Parisuhteessa oleva mies, oletko suhteessa vain koska parempaakaan ei ole saatavilla?
Eli olet sinut oman tasosi kanssa ja olet ottanut naisen, joka sinut on kelpuuttanut. Tykkäät kuitenkin jakaa elämän jonkun kanssa, joten parempi suhteessa kuin yksin.
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Tässä on mielestäni hyvä kiteytys.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Tuollaista se on pinnallisten elämä. Sitten taas ne, jotka arvioivat elämänkumppaniaan ensisijassa muiden asioiden kuin ulkonäön kautta, voivat löytää ja lähes aina löytävätkin rakkauden.
Joo, täytyy toivoa, että vielä joku päivä naiset lopettavat olemasta pinnallisia miehen pituuden, kasvojen, ammatin ja itsevarmuuden, peniksen koon ja kropan suhteen..
Niin, sinun ongelmasi on selvästi se, että pinnallisena ja ulkonäkökeskeisenä miehenä tunnet vetoa pinnallisiin ja ulkonäkökeskeisiin naisiin, ja sitten sinua kiukuttaa ettei oma ulkoinen habituksesi riitä syyttämään näitä naisia. Ja sen sijaan, että tuntisit aihetta miettiä omaa pinnallisuuttasi, vaadit muutosta pinnallilta naisilta. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittevat että miehillä olisi valinnanvaraa pariutumismarkkinoilla kuten heillä itsellään on. Miehet ajautuvat yhteen sen naisen kanssa joka on heistä kiinnostunut. Eli nainen tekee valinnan suostumalla ja joskus osoittamalla ja merkkaamalla. Näinhän se menee eläinmaailmassakin.
Kaiken lisäksi tässä ketjussa naiset kannustavat toisia naisia olemaan hyväksymättä niitä, joilla ei ole paljon kysyntää, ja fiilistelevät, että onneksi oma mieheni on haluttu. Mielestään hyvin perusteluin tietysti. Huomaamatta, että sehän juuri on palstamiesten teesi - kokematon ja alhaisen statuksen mies ei kelpaa.
Siitä nämä ketjut syntyvät. Miehet katsovat, minkälainen on pariutumismarkkinan lopputulema (esim. se, että osa miehistä saa paljon naisia ja useimmat muutaman tai se, että useimmiten samantasoiset ovat yhdessä). He pyrkivät yleistämään tämän ja sanovat, että naiset etsivät omantasoistaan miestä. Naiset taas eivät koe tekevänsä niin, vaikka lopputulos onkin juuri se.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittevat että miehillä olisi valinnanvaraa pariutumismarkkinoilla kuten heillä itsellään on. Miehet ajautuvat yhteen sen naisen kanssa joka on heistä kiinnostunut. Eli nainen tekee valinnan suostumalla ja joskus osoittamalla ja merkkaamalla. Näinhän se menee eläinmaailmassakin.
Trololololoo. Hyvä trollaaja ymmärtää, milloin on aika lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyselyyn kyllä. Olihan nykyinen nainen kuitenkin ehkä joku kymmenes nainen jota lähestyin, ja joka sitten koki sen taianomaisen kemian kanssani ja siitä sitten edettiin parisuhteeseen. Noista muista naisista suurin osa oli ulkonäöltään selvästi parempia kuin nykyinen, mutta olen kyllä tähänkin jo nyt tottunut ja ihan tyytyväinen.
Mies on se joka lähestyy kymmeniä naisia ja sitten alkaa olemaan sen kanssa jolta tulee vastakaikua.
Ei tietenkään ihan kenen tahansa ylipainoisen tai yksinhuoltajan mutta niiden kymmenien ihan ok naisten joukosta eka joka antaa vastakaikua.
Muunlaista skenariota ei oikeastaan ole ellet ole joku erityisen hyvännäköinen. Ei mies pääse valikoimaan niitä naisia joita itse pitäisi viehättävimpänä. Mies on aina se joka antaa periksi näissä pariutumisasioissa.
Tuollaista se on pinnallisten elämä. Sitten taas ne, jotka arvioivat elämänkumppaniaan ensisijassa muiden asioiden kuin ulkonäön kautta, voivat löytää ja lähes aina löytävätkin rakkauden.
Joo, täytyy toivoa, että vielä joku päivä naiset lopettavat olemasta pinnallisia miehen pituuden, kasvojen, ammatin ja itsevarmuuden, peniksen koon ja kropan suhteen..
Niin, sinun ongelmasi on selvästi se, että pinnallisena ja ulkonäkökeskeisenä miehenä tunnet vetoa pinnallisiin ja ulkonäkökeskeisiin naisiin, ja sitten sinua kiukuttaa ettei oma ulkoinen habituksesi riitä syyttämään näitä naisia. Ja sen sijaan, että tuntisit aihetta miettiä omaa pinnallisuuttasi, vaadit muutosta pinnallilta naisilta. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Tämä on useiden rumien miesten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*sytyttämään
Jos haluaa kyynisesti ajatella, niin ihmisen koko elämä on tyytymistä. Harva meistä on juuri sen näköinen kuin haluaisi, saanut juuri ne unelmien työpaikat tai asuu maailman ihanimmassa kämpässä.
pp997 kirjoitti:
"Tuon kokemuksen jälkeen en aio enää olla se, johon tyydytään. Joko minut halutaan tai olen ilman."
-Olen halunnut monia naisia, yksikään niistä ei halunnut minua.
-Tarkoitat siis että noin 40% miehistä ei ole oikeutettuja parisuhteeseen, koska kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut?
-On aika julmaa kieltää toiselta ihmiseltä parisuhde ja läheisyys kokonaan, mutta toki kun olet nainen sinulla luonnollisesti on oikeus siihen.
Mistä ihmeestä sait päähäsi, että kommentoimasi kirjoittaja haluaisi kieltää muilta parisuhteet?? Eihän hän sanallakaan edes vihjannut mitään siihen suuntaan. Sinun syytöksesi ovat täysin päättömiä.
Onko tässä (huonostimuotoilussa) kysymyksessä nyt syvimmiltään kyse siitä, että on unelmia ja sitten on elämä? Ja se, että niin monelle miehelle on vaikea ymmärtää, että elämä on elämää, ja vähän kuitenkin katkeroidutaan, kun unelma siitä täydellisen kropan ja naaman omaavasta nuoresta omasta kainalokanasesta ei ole täyttynyt eikä koskaan tulekaan täyttymään?
Kasvakaa nyt jo aikuisiksi! Luulette että se prinsessa tekisi elämänne täydelliseksi, mutta ei: Elämän epätäydellisyyden hyväksymisestä tulee onnellisuus, uskokaa kun täti kertoo :)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kyynisesti ajatella, niin ihmisen koko elämä on tyytymistä. Harva meistä on juuri sen näköinen kuin haluaisi, saanut juuri ne unelmien työpaikat tai asuu maailman ihanimmassa kämpässä.
Yleistyksien yleistys. Puhe on ollut rakkaudesta. Pikkaisen eri asia kuin ulkonäkö, työpaikka tai kämppä! Ei hyvää päivää tätä ihmisyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Tässä muuten yksi syy syntyvyyden laskuun: ennen otettiin puolisoksi eka vähänkään sopiva ja alettiin tekemään lapsia. Ei ollut tapana miettiä turhan monimutkaisesti tuotakaan asiaa.
Onneksi nykyään ei tarvitse toimia noin. Ajat ovat muuttuneet, ihan turha haikailla mennyttä.Koittakaa miehet jo tajuta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa oli kyllä minun puoleltani paljon kemiaa ja ihastumista, mutta varmasti iso tekijä siinä oli se, että naiset eivät juurikaan olleet aiemmin osoittaneet huomiota minua kohtaan. Kun kerrankin joku lähestyy, niin tuntuuhan se huumaavalta.
Sinänsä minulle ei ole merkitystä, oliko kyseessä uutuudenviehätys vai ja miten tasot natsasivat tai muuta. 10 vuotta suhdetta on takana, enkä luopuisi läheisimmästä ihmisestä missään tapauksessa. Tällaisessa ajassa ja tällaisten kokemusten jälkeen pökkelömpikin on kiintynyt toiseen.
Sanoisin, että oman tarinani voisi hyvin muotoilla sekä palstanaisten että palstamiesten tavalla, ja tunnistaisin sen kyllä tekstistä.
80 % avioeroista on naisten ottamia. Mielenkiintoista, että nimenomaan naiset eivät kiinny toiseen, vaan ovat valmiita heivaamaan pitkäaikaisen elämänkumppanin noin helposti.
Ehkä naisille ihastumisen tunne on keskimäärin tärkeämpää kuin miehille? Sehän selittäisi tämän ketjun näkemyserotkin.
Naisille ihastuminen onkin tärkeämpää. Miehet ovat keskimäärin valmiimpia tinkimään ihastumisesta ja muistakin tunteista, jos vaan suhteelta muuten saa sen minkä haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.
Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.
Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?
Sä et nyt ymmärrä sitä että sen kemian pitää olla molemminpuolista. Ei riitä että sinä haluat. Lähinnä seksiä ja naisen jota esitellä muille miehille ja päteä sillä ja nostaa omaa asemaasi laumassa. Ei se niin mene.
Et myöskään tajua että nainen ei halua olla suhteessa mieheen johon ei ole ihastunut. Ei meillä ole sellaiseen mitään mielenkiintoa tai velvollisuutta. En minä halua tutustua parisuhdemielessä mieheen joka ei ole mielestäni millään tavalla kiinnostava.Enkä nyt puhu statuksesta vaan luonteesta, ensivaikutelmasta ja käytöksestä.
Aina tämä menee siihen jankkaukseen että miehet vaativat että naisten pitäisi säälistä olla miehen kanssa jotta mieskin pääsisi pukille. Ei tarvitse. Koita tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Ja aikuisuus on sitä, että tajuaa, että tällaista elämä on. Ja että tällainenkin elämä voi olla tosi hyvää <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Ja aikuisuus on sitä, että tajuaa, että tällaista elämä on. Ja että tällainenkin elämä voi olla tosi hyvää <3
Kaikessa paitsi rakkaudessa. Fiilis jossa ”tyytyy” toiseen, on henkistä väkivaltaa. Sairas ajatuskin. Menkää narsistit hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa paitsi rakkaudessa. Fiilis jossa ”tyytyy” toiseen, on henkistä väkivaltaa. Sairas ajatuskin. Menkää narsistit hoitoon!
Kyllä! Kuvottavia ihmissaastoja joille toivoo sairautta ja kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kemia miehille ihan oikeasti mysteeri, vai onko ne vain muutama harvinaisuus, jotka ei sitä ymmärrä, tai ehkä ne on vain trolleja? Ihan järkyttävää ajatella, että miehille ei ole sellaista asiaa olemassakaan kuin kemia, etenkin jos itse naisena tuntee kokevansa tuota kemiaa, mutta miehestä sama tilanne tuntuukin ihan samalta kuin kaikkien muittenkin naisten kanssa (ja ainoat erot on siinä miten vastaanottavaiselta nainen vaikuttaa)?
Kukaan mies ei ole täällä väittänyt että ei tietäisi mitä kemia on tai ei sitä pystyisi tuntemaan.
Kyse on siitä että me tavismiehet emme pysty saamaan juuri niitä naisia joiden kanssa meillä sitä kemiaa olisi.
Tässäkin asiassa avaimet on naisella. Laskekaa tasoa miesten suhteen niin saatte sen miehen joka ihastuu ja rakastuu teihin. Jos tavoittelette vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä niin miten luulette miehen voivan ihastua teihin matalatasoisempaan?
Sä et nyt ymmärrä sitä että sen kemian pitää olla molemminpuolista. Ei riitä että sinä haluat. Lähinnä seksiä ja naisen jota esitellä muille miehille ja päteä sillä ja nostaa omaa asemaasi laumassa. Ei se niin mene.
Et myöskään tajua että nainen ei halua olla suhteessa mieheen johon ei ole ihastunut. Ei meillä ole sellaiseen mitään mielenkiintoa tai velvollisuutta. En minä halua tutustua parisuhdemielessä mieheen joka ei ole mielestäni millään tavalla kiinnostava.Enkä nyt puhu statuksesta vaan luonteesta, ensivaikutelmasta ja käytöksestä.
Aina tämä menee siihen jankkaukseen että miehet vaativat että naisten pitäisi säälistä olla miehen kanssa jotta mieskin pääsisi pukille. Ei tarvitse. Koita tajuta.
Minusta sinä et nyt tajua. Miehethän nimenomaan laskevat olettamaansa omaa tasoaan ja tyytyvät naiseen, jonka sattuvat saamaan, paljon useammin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
pete10 kirjoitti:
Olen 187cm pitkä koulutettu fiksu mies, keskustelutaitoinen, en komea mutta ihan ok.
Harrastan sopivasti urheilua, alkot ei ongelma, töissä ja hyvä palkka.
Silti, en ole missään ominaisuudessa top 5% miehissä.
Etsin tyttöystävää ikävuodet 18 - 35 erittäin aktiivisesti.
Oli naisia joitakin, yksikään ei huolinut minua, yksi suostui sänkyyn mutta hylkäsi sitten, toinen sanoi että yritän tuota yhtä toista miestä, jos en saa voin alkaa sinun kanssasi(tavis nainen, ei saanut sitä komistusta, tuli mulle jutteleen en ollut kiinnostunut olemaan jämäpala).
17v meni aikaa eikä ainuttakaan minut kelpuuttavaa naista löytynyt!!, sitten tapasin vaimoni, en tuntenut mitään erityistå, mutta halusin lapsia ja kumppanin. Hän oli ensimmäinen nainen joka huoli minut.!
Nyt ollaan oltu yhdessä yli 10v, 2 lasta, en kadu päätöstäni vaikka en rakkautta ole tuntenut.
Läheisyyttä kuitenkin, jota en muutoin olisi koskaan saanut, maksullista ainoastaan.
Mutta se on tasan tarkkaan varmaa että olisin ollut koko elämäni yksin jos olisin jäänyt odottamaan "sitä ainutta oikeaa tunnetta".
Se on aivan täysin eri tilanne miehillä, on otettava heti jos joku vaan huolii. Naisilla menee niin että odottavat sitä rakastumistä, miehiä menee kymmeniä ja satoja ediste tyrkyllä, ja valitsevat niistä sen joka kiinnostaa eniten ja rakastuu.
Tavallisella fiksulla miehellä menee elämän aikana 1-3 naista ja tuurilla joku niistä huolii ja saa parisuhteen, ei todellakaan voi asettaa mikroskooppisiakaan vaatimuksia naiselle, tai on ikuisesti yksin.
Siksi tänään lähes 40% miehistä jää lapsettomiksi, pääosin fiksuja kilttejä miehiä, rentut saa paljon paremmin, naisille ei vaan kelpaa tavallinen.
Naurettavaa vaatia ett ä miehen pitäisi odottaa rakkautta yms. ikuinen yksinäisiis on fakta sellaiselle miehelle, jos ei kuulu miesten top 5%:n tai ole julkkis.
Naisen ja miehen elämä parisuhdeasioissa on täysin eri planeetoilta, nainen valitsee mitä haluaa, mies tyytyy siihen max 1 naiseen joka huolii hänet, sekin vaatii mieletöntä tuuria.
Kiitos tästä viestistä. Luulen että suurin osa miehistä pystyy yhtymään tähän.
Tavismies suorittaisi sosiaalisen itsemurhan jos jäisi odottamaan naista johon pystyy ihastumaan/rakastumaan.
Eli mielestäsi tavallisen miehen kriteerit rakkaudelle ovat liian korkeat. Ei tähän muuta voi todeta, kuin että laskekaa kriteereitä.
Itse olen tavallinen nainen ja kaikki rakastamani miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä treenaamattomine kroppineen ja pakenevine hiusrajoineen. Heistä rakastamisen arvoisia on tehnyt heidän lämmin luonteensa ja kykynsä rakastaa kaltaisiaan naisia.
Ketju on pysynyt aika asiallisena vaikka se poistettiinkin jo kertaalleen sivun #9 kohdalla.
Vain 4 viestiä poistettu ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä et nyt tajua. Miehethän nimenomaan laskevat olettamaansa omaa tasoaan ja tyytyvät naiseen, jonka sattuvat saamaan, paljon useammin kuin naiset.
Ymmärrän. Yli 40-vuotias, 30 kiloa ylipainoinen mies, jolla maha riippuu vyön yli joutuu ressukkaparka tyytymään ikäiseensä naiseen, jolta pyydetään paperit kaupassa. Nyyhkistä.
Miehet ja miesten hassunhauskat illuusiot omasta vetovoimastaan. :D
Eikös riittävän hyvä ole riittävän hyvä? Kuka edes kuvittelee saavansa 10/10 saati vaatii sellaista? Onko jossain oikeasti täydellinen ihminen? Minä en usko, enkä varsinkaan itsekään ole.
Me ollaan miehen kanssa puhuttu, et ollaan aika samaa "tasoa". Ei kaikkein tavoitellumpia, mutta ei niitä huonoimpiakaan, jos saa rumasti sanoa. Eikä me olla täydellisiä toisillemme, omat kahnauksemme meilläkin. Mutta MIKSI pitäisi ollakaan täydellinen/ täydellistä, eikö epätäydellistä muka voisi rakastaa? Lapsellista ja keskenkasvuista ajattelua.
Sanon vielä: riittävän hyvä on riittävän hyvä <3