Kerro viimeisin unesi
Tätä en ole vähään aikaan nähnyt joten tarinoita tulemaan :)
Kommentit (114)
Olen unessa putoamassa korkealta jonkun ajoneuvon kanssa
Viime yönä näin unta, että lankasin hampaitani ja se vihloi jotenkin oudosti. Sitten huomasin että alaetuhampaani olivat pahasti reikiintyneet ja syöpyneet hammasväleistä. Ahdisti.
Olin mennyt työpäivän jälkeen mielisairaalaan katsomaan jotain miehen kaukaista sukulaista. Albert Einsteinin näköinen lääkäri ilahtui vierailustani ja kirjoitti minulle pyytämättä kolme päivää palkatonta sairauslomaa, jotta pääsisin käymään joka päivä siellä vierailuilla. Olin vihainen, sillä olin ollut koko päivän töissä ja nyt se menisi palkattomaksi. Pois lähdettyäni menin vielä ruokakauppaan, mutta siellä ei ollut mitään muuta kuin yhdellä hyllyllä puoliksi leikattuja leipiä. Näin tänä aamuna, heräsin huonolla tuulella ja pohdin vielä aamulla, miksei sukulaisen omat lapset käyneet siellä.
Olin mieheni kanssa isälläni kylässä ja hän oli ostanut meille ikea kassiin kaikkea tupaantuliaslahjoja (olemme oikeasti kohta muuttamassa toiselle paikkakunnalle). Siellä oli sitten saunakauha ja saunaöljyä ja kuiskasin miehelleni että eihän meidän uudessa kodissa ole saunaa.
Nainen tulee viereeni nukkumaan,vie pikku kätösensä sinne ja tarttuu kiinni siitä.
Olin matkustanut lentämällä johonkin euroopan maahan. Kysyin, mistä ovesta pitää tulla takaisin, kun on takaisin lento (se oli samana päivänä). Virkailija sanoi, että tuosta noin, se on helppo löytää. Lähdin sitten viereiseen ostoskeskukseen. Siellä minulle laitettiin kengät jalkaan niin, että makasin selälläni lattialla. Tässä hetkessä kohdalleni käveli yksi entinen ystävä kysymään jostain kasvotuotteesta myyjiltä. Minut huomatessaan häneltä menivät sanat sekaisin ja hän poistui paikalta. Minäkin tein lattialta lähtöä, kun tajusin kellon olevan jo paljon. En sitten löytänytkään oikeaa ovea ja lähdin kiertämään lentoasemaa. Otin jopa taksin, jotta ehtisin, kun aika oli kortilla. Lipuntarkastukseen päästyäni sain kuulla olevani myöhässä. Jouduin jäämään sinne, vietin yötä kauppakeskuksessa. Muistan, että aloin harkita maahan pysyvästi jäämistä ja mietin miten saisin rahat tililtäni. Tapasin myös miehen, jonka luo menin. Ja oudoksi lopuksi olin löytänyt jonkun vanhan naisen tee-se-itse-kodin. Tunsimme jostain kuorosta mukamas. Hän aikoi tarjota minulle teetä. Jos vieraita olisi ollut enemmän, hän olisi tarjonnut kahvia.
En voi, en ole vielä nähnyt viimeistä untani. Toivottavasti...
Tämä ei ole viimeisin uneni, vaan vaimoni uni ajalta vähän ennen toisen lapsemme syntymää.
Ovikellomme soi kesken vauvan vaipan vaihdon, ja oven takana oli vaimoni rasittava serkku. Serkun mukana oli Putin. Serkku esitteli ukkeliln tyytyväisenä sanoen "tässä on Vladimir Putin". Vaimoni totesi "ja tässä on kakkavaippa", paiskasi sen Putinin naamalle ja paiskasi oven kiinni. Sitten hän alkoi pelätä että nyt Putin murhauttaa hänet ja heräsi.
Aika jännä uni. Putin oli muuten juuri aloittanut Ukrainan sodan, jos jotain ihmetyttää sen kekkulin esiintyminen vaimon unessa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin =/= viimeinen
Näin eroottista unta serkustani, jota en ole nähnyt ikuisuuksiin, enkä ole tietenkään ajatellut häntä sillä mielellä koskaan.
Se oli vähintäänkin hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin =/= viimeinen
Jaa eikö täällä enää saa edes viisastella rauhassa?
Näin unta, että suutelimme ihastukseni kanssa hänen sängyllään ja hän riisui mun housut pois ja alkoi antamaan suuseksiä.
Ajoin kainalokarvoja, ilmeisestikin melko pitkän tauon jälkeen. Lattia täyttyi vihreästä sinilevästä ja lattiakaivo meni tukkoon.
Olin menossa poikaystävän luokse käymään ja siellä odottikin poikaystävän kymmenisen kaveria. Olivat kuulemma tilanneet ruokaa kotiinkuljetuksella ja odottivat niitä porukalla. Mut otettiin mukaan pelaamaan jotain korttipeliä, johon kuului myös muovisia sarvikuono- ja liskofiguureita enkä mä tajunnut pelin sääntöjä vaikka kuinka niitä mulle selitettiin. Vihdoin vieressäni istuva tyttö otti esiin palan moussekakkua, jossa oli erivärisiä kerroksia, ja yritti siitä kerroksia kaapimalla havainnollistaa pelin sääntöjä.
En tajunnut vieläkään.
Harrastan ryhmäseksiä jalkapallojoukkueen kanssa puolisoni tehdessä kuolemaa.
Näin ihanaa unta, että sain ostettua ihan oman deodorantin. Viimeisen viikon olen käyttänyt miehen, koska ei ollut varaa uuteen. Olen ulosotossa ja miehellä tulot 0e, joten näin hyvin meillä menee. Tänään tuli palkka ja sain dödön :)
Isäni kuolee pyhiinvaelluksella aidsiin.
Mä näin viime yönä kiihkeän unen siitä thai luolapoikien valmentajasta🙈 Mulla ei ole hajuakaan mistä tommonen uni tuli ja vieläkin meinaa nolottaa kun muistuu mieleen. Viimeksi nähnyt eroottisen unen varmaan Dexteristä joskus vuonna nakki ja kivi.
Saavun restauroituun kartanoon. Se on suuri ja upeasti tehty rakennus. Se on täynnä ihmisiä. Menen sisälle katsomaan millaista siellä on. Siirryn huoneista toisiin. Ne on kaikki täynnä.
Siirryn olohuoneeseen istumaan. Olen rauhaton. Sitten viereeni tulee joku joka rauhoittaa mieleni. Siinä on hyvä olla. Kysyn että kun tämä rakennus on niin suuri niin mitä yläkerrasta löytyy. Tahdon mennä sinne. Se toinen joka istuu sohvalla vähän matkan päässä sanoo ettei sinne voi vielä mennä, se ei ole vielä valmis. Rauhoitun niiden lähellä.
Näin viime yönä unta, että hampurilainen söi minua.