Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydänkö exältä apua vaikeassa tilanteessa?

Vierailija
31.05.2018 |

En tiedä miten ex-mies suhtautuu, koska minä jätin ja petin. Särjin miehen sydämen, kun halusin testata kiellettyä hedelmää ja erosta aikaa yli 2 vuotta. Luulenpa miehen olevan vihainen nähdessään minut jos menen entiseen kotiimme häntä koipien välissä, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole, tarvitsen kipeästi suojapaikkaa, rahaa ja ruokaa. Luuletteko exän olevan halukas auttamaan? Me olimme täydellinen pari,josta usein sanottiin ettemme eroaisi koskaan mutta toisin kävi typerän tekoni takia. Kadun sitä joka päivä, että hairahdin ja sen jälkeen elämässä on ollut pelkkää pohjamutaa (kaksi keskenmenoa, nykyinen ex-poikaystävä pahoinpiteli ja vei rahani) Ex-aviomieheni porskuttaa mukavasti eteenpäin ja tiedän miehen tienaavan huomattavasti paremmin kuin mitä avioliittomme aikana: miehen ura on ollut nousujohteessa ja muutamia naisia tapaillut ja kuulin tästä kaikesta yhteisiltä tutuilta, niiltä jotka antoivat anteeksi harahdukseni. Jos lähestyn ex-miestä minun on tehtävä se niin ettei mies saa minusta väärää kuvaa. Ex n ainoa toivoni pyytää apua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi kysyä?

Et ehkä pidä vastauksesta, mutta kuten sanoit jos on ainoa vaihtoehto, kysy pois. Kunhan et loukkaa tällä kertaa.

Vierailija
2/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin kuvottava. Hanki elämä, ihan oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna exäsi jatkaa elämäänsä ilman sinua. Keksit kyllä tavan jatkaa elämääsi muulla tavalla.

Vierailija
4/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että exäsi ottaa sinut takaisin. Ihan itse olet tilanteesi järjestänyt ja hän todellakin oikeutetusti jatkaa hyvin elämäänsä eteenpäin. Otapa sinäkin ohjat käsiisi ja ryhdyt järjestämään elämääsi kuntoon, mutta anna sen exän olla. Hän on sen ansainnnut.  Sinä et ole ansainnut exältäsi enää mitään. Jätä hänet rauhaan.

Vierailija
5/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi kysyä?

Et ehkä pidä vastauksesta, mutta kuten sanoit jos on ainoa vaihtoehto, kysy pois. Kunhan et loukkaa tällä kertaa.

En aio loukata enää enkä repiä vanhoja haavoja auki. Salaa toivon,että voisimme aloittaa alusta mutta parempi pyytää ensin apua ja katsoa miten mies suhtautuu.

Vierailija
6/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jotenkin kuvottava. Hanki elämä, ihan oma.

Ehkä olen ehkä en se on sinun mielipiteesi. Tarvitsen apua ja ex-mies on viimeinen toivoni. Samalla haluaisin pyytää anteeksi tekojani, vaikka tiedän tasan tarkkaan ettei se ole helppoa.

Vierailija
7/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on parempi kuin sinä ja anteeksiantavaisempi kuin tämä palsta, ei sitä tiedä.

Mutta kannattaa varautua pahimpaan.

Vierailija
8/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi varma, että ex edes haluaa tavata saati sitten kuulla, mitä haluat sanoa?

Vierailija
9/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna exäsi jatkaa elämäänsä ilman sinua. Keksit kyllä tavan jatkaa elämääsi muulla tavalla.

Olen yllättynyt ja salaa iloinen ettei miehellä ole uutta kumppania, koska on niin vahvasti parisuhdeihminen. En ole päässyt yli erosta, vaikka se oli itseaiheutettu mutta en halua päästää miehestä irti koska tunteita on jäljellä. Toivon, että aika kultaa ikävätkin muistot ainakin hitaasti.

Vierailija
10/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viimeinen toivosi. Ymmärrän, että sosiaalinen piirisi voi olla olematon rankan parisuhdekokemuksen jälijltä, mutta missään nimessä exäsi ei ole ainoa ihminen maailmassa. Jos todella tuntuu, ettei sinulla ole ketään, tee itsellesi palvelus ja hae ammattiapua.

Asutko siis uudemman exän kanssa vielä saman katon alla? Senkö vuoksi tarvitset suojapaikkaa? Mene turvakotiin. Sieltä saat suojapaikan ja sinua tuetaan pääsemään jaloillesi. 

Vierailija
11/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin aika kultaa ikävät muistot pysyväksi koristeeksi, mikä ei koskaan ole pois silmistä. Joskus loukkaus on liian syvä.

Vierailija
12/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on parempi kuin sinä ja anteeksiantavaisempi kuin tämä palsta, ei sitä tiedä.

Mutta kannattaa varautua pahimpaan.

Mies on paras mies minkä tiedän, vaikka varmasti ero ja tekoni on jättänyt häneen jälkensä. Voi olla, että mies ei halua nähdä minua eikä suostu puhumaan saati kuuntelemaan mitä sanottavaa minulla on. Mietin tarkkaan mitä sanon hänelle kun menen tapaamaan häntä.

Vierailija
13/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ex-mies suhtautuu, koska minä jätin ja petin. Särjin miehen sydämen, kun halusin testata kiellettyä hedelmää ja erosta aikaa yli 2 vuotta. Luulenpa miehen olevan vihainen nähdessään minut jos menen entiseen kotiimme häntä koipien välissä, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole, tarvitsen kipeästi suojapaikkaa, rahaa ja ruokaa. Luuletteko exän olevan halukas auttamaan? Me olimme täydellinen pari,josta usein sanottiin ettemme eroaisi koskaan mutta toisin kävi typerän tekoni takia. Kadun sitä joka päivä, että hairahdin ja sen jälkeen elämässä on ollut pelkkää pohjamutaa (kaksi keskenmenoa, nykyinen ex-poikaystävä pahoinpiteli ja vei rahani) Ex-aviomieheni porskuttaa mukavasti eteenpäin ja tiedän miehen tienaavan huomattavasti paremmin kuin mitä avioliittomme aikana: miehen ura on ollut nousujohteessa ja muutamia naisia tapaillut ja kuulin tästä kaikesta yhteisiltä tutuilta, niiltä jotka antoivat anteeksi harahdukseni. Jos lähestyn ex-miestä minun on tehtävä se niin ettei mies saa minusta väärää kuvaa. Ex n ainoa toivoni pyytää apua.

Kokemuksesta voin sanoa, että älä ota yhteyttä. Minä tein samanlailla kun sinä petin. Meni noin 3 vuotta, kun laitoin viestin että voisitko auttaa... Vastasi takas, että ei vois vähempää kiinnostaa on parempaakin tekemistä enkä edes muistanu sua enää. Mulla on uusi suhde, joten älä ota enää yhteyttä kiitos.

Vierailija
14/20 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi varma, että ex edes haluaa tavata saati sitten kuulla, mitä haluat sanoa?

En ole varma mutta pienen sulattelun jälkeen luulisin miehen kuuntelevan, vaikka esittää varmasti että minut haluaa viimeisenä nähdä kaikista ihmisistä.

Vierailija
15/20 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S(L)P?

Vierailija
16/20 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakas, kadun tekojani ja kaikkea, haluan sinut takaisin. Anna rahaa"

Miten menis omasta mielestä?

Vierailija
17/20 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajatus oli, että miksikäs ei jos on noin epätoivoinen.

Ap:n kommentteja lukiessa on tullut mielikuva että tarkoitus onkin vain luikerrella turvalliseen paikkaan lämmittelemään, rahan ja ruokapatojen ääreen. Muutin mieleni.

Vierailija
18/20 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
19/20 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viimeinen toivosi. Ymmärrän, että sosiaalinen piirisi voi olla olematon rankan parisuhdekokemuksen jälijltä, mutta missään nimessä exäsi ei ole ainoa ihminen maailmassa. Jos todella tuntuu, ettei sinulla ole ketään, tee itsellesi palvelus ja hae ammattiapua.

Asutko siis uudemman exän kanssa vielä saman katon alla? Senkö vuoksi tarvitset suojapaikkaa? Mene turvakotiin. Sieltä saat suojapaikan ja sinua tuetaan pääsemään jaloillesi. 

Exä on viimeinen toivoni. Asun uudemman exän kanssa ja tänäänkin olen tehnyt lähtöä mutta mies mukiloi minua päivittäin ja käyttää henkistäkin väkivaltaa. Alkoholin juomisen takia miehestä tulee aggressiivinen eikä hän osaa kontrolloida käyttäytymistään puhumattakaan juomistaan.

Vierailija
20/20 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S(L)P?

Mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan