Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Mitenkäs niissä tapauksissa joissa mies vaihtaa rumempaan?? tiedän tommosia että ihan missitasoinen nainen vaihdettu rumempaan naiseen.
Luin muuten tutkimuksen jossa oli että miehet rakastuu yhtälailla kuin naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaiset ja ainakaan naiset ei tätä ymmärrä, mutta itäisessä pikkukylässä on tyydyttävä siihen heikompaakin vaihtoehtoon jos meinaa perhettä. Mulle hoettiin vuosia että ota nainen kun olet hyvä menestyvä mies ja saat kenet haluat. Pahimman mokan tein kun en ottanut sitä naista yläkoulu ikäsenä, siitä muutama vuosi eteen päin on aika turha omalta kylältä haikailla vapaiden perään. No kaupungeissaha on niitä sinkkuja mutta aika harvassa ne jotka on valmiita luopumaan töistään, kavereistaan, iltaelämästä jne.
Nykyään mun luona asustaa nainen pääkaupunki seudulta ja on lapsiakin mutta ei hän todellakaan mikää unelmien nainen ole kauneudestaan huolimatta.Naisparka. Joutunut hylkiön peräkammariin.
Siinä on taas yksi joka ei ymmärrä. En sanoisi itseäni hylkiös. Mulla on kyllä paljon kammareita ja kiinteistöjä. Työllistän monta ihmistä ja tienaan enemmän kuin lääkärit.
Ihmissuhdehylkiö. Ihmisjätettä. Ihmisyyden irvikuva.
No hyvä, älä kerro sitä naiselleni. Sulla on paha ongelma, suosittelisin hoitoon hakeutumista.
Oletko sinä rehellisesti kertonut naisellesi, että hän on sinulle heikompi vaihtoehto, johon olet joutunut tyytymään, koska et saa unelmiesi naista? Oletko kertonut hänelle, että siitä huolimatta että hän on synnyttänyt sinulle lapsiakin, hän ei voi pitää sinun kotiasi omana kotinaan, koska hän vain asustaa sinun luonasi, vähän kuten pitkäaikainen vieras? Oletko alusta asti ollut rehellinen ja kertonut, ettet rakasta häntä, vaan olet vain ottanut hänet koska satuit nyt hänet saamaan? Oletko rehellisesti kertonut, että sinulle tärkeintä oli saada se parisuhde ja hän on vain väline jonka avulla se toteutui, ihmisenä ja persoonana hän ei ole sinulle sen merkityksellisempi kuin kuka tahansa nainen? Oletko ollut näistä asioista täysin rehellinen puolisollesi?
Suoraan sanottuna olen ollut melko rehellinen, en ole suoraan sanonut rakastavani häntä. Sen olen tehnyt selväksi että täällä maalla on niin heikot mahdollisuudet pariutua ja maininnut myös senkin että aikoinaan pohdin naista ulkomailtakin. Ja painotan sitä että hän ei ollut sitä mitä hain mutta riittävä. En kuitenkaan ole häntä vaihtamassa jos se parempi tulis vastaan. Siinä asiassa mulla on niin tiukka moraali johon ei naiset pysty. Mutta nainen on nainen ja naisella omat ajatuksensa. Rakastunut nainen on vielä erikoisempi ajatuksissaan, siinä ei ole miehen tunteilla mitään väliä. Sillä pääsee pitkälle kun toinen on se unelma.
Suhteella menee hyvin, emme ole ikinä edes kunnolla riidelleet. 6 vuotta ollaan oltu yhdessä ja uutta lastakin on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.
Tää on niin totta. Veikkaisin että vielä aika monen kohalla..
Miksi alunperin on mennyt parisuhteeseen ja vielä lapsiakin tehnyt ihmisen kanssa josta ei edes tykkää saati rakasta???
Kysytkö sä ihan tosissasi? Se ainoa syy parisuhteelle on monelle miehelle just se sama miksi niitä lapsiakin on sitten tullut. Tämä kuvio on kaikkinensa melkoisen surullinen jonka lopputuloksena yhteen päätyy nainen ja mies, joiden ei pitäisi oikeastaan koskaan edes tavata. Liian moni mies haluaa vain varmaa seksiä ja päätyy/tyytyy siksi seurustelemaan hieman puolivaloilla ja ilman oikeaa tunnetta vain jonkun kanssa. Tietenkin tämä joku on jo mieheen ihan oikeasti ihastunut/rakastunut nainen, joka taas jo hieman epätoivoisenakin vaistoaa sen ettei mies olekaan ihan yhtä tosissaan ja päättää siksi ratkaista ongelman "vahinkoraskaudella".
Se maksullinen tulisi miehelle huomattavasi halvemmaksi, puhumattakaan siitä ettei maailmaan syntyisi lasta jota kumpikaan vanhemmista ei ihan oikeasti halua.
N41
Minusta tällaisteb miesten, jotka ihan tosissaan eivät koe saavuttavansa haluttavaa tasoa naisissa, pitäisi jättää koko seurustelu- ja lusääntymushommat ja todella käyttää vain maksullisia palveluja. Jo lähtökohtaisesti ajatusmaailman pinnallisuus ja persoonallisuuden vääristymä on liian ruma ihmussuhteisiin. Tsiisus!
Ihan samalla tavalla myös tällaisten naisten ajatusmaailma on pielessä jotka kuvittelevat että ehkäisyn "pettämisestä" alkunsa saava "vahinko"lapsi on oikea keino sitoutumishaluttoman miehen mielen muuttamiseen. Joku vääristymä löytyy kyllä naisen ajatusmaailmasta ja persoonallisuudesta, joka tieten tahtoen hankkiutuu raskaaksi salaa mieheltä jonka kanssa suhde on kaikkea muuta kuin vakiintunut ja vakaa. Miten kenellekään naiselle voi tulla edes mieleen ajatus "vahingosta" kun perheenperustamista ei ole mainittu edes sivulauseessa, saati että siitä olisi oikeasti keskusteltu ja sovittu että lapsi saa tulla. Millainen nainen haluaa väkisin lapsensa isäksi miehen joka ei ole rakastunut nyt eikä myöskään tule rakastamaan? Miksi kukaan haluaa ehdoin tahdoin yrittää sitoa itseensä ihmisen jolle on yhdentekevä?
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se nyt järjetöntä olla siinä parisuhteessa jossa on, vaikka joku jonka tietäisi satavarmasti olevan parempi olisi saatavilla. Eli kaikki parisuhteessa olevat ihmiset ovat parisuhteessa parhaan löytämänsä kanssa, joka heidät on kelpuuttanut.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä jonnella olisi nainen, ja jos hän olisi tyytyväinen suhteessa ilman rakkautta, niin miksi hän tekisi näitä aloituksia tänne päivittäin?
Siksi, että jonnella ei ole naista. Ja ehkä hän on ollut tunteettomassa suhteessa, ja tietää sen olevan kuraa. Siksi on tarve tehdä miljoona aloitusta, että tehkää muutkin yhtä tyhmä valinta.
Kyllä mieskin rakastuu, ja sillä sekunnilla heivaa sen tyytymissuhteen. Mikä on tragedia, jos suhteeseen on jo ehtinyt syntyä lapsia.
Oma mieheni rakastaa minua, tai on parempi näyttelijä kun kukaan maailmassa. Rakkautta ei vaan ole mahdollista feikata vuosikymmentä 20/7/365.
Ja minä rakastan häntä, keskimittaista vaaleatukkaista joka tienaa vähemmän kun minä. Mutta sitä rakkauttahan ei sosiopaatti tajua, siksi jankkaa kuin äitihullu.
Et rakastaisi, jos itse olisit jokin jannihussi-tason nainen.
Ihmisen luonne on siitä hyvä, että olemme sopeutuvaisia ja realisteja. Paras mitä saamme tuntuu yleensä kyllin hyvältä, jopa unelmien täyttymykseltä.
Ilmeisesti sinun on ihan mahdotonta ymmärtää, että me muut keskustelijat emme ihan oikeasti elä tuossa sinun jannihussimaailmassasi. Joo, teininä minäkin haaveilin Bay City Rollersien laulajista, etenkin Ericistä, Mietin, jättäisinkö poikaystäväni, jos Eric tulisi keikalle kotikaupunkiini ja rakastuisi minuun. Olin 14-vuotias. Sinä olet ilmeisesti aikuinen. Silti ajatusmaailmasi on kuin 12-14 -vuotiaalla tytöllä. Status, leuka, pituus, jannihussi, fitnesskisu... Ihan pelkkää fantasiamaailmaa alusta loppuun saakka.
Nämä keskustelut ovat ihan turhia niin kauan kuin et tajua, mikä valtava ero terveen aikuisen parisuhdekokemuksia omaavan aikuisen kokemuksessa ja sinun fantasiamaailmallasi on.
Parisuhteessa ja sen saavuttanut mies on aina voittaja rakasti hän naistaan tai ei. Syntyvyys ja sukupuolijakauma on niin pahasti vääristynyt ja hankala miehille alle 45vuotiaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitävät kiinni "parisuhteessa". Laitoin lainausmerkkeihin, koska suhdetta voisi kuvailla lähinnä kämppissuhteeksi.
Tää on niin totta. Veikkaisin että vielä aika monen kohalla..
Miksi alunperin on mennyt parisuhteeseen ja vielä lapsiakin tehnyt ihmisen kanssa josta ei edes tykkää saati rakasta???
Kysytkö sä ihan tosissasi? Se ainoa syy parisuhteelle on monelle miehelle just se sama miksi niitä lapsiakin on sitten tullut. Tämä kuvio on kaikkinensa melkoisen surullinen jonka lopputuloksena yhteen päätyy nainen ja mies, joiden ei pitäisi oikeastaan koskaan edes tavata. Liian moni mies haluaa vain varmaa seksiä ja päätyy/tyytyy siksi seurustelemaan hieman puolivaloilla ja ilman oikeaa tunnetta vain jonkun kanssa. Tietenkin tämä joku on jo mieheen ihan oikeasti ihastunut/rakastunut nainen, joka taas jo hieman epätoivoisenakin vaistoaa sen ettei mies olekaan ihan yhtä tosissaan ja päättää siksi ratkaista ongelman "vahinkoraskaudella".
Se maksullinen tulisi miehelle huomattavasi halvemmaksi, puhumattakaan siitä ettei maailmaan syntyisi lasta jota kumpikaan vanhemmista ei ihan oikeasti halua.
N41
Minusta tällaisteb miesten, jotka ihan tosissaan eivät koe saavuttavansa haluttavaa tasoa naisissa, pitäisi jättää koko seurustelu- ja lusääntymushommat ja todella käyttää vain maksullisia palveluja. Jo lähtökohtaisesti ajatusmaailman pinnallisuus ja persoonallisuuden vääristymä on liian ruma ihmussuhteisiin. Tsiisus!
Ihan samalla tavalla myös tällaisten naisten ajatusmaailma on pielessä jotka kuvittelevat että ehkäisyn "pettämisestä" alkunsa saava "vahinko"lapsi on oikea keino sitoutumishaluttoman miehen mielen muuttamiseen. Joku vääristymä löytyy kyllä naisen ajatusmaailmasta ja persoonallisuudesta, joka tieten tahtoen hankkiutuu raskaaksi salaa mieheltä jonka kanssa suhde on kaikkea muuta kuin vakiintunut ja vakaa. Miten kenellekään naiselle voi tulla edes mieleen ajatus "vahingosta" kun perheenperustamista ei ole mainittu edes sivulauseessa, saati että siitä olisi oikeasti keskusteltu ja sovittu että lapsi saa tulla. Millainen nainen haluaa väkisin lapsensa isäksi miehen joka ei ole rakastunut nyt eikä myöskään tule rakastamaan? Miksi kukaan haluaa ehdoin tahdoin yrittää sitoa itseensä ihmisen jolle on yhdentekevä?
En ymmärrä.
Ei kukaan normaali haluakaan. En lisääntyisi edes ”tavismiehelle” sopimuksesta - saati sitten puolipakolla jollekin vastahakoiselle randomille. Mutta onhan näitä. Tyytyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava kysely. Voisin kuvitella että ihan suurin osa miehistä on vain sen ihan ok naisen kanssa koska muitakaan vahtoehtoja ei ole, sitä on mun mielestä turha jeesustella koska mitä se mies voi tehdä? Olla loppuelämän yksin?
Tämähä tarkoittaa siis sitä, että myös suurin osa naisista on vain sen ihan ok miehen kanssa, koska mitä muutakaan nainen voi tehdä? Vai meinaatko, että nämä miehet ovat luojan lahja naiselle, ja naiset ovat umpi rakastuneita heihin? mies siinä kaivellee vain nenäänsä ja nyrpistelee kun ei saanutkaan sitä haaveilemaansa missiä.
"Kellon" tikittäessä tyytyminen edes johonkin mieheen on keskimääräiselle naiselle suorastaan välttämätöntä, jos mielii saada ne pari kakaraansa. Ihan tuttavapiirissä nähnyt kuinka +30v koulutettujen naisten vaatimuslista pienenee olemattomiin, 35-vee ikäisenä "kunhan on mies, käy töissä eikä juopottele isommin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava kysely. Voisin kuvitella että ihan suurin osa miehistä on vain sen ihan ok naisen kanssa koska muitakaan vahtoehtoja ei ole, sitä on mun mielestä turha jeesustella koska mitä se mies voi tehdä? Olla loppuelämän yksin?
Tämähä tarkoittaa siis sitä, että myös suurin osa naisista on vain sen ihan ok miehen kanssa, koska mitä muutakaan nainen voi tehdä? Vai meinaatko, että nämä miehet ovat luojan lahja naiselle, ja naiset ovat umpi rakastuneita heihin? mies siinä kaivellee vain nenäänsä ja nyrpistelee kun ei saanutkaan sitä haaveilemaansa missiä.
"Kellon" tikittäessä tyytyminen edes johonkin mieheen on keskimääräiselle naiselle suorastaan välttämätöntä, jos mielii saada ne pari kakaraansa. Ihan tuttavapiirissä nähnyt kuinka +30v koulutettujen naisten vaatimuslista pienenee olemattomiin, 35-vee ikäisenä "kunhan on mies, käy töissä eikä juopottele isommin"...
Mulla on näin yli kolmekymppisenä kyllä ulkonäön suhteen vaatimukset kutistuneet olemattomiin, koska olen huomannut sen merkityksettömyyden, mutta kemiaa pitää silti olla. Jääkööt sitten vaikka kakarat tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on näin yli kolmekymppisenä kyllä ulkonäön suhteen vaatimukset kutistuneet olemattomiin, koska olen huomannut sen merkityksettömyyden, mutta kemiaa pitää silti olla. Jääkööt sitten vaikka kakarat tekemättä.
Ja joillain taas vaatimukset kemian suhteen ovat kutistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ja sen saavuttanut mies on aina voittaja rakasti hän naistaan tai ei. Syntyvyys ja sukupuolijakauma on niin pahasti vääristynyt ja hankala miehille alle 45vuotiaissa.
Pidän itseäni kyllä aika luuserina siksi, ettei ole ollut selkärankaa elää omaa elämää vaan kuten keskimääräisen keskiluokkaisen miehen "pitää" elää: koulu, intti RUKkeineen, koulutus asiallisiin sisäsiisteihin hommiin, nainen, kämppä, pari muksua, ne typerät ja turhat rukalevistelyt jne. Kaikki tämä naisen kanssa josta kaverit (myös osa naispuolisista) sanoivat aikoinaan "paljon nätimmän ja fiksumman olisit saanut".
Kieltämättä turhauttaa tajuta hukanneensa elämänsä parhaat vuodet standardikuvioon sellaisen kanssa, josta ei ole koskaan välittänyt naisena, ihmisenä kuitenkin jonkin verran. Surkeaa seksiä vuosi toisensa jälkeen yms. Jahka lapset täysikäisiä, ovi käy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, jos tavoite on vain saada kiireesti jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani en kyllä tajua mikä ihmeen elämän välttämättömyys on olla parisuhteessa?
Hengittämisen ymmärrän, ja syömisen. Ilman niitä kuolee. Mutta parisuhde?
Pelottaako aikuista miestä olla yksin? Mikä pelottaa? Miehisyyden menetyskö: se ressu ei ole "ssanut" naista? Oletteko todella niin ulkoaohjautuvia??
Miksi naisten on niin helpompi elää ilman kelvotonta tai epätyydyttävää kumppania, ja tulevat loistavasti toimeen?
Ehkäpä mieskin on tullut toimeen ihan loistavasti myös itseksensä, mutta sitä oikeaa etsiessään sitten erehtynyt tapailemaan naista joka onkin päättänyt miehen puolesta että nyt perustetaan perhe. Saa sitä sitten ihmetellä miksi mies on tyytynyt epäkelpoon naiseen eikä sen sijaan odottanut sitä oikeaa.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, jos tavoite on vain saada kiireesti jälkikasvua.
Nimenomaan. Yllättävän monelle päälle kolmekymppiselle naiselle lasten saaminen alkaa tulla erittäin tärkeäksi asiaksi ja mieluummin tingitään kemioista kuin jäädään kokonaan lapsettomiksi. Joidenkin vauvakuume on oikeasti lähes mielenhäiriöön verrattavissa oleva tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni kyllä aika luuserina siksi, ettei ole ollut selkärankaa elää omaa elämää vaan kuten keskimääräisen keskiluokkaisen miehen "pitää" elää: koulu, intti RUKkeineen, koulutus asiallisiin sisäsiisteihin hommiin, nainen, kämppä, pari muksua, ne typerät ja turhat rukalevistelyt jne. Kaikki tämä naisen kanssa josta kaverit (myös osa naispuolisista) sanoivat aikoinaan "paljon nätimmän ja fiksumman olisit saanut".
Kieltämättä turhauttaa tajuta hukanneensa elämänsä parhaat vuodet standardikuvioon sellaisen kanssa, josta ei ole koskaan välittänyt naisena, ihmisenä kuitenkin jonkin verran. Surkeaa seksiä vuosi toisensa jälkeen yms. Jahka lapset täysikäisiä, ovi käy...
Ei kannata odottaa edes lapsien varttumista jos noin ahdistaa. Ja pitää muistaa - tosin itsekin jo mainitsit - että ne parhaat vuodet tosiaan menivät jo. Vanhoilla miehillä ei ole vientiä, keski-ikäiset setämiehet taantuneine sänkytaitoineen ovat markkinoiden korkein turn off. Ymmärrän silti että ylsin on parempi kuin ikuisesti huonossa suhteessa.
Onneksi olen saanut kokea rakastumisen.
Olisin valtavan katkera jos olisin joutunut tyytymään johonkin mieheen
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta kaikenlaisista miehistä .
1. eka "poikaystävä" sain sen kanssa upeita orgasmeja.vei neitsyyden 1 vuosi
Oli täys idiootti.2. eka rakkaus.kaunis. luuli että ollaan "kavereita". vuoden seurasin perässä kuin koiranpentu . ei suhdetta.
nykyään kalju ja iso maha3. Toinen poikaystävä3 vuotta.Turvallisuuden tunne. laukesi heti kun pääsi sisään= ei seksiä .luotettava.
4. poikaystävä, nykyinen mies 30v yhdessä.
Kaunis ,hoikka , ihana luonne edelleen:9
Eli rakastuit kauniisiin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta kaikenlaisista miehistä .
1. eka "poikaystävä" sain sen kanssa upeita orgasmeja.vei neitsyyden 1 vuosi
Oli täys idiootti.2. eka rakkaus.kaunis. luuli että ollaan "kavereita". vuoden seurasin perässä kuin koiranpentu . ei suhdetta.
nykyään kalju ja iso maha3. Toinen poikaystävä3 vuotta.Turvallisuuden tunne. laukesi heti kun pääsi sisään= ei seksiä .luotettava.
4. poikaystävä, nykyinen mies 30v yhdessä.
Kaunis ,hoikka , ihana luonne edelleen:9
Toi numero 3 on mielenkiintoinen tapaus
saako mies jolta tulee HETI parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat siis, että jos naisella ei ole pitkää pinnallisten kriteerien listaa, hän ei voisi rakastaa kumppaniaan ja pitää tätä yhtään sen erityisempänä kuin ketä tahansa miestä?
lisään vielä että 1 ja 3 oli ihan taviksia, enkä ollut heihin rakastunut