies ei edes tunnistaisi näitä betonikuutiossa syntyneitä assi-ajatuksia. Jos menisit vakavissasi niitä hänelle kertomaan, niin hän nauraisi sinulle ihan kuten koulukiusaajat aikoinaan nauroivat sinulle jo koulussa.
Ai niin,naisethan luulevat että jokainen miesten tekemä lähestyminen johtaa suhteeseen.Kysymys kuuluu MITÄ PAKIT SAANEEN MIEHEN PITÄISI NAISTEN MIELESTÄ TEHDÄ? Olla loppuikä sinkkuna ettei vaan tyytyisi kakkosvaihtoehtoon?
Jos elämän aikana ei tule kohdalle kuin tuo yksi kiinnostava nainen, niin kyllä, silloin kannattaa olla loppuikä sinkkuna. Useimmat ihmiset kuitenkin kohtaavat elämänsä aikana lukuisia potentiaalisia parisuhdekumppaneita. Mitä aktiivisempi on, sitä enemmän. Aktiivisuudella en tarkoita nyt aloitteiden tekemistä vaan sitä, että liikkuu ihmisten parissa, harrastaa, matkustelee, osallistuu, laajentaa ystävä- ja tuttavapiiriään jne.
Ei kyllä tavismies ”lukuisia” kohtaa. Jos siis tarkoitat sellaisia, jotka suostuisivat suhteeseen. Toki miehelle kelpaavia on pilvin pimein.
"Suostuisivat suhteeseen"? Voi elämä. Enpä ole ikinä ennen tuollaista ilmaisua kuullut. Kerro vähän parisuhdehistoriastasi ja siitä, kuinka parisuhteesi ovat alkaneet.
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Jos poimit kadulta perusäijän, niin suurin osa naisista ei halua hänen kanssaan suhteeseen.
Ei tietenkään, koska suhde ei synny niin, että poimitaan joku ja aletaan suhteeseen. Suhde on prosessi. Ensin tarvitaan kiinnostuksen herääminen, sitten ihastuminen, sitten tutustutaan lisää ja joko huomataan, että meidän on hyvä olla yhdessä tai sitten erotaan; jos ollaan yhdessä niin ihastuminen syvenee rakastumiseksi, mutta edelleen tulee tilanteita, joissa rakkaus voi päättyä; jos rakastuminen syvenee rakkaudeksi niin ollaan valmiita sitoutumaan, ollaan parisuhteessa. Mikä sekään ei kuitenkaan aina kestä.
Ajatus suhteeseen suostumisesta ikään kuin koko tuo prosessi voitaisiin unohtaa, on yksinkertaisesti korni ja osoittaa totaalista kokemattomuutta parisuhteista.
Ihan hieno tiivistys tuosta prosessista mutta ei mitenkään ristiriidassa aiemmin sanotun kanssa. Pertti Perusjampalle jo kiinnostuksen herättäminen on usein työn ja tuskan takana, saati että etenisi "prosessissa" sen pidemmälle.
Voiko hoika nuori nainen rakastua palavasti lihavaan mieheen?
Olen 20v nuori mies ja tunnen vetoa vain hoikkiin tyttöihin.
Olen yrittänyt seurustella lihavan naisen kanssa..mutta en pystynyt tyytymään häneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehelle mitenkään mahdollista opetella arvottamaan naisia muunkin kuin ulkonäön kautta? Olisiko mitään ajatusta siinä, että jos kohtaa luonteeltaan ihanan ja edes suunnilleen siedettävän näköisen naisen, niin pyrkisi ihastumaan naiseen ihmisenä ja persoonana sen sijaan, että ajattelee hänen olevan kakkosvaihtoehto? Jospa aikuinen mies voisi luopua siitä lapsellisesta harhasta, että ainoastaan unelmien prinsessaa voi rakastaa ja että ne rakkauden tunteet pitää säästellä sitä unelmien huippumallin näköistä prinsessaa varten, joka ei reaalielämässä koskaan eteen tule kuitenkaan? Olisiko ihan mahdoton ajatus tavalliselle miehelle, että tavallista naista voisi rakastaa ja jopa taviksen kanssa voi tuntea yhteistä kipinää ja kemiaa?
Olisiko näissä ajatuksissa mitään ideaa, vai onko tosiaan mielekkäämpää arvioida naiset vain ulkonäön mukaan ja säästää ne aidot tunteet sitä haavekuvaa varten, jota ei oikeasti ole olemassakaan?
No on ideaa mutta useimmille miehille ulkonäkö on suurin juttu naisessa.
Ja silti miesten kestovalitusaihe on naisten pinnallisuus. Kun yhyy naiset ovat niin nirsoja, että haluavat komean, pitkän, jykeväleukaisen laatikkopää kalsarimallikirurgilentäjän. Kuvittelisi miesten ymmärtävän hyvin pinnallisuuden naisissa, jos kerran noin pinnallisia ovat itsekin.
Vai sekö se onkin toiveena, että kauniiden naisten pitää luopua ulkonäkökriteereistään, jotta jokainen tavistomppa voi saada oman fitness-instababen?
Niin kyllähän noista puheista näkee lähinnä sen, mikä noille miehille itselleen on tärkeää naisissa, ja valittavat kun luulevat naisten olevan samanlaisia eli ulkonäkö- tai statuskeskeisiä. Todellisuudessa naiselle tavallisen näköinen duunari voi olla se aito ykkösvaihtoehto, jos on kultakimpale luonteeltaan ja elämänhallinta on kunnossa.
Kun ihastuu ja rakastuu johonkin ihmiseen, niin ei siinä enää sen jälkeen mitkään "tasot" paina. Ulkokuori menettää merkityksensä.
Käy katsomassa pariskuntia ulkona, niin huomaat, että kauniit ovat komeiden kanssa, tavikset tavisten kanssa ja ulkonäkökriteerien vastaiset kaltaistensa kanssa.
Tässä on hyvä esimerkki siitä, että voidaan keskustella joko lopputuloksesta tai lopputulokseen johtavasta tunteesta. Ehkä ihastumisessa ei ajattele, että onpas komea, ihastun siihen. Mutta mitä ilmeisimmin ulkonäöllä iso vaikutus on, kun pareja katsoo.
Pariutuminen tietysti vaatii sen, että molemmat ihastuvat...
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt seurustella lihavan naisen kanssa..mutta en pystynyt tyytymään häneen
Sinun täytyy yrittää vaurastua.
Jos pystyt tarjoamaan naiselle ylellisen elämän tyylin, esim venäjältä löytyy hoikkia kaunottaria:)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi. Todennäköisyys, että kohtaat sellaisen hoikan tytön ja että juuri te ylipäänsä ihastutte toisiinne, on kuitenkin huomattavasti pienempi kuin jos itsekin olisit hoikka. Hoikan tytön elämäntapa on todennäköisesti ihan erilainen kuin omasi, joten oletko varma, että edes sopisitte yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot lihonu jo 10kg
eri
Haluaa lukea ääneen sängyssä?! What?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt seurustella lihavan naisen kanssa..mutta en pystynyt tyytymään häneenTietysti voi. Todennäköisyys, että kohtaat sellaisen hoikan tytön ja että juuri te ylipäänsä ihastutte toisiinne, on kuitenkin huomattavasti pienempi kuin jos itsekin olisit hoikka. Hoikan tytön elämäntapa on todennäköisesti ihan erilainen kuin omasi, joten oletko varma, että edes sopisitte yhteen?
Tämä on hyvä pointti. Itse törmään usein siihen hankalaan ristiriitaan että ulkonäöllisesti viehätyn usein naisista jotka ovat normaalipainon ylärajoilla tai jopa lievästi ylipainoisia mutta kun oma elämäntapa on kovin liikunnallinen niin näiden naisten kanssa on harvoin kovinkaan paljon yhteistä.
trikoo on riskillä ruma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot lihonu jo 10kg
eri
entäs tämä säteilevä kaunotar ,joka meinaa syödä itsensä rumaksi?
minkä neuvon antaisit hänelle?
Onko se sinusta ok hänen miestään kohtaan?
Häh? Kuka meinaa syödä itsensä rumaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt seurustella lihavan naisen kanssa..mutta en pystynyt tyytymään häneenTietysti voi. Todennäköisyys, että kohtaat sellaisen hoikan tytön ja että juuri te ylipäänsä ihastutte toisiinne, on kuitenkin huomattavasti pienempi kuin jos itsekin olisit hoikka. Hoikan tytön elämäntapa on todennäköisesti ihan erilainen kuin omasi, joten oletko varma, että edes sopisitte yhteen?
Olen hoikka, pelaan kaikki illat pleikkarii ja katselen netflixii
en silti panis läskii yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehelle mitenkään mahdollista opetella arvottamaan naisia muunkin kuin ulkonäön kautta? Olisiko mitään ajatusta siinä, että jos kohtaa luonteeltaan ihanan ja edes suunnilleen siedettävän näköisen naisen, niin pyrkisi ihastumaan naiseen ihmisenä ja persoonana sen sijaan, että ajattelee hänen olevan kakkosvaihtoehto? Jospa aikuinen mies voisi luopua siitä lapsellisesta harhasta, että ainoastaan unelmien prinsessaa voi rakastaa ja että ne rakkauden tunteet pitää säästellä sitä unelmien huippumallin näköistä prinsessaa varten, joka ei reaalielämässä koskaan eteen tule kuitenkaan? Olisiko ihan mahdoton ajatus tavalliselle miehelle, että tavallista naista voisi rakastaa ja jopa taviksen kanssa voi tuntea yhteistä kipinää ja kemiaa?
Olisiko näissä ajatuksissa mitään ideaa, vai onko tosiaan mielekkäämpää arvioida naiset vain ulkonäön mukaan ja säästää ne aidot tunteet sitä haavekuvaa varten, jota ei oikeasti ole olemassakaan?
No on ideaa mutta useimmille miehille ulkonäkö on suurin juttu naisessa.
Ja silti miesten kestovalitusaihe on naisten pinnallisuus. Kun yhyy naiset ovat niin nirsoja, että haluavat komean, pitkän, jykeväleukaisen laatikkopää kalsarimallikirurgilentäjän. Kuvittelisi miesten ymmärtävän hyvin pinnallisuuden naisissa, jos kerran noin pinnallisia ovat itsekin.
Vai sekö se onkin toiveena, että kauniiden naisten pitää luopua ulkonäkökriteereistään, jotta jokainen tavistomppa voi saada oman fitness-instababen?
Niin kyllähän noista puheista näkee lähinnä sen, mikä noille miehille itselleen on tärkeää naisissa, ja valittavat kun luulevat naisten olevan samanlaisia eli ulkonäkö- tai statuskeskeisiä. Todellisuudessa naiselle tavallisen näköinen duunari voi olla se aito ykkösvaihtoehto, jos on kultakimpale luonteeltaan ja elämänhallinta on kunnossa.
Kun ihastuu ja rakastuu johonkin ihmiseen, niin ei siinä enää sen jälkeen mitkään "tasot" paina. Ulkokuori menettää merkityksensä.
Käy katsomassa pariskuntia ulkona, niin huomaat, että kauniit ovat komeiden kanssa, tavikset tavisten kanssa ja ulkonäkökriteerien vastaiset kaltaistensa kanssa.
Tässä on hyvä esimerkki siitä, että voidaan keskustella joko lopputuloksesta tai lopputulokseen johtavasta tunteesta. Ehkä ihastumisessa ei ajattele, että onpas komea, ihastun siihen. Mutta mitä ilmeisimmin ulkonäöllä iso vaikutus on, kun pareja katsoo.
Pariutuminen tietysti vaatii sen, että molemmat ihastuvat...
Eihän vaadi, nainen ihastuu, mutta jos kyseessä ei ole huippuhyvännäköinen nainen, mies vain esittää ihastuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot lihonu jo 10kg
eri
Tässä on MT-potilaan fantasia..ei toi kirjoitus oo totta
Olen, koska naiseni on parasta, mitä voi olla, niin loogisesti parempaa ei ole tarjolla? En vaihtaisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on aika paljon viljelty tuota että mies ottaa ensimmäisen joka hänet kelpuuttaa ja nainen taas valikoi tarkasti, mutta minusta tuossa ehkä nämä perinteiset sukupuoliroolit parinmuodostuksen osalta vähän hämärtävät monien mielissä tuota kuviota.
Jos oletetaan (kuten usein on) että mies tekee aloitteen ja nainen joko hyväksyy tai hylkää niin yleensä mies tekee niitä aloitteita vain itseään kiinnostaville naisille eli suorittaa jonkinlaista valikointia jo ennen aloitetta. Toisaalta taas nainen joka odottaa miehen tekevän aloitteen voi valita ainoastaan niistä miehistä jotka hänelle aloitteita tekevät eli pääsee valitsemaan vain pienestä miesten osajoukosta.
Lopputulos on se että vaikka näennäisesti naiset ovat valikoivampia niin käytännössä kumpikin joutuu jossain määrin "tyytymään" - nainen saa aloitteita vain miehiltä joille hän kelpaa ja aloite vastakaikua vain silloin kun mies kelpaa naiselle.
Mihin taas unohtui se rakkaus? Kemia? Ei se riitä että kumpikin kelpaa toisilleen.
Ei tuo valikointi-kelpuutus-aloite -mies ole koskaan kokenut sitä, että kaksi ihmistä kohtaa toisensa esimerkiksi jossain juhlissa tai kaverin muutossa ja kiinnostuu toisistaan. Siis molemmin puolin. Ilman että kummankaan tarvitsee tehdä jotain Aloitetta. He vain alkavat jutella, huomaavat viihtyvänsä ja nauravansa yhdessä, kumpikin ymmärtää toisen olevan kiinnostunut, jompikumpi lopulta kysyy jatketaanko juttua jossain lisää/myöhemminkin. Ei hänelle ole koskaan tapahtunut sellaista.
Minäkään en ole koskaan kokenut tuollaista, että tuollaisia kivoja asioita elämässä "vain tapahtuu" itsestään. Me kaikki nyt vaan ei satuta olemaan elämässä kermaperseitä, joille kivat asiat tulee kuin manulle illallinen. Meilläkin on kuitenkin tarve ja halu sellaisiin asioihin.
Mielenkiintonen keskustelu, kun on ite ollu aina se haluttava nainen. Mutta silti tavallaan tuttu tarina.. mun nykysen miehen ex oli perus täti, hieman ylipainonen jne. Erosvat ja ku me tavattiin miehen kaa, tämä oli aivan ihmeissää, ettei ois ikinä kuvitellu saavansa minunlasta naista. Jossai vaiheessa on puhunuki exästään tyylii et sen nuorena tapas ja siihe tyyty mitä sai, ei uskatanu ees haaveilla paremmadta,kun ei itekää uskonu omevansa sentasokkaapi. Mies on kyllä varsin hyvännäkönen,mut ei kai ite nää itseensä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot lihonu jo 10kg
eri
"eri" kirjoittaa fantasiaa , johon yhdistyy paluu lapsuuteen=luetaan iltasatu
Tapaan työssäni ihmisiä jotka uskovat seurustelevansa julkkiksen kanssa
Kertovat mitä ovat touhunneet yhdessä, vaikka iltapäivälehdet puhuu toista.
Ovat yleensä yksinäisiä lihavia naisia
Voimia..hae apua...psykoo.si on vakava asia