Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisin unesi

Vierailija
31.05.2018 |

Tätä en ole vähään aikaan nähnyt joten tarinoita tulemaan :)

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sukulaiseni kanssa kävelemässä, ja päädymme grillille, jota pitää turkkilaispariskunta (en siis oikeasti tunne tälläistä). Käymme heidän asuntoaankin katsomassa. Säälittelen että eikö heillä ole asiakkaita, ulkomaalaisuuden takiako. Yhtäkkiä kuitenkin tulee kaksi pitkää jonoa, ja joudun odottamaan vuoroani. Nainen haluaa myydä minulle sormuksen, jossa on keskellä punainen kivi, jota hän väittää rubiiniksi. Sivuilla ei ole timantteja vaan keltaiset kivet. Yksi niistäkin irti. Myös iso kivi irtoilee keskeltä. Nainen vaatii sormuksesta 50 euroa. Yritän tinkiä vedoten sormuksen huonoon kuntoon. Nainen ei suostu alennukseen. Maksan kortilla, mutta tiedän, ettei tililläni ole tarpeeksi rahaa. Silti kortti kelpaa. Lähden pois.

Sukulaiseni oli antanut minulle vanhoja valokuvia ja niiden väliin laittanut rahaa. Etsin rahoja viedäkseni ne pankkiin, jonotan myös pankkiin, jono kulkee nopeasti, ja pelkään etten löydä rahoja kuvien välistä. Kun löydän, ne ovatkin outoja, ei oikeaa rahaa. Lähden etsimään sukulaistani. On pimeä, ja pelkään hänen ehtineen jo kauas ja kyllästyneen odottamaan minua...

Unessa ihan luonnollista oli ostaa koruja grilliltä.

Vierailija
102/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli painajainen:

Oltiin mieheni ja kaikkien kaverien kanssa jossain kattohuoneistossa, josta pääsi ihan katolle asti. Oli jotkut juhlat ja meillä kaikilla tosi mukavaa. Näin miten yhden kaverin 4-vuotias tyttö lähti ulos ja yritin saada kaveria kiinni ja kertoa. Sitten lähdin itse perään ja ehdin nähdä, kuinka tyttö meni jollekin rakennustelineelle. Aloin juosta ja yritin huutaa tyttöä pysähtymään, mutta eihän painajaisessa voi ikinä huutaa apua... Tyttö tippui silmieni edessä ja ehdin kaatua niin, että näin miten hän kimpoili seinän ja rakennustelineen välillä.

Heräsin tuosta unesta hirveään itkuun ja mieheni sai lohduttaa aika pitkään, ennen kuin rauhoituin. Onneksi kaverin tytär on kunnossa. Ihana tyttö..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin lapsuudenkodissani sängyllä, joka oli vanhempieni makuuhuoneessa - se ei kuitenkaan ollut heidän sänkynsä. Vaatehuoneesta tuli luokseni aave, joka alkoi kuristaa minua. Yritin haukkoa henkeä ja huutaa apuun perhettäni, joka oli makuuhuoneen vieressä olevassa olohuoneessa. En kuitenkaan saanut ääntä kuuluviin, koska aave puristi minua niin lujaa. Tunsin tukehtuvani ja haihtuvani ilmaan. Kun heräsin, henkeäni ei ahdistanut eikä rintaa puristanut tms. mutta ahdistuksen tunne oli vielä pitkään. Se oli todella pelottavaa. 

Vierailija
104/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee viereeni nukkumaan,vie pikku kätösensä sinne ja tarttuu kiinni siitä.

Tuo oli valve uni et nukkunut.

Vierailija
105/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin vaaleahiuksisen naisen pe rseeseen.

Vierailija
106/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää teidän unet on ihan huippuja, nauran ääneen!

Mä näin viime yönä unta, jossa olin junassa, joka meni Suomen ympäri. Juna oli jotenkin kolho, puupenkkejä ja se meni pelkästään metsien läpi, en nähnyt taloja ikkunoista. Ihmisiä ei ollut paljon junassa. Eksäni tosin oli siellä, ja se yritti harrastaa seksiä kanssani istualtaan niillä puupenkeillä. Jossain vaihees tajusin kadottaneeni ruskean nahkatakkini ja -saappaani ja olin aivan hädissäni. Jossain junan vaunussa oli kauhea kasa kenkiä, ja siinä läjässä oli ruskeita nahkakenkiä muttei minun saappaitani. Yhtäkkiä takkini roikkuikin olkapäälläni. Juna oli ajettu jonnekin vielä syrjempään ja sinne jäi pari vaunua (minä myös) ja muu juna jatkoi jonnekin. Kyselin konduktööreiltä ja laiturimieheltä että onko vielä joku vaunu mistä voisin mennä etsimään kenkiäni, muttei kuulemma ollut. Siellä olin yhtäkkiä metsän keskellä parin junan vaunun ja jonkun kiireisen laiturimiehen kanssa. Muita ei näkynyt.

Kuvastaakohan tää mun elämää jotenkin, aloin just miettiä...

Vierailija
107/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä sairaalassa jossa levisi joku virusepidemia, eikä ketään päästetty ulos. Muistan punaiset hätävalot ja potilaat jotka hakkasivat ikkunaa, jonka takana tuijottivat suojapukuihin pukeutuneet miehet. Tällaisia unia olen nähnyt useampia, esim. virus joka leviää veden kautta, potilas joka tulee ulkomailta ja on vieras sairaus, iho mätänee, ruoka tulee ylös, rakkoja kasvaa suuhun ja silmiin.. ovat kamalia ja pelottavia, suuri helpotus herätä.

Vierailija
108/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti minua Jenna nimisen naisen kanssa. Ja tein mitä tahansa että tuhoaisin tämän jennan elämän mm. Levitin hänestä alastonkuvia :D

Hyvänen aika. Mäkin olen nähnyt unen jossa mieheni pettää minua 'jennan' kanssa. Ystäväni kanssa lähdin tätä tyttöä etsimään, jotta yhdessä voimme tuhota hänet! 😂

Vierailija
109/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime yönä jossain Aasian maassa, ehkä Japanissa ja siellä tulikin maanjäristys. Olin jonkun paikallisen miehen kanssa jonkun ison kerrostalon, tyyliin toimistorakennus tms, ala-aulassa. Se oli hieno ja siellä oli kiiltävät kivilattiat, lasiset ulkoseinät ja paljon ihmisiä. Kun maanjäristys alkoi kaikki ihmiset juoksivat oviaukkoihin, niin mekin sen miehen kanssa. Minä purskahdin itkuun kun pelotti niin paljon. En muista enempää.

Vierailija
110/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä sairaalassa jossa levisi joku virusepidemia, eikä ketään päästetty ulos. Muistan punaiset hätävalot ja potilaat jotka hakkasivat ikkunaa, jonka takana tuijottivat suojapukuihin pukeutuneet miehet. Tällaisia unia olen nähnyt useampia, esim. virus joka leviää veden kautta, potilas joka tulee ulkomailta ja on vieras sairaus, iho mätänee, ruoka tulee ylös, rakkoja kasvaa suuhun ja silmiin.. ovat kamalia ja pelottavia, suuri helpotus herätä.

Don’t dead open inside

Vierailija
111/114 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin lapsuudenystäväni kanssa yhteisen kaverimme, hän houkutteli kaverimme paikalle (hänkin siis lapsuudenkaveri) ja minä löin häntä lapiolla päähän. Itse tilannetta en unessa nähnyt, mutta tiedän näin käyneen, ja hautasimme hänet entisen kotini kukkapenkkiin. Lapion heitimme jokeen, joka virtaa lapsuuden kotikyläni halki. Sinänsä loogista unessa, että itse surmatyö tapahtui siellä, missä nyt aikuisena asun. Meitä pelotti ja huolestutti, sillä oli lämmin kesä, ja pelkäsimme, että ruumis alkaa haista. Kaveriamme etsittiin kaikkialta, ja meiltäkin kyseltiin, olimmeko nähneet häntä. Meillä oli molemmilla hirveän syyllinen olo, ja riitelimme siitä, pitäisikö meidän tunnustaa koko juttu - emme kuitenkaan tunnustaneet. Kun heräsin aamulla, minulla oli todella syyllinen olo, ja piti ihan oikeasti tarkistaa, että kaverimme oli edelleen elossa :D Keksin tikusta asiaa, että otin häneen yhteyttä - en kertonut ikävästä unestani. 

Vierailija
112/114 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/114 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin isoon sairaalaan josta löysin äitini psyk osastolta. Äiti vain nukkui enkä löytänyt yhtään hoitajaa kertomaan miten äiti voi.

Ahdistava uni koska äiti ollut kuolleena jo 17 vuotta. Tuli taas ikävä :(

Vierailija
114/114 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun viime yön uni:

Olin meidän omassa vessassa pesemässä kasvoja lavuaarissa hanan alla niinkuin joka aamu normaalistikin. Yhtäkkiä huomasin hämähäkin seinässä. Mietin että pibtäisikö se napata siitä ja heittää ikkunasta ulos. (Näin on tullu pikeestikin välillä tehtyä). Sitten ajattelin vaan että olkoon siinä seinässä. Ja lähdin vessasta pois.

Kun tulin vessan ovesta ulos, huomasinkin olevani jonkun koulun isolla pihalla joka oli tupaten täynnä oppilaita polkupyörineen. Otin siitä maasta jonkun pyörän, vissiin mun oman ja lähdin ajamaan kotiin(?) päin. Kotimatkalla tajusin että ei hitsi, olisi se hämähäkki silti pitänyt heittää ikkunasta ulos, muuten se on kohta mönkimässä mun sängyssä.

Niinpä käännyin takaisin ja kurvaisin takaisin koulun pihaan. Juuri kun ajoin vessan ovelle päin, huomasin oven edessä makaavan jonkun vaalean mytyn. Tein äkkijarrutuksen etten ajaisi sen päälle.

Laskeuduin pyörältä alas ja menin katsomaan myttyä ja se paljastuikin maailman suloisimmaksi vaaleaturkkiseksi koiraksi. Rupesin paijaamaan ja silittelemään sitä. Ja siihen silittelykohtaan uni loppuikin.

Muistan sen turkin pehmoisuuden vielä käsissäni. Ja muistan sen ärsyttävän olon kun uni loppui ja tajusin olevani taas todellisuudessa. Unien loppumiset on aina, joka kerta yhtä ärsyttäviä. Mielummin näkisin vaikka aina unia.

Tuossakin unessa näkee, miten kaikki arjen asiat menee suloisesti sekaisin. Normaali kasvojenpesu vessassa, seinillä kipittelevät hämähäkit, kohta alkava koulu ja naapurin räkyttävä koira joka taisi juuri haukkuakin taas naapurin pihalla ennenkuin nukahdin. Tosin unen koira ei ollut ärsyttävä räkyttäjä. 😁