Mikä on sinulle pyhää?
Kommentit (128)
Oma sänky. Sille ei käydä istumaan eikä loikoileen ilman mun lupaa, enkä useinkaan anna lupaa. Yhden hengen sänky, niin ei miehetkään siihen tuppaa. Seksin voi hoitaa muualla, vaikka isolla sohvalla.
-sinkku, joka asuu yksin
Sananvapaus, uskonnonvapaus, tasa-arvo, ihmisoikeudet.
Pihlajat.
Oikeus sanoa hih huleille mitä mieltä heidän saduistaan olen.
Hiljaisuus aamulla, kissat, ihmisarvo ja empatia.
Naisten luonteen paremmuus ja hienous. Nään punaista, jos joku mies menestyy, koska se on vienyt sen paikan paljon lahjakkaamman naisen nenän edestä.
Perinteinen avioliitto miehen ja naisen välillä.
Puut.
Kun istuu ulkona, ja kuuntelee kuinka tuuli kahisuttaa puiden lehtiä, tajuaa miten siinä on kaikki. Se on maailman kaunein ääni.
Eläimet ja luonto. Se ettei mitään elollista satuteta.
Empatia.
Oma rauha.
Kolme lastani.
Suvaitsevaisuus niin, ettei sorreta tai kiusata ulkonäön, statuksen, rodun, suuntautumisen jne. vuoksi.
Koirani ❤️
yksin olo. Koska ihmiset tekee minusta hermoraunion. aina pitää selittää asioista juurta jaksaen että ymmärrettäisiin mitä tarkoitan ja miltä minusta tuntuu. Ihan kuin muilla ei muka olisi ongelmia elämässä jotka joskus vaikuttavat asioihin ja tunteisiin niin miksi sitä pitää selittää kenellekkään jos he ovat voineet mennä ne asiat myös läpi. Vai onko niin että ihmiset eivät itsetutkiskele itseään mitenkään ja ei mitään tunneälyä heillä ole
- Isämmaa
- Heteroseksi ja suhteet
Siinäpä ne!
Jos mun luokse tulee vieraita ja esim. makuuhuoneen ovi on kiinni, niin sinne ei silloin ole lupaa mennä.
Aika moniulotteinen käsite tuntuu tuo pyhyys olevan...
Vierailija kirjoitti:
Puut.
Kun istuu ulkona, ja kuuntelee kuinka tuuli kahisuttaa puiden lehtiä, tajuaa miten siinä on kaikki. Se on maailman kaunein ääni.
Lisäisin sateen äänen.
No esimerkiksi toisen kunnioittaminen, hemnkinen ja fyysinen koskemattomuus. Toisen omaisuuden kunnioittaminen.
Esim. toisen ihmisen koskemattomuus.
Sunnuntaisauna ja uskollisuus parisuhteessa. Kaikkien kunnioittaminen samanarvoisina statukseen, seksuaaliseen suuntaukseen, rotuun tai uskontoon katsomatta.