Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro viimeisin unesi

Vierailija
31.05.2018 |

Tätä en ole vähään aikaan nähnyt joten tarinoita tulemaan :)

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain selville että miehellä on toinen ja kylmän viileästi kuristin sen naisen. Jouduin vankilaan. Siellä oli aivan uskomattoman tylsää. 8 vuoden tuomio. Lisäksi tuntui hävettävältä ajatella että kaikki tietää että olen vankilassa. En kuitenkaan surrut sitä naista yhtään, vain itseäni. Aikani kuluksi aloin suunnittelemaan suihkulähteitä. Ajattelin että ehkä voin tehdä siitä uran kun vapaudun.

Näin yksityiskohtainen ja pitkäjuoninen uni? 

Yleensä minulla muistiin jää vain joitan välähdyksenomaisia kohtauksia. Kohtauksetkin ristiriidassa keskenään. Ihmiset, aika ja paikat vaihtuvat epäloogisesti. 

Mutta viime yön näin klassisen sotaunen. Sodanpelko on iskostunut sen verran mieleen. Katsoin ikkunasta ja iso rakennus yhtäkkiä räjähti (wtc:n jälkimaininkeja?)

Syynä oli, että Yle oli halunnut laajentaa toimipistettään Helsingin stadionille ja Venäjä oli uhannut hyökätä, jos tämä toteutuu. 

Eli oli toteutunut. Katsoin panssarivaunujen virtaa ja mietin missä 14-vuotias  kuopukseni on. Olin kauhuissani, painajainen siis. 

Ei näitä kovin usein tule. Tässä oli paljon yksityiskohtia jotka jäi mieleen. Lisäksi ole yleensä aika hyvä tunnistamaan milloin näen unta, mutta tässä unessa en tunnistanut vaikka mietin että voiko tämä olla unta. Olin varma että herään vankilassa pettyneenä siihen että se ei ollutkaan unta.

Vierailija
62/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki kuoli.. ei kovin mukava uni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uni ei nyt ole viimeinen, tästä on n. 10 v aikaa. Silloin näin unessa että kaksi hammasta irtosivat suusta ja ne jotenkin leijailivat peräkkäin. Samana vuonna molemmat veljeni kuolivat.

Vierailija
64/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä on ollut paljon erään urheilijan lapsen hukkumisesta uimaltaaseen. Juttuja lukiessa silmiini osui muutaman vuoden takaisia uutisia samaisesta hlöstä ja hänen vaimostaan, kuinka he yrittivät saada ex -deittikaverin vauvan huoltajuutta (urheilija siis vauvan isä) ja saivatkin joksikin aikaa. Alkoivat kutsumaan lasta täysin toisella nimellä jne. Tuntui kamalalta ajatella miltä tuon vauvan äidistä on tuntunut. Näki kuvia heistä oma vauvansa kanssa. Onneksi sai muutaman kuukauden päästä takaisin.

Ja tästä näin yöllä painajaista niin todentuntuisesti. Että vauvani otettaisiin minulta pois ja hänet saisi käytännössä lähes tuntematon pariskunta joka vaihtaisi jopa nimen. Hirveää.

Vierailija
65/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin satamaan katsomaan purjelaivoja, joista olin aivan haltioitunut. Istuin satama-altaan reunalla Jenni Haukion ja siskoni kanssa. Vesi oli niin matalaa, että näin, miten pohjassa ui rausku ja sisko varoitti putoamasta, koska vedessä oli jotain polttoainesäiliö (Suomessa oltiin). Kaikille kävijöille annettiin lopuksi ilmaiseksi toppatakki; sisko otti polven yli yltävän, läpinäkyvän ja kirkkaan pinkin, itse sain sellaisen jenkkipusakka-mallia matkivan pilotin.

Vierailija
66/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttoainesäiliö=polttiaiseläimiä

Vierailija
67/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin karkaamassa exän kanssa naimisiin ja se ei sit koskaan saapunu paikalle.

Jäin juuri kesälomalle, ja unessa käväisin työpaikalla. Mua tuuraamaan oli laitettu joku mummo, joka ei tiennyt mistään jutuista mitään. Kaikki ohjelmat oli sekaisin koneella, ohjeista oli puolet poistettu ja koko paikka muutenki sekaisin. Työntekijöiden välisen viest-itiedoston nimeksi oli muutettu: ketkä puunjasivat ennen [minua] vastaan, purnaavat nyt keskenään täällä. Ajattelin että korjaan kaiken lomalla ilman palkkaa (en siis palaa tonne enää loman jälkeen, sijaisuus päättyy). Mietin siinä unessa, et pitää kattoo Googlesta, mitä toi puunjaaminen on :D

Molemmat viime yönä.

Vierailija
68/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa oli jättikokoinen kultainennoutaja. Kysyin saako silittää ja hän vastasi, että saa. Oli pehmeä ja kiharainen. Kysyin taas jotakin ja koira vastasi, että huomenna.

Vierailija
69/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua Jenna nimisen naisen kanssa. Ja tein mitä tahansa että tuhoaisin tämän jennan elämän mm. Levitin hänestä alastonkuvia :D

Vierailija
70/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin Anthony Bourdainin kanssa... ja havahduin klo 03 todeten, että häntä ei enää ole.

71/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolu mies tuli uneeni hän teki tuttavuutta päivä päivältä kunnes pääsimme melkein loppuun asti tyhmä uneni loppui siihen että tuo mies totesi että jotain sinä olet tehnyt. Ja nyt mietin kuka hemmetti tuo mies voi olla

Vierailija
72/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä oikeesti kiinnostaa toisten unet?? Mua ei ainakaan, ei edes tuttujen, saati vierailen.😴

No eikö ole aika ääliömäistä tulla tänne ketjuun lukemaan niitä muiden unia, jos ei kiiinnosta????

Vai oletko niin mielikuvitukseton ihminen ettet näe edes unia, ja siksi kateellinen niille jotka näkevät?

Vierailija
73/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen aamunkajossa uneksittu: mummolani kamarin seinälle ilmaantui yhä uudestaan hyvin taiteellisesti sudittu piirustus, joka esitti hyvää ystävääni outo tumma lierihattu päässä. Unen tunnelma ei ollut varsinaisesti pelottava, mutta jotenkin jännä, koska se piirustus häipyi mutta tulikin seinälle taas uudestaan.

Vierailija
74/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde Brian Mayhin :D :D

Vierailija
75/114 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tosi eroottista unta yhdestä ystävästäni. Hymyilin kuumissani ja puristin nänniäni. Siitä ilmestyi pieni tulppa, vähän kuin jossain tukkeutuneessa ihohuokosessa. Puristin lisää ja tartuin toiseenkin nänniin. Rinnoistani alkoi pursuta suihkuna jotain matskua, vähän kuin seesaminsiemeniä. Tätä tuli niin paljon, että putosin polvilleni ja istuin siinä massassa. Heräsin hyvillä fiiliksillä.

Ja nyt kiitos niitä tulkintoja :)

🤣

Vierailija
76/114 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin viime yönä unta ihastuksestani. Tämäkin olis jo riittänyt päivää piristämään mutta unessa menin ja suutelin häntä. Sain "muutaman" suudelman takaisinkin. Tällä mielikuvalla jaksaa taas odottaa sitä päivää kun vilaukselta näen hänet  :) 

Vierailija
77/114 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että minun piti viedä verhotankoja soutuveneellä läheiseen saareen. Tankoja oli hankala kantaa, kun ne olivat ohuita ja taipuisia. No veneeseen pääsin, mutta se soutaminen oli ihan outoa. Airot tarttuivat veteen kiinni ja ne olivat vielä ihan eri kohdissa venettä.

Pääsin saareen ja siellä oli vastassa mies - alasti. Säikähdin, mutta mies vaan hyhmähti jotain että älä välitä, tää on tän saaren tapa. Se auttoi mut pois veneestä ja näin että se sai stondiksen. Kalukin oli oudon pitkä ja ohut. Se laitto minut työntämään jotain kottikärrejä, mutta kun otin kiinni kärreistä, niin jotkut ihme lenkit kiristy käsieni ympärille ja jalkani ilmestyneet saappaat tarttuivat tiukasti maahan.

Se mies otti sakset ja alko leikkaamaan minun vaatteita pois. Minua ei tuntunut yhtään ahdistavan se tilanne muuten, mutta vaatteiden tuhoutuminen ahdisti. Kun hyvin pian  olin täysin alasti, niin tunne oli jotenkin outo. Hävetti, pelotti mutta päälimmäisenä tunteena oli kyllä kiihottuminen. 

Tunsin miehen tulevan taakseni, kädet puristelivat rintojani ja hän työntyi sisääni lähes samantien. Tunne oli oudon hyvä - en ikinä unessa ole orgasmia saanut, mutta nyt tunsin olevani hyvin lähellä huippua. Yhtäkkiä tunsin, että hän aikoikin työntää elimensä ns. kiellettyyn reikääni. Yritin sanoa, ettei sinne saa laittaa mutta eipä auttanut. En ole oikeasti koskaan mitään pyllyjuttuja harrastanut, joten ei tietoa, miltä sen kuuluisi tuntua. Nyt tunne oli lähinnä samantuntuinen kuin se, jos jossain oikein korkealla katsoo alas ja mahanpohjasta kouraisee. Semmoinen kutittavan kiristävä tunne, joka on siinä rajoilla, tuntuuko hyvältä vai pahalta. 

Tämän enempää en muista. Heräsin jossain noissa kohdin ja olin ihan kiimoissani. Ärsytti, etten saanut unessa, kun se tuntui olevan niin lähellä.

Vierailija
78/114 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kymmenen vuoden takaisen exäni sanovan nimeni, käännyin, sanoin ”sä tulit!” ja halasimme pitkään. Olimme ilmeisesti tehneet jonkin sopimuksen, että tapaamme 10 vuoden päästä erosta jossain sopimassamme paikassa.

Herätessä tuli ihan hirveå kaipuu exää 😔 Ehkä uni oli enne ja törmään häneen joku päivä 😊

Vierailija
79/114 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella entisen luokkani kanssa. Lähdettiin jonossa luokasta ruokalaan syömään. Yhtäkkiä olikin joulu ja siellä oli jouluruokailu (mutta ei kyllä mitään joulukoristeita). Linjastolla oli kaikennäköistä omituista ja se linjasto oli hirveän pitkä ja mutkitteleva. Välillä mulla oli vain lautanen siinä ilman tarjotinta, välillä se tarjotin ilmestyi takaisin. Linjaston loppuun mennessä jossain välissä ottamani appelsiinimehu oli kadonnut, olin ilman juomaa. Ja ajattelin, että onpa surkea ruokailu, kun missään vaiheessa ei tullut vastaan kinkkua tai perunoita.

Vierailija
80/114 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen, jossa olin mieheni ja jonkun ison miesporukan kanssa Venäjällä. Siellä näiden miesten oli tarkoitus hakea jostain tarkoin vartioidusta armeijan luolasta jotakin huippusalaista, jota Erdogan oli pyytänyt itselleen. Halusi siis paljastaa maailmalle jonku suuren salajuonen tjs. No se "vartiointi"  petti ja miehet pääsi sinne luolaan. Minun tehtävä oli sitten puolestaan vartioida näitä miehiä siinä luolan suulla. Se oli jännää :) Joo, sitten siihen tupsahti kaksi ryssävartijaa, ja kerroin olevani eksynyt. Ne uskoi mua ja pyysi, että lähtisin heidän mukaansa "juhliin". Minut ohjattiin isoon pöytään, jossa oli paljon rikasta väkeä kahvittelemassa. Siihen tuli myöskin itse Putin, joka ojensi hymyillen mulle paperilappusen, jossa oli hänen henk.koht.puhelinnumero ja pyysi ottamaan yhteyttä, iski vielä silmää. Ja lopuksi ennen kuin lähti, esitteli itsensä nimellä Abo. Eli siis hänen oikea nimensä ei ollut Vladimir, vaan joku ihmeen Abo, ja kuulemma sitä ei tiennyt kukaan muu maailmassa. Eli Putin siis pokaili mua... Ja uni loppui siihen, kun Putin poistu. Olisi ollut kiva tietää, pääsikö miehet ulos luolasta, ja mitä niiden piti sieltä hakea.

Kyllä kun heräsin, piti miettiä mitä helkkaria oikein tapahtui. No, samaa sarjaa ne muutkin unet on, ei siis mitään järkeä :) Mutta niitä on mukava nähdä, kun ei hereillä ollessa koskaan mitään jännää tapahdu.