Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teet lapsia näin sairaaseen yhteiskuntaan

Vierailija
30.05.2018 |

Kärsimään?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsimään?

koska en koe asiaa noin

Vierailija
2/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksaisi tätä elämää ilman lastani, hän on iloni ja lohtuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan enää tekisi lapsia, jos olisin nuorempi.

Yhden tein toistakymmentä vuotta sitten, maailma oli jo sillon saastunut ja hirveä ihmismassojen helvetti.. mutta itsekkäästi halusin yhden lapsen.

Nykyään en tekisi yhtäkään.

Vierailija
4/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet kärsinyt/kärsit ei tarkoita että kaikki muutkin kärsii. Ulos sieltä kuplasta nyt.

Vierailija
5/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Ugandaan, jos haluat kärsiä. Voipi tämä yhteiskunta tuntua vähemmän sairaalta sitten.

Vierailija
6/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluummin muuttaa vaikka Af*ri*ikkaan tai A*fga*nista*niin missä yhteiskunta ei ole sairas ja keskimääräinen lapsiluku on sen takia jopa 5–7. Turha kärvistellä täällä Suomessa.

Vierailija
7/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on edelleen yksi maailman onnistuneimmista maista. Puhdas ja turvallinen -miksi en siis tekisi?

Vierailija
8/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on edelleen yksi maailman onnistuneimmista maista. Puhdas ja turvallinen -miksi en siis tekisi?

Koska Suomessa kaikista paitsi sossujen omista lapsista tehdään lasu. Suomalainen lapsi ei saa kasvaa rauhassa vaan koko ajan häntä uhkaa lasuvaino.

Vierailija
9/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa kaikista paitsi sossujen omista lapsista tehdään lasu. Suomalainen lapsi ei saa kasvaa rauhassa vaan koko ajan häntä uhkaa lasuvaino.

Että oikein lasu! Kyllä on sairas yhteiskunta. Jo mainitussa Ugandassa lapset raiskataan ja moraaliministeri (heillä on sellainen) sanoo sen olevan ok, kunhan se tapatuu heterosti.

Vierailija
10/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä en tekiskään. Olispa ollut tämä tieto 20 vuotta sitten.

Silloin parikymppisenä on niin idealisti, että kaikkeen on vaihtoehto. Maailmakin pelastuu, kun boikotoi nestleä ja miettii omia valintojaan. Toki tulihan siitä hetkeksi hyvä mieli itselle. Samalla tiellä vielä, muttei tästä enää sellaista mielihyvää kuin lasten ollessa pieniä. "parempaa maailmaa tässä teille.."

Vierailija
11/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään lasu-uhkaa. Niille pitää tehdä selväksi, että jos alkavat tehtailemaan perättömiä lasuja oikeudessa tavataan.

Vierailija
12/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo päätti aikoinaan, että nyt mennään naimisiin ja tehdään lapsi.

Vierailija
13/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskon tosissaan siihen, että huominen voi olla parempi kuin tämä päivä. Onhan tämäkin päivä minulle parempi kuin eilinen. Ja elleivät asiat kehity parempaan suuntaan, niin joku selviää aina huonoistakin olosuhteista eteenpäin. Se voi aivan hyvin olla minun lapseni. Ellei selviä, niin hänen surunsa päättyvät silloin siihen. Elämä ei ole usein helppoa, mutta se on mielenkiintoinen ja ainutkertainen kokemus ihmiselle. Niin paljon kauneutta ja onnea, niin paljon rumaa ja rikkinäistä. Arvokkaita ja unohtumattomia hetkiä elämän varrella, olivat ne sitten onnellisia tai tuskaista.

Vierailija
14/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman riittävää tukiverkkoa en olis tehnyt ja yksi riittää syystä, että vaatimustaso on koventunut. Jossain pohjanmaalla tai lapissa tms voi vielä pykätä katraan, kun sinne nämä kotkotukset ei leviä niin nopeasti.

Vierailija
15/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siitä hyvä tilanne, että esim lapsen synttäreillä koti pursuaa ilmoitusvelvollisia. Mikä lasu-uhka? Mullahan se olis periaatteessa koko-ajan! :D

Vierailija
16/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole tehnyt mitään väärää niin ei ole mitään pelättävääkään. :)

Vierailija
17/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään lasu-uhkaa. Niille pitää tehdä selväksi, että jos alkavat tehtailemaan perättömiä lasuja oikeudessa tavataan.

Aivan kaikista lapsiperheistä on viimeistään kunnolla tonkiessa löydettävissä joku "huolenaihe" joka oikeuttaa lasun. Ei siihen tarvita muuta kuin, että perheen äiti on joskus sanonut, että "minua väsyttää".

"Ei ole olemassa syyttömiä vanhempia – on vain huonosti kuulusteltuja" on monen sossun tunnuslause.

Vierailija
18/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kaikista lapsiperheistä on viimeistään kunnolla tonkiessa löydettävissä joku "huolenaihe" joka oikeuttaa lasun. Ei siihen tarvita muuta kuin, että perheen äiti on joskus sanonut, että "minua väsyttää".

"Ei ole olemassa syyttömiä vanhempia – on vain huonosti kuulusteltuja" on monen sossun tunnuslause.

Hulluksihan sitä tulee, jos tuollaisia miettii. Minä ainakin haukottelenkin välillä oikein mehevästi ja ihan siinä kaikkien nenien alla. Ihan normaali ihminenhän minä olen happivajeineen.. ;) Suosittelen muitakin ottamaan vaan rennosti..

Vierailija
19/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa tehdä perättömän lasun, se tekee sen. Turha sitä on pelätä. Sitten vaan todistat sen perättömäksi ja keksit jotain kivaa vastalahjaksi.

Vierailija
20/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi