Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?

Vierailija
01.06.2018 |

Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.

Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (985)

Vierailija
261/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa oli kyllä minun puoleltani paljon kemiaa ja ihastumista, mutta varmasti iso tekijä siinä oli se, että naiset eivät juurikaan olleet aiemmin osoittaneet huomiota minua kohtaan. Kun kerrankin joku lähestyy, niin tuntuuhan se huumaavalta.

Sinänsä minulle ei ole merkitystä, oliko kyseessä uutuudenviehätys vai ja miten tasot natsasivat tai muuta. 10 vuotta suhdetta on takana, enkä luopuisi läheisimmästä ihmisestä missään tapauksessa. Tällaisessa ajassa ja tällaisten kokemusten jälkeen pökkelömpikin on kiintynyt toiseen.

Sanoisin, että oman tarinani voisi hyvin muotoilla sekä palstanaisten että palstamiesten tavalla, ja tunnistaisin sen kyllä tekstistä.

80 % avioeroista on naisten ottamia. Mielenkiintoista, että nimenomaan naiset eivät kiinny toiseen, vaan ovat valmiita heivaamaan pitkäaikaisen elämänkumppanin noin helposti.

Ehkä naisille ihastumisen tunne on keskimäärin tärkeämpää kuin miehille? Sehän selittäisi tämän ketjun näkemyserotkin.

Naisille ihastuminen onkin tärkeämpää. Miehet ovat keskimäärin valmiimpia tinkimään ihastumisesta ja muistakin tunteista, jos vaan suhteelta muuten saa sen minkä haluaakin.

Kyse ei ole kiintymisen puutteesta, vaan loputtomasta uupumisesta työn, perheen ja lasten kanssa. Parempi elää lasten kanssa, kuin sohvalla makaavan laiskan miehen, joka inisee seksiä pitkän päivän jälkeen. Hämmästyttävää, etteivät miehet käsitä, että arkea hoitaa perheessä vähintään kaksi ihmistä.

Vierailija
262/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaiset ja ainakaan naiset ei tätä ymmärrä, mutta itäisessä pikkukylässä on tyydyttävä siihen heikompaakin vaihtoehtoon jos meinaa perhettä. Mulle hoettiin vuosia että ota nainen kun olet hyvä menestyvä mies ja saat kenet haluat. Pahimman mokan tein kun en ottanut sitä naista yläkoulu ikäsenä, siitä muutama vuosi eteen päin on aika turha omalta kylältä haikailla vapaiden perään. No kaupungeissaha on niitä sinkkuja mutta aika harvassa ne jotka on valmiita luopumaan töistään, kavereistaan, iltaelämästä jne.

Nykyään mun luona asustaa nainen pääkaupunki seudulta ja on lapsiakin mutta ei hän todellakaan mikää unelmien nainen ole kauneudestaan huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa oli kyllä minun puoleltani paljon kemiaa ja ihastumista, mutta varmasti iso tekijä siinä oli se, että naiset eivät juurikaan olleet aiemmin osoittaneet huomiota minua kohtaan. Kun kerrankin joku lähestyy, niin tuntuuhan se huumaavalta.

Sinänsä minulle ei ole merkitystä, oliko kyseessä uutuudenviehätys vai ja miten tasot natsasivat tai muuta. 10 vuotta suhdetta on takana, enkä luopuisi läheisimmästä ihmisestä missään tapauksessa. Tällaisessa ajassa ja tällaisten kokemusten jälkeen pökkelömpikin on kiintynyt toiseen.

Sanoisin, että oman tarinani voisi hyvin muotoilla sekä palstanaisten että palstamiesten tavalla, ja tunnistaisin sen kyllä tekstistä.

80 % avioeroista on naisten ottamia. Mielenkiintoista, että nimenomaan naiset eivät kiinny toiseen, vaan ovat valmiita heivaamaan pitkäaikaisen elämänkumppanin noin helposti.

Ehkä naisille ihastumisen tunne on keskimäärin tärkeämpää kuin miehille? Sehän selittäisi tämän ketjun näkemyserotkin.

Naisille ihastuminen onkin tärkeämpää. Miehet ovat keskimäärin valmiimpia tinkimään ihastumisesta ja muistakin tunteista, jos vaan suhteelta muuten saa sen minkä haluaakin.

Kyse ei ole kiintymisen puutteesta, vaan loputtomasta uupumisesta työn, perheen ja lasten kanssa. Parempi elää lasten kanssa, kuin sohvalla makaavan laiskan miehen, joka inisee seksiä pitkän päivän jälkeen. Hämmästyttävää, etteivät miehet käsitä, että arkea hoitaa perheessä vähintään kaksi ihmistä.

Arjen hoitamisesta vähintäänkin AV-standardien mukaan silti seksiä max 10 krt vuodessa, lomareissut ja menot sponsattu, lasten harrastuskuskina yms.

Mitäs tota niinku pitäs vielä että saisi edes keskimäärin kerran viikossa?

Vierailija
264/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilaiset ja ainakaan naiset ei tätä ymmärrä, mutta itäisessä pikkukylässä on tyydyttävä siihen heikompaakin vaihtoehtoon jos meinaa perhettä. Mulle hoettiin vuosia että ota nainen kun olet hyvä menestyvä mies ja saat kenet haluat. Pahimman mokan tein kun en ottanut sitä naista yläkoulu ikäsenä, siitä muutama vuosi eteen päin on aika turha omalta kylältä haikailla vapaiden perään. No kaupungeissaha on niitä sinkkuja mutta aika harvassa ne jotka on valmiita luopumaan töistään, kavereistaan, iltaelämästä jne.

Nykyään mun luona asustaa nainen pääkaupunki seudulta ja on lapsiakin mutta ei hän todellakaan mikää unelmien nainen ole kauneudestaan huolimatta.

"Mun luona asustaa" - tuo kertoo erittäin paljon.

Vierailija
265/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisparka. Joutunut hylkiön peräkammariin.

Vierailija
266/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä koulu ikäinen menestynyt mies pää kaupunki seudulla. :D

Vierailija
267/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se kertoo, maalla on tyydyttävä monesti tasoaan monella tapaan heikompaan naiseen.

Vierailija
268/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se kertoo, maalla on tyydyttävä monesti tasoaan monella tapaan heikompaan naiseen.

Jonka ottaa luokseen asumaan, siis kuin vieraan?

Vierailija
269/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas yksi joka ei ymmärrä. En sanoisi itseäni hylkiös. Mulla on kyllä paljon kammareita ja kiinteistöjä. Työllistän monta ihmistä ja tienaan enemmän kuin lääkärit.

Vierailija
270/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.

Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.

Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.

Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.

Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.

Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.

Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.

Kerron sinulle salaisuuden: suurin osa miehistä joutuu yrittämään monia naisia saadakseen sen jonkun.

Kerron sinulle salaisuuden: todella harva nainen saa haaveittensa miehen. Aiempi työkaveri etsi miestä, joka on älykäs ja jolla on superkroppa. Hän päätyi 50 kiloa ylipainoiseen mieheen, joka halusi lapsia. Mukava mies, mutta melkoinen tiputus toivotusta. Kuten monella muulla naisella Suomessa. 

Kaljusta possunenä läskimahasta ei treenata pitkäsääristä, hoikkaa ja hyvännäköistä norjalaismiestä. :)

ohis

Miksi naisia sitten kovasti tuntuu ärsyttävän, kun mies kertoo saman asian? Ainakin tässä ketjussa naiset ovat jopa pöyristyneitä tajuttuaan, että miehet nyt vaan eivät saa haaveittensa naista. Miksi se on pöyristyttävää, jos kerran naisetkaan eivät saa haaveittensa miestä?

Naiset ovat ketjussa kauhistelleet sitä, että miehet ovat kertoneet pystyvänsä rakastamaan vain sitä haaveittensa naista ja koska eivät sellaista naista saa, he tyytyvät naisiin, joita eivät rakasta. Naiset itse puolestaan pystyvät ihan ongelmitta rakastamaan omia miehiään siitä huolimatta, että he eivät ole niitä prinsessahaaveiden prinssejä.

Kyse ei ole siitä, kuka voi saada haaveidensa kumppanin, vaan kyse on rakkaudesta. Ketjun miehet ovat itse moneen kertaan kertoneet, että vain haaveiden naista kohtaan voi tuntea sitä kemiaa. Naiset eivät ole yleensä näin vaateliaita miesten suhteen. Toki tosielämässä on runsaasti ihan tavallisia, rakastamiskykyisiä miehiäkin, jotka eivät vaadi että naisen pitää olla unelmien prinsessa, jotta häntä voisi rakastaa. Tähän ketjuun tuntuu nyt vain eksyneen näitä "prinsessaharhaisia" miehiä kohtuu runsaasti, ja heidän juttunsa ymmärrettävästi hiertävät vastakarvaan ihmisiä, jotka ovat pariutuneet rakkaudesta.

Vierailija
271/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.

Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.

Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.

Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.

Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.

Ja juuri sen takia naisen ei pidä koskaan ryhtyä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, joka yrittää monia ja saa vain ’jonkun’. Mieluummin yksin kuin joku johon tyydytään.

Jos tämä palsta jotain opettaa, niin varomaan itseään ’tavallisina’ pitämiään miehiä.

Kerron sinulle salaisuuden: suurin osa miehistä joutuu yrittämään monia naisia saadakseen sen jonkun.

Kerron sinulle salaisuuden: todella harva nainen saa haaveittensa miehen. Aiempi työkaveri etsi miestä, joka on älykäs ja jolla on superkroppa. Hän päätyi 50 kiloa ylipainoiseen mieheen, joka halusi lapsia. Mukava mies, mutta melkoinen tiputus toivotusta. Kuten monella muulla naisella Suomessa. 

Kaljusta possunenä läskimahasta ei treenata pitkäsääristä, hoikkaa ja hyvännäköistä norjalaismiestä. :)

ohis

Miksi naisia sitten kovasti tuntuu ärsyttävän, kun mies kertoo saman asian? Ainakin tässä ketjussa naiset ovat jopa pöyristyneitä tajuttuaan, että miehet nyt vaan eivät saa haaveittensa naista. Miksi se on pöyristyttävää, jos kerran naisetkaan eivät saa haaveittensa miestä?

Naiset ovat ketjussa kauhistelleet sitä, että miehet ovat kertoneet pystyvänsä rakastamaan vain sitä haaveittensa naista ja koska eivät sellaista naista saa, he tyytyvät naisiin, joita eivät rakasta. Naiset itse puolestaan pystyvät ihan ongelmitta rakastamaan omia miehiään siitä huolimatta, että he eivät ole niitä prinsessahaaveiden prinssejä.

Kyse ei ole siitä, kuka voi saada haaveidensa kumppanin, vaan kyse on rakkaudesta. Ketjun miehet ovat itse moneen kertaan kertoneet, että vain haaveiden naista kohtaan voi tuntea sitä kemiaa. Naiset eivät ole yleensä näin vaateliaita miesten suhteen. Toki tosielämässä on runsaasti ihan tavallisia, rakastamiskykyisiä miehiäkin, jotka eivät vaadi että naisen pitää olla unelmien prinsessa, jotta häntä voisi rakastaa. Tähän ketjuun tuntuu nyt vain eksyneen näitä "prinsessaharhaisia" miehiä kohtuu runsaasti, ja heidän juttunsa ymmärrettävästi hiertävät vastakarvaan ihmisiä, jotka ovat pariutuneet rakkaudesta.

Minusta tämä kertoo hyvin pitkälti totuutta suomalaisesta miehestä. Siksi heille toden totta sopii paremmin aasiasta tilattu ostovaimo ja maksullisten käyttö. Rakkaus on tunnetasolla täysin käsittämätön asia, koska eivät he niitä ”prinsessojakaan” rakasta, vaan lapsenomaisesti palvovat.

Vierailija
272/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas yksi joka ei ymmärrä. En sanoisi itseäni hylkiös. Mulla on kyllä paljon kammareita ja kiinteistöjä. Työllistän monta ihmistä ja tienaan enemmän kuin lääkärit.

Ihmissuhdehylkiö. Ihmisjätettä. Ihmisyyden irvikuva.

No hyvä, älä kerro sitä naiselleni. Sulla on paha ongelma, suosittelisin hoitoon hakeutumista.

Vierailija
273/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhdehylkiö. Ihmisjätettä. Ihmisyyden irvikuva.

No hyvä, älä kerro sitä naiselleni. Sulla on paha ongelma, suosittelisin hoitoon hakeutumista.

Ei, sinulla on. Kerro se naisellesi. Hän on vaarassa.

Vierailija
274/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla on ongelma

Vierailija
275/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla on ongelma

Kun argumentit loppuvat, tulee ”ongelma”. Etenkin näillä tyytyjämiehillä. Hyi kuvotus!

Vierailija
276/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas huonon itsetunnon omaavat naiset aktiivisina :D

Vierailija
277/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?

Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.

Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.

Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?

Nyt on kyse tavallisten ihmisten pariutumisesta, ei mistään halutuimmista miehistä. Hassua muuten kuinka vihjaat että naiset ovat pinnallisia ja valikoivia, mutta samaan aikaan korostat epäsuoraan sitä seikkaa, että naisesta tasokkaan tekee oikeastaan ainoastaan viehättävä ulkonäkö. Samaa toistat kuin niin monet muutkin miehet tässä ketjussa. Eli tiivistettynä näin, miehelle kemia on =kauneus. Todella, todella pinnallista....

Vierailija
278/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähde parisuhteeseen vain sen takia että olisi parisuhde ja joku. Minulle siinä ei ole järkeä. Viihdyn aivan hyvin yksin ja kavereiden kanssa ja voin tehdä erilaisia asioita elämässä joko yksin tai heidän kanssaan. Jos ryhtyisin "tyytymällä" parisuhteeseen (kuten joitain mahdollisuuksia on tullut), alkaisi tilanne (ja se toinen) todennäköisesti hyvin pian ärsyttämään eikä suhde tulisi kestämään. Tämä toisaalta on yksi syy miksi olen 27-vuotias eikä minulla ole vielä kokemusta parisuhteista.

Vierailija
279/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas huonon itsetunnon omaavat naiset aktiivisina :D

Huonoon itsetuntoon kuuluu se, että väheksyy itseään ja tekee siksi huonoja elämäänsä koskevia päätöksiä. Tässä ketjussa tätä kuvausta vastaavat miehet ovat yliedustettuina.

Vierailija
280/985 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kyynisesti ajatella, niin ihmisen koko elämä on tyytymistä. Harva meistä on juuri sen näköinen kuin haluaisi, saanut juuri ne unelmien työpaikat tai asuu maailman ihanimmassa kämpässä.

Näinpä! Ja aikuisuus on sitä, että tajuaa, että tällaista elämä on. Ja että tällainenkin elämä voi olla tosi hyvää <3

Kaikessa paitsi rakkaudessa. Fiilis jossa ”tyytyy” toiseen, on henkistä väkivaltaa. Sairas ajatuskin. Menkää narsistit hoitoon!

Voi sua, kateellinen olet kun me keskinkertaisen näköiset tyydytään ilolla toisiimme ja ollaan onnelisia... Sorry, kyl me ollaan <3 

Mutta jos katkeroituminen on sinusta parempi asia, niin anna mennä vain ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi