Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisin unesi

Vierailija
31.05.2018 |

Tätä en ole vähään aikaan nähnyt joten tarinoita tulemaan :)

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli talvi ja olin autolla jumissa Lapissa ja yhtäkkiä joulupukki sieppas mut. Neuloin sit hulluna jotain kaulahuiveja ja toivoin et pääsen kotiin vielä joskus.

Vierailija
42/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko sitten heräsin tuohon uneen. Ihmiset ovat tuttuja oikeasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin housuihini ja samaan aikaan ripuli valui alushousuihini.

Vierailija
44/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 19:50 | 31.7.2018

olen jo vähän elämää nähnyt, ja nyt tapasin tytön, joka oli heti sielunkumppanini. Tosin vain lapsi. Mitä tehdä? Tyttö on jo täysi nainen, mutta ikä on liian nuori.

Unohdammeko iän vai pitääkö odottaa että tyttö kasvaa vaadittuun ikään. Tämä tyttö on täysi nainen, joten ei ole kyse lapsen hyväksi käytöstä, vaan lain pykälistä

Se ei ota huomioon kypsyviä lapsia, jotja ovat naisia 14-16 vuotiaina. Lain pitäisi olla sellainen, että kun lapsityttö on saanut kuukautiset, lapsityttö voisi olla valmis liittoon.

Vierailija
45/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ärrällä. Siellä oli niitä Pirkan kastikkeita joita voi laittaa jäätelön päälle. Ne oli tosi kalliita (4-5€) joten otin hyllystä suklaakastikkeen ja puristin sitä ulos tuubista lattialle ja aloin vetelemään sitä siitä lattialta. Tiirailin samalla ympärilleni peläten, että joku näkee. Jostain syystä se suklaakastike olikin kai lakritsikastiketta? Se oli ihan mustaa siinä lattialla. Aterioinnin jälkeen vein kastikkeen takaisin hyllyyn.

Vierailija
46/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että suutelimme ihastukseni kanssa hänen sängyllään ja hän riisui mun housut pois ja alkoi antamaan suuseksiä.

Haaveista toiveeseen: Sano hänelle mitä haluat..

Kerro unestasi. Kivaa tulee, jos niin on tarkoitettu.

Vierailija
47/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa olin unessa jossain paikassa missä en ollut aiemmin käynyt. Siellä oli jännä rauha. Oli paljon ihmisiä joita en tuntenut. Juoksimme jossain sellaisia polkuja pitkin. Joukosta erottui välillä tuttuja kasvoja. En tiennyt minne ihmiset olivat menossa. He pitivät hauskaa. Heitä oli useita. Se paikka oli erillään tuntemistani paikoista. Sellainen paikka jota ei moni tuntenut. Polkuja oli useita. Ne kiertelivät ja yhdistyivät välillä samaksi ja taas jakaantuivat. Juoksin niiden ihmisten mukana. Näin siellä ihmisiä menneisyydestä. Oli hyvä mieli aamulla kun heräsin.

Vierailija
48/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yksiöstäni salahuoneen, joka oli täynnä akvaarioita, jotka olin unohtanut. Kaikki kalat niissä voivat huonosti, ja yritin paniikissa korjata tilannetta. Huone oli lattiasta kattoon täynnä akvaarioita. Kuin eläinkaupassa. 

Huomasin, että huoneen nurkassa oli iso akvaario, jossa oli valtava, pelottava kala. En uskaltanut tehdä sille mitään, mutta tiesin, että minun on hankkiuduttava siitä eroon.

En ehtinyt ratkaista asiaa, ennen kuin yhdestä akvaarioista ryömi valtava mustekala, joka alkoi leijua keskellä huonetta. Juoksin takaisin yksiööni ja paiskasin oven kiinni. 

Uneksin usein akvaarioista stressaantuneena jostain syystä.

Vierailija
49/114 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin yksiöstäni salahuoneen, joka oli täynnä akvaarioita, jotka olin unohtanut. Kaikki kalat niissä voivat huonosti, ja yritin paniikissa korjata tilannetta. Huone oli lattiasta kattoon täynnä akvaarioita. Kuin eläinkaupassa. 

Huomasin, että huoneen nurkassa oli iso akvaario, jossa oli valtava, pelottava kala. En uskaltanut tehdä sille mitään, mutta tiesin, että minun on hankkiuduttava siitä eroon.

En ehtinyt ratkaista asiaa, ennen kuin yhdestä akvaarioista ryömi valtava mustekala, joka alkoi leijua keskellä huonetta. Juoksin takaisin yksiööni ja paiskasin oven kiinni. 

Uneksin usein akvaarioista stressaantuneena jostain syystä.

Minä myös!!! Ihmettelen likaisia akvaarioita ihan oudoissa huoneissa, ja että elääkö niissä enää mikään. Joissakin on kivan näköisiä kaloja, joissakin kamalan rumia merihirviöitä. Niitä akvaarioita on lukuisia eri kokoisia. Joissakin tutun näköisiä kaloja, jotkut ihan outoja jollaisia en ole aiemmin nähnyt.

Minulla on viimeksi ollut akvaario teininä, kun asuin vielä vanhempien kanssa kotona.

Joskus mietin että kuvastaako tuo uni minun ajattelumaailmaa, että lokeroin ihmisiä liian helposti eri "akvaarioihin". Ei se ainakaan kuvasta sitä että olisin epäsiisti, koska pidän siististä järjestelmällisestä ympäristöstä. Tai sitten se uni haluaa järkyttää minua ja minun kontrollifriikkiä luonnettani.

Vierailija
50/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan ryhmäseksiä jalkapallojoukkueen kanssa puolisoni tehdessä kuolemaa.

Moi Jenni.  Ei se ollut unta :)

t. Teemu Pukki

Vierailija
51/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville että miehellä on toinen ja kylmän viileästi kuristin sen naisen. Jouduin vankilaan. Siellä oli aivan uskomattoman tylsää. 8 vuoden tuomio. Lisäksi tuntui hävettävältä ajatella että kaikki tietää että olen vankilassa. En kuitenkaan surrut sitä naista yhtään, vain itseäni. Aikani kuluksi aloin suunnittelemaan suihkulähteitä. Ajattelin että ehkä voin tehdä siitä uran kun vapaudun.

Vierailija
52/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että olen prinsessa - kaunis ja laiha. Mulla oli ihana pitkä mekko päällä ja mä kävelin jossain Helsingin katulla. Sitten tuli jonkinlainen semikomea psykopaatti ja vei mut väkisin Kreikkaan. Hän jotenkin nukutti minut ja heräsin vasta siellä Kreikassa tosi hienossa huoneessa, isossa sängyssä. Kun avasin silmät, olin yksin ja heti juoksin ikkunan eteen. Ikkunapöydällä oli paljon krääsää - valokuvakehykset, kynttilet jms - heitin ne lattialle ja avasin ikkunan.  Sieltä näkyi hiekkaranta ja meri. Kiipesin ikkunasta ulos ja juoksin uimaan, mutta aallot olivat liian isoja. Sitten tuli toi semikomea psykopaatti ja pelasti minut. Seuraavana hetkenä heräsin rakennuksen purkumeteliin. Ei purettu minun taloa, mutta sitä, mikä vieressä. 

Vierailija
53/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja paniikissa asian vuoksi. 

Tämä on minulla useinkin toistuva teema. Nuorinkin on jo 25-vuotias ja en enää edes voisi tulla raskaaksi. 

Minulla ei ole yhtäkään aborttia takana eikä varsinaisesti vahinkoraskauksiakaan, yksi oli vähän ylläri kyllä. 

Eli jotain raskaus minulle edustaa. Elämänmuutoksen pelkoa?

Usein näen myös unta, että minulla on vauva. Ne ovat ihan hyviä unia ja herään suorastaan pettyneenä, ettei olekaan. 

Vierailija
54/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon parveketta vasta rakennettiin ja siinä norkoili muutama raksamies suunnitellessaan seuraavaa työvaihetta. Yksi näistä alkoi polttamaan tupakkaa ja kävin ystävällisesti pyytämässä josko hän voisi lopettaa, koska savut tulee sisälle ja mun astmaatikko-pikkuveljet (jotka oli kylässä) saavat siitä oireita. Mies tumppasi tupakan, katsoi mua syvälle silmiin ja tajusin hänen olevan mun tuttava, josta joskus teininä olin kiinnostunut (ihan oikeassa elämässä siis). Seisoskeltiin siinä sitten hetki hiljaa, lopulta hän otti mut kainaloonsa ja oltiin niinkuin aina oltaisiin oltu :D työkaverinsa vaan seisoi vieressä ja hymyili.

Vierailija
55/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain selville että miehellä on toinen ja kylmän viileästi kuristin sen naisen. Jouduin vankilaan. Siellä oli aivan uskomattoman tylsää. 8 vuoden tuomio. Lisäksi tuntui hävettävältä ajatella että kaikki tietää että olen vankilassa. En kuitenkaan surrut sitä naista yhtään, vain itseäni. Aikani kuluksi aloin suunnittelemaan suihkulähteitä. Ajattelin että ehkä voin tehdä siitä uran kun vapaudun.

Näin yksityiskohtainen ja pitkäjuoninen uni? 

Yleensä minulla muistiin jää vain joitan välähdyksenomaisia kohtauksia. Kohtauksetkin ristiriidassa keskenään. Ihmiset, aika ja paikat vaihtuvat epäloogisesti. 

Mutta viime yön näin klassisen sotaunen. Sodanpelko on iskostunut sen verran mieleen. Katsoin ikkunasta ja iso rakennus yhtäkkiä räjähti (wtc:n jälkimaininkeja?)

Syynä oli, että Yle oli halunnut laajentaa toimipistettään Helsingin stadionille ja Venäjä oli uhannut hyökätä, jos tämä toteutuu. 

Eli oli toteutunut. Katsoin panssarivaunujen virtaa ja mietin missä 14-vuotias  kuopukseni on. Olin kauhuissani, painajainen siis. 

Vierailija
56/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä oikeesti kiinnostaa toisten unet?? Mua ei ainakaan, ei edes tuttujen, saati vierailen.😴

Vierailija
57/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että olin ehkä kerrostalossa. Mukanani oli lapsen päiväkotiryhmän aikuinen. Talo oli romahtamassa, kallellaan, kattopalkkeja ja tavaroita oli röykkiöittäin. Tiesin, että ehtisin pois mutta jäin silti. En tiedä mitä sille hoitajalle tapahtui, ainakin hän hymyili. Lopulta talo romahti kokonaan, seuraavaksi seisoin liikahtamatta mustassa housupuvussa ilmeisesti päiväkodin eteisessä ja kyyneleet valuen join etten selviä tästä ikinä, en ikinä! Hyvä ystäväni, vaikken nähnyt häntä kunnolla, pyyhki kasvojani. Ahdistava uni.

Vierailija
58/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin jyrkkää alamäkeä autolla superkännissä, ja tervehdin poliiseja ohimennessäni.

Vierailija
59/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kiihkeää pettämisunta, jossa komea ja lihaksikas jalkapallotähti harrasti seksiä kanssani. Harmi, että heräsin kesken hänen sormetuksensa.

Joo, edellisiltana oli tappelu oman miehen kanssa.

Vierailija
60/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kilpailemaan harmaantuneen vanhan miehen kanssa siten, että mies juoksi ja minä ajoin polkupyörällä jossa ei ollut pedaaleita ollenkaan. Oli hirveän vaikeaa, jalat lipsuivat ja vanha mies juoksi kepeästi alun ylämäessä kauas edelleni. Piti kiertää korttelin ympäri ja siinä lähtöpaikalla oli paljon porukkaa, joka nauroi minulle ja kannusti sitä vanhaa miestä.

Mäen päällä, kun käännyttiin pois näkyvistä, vanha mies valitsikin toisen (tosin yhtä pitkän) reitin ja minä menin omaa tietäni. Yhtäkkiä kaikki alkoikin tuntua hirveän helpolta, ja matkanteko sujui kuin leikiten. Poikkesin kahville kesken kisan ja vaihdoin samalla pedaalittoman polkupyörän rullalautaan. Tulin sitten lopulta rauhallisesti potkien sillä rullalaudalla maaliin pitäen take-away kahvia toisessa kädessä. Vanhaa, juosten kilpailevaa miestä ei vielä näkynyt ja väkijoukko oli ihan hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä