Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
sopott kirjoitti:
Naiset yrittää tajuta miesten ajatusmaailmaa mutta se ei ole mahdollista koska he ovat naisia. Ei miehetkään ymmärrä naisia täysin eikä se ole mahdollistakaan koska pitäisi elää yksi elämä vastakkaisessa sukupuolessa että tajuaisi mistä on kysymys.
Vaikka moni mies on hyvin ajattelevainen ja lämminhenkinen, kuitenkin se kylmä puoli löytyy monilta koska olet koko elämäsi ollut se sukupuoli jolta oletetaan aina hiukan enemmän ja se tarttuu myös ajattelutapaan ja psyykkeeseen.
Ehkä tästä syystä moni mies ei jaksa jaksa välittää oli sitten onnellisessa tai vähemmän onnellisessa parisuhteessa. Tai ehkä tajuavat vasta kun hommat on jo pahasti menossa vituilleen että tähän olisi syytä panostaa.
Miehenä jos sota tulee joudut henkesi uhalla rintamalle, jos työt lähtee olet luuseri mutta vastaavasti työtön nainen ei ole niin paha asia parisuhteessa yleisesti ajateltuna. Jos sinulla on jotain huolia tai murheita, olet luuseri jos niitä ääneen alat puimaan väärässä seurassa, vastaavasti naisilla sitä katsotaan vain sopivana herkkyytenä. Jos olet ulkoiselta olemukseltasi heikon näköinen, olet luuseri. Naisilla näin ei ole paitsi jos olet erittäin ylipainoinen saattaa siitä joutua kuulemaan.
Yleisesti ottaen miehen on aina oltava jotain mutta naisen ei ole pakko olla yhtään mitään. Näin moni ainakin ajattelee vaikka ei sitä myönnäkään.
Tämä johtaa miehillä väistämättä osittain kyynisempään ja rationaalisempaan ajatusmaailmaan vaikka päällepäin se ei ehkä usein näkyisikään. Silti sisimmässään tajuaa ettei täällä mitään prinsessaelämää tulla koskaan elämään ja vaikka elettäisikin, elämä on kovaa ja loppu on joskus väistämättä edessä. Jos henki lähtee, se lähtee oli se sitten sairaus tai onnettomuus tai mikä hyvänsä.
Ei naiset ymmärrä tällaista ajatusmaailmaa mikä monilla suomalaisilla miehillä on. Ehkä sitä voi osittain vitutukseksikin joku kutsua mutta sitä löytyy ihan yhtälailla tehtaanjohtajista ja kauluspaitaväestä kuin rividuunareistakin.
Ei moni mies vain jaksa panostaa siihen parisuhteeseen niin paljon kuin naiset vaikka se tuntuu naisista ihan käsittämättömältä että heille maailman tärkein asia tuntuu joillekin niin välinpitämättömältä vaikka se toki miehillekin on tärkeä asia.
Tämä ei kuulosta kyyniseltä pessimismiltä. Tämä kuulostaa _masennukselta_ joka on laajennettu kollektiivisesti koskemaan kaikkia miehiä. En tunnista itseäni tästä.
M45
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa naisten heikko itsetunto. Ketju saa mittaa siksi kun naiset raivostuvat siitä faktasta, että he ovat kuitenkin vain yksi nainen muiden joukossa. Menee tunteisiin! :)
Miehenne olisi jonkun toisen kanssa jos ei olisi teidän kanssa. Kauheaa!!
En ole varma olisiko. Vuosia oli ollut yksin leskeksi jäämisensä jälkeen vaikka tarjolla on tietääkseni ollut parikin naista. Vientiä olisi edelleen, komea mies kun on, mutta niin vaan on valinnut sitoutua minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat kuvitella olevansa maailman kaikista naisista juuri se, jonka mies haluaa. Tosiasiassa mies ei voi valita maailman kaikista naisista vaan on tyydyttävä valitsemaan niistä, jotka on mahdollista saada.
Juuri tämän vuoksi ihmisten seksuaaliset suuntautumiset ovat ottaneet monimuotoisemman ilmenemistavan - yhä lisääntyen. Koska normaali, kehittynyt ja tietoinen ihmisyksilö kaipaa henkistä tasoa suhteessa jopa voimakkaammin kuin fyysistä, eivät elukan tasolle jääneet, pinnalliset ja ulkoiseen keskittyvät ”tavismiehet” hyvin pian kelpaa kenellekään - edes paritteluun. Mitä sellaisella tekee, kun seksuaalisen nautintonsa voi hakea rakastavalta yksilöltä. Perusmies on häpeäksi ihmiskunnalle. Siinä ei ole mitään, mitämevoluutio enää tarvitsee.
Ihmiskunnan räjähdysmäisen kasvun myötä jopa suotava ilmiö. Miehet kehittävät yhä aidomman näköisiä seksirobotteja ja naiset voivat elää parisuhteissa toistensa kanssa. Kaikki voittavat, myös maapallo.
Ajatuskin on puistattava, naiset eivät kiinnosta seksuaalisessa eikä romanttisessa mielessä. Jos en saa miestä joka on aivan pihkana minuun, niin mieluummin vaikka kuolen yksin. Viis veisaan mitä yhteiskunta tai muut ihmiset ajattelevat kaltaisistani vanhoistapiioista. Mieluummin yhteiskunnan hyljeksittävänä ja ulkona sosiaalisista normeista kuin sellaisessa parisuhteessa, jossa miestä vituttaa jo pelkkä naamani näkeminen. Ei kiitos minulle tällaisia "haista paska"-suhteita joissa ihan älyttömän monet ihmiset tuntuvat evan. Nämä viestit täällä ovat karmaisevan surullista luettavaa, säälin tällaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat kuvitella olevansa maailman kaikista naisista juuri se, jonka mies haluaa. Tosiasiassa mies ei voi valita maailman kaikista naisista vaan on tyydyttävä valitsemaan niistä, jotka on mahdollista saada.
Juuri tämän vuoksi ihmisten seksuaaliset suuntautumiset ovat ottaneet monimuotoisemman ilmenemistavan - yhä lisääntyen. Koska normaali, kehittynyt ja tietoinen ihmisyksilö kaipaa henkistä tasoa suhteessa jopa voimakkaammin kuin fyysistä, eivät elukan tasolle jääneet, pinnalliset ja ulkoiseen keskittyvät ”tavismiehet” hyvin pian kelpaa kenellekään - edes paritteluun. Mitä sellaisella tekee, kun seksuaalisen nautintonsa voi hakea rakastavalta yksilöltä. Perusmies on häpeäksi ihmiskunnalle. Siinä ei ole mitään, mitämevoluutio enää tarvitsee.
Ihmiskunnan räjähdysmäisen kasvun myötä jopa suotava ilmiö. Miehet kehittävät yhä aidomman näköisiä seksirobotteja ja naiset voivat elää parisuhteissa toistensa kanssa. Kaikki voittavat, myös maapallo.
Ajatuskin on puistattava, naiset eivät kiinnosta seksuaalisessa eikä romanttisessa mielessä. Jos en saa miestä joka on aivan pihkana minuun, niin mieluummin vaikka kuolen yksin. Viis veisaan mitä yhteiskunta tai muut ihmiset ajattelevat kaltaisistani vanhoistapiioista. Mieluummin yhteiskunnan hyljeksittävänä ja ulkona sosiaalisista normeista kuin sellaisessa parisuhteessa, jossa miestä vituttaa jo pelkkä naamani näkeminen. Ei kiitos minulle tällaisia "haista paska"-suhteita joissa ihan älyttömän monet ihmiset tuntuvat evan. Nämä viestit täällä ovat karmaisevan surullista luettavaa, säälin tällaisia ihmisiä.
Haista paska-suhteet näyttäisivät olevan keski-ikäisten avioliittojen valtavirta ja normi. Kuin myös olen täällä kauhuissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaiset ja ainakaan naiset ei tätä ymmärrä, mutta itäisessä pikkukylässä on tyydyttävä siihen heikompaakin vaihtoehtoon jos meinaa perhettä. Mulle hoettiin vuosia että ota nainen kun olet hyvä menestyvä mies ja saat kenet haluat. Pahimman mokan tein kun en ottanut sitä naista yläkoulu ikäsenä, siitä muutama vuosi eteen päin on aika turha omalta kylältä haikailla vapaiden perään. No kaupungeissaha on niitä sinkkuja mutta aika harvassa ne jotka on valmiita luopumaan töistään, kavereistaan, iltaelämästä jne.
Nykyään mun luona asustaa nainen pääkaupunki seudulta ja on lapsiakin mutta ei hän todellakaan mikää unelmien nainen ole kauneudestaan huolimatta.Naisparka. Joutunut hylkiön peräkammariin.
Siinä on taas yksi joka ei ymmärrä. En sanoisi itseäni hylkiös. Mulla on kyllä paljon kammareita ja kiinteistöjä. Työllistän monta ihmistä ja tienaan enemmän kuin lääkärit.
Ihmissuhdehylkiö. Ihmisjätettä. Ihmisyyden irvikuva.
No hyvä, älä kerro sitä naiselleni. Sulla on paha ongelma, suosittelisin hoitoon hakeutumista.
Oletko sinä rehellisesti kertonut naisellesi, että hän on sinulle heikompi vaihtoehto, johon olet joutunut tyytymään, koska et saa unelmiesi naista? Oletko kertonut hänelle, että siitä huolimatta että hän on synnyttänyt sinulle lapsiakin, hän ei voi pitää sinun kotiasi omana kotinaan, koska hän vain asustaa sinun luonasi, vähän kuten pitkäaikainen vieras? Oletko alusta asti ollut rehellinen ja kertonut, ettet rakasta häntä, vaan olet vain ottanut hänet koska satuit nyt hänet saamaan? Oletko rehellisesti kertonut, että sinulle tärkeintä oli saada se parisuhde ja hän on vain väline jonka avulla se toteutui, ihmisenä ja persoonana hän ei ole sinulle sen merkityksellisempi kuin kuka tahansa nainen? Oletko ollut näistä asioista täysin rehellinen puolisollesi?
Jos sillä jonnella olisi nainen, ja jos hän olisi tyytyväinen suhteessa ilman rakkautta, niin miksi hän tekisi näitä aloituksia tänne päivittäin?
Siksi, että jonnella ei ole naista. Ja ehkä hän on ollut tunteettomassa suhteessa, ja tietää sen olevan kuraa. Siksi on tarve tehdä miljoona aloitusta, että tehkää muutkin yhtä tyhmä valinta.
Kyllä mieskin rakastuu, ja sillä sekunnilla heivaa sen tyytymissuhteen. Mikä on tragedia, jos suhteeseen on jo ehtinyt syntyä lapsia.
Oma mieheni rakastaa minua, tai on parempi näyttelijä kun kukaan maailmassa. Rakkautta ei vaan ole mahdollista feikata vuosikymmentä 20/7/365.
Ja minä rakastan häntä, keskimittaista vaaleatukkaista joka tienaa vähemmän kun minä. Mutta sitä rakkauttahan ei sosiopaatti tajua, siksi jankkaa kuin äitihullu.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava kysely. Voisin kuvitella että ihan suurin osa miehistä on vain sen ihan ok naisen kanssa koska muitakaan vahtoehtoja ei ole, sitä on mun mielestä turha jeesustella koska mitä se mies voi tehdä? Olla loppuelämän yksin?
Tämähä tarkoittaa siis sitä, että myös suurin osa naisista on vain sen ihan ok miehen kanssa, koska mitä muutakaan nainen voi tehdä? Vai meinaatko, että nämä miehet ovat luojan lahja naiselle, ja naiset ovat umpi rakastuneita heihin? mies siinä kaivellee vain nenäänsä ja nyrpistelee kun ei saanutkaan sitä haaveilemaansa missiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen ulkonäön lähinnä niin että kunhan vähimmäisvaatimukset täyttyvät ei asialla ole enää väliä. Eli jos vaikka oma vähimmäisvaatimus puolison ulkonäölle olisi 6 on ihan sama onko puoliso 7 vai 9 vaan silloin muut asiat merkkaavat enemmän. Minulla on ollut todella erinäköisiä poikaystäviä, on pitkiä ja vähän lyhempiä, vaaleita ja tummia, lihaksikkaita ja laihoja, vähän vatsaa tai pyykkilauta jne. Mieheni on ehkä stereotyyppinen unelmamies: pitkä, lihaksikas, tumma ja raamikas. Lisäksi hän on lääkäri. Itse olen perusnätti mutta en missään nimessä mikään bombshell, enemmän girl Next door kun olen vähän laitettuna. En kuitenkaan ajattele että mieheni tyytyneen minuun vaikka hän varmasti saisi kauniimman ja menestyneemmän naisen ihan helpolla. Mieheni lähestyi minua alunperin ja suhteen alussa hän oli aloitteellisempi osapuoli. Hän sanoo minulle lähes päivittäin että olen korvaamaton ja se riittää minulle. Eräs puolituttu oli kerran puhunut kaverilleni kuinka minulla täytyy varmaan olla paljon rahaa tmv. Koska mieheni on niin eri liigasta. Tuntuuhan se vähän ikävältä, ei kaikille miehille ulkonäkö ole tärkeintä.
Ei tarvitse olla komea, mutta mieheni nyt vain sattuu olemaan. Aina sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen ulkonäön lähinnä niin että kunhan vähimmäisvaatimukset täyttyvät ei asialla ole enää väliä. Eli jos vaikka oma vähimmäisvaatimus puolison ulkonäölle olisi 6 on ihan sama onko puoliso 7 vai 9 vaan silloin muut asiat merkkaavat enemmän. Minulla on ollut todella erinäköisiä poikaystäviä, on pitkiä ja vähän lyhempiä, vaaleita ja tummia, lihaksikkaita ja laihoja, vähän vatsaa tai pyykkilauta jne. Mieheni on ehkä stereotyyppinen unelmamies: pitkä, lihaksikas, tumma ja raamikas. Lisäksi hän on lääkäri. Itse olen perusnätti mutta en missään nimessä mikään bombshell, enemmän girl Next door kun olen vähän laitettuna. En kuitenkaan ajattele että mieheni tyytyneen minuun vaikka hän varmasti saisi kauniimman ja menestyneemmän naisen ihan helpolla. Mieheni lähestyi minua alunperin ja suhteen alussa hän oli aloitteellisempi osapuoli. Hän sanoo minulle lähes päivittäin että olen korvaamaton ja se riittää minulle. Eräs puolituttu oli kerran puhunut kaverilleni kuinka minulla täytyy varmaan olla paljon rahaa tmv. Koska mieheni on niin eri liigasta. Tuntuuhan se vähän ikävältä, ei kaikille miehille ulkonäkö ole tärkeintä.
Niin - miten satuikin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin - miten satuikin 😁
Ja lääkäri - ihan vahingossa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Puistattavaa tasoteoriaa. Missä alapeukut viipyvät? Missä uli-huutelut? Missä assi-haukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin - miten satuikin 😁
Liekö provo. Sen verran palstamiesmäisiä kuvailuja. Vain leuka puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin - miten satuikin 😁
Liekö provo. Sen verran palstamiesmäisiä kuvailuja. Vain leuka puuttui.
JYKEVÄ leuka! Muista - jykevä!
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä jonnella olisi nainen, ja jos hän olisi tyytyväinen suhteessa ilman rakkautta, niin miksi hän tekisi näitä aloituksia tänne päivittäin?
Siksi, että jonnella ei ole naista. Ja ehkä hän on ollut tunteettomassa suhteessa, ja tietää sen olevan kuraa. Siksi on tarve tehdä miljoona aloitusta, että tehkää muutkin yhtä tyhmä valinta.
Kyllä mieskin rakastuu, ja sillä sekunnilla heivaa sen tyytymissuhteen. Mikä on tragedia, jos suhteeseen on jo ehtinyt syntyä lapsia.
Oma mieheni rakastaa minua, tai on parempi näyttelijä kun kukaan maailmassa. Rakkautta ei vaan ole mahdollista feikata vuosikymmentä 20/7/365.
Ja minä rakastan häntä, keskimittaista vaaleatukkaista joka tienaa vähemmän kun minä. Mutta sitä rakkauttahan ei sosiopaatti tajua, siksi jankkaa kuin äitihullu.
Et rakastaisi, jos itse olisit jokin jannihussi-tason nainen.
Ihmisen luonne on siitä hyvä, että olemme sopeutuvaisia ja realisteja. Paras mitä saamme tuntuu yleensä kyllin hyvältä, jopa unelmien täyttymykseltä.
Itse tavallaan voin allekirjoittaa tuon kemia-kohdan. Tunsin aivan järkyttävää vetoa ja ihastusta erästä naista kohtaan. Hän ei tosin tuntenut samoin minua kohtaan. Sen sijaan hänen siskonsa (muiden mielestä se kauniimpi ja ’parempi’) oli minuun ihastunut. Tiesi kyllä tunteeni hänen siskoaan kohtaan.
Kun sitten selvisi ettei mun ihastuksella ole vastakaikua, petyin tietenkin kovasti. Noin puolen vuoden päästä kaverit ylipuhuivat minut seurustelemaan siskon kanssa. Jaksoin muistaakseni kaksi kuukautta... paperilla täydellinen mutta ei vain mitään kemiaa tai halua herännyt. Kaveripiiri piti minua outona hyypiönä kun hän ei kelvannut minulle.
Mahdotonta tyytyä johonkin jos tuollaisen kunnon ihastuksen on kokenut!
Mies 52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.
Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.
Kerron sinulle salaisuuden: suurin osa miehistä joutuu yrittämään monia naisia saadakseen sen jonkun.
Kerron sinulle salaisuuden: todella harva nainen saa haaveittensa miehen. Aiempi työkaveri etsi miestä, joka on älykäs ja jolla on superkroppa. Hän päätyi 50 kiloa ylipainoiseen mieheen, joka halusi lapsia. Mukava mies, mutta melkoinen tiputus toivotusta. Kuten monella muulla naisella Suomessa.
Kaljusta possunenä läskimahasta ei treenata pitkäsääristä, hoikkaa ja hyvännäköistä norjalaismiestä. :)
ohis
Miksi naisia sitten kovasti tuntuu ärsyttävän, kun mies kertoo saman asian? Ainakin tässä ketjussa naiset ovat jopa pöyristyneitä tajuttuaan, että miehet nyt vaan eivät saa haaveittensa naista. Miksi se on pöyristyttävää, jos kerran naisetkaan eivät saa haaveittensa miestä?
Naiset ovat ketjussa kauhistelleet sitä, että miehet ovat kertoneet pystyvänsä rakastamaan vain sitä haaveittensa naista ja koska eivät sellaista naista saa, he tyytyvät naisiin, joita eivät rakasta. Naiset itse puolestaan pystyvät ihan ongelmitta rakastamaan omia miehiään siitä huolimatta, että he eivät ole niitä prinsessahaaveiden prinssejä.
Kyse ei ole siitä, kuka voi saada haaveidensa kumppanin, vaan kyse on rakkaudesta. Ketjun miehet ovat itse moneen kertaan kertoneet, että vain haaveiden naista kohtaan voi tuntea sitä kemiaa. Naiset eivät ole yleensä näin vaateliaita miesten suhteen. Toki tosielämässä on runsaasti ihan tavallisia, rakastamiskykyisiä miehiäkin, jotka eivät vaadi että naisen pitää olla unelmien prinsessa, jotta häntä voisi rakastaa. Tähän ketjuun tuntuu nyt vain eksyneen näitä "prinsessaharhaisia" miehiä kohtuu runsaasti, ja heidän juttunsa ymmärrettävästi hiertävät vastakarvaan ihmisiä, jotka ovat pariutuneet rakkaudesta.
Mitä helvettiä, asiahan on juuri toisinpäin. Naisilla on hirveät standardit miehille eivätkä välttämättä sittenkään rakasta miestä. Rakastavat enemmän omaa tunnettaan kun mies rakastaa naistaan.
Miehille kelpaa moni nainen, pääasia on kun koti, lämpöä ja seksiä.Oletko lukenut tätä ketjua? Aika monta miesten kirjoittamaa viestiä tästä löytyy, joissa ihan suoraan sanotaan, että omaa puolisoa ei rakasta ja että tavallinen mies voi tuntea ihastusta ja kemiaa vain unelmien naista kohtaan.
Tosielämässä asia sitten näyttäytyy toki toisenlaisena, ja siitä syystä varmaan nämä kovin todellisuudesta vieraantuneen oloiset kommentit ovatkin herättäneet ketjussa närkästystä.
Näinhän se on. Palstalla on välillä mitä ihmeellisimpiä kirjoituksia, joissa väitetään, että mies ei rakasta, ei välitä, ei halua, ei huomioi eikä mitään muutakaan. Trollejahan ne ovat, koska eihän kukaan mies mene parisuhteeseen muuten kuin intohimoisesta rakkaudesta elämänsä naisen kanssa. Eiku....
Aika moni mies ja nainenkin ovat sellaisia, että juuri kukaan ei heitä halua. Kyllä, puhun juuri siitä oudosta hyypiöstä, joka rapussasi välillä luimistelee kauppaan.
Heilläkin on tarve kokea läheisyyttä ja yhdessäoloa. Jos yksi kymmenestä tuhannesta kerrankin näkee heissä mitään hyvää, niin ei silloin jäädä spekuloimaan kemioita tai mitään. Silloin tartutaan tilaisuuteen.
Maailma näyttää varmasti kovin toisenlaiselta niille, joilla valinnanvaraa on ja tavoittelijoita riittää. Silti voisi vähän yrittää miettiä, millaista olisi, jos ei olisikaan syntynyt siihen nätin naisen kehoon.
Minulla on kokemusta kaikenlaisista miehistä .
1. eka "poikaystävä" sain sen kanssa upeita orgasmeja.vei neitsyyden 1 vuosi
Oli täys idiootti.
2. eka rakkaus.kaunis. luuli että ollaan "kavereita". vuoden seurasin perässä kuin koiranpentu . ei suhdetta.
nykyään kalju ja iso maha
3. Toinen poikaystävä3 vuotta.Turvallisuuden tunne. laukesi heti kun pääsi sisään= ei seksiä .luotettava.
4. poikaystävä, nykyinen mies 30v yhdessä.
Kaunis ,hoikka , ihana luonne edelleen:9
Olisihan se nyt järjetöntä olla siinä parisuhteessa jossa on, vaikka joku jonka tietäisi satavarmasti olevan parempi olisi saatavilla. Eli kaikki parisuhteessa olevat ihmiset ovat parisuhteessa parhaan löytämänsä kanssa, joka heidät on kelpuuttanut.
Mä luulen, että mun mies rakastaa mua ihan oikeasti.
Ainakin se joka pvä sen osoittaa ja sanookin.
Mä itse ajattelen, että hän saisi paremman ja olen häntä vanhempikin 5v. En ole enää kaunis tai hoikka (tavatessamme olin ).
Mutta ihanaa, että hän jaksaa pysyä rinnalla. Meillä on tosi paljon aina juteltavaa, joka päivä.
Ja rankka menneisyys. Mulle kävi paha onnettomuus ja ulkomuotoni muuttui. Mutta eihän mun luonne tai persoonallisuus muuttunut kuitenkaan.
Yhdessä ollaan ja hyvä niin. Ymmärrän kyllä, jos hän haluaa lähteä ja silloin annan mennä. . Olen 50v, hän 45v.