Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teet lapsia näin sairaaseen yhteiskuntaan

Vierailija
30.05.2018 |

Kärsimään?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun voisi ojentaa kätensä tosta monitorista läpi ja ravistella jokaista selkärangatonta omissa pissoissaan makaavaa "Miksi tehdä lapsia näin pahaan maailmaan?" valittajaa oikein kunnolla. Voi jmlauta ja herranen aika. Masennuksen mä ymmärrän, mutta toi tekofiksu teinix-nihilismi. Yööööök.

Harmittaako siellä nyt jotain suurperheen kotiäitiä? Se on kuule ekotekokin jättää lapset hankkimatta.

Vierailija
42/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan joku joutunut suljetulle, jos olis esittänyt väitteen ettei valelääkäri ole lääkäri ollenkaan? Entä olisko hän päässy sieltä pois, kun selvisi ettei se ollutkaan? Entä jälkiseuraukset: Hullunleima otsaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Miltä tulevaisuus näyttää tavallisen kansalaisen silmin: pelkkiä kiristyksiä rahallisesti, EU pakottaa kaikenlaisiin järjettömiin maksuihin ja sääntöihin, työttömyyttä opinnoista huolimatta, meille tulvii kehitysmaista köyhiä huollettaviksi, syrjäytymistä, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, keskiluokka katoaa, itsekkyyttä ja ahneutta, kasvavaa rikollisuutta. On kadonnut sellainen vanhanaikainen kaveria ei jätetä -mentaliteetti. Nyt on vain ”jokainen on oman onnensa seppä” -mantra. Poliitikot ajavat omaa etuaan ja päätökset tehdään omien sijoitusten, ei maan edun mukaan.

Tulevaisuus on pelkkää talousahdinkoa, turvattomuutta, monikulttuurisuutta ja luonnonkatastrofia. Hallitsematonta sekoilua, koska emme itse ohjaa omaa maatamme, vaan globalisaatio ja EU ohjaa.

Vierailija
44/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun ei ole pakko lisääntyä. Oletoikeassa, että ollakseen vanempi tänäpäivänä sun on oltava todella vahva. Se on niin kun sä sanot.

Vierailija
45/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on edelleen yksi maailman onnistuneimmista maista. Puhdas ja turvallinen -miksi en siis tekisi?

Koska Suomessa kaikista paitsi sossujen omista lapsista tehdään lasu. Suomalainen lapsi ei saa kasvaa rauhassa vaan koko ajan häntä uhkaa lasuvaino.

Kirjoittelet ihan omiasi. Tajuatko että sinulla on joko päihde- ja/tai mielenterveysongelma.

Entä, jos ei ole kumpaakaan. Minkäs ongelman sä sitten keksisit?

Luulosairaus? Itselläni on 2 lasta eikä kummastakaan ole tehty lasua, nuorimmainenkin melkein täysi-ikäinen. En tunne ketään, jonka lapsesta olisi tehty lasu. Ihmettelen tätä ahdistuneisuutta mikä täällä vallitsee. En miellä yhteiskuntaa sairaaksi. Ottakaa lääkkeet, jos maailma tuntuu niin paskalta paikalta. Rautakaupasta saa köyttä, jos lääkkeet ei auta. Itse olen ainakin tyytyväinen, että olen lapsia tehnyt. Ja toivon lapsenlapsiakin joskus saavani. Jos en saa, niin se ei ainakaan johdu siitä, että omat lapseni pitävät yhteiskuntaa sairaana.

Vierailija
46/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadassa vuodessa loppuu elämä maapallolta jos nyt kaikki lopettaa lisääntymisen. Sekö on tarkoitus?

Vierailija
47/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole keksinyt tarinaa valelääkäristä tms joten ihan turhaan ala-peukuttelet. Etkö kestä todellista maailmaa, etkö? :D

Vierailija
48/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun voisi ojentaa kätensä tosta monitorista läpi ja ravistella jokaista selkärangatonta omissa pissoissaan makaavaa "Miksi tehdä lapsia näin pahaan maailmaan?" valittajaa oikein kunnolla. Voi jmlauta ja herranen aika. Masennuksen mä ymmärrän, mutta toi tekofiksu teinix-nihilismi. Yööööök.

Harmittaako siellä nyt jotain suurperheen kotiäitiä? Se on kuule ekotekokin jättää lapset hankkimatta.

No ei :D Pidän itseäni harvinaisen kyynisenä ihmisenä.

Erona sinuun ja " aatetovereihisi" on se, että minulle kyynisyys on elämistä vailla illuusioita ja teille se on oman kurjuuden oksentamista muiden päälle ja keskittymistä muiden elämien "virheellisyyksien" oikaisemiseen näkökulmasta "kaikki on pskaa paitsi kusi! ETTEKÖ TAJUA!!!"

Itse en kyynikkona usko, että mikään määrä palautetta saa ketään muuttamaan arvojaan tai elämän tapaansa piirunkaan vertaa. Siksi tiedän myös sen, että teikäläisten ravistelu hereille edes yhden oikean ajatuksen muodostamiseksi on yhtä hedelmällistä kuin kivien potkiminen. Olosi helpottaa kun puberteetin myrskyt laantuvat. Jos taas olet katkera ikineitsyt niin otan osaa.

Vierailija
49/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään en tekis lapsia Turussa ja missäs se sarjakuristajakin heilui taas vapaalla, että isompana ongelmana minä näkisin muut asiat kun lasut, jotka totta kyllä useimmiten on perättömiä ja täysin vääristä ihmisistä tekaistuja. Oikeat kohteet jää ilman apuja.

Vierailija
50/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona sinuun ja " aatetovereihisi" on se, että minulle kyynisyys on elämistä vailla illuusioita ja teille se on oman kurjuuden oksentamista muiden päälle ja keskittymistä muiden elämien "virheellisyyksien" oikaisemiseen näkökulmasta "kaikki on pskaa paitsi kusi! ETTEKÖ TAJUA!!!"

Itse en kyynikkona usko, että mikään määrä palautetta saa ketään muuttamaan arvojaan tai elämän tapaansa piirunkaan vertaa. Siksi tiedän myös sen, että teikäläisten ravistelu hereille edes yhden oikean ajatuksen muodostamiseksi on yhtä hedelmällistä kuin kivien potkiminen. Olosi helpottaa kun puberteetin myrskyt laantuvat. Jos taas olet katkera ikineitsyt niin otan osaa.

Ei täällä kukaan muu raivoa kuin sinä. En minä omia valintojani toitota, olen ihan sinut ajatusmaailmani kanssa näin kolmekymppisenä. Kai nyt silti saa aiheesta tehtyyn keskusteluun osallistua.

Vierailija
51/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksaisi tätä elämää ilman lastani, hän on iloni ja lohtuni.

Auttakaa tätä lasta.

Hänet on tehty täyttämään äidin tarpeita..

Lapsesi hylkää sinut täysin kun täyttää 20v:)

Olet sairas

Vierailija
52/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kuvittelet olevasi ainoa joka on oikeassa ja muut väärässä? 🤔

Vierailija
53/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos on synnytyksen jälkeinen masennus, eli mielenterveysongelmia. Mitä sitten? Ei mitään vähän jokaisella on ja niihin on olemassa lääkkeet ja terapiat joilla ihmisestä tulee taas ihan normaali.

lapsi lohduttaa sinua sitten:)

Vierailija
54/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut omaa elämääni kärsimyksenä eivätkä toistaiseksi omat lapsenikaan. Mukavaahan tämä elämä on. 

Vierailija
55/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellinen kantasi on ettei tähän maailmaan ei pitäisi edes syntyä, niin miksi ihmeessä itse vielä roikut täällä? Kyydistä pääsee pois vaikka heti.

Etkö oikeasti nää mitään eroa siinä, että tekisi itsemurhan ja siinä, että ei olisi edes syntynyt?

Jos maailman näkee noin mustana eikä lääkkeet auta niin se itsemurha on sitten varmaan ainoa vaihtoehto. Etpä  sitten pilaa muitten päivää ruikuttamalla. Itse en ainakaan jaksa näitä turhanpäiväisiä ruikuttajia. Omasta kaveripiiristäni karsin välittömästi tuollaiset angstaajat, joilla ei ole oikeita ongelmia.

Vierailija
56/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jonkun synnyttänyt?

Täytyy toivoa että lapsi on yksinkertainen ja äitiinsä tullut

Vierailija
57/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva, erehdyin ruokaillessani kurkistamaan, mitä tänne kuuluu. Täältä löytyy todella huolestuttava määrä ahdistusta ja masennusta. Plus lisäksi järkyttävää piittamattomuutta toisten pahasta olosta. Tuolla paistaa aurinko. Menkää ulos ja auttakaa vaikka lähiympäristön yksinäisiä vanhuksia. Niin minä teen. Se auttaa sekä omaan pahaan oloon, että ymmärtämään heikomman asemaa. Rakkautta!

Vierailija
58/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellinen kantasi on ettei tähän maailmaan ei pitäisi edes syntyä, niin miksi ihmeessä itse vielä roikut täällä? Kyydistä pääsee pois vaikka heti.

Etkö oikeasti nää mitään eroa siinä, että tekisi itsemurhan ja siinä, että ei olisi edes syntynyt?

Jos maailman näkee noin mustana eikä lääkkeet auta niin se itsemurha on sitten varmaan ainoa vaihtoehto. Etpä  sitten pilaa muitten päivää ruikuttamalla. Itse en ainakaan jaksa näitä turhanpäiväisiä ruikuttajia. Omasta kaveripiiristäni karsin välittömästi tuollaiset angstaajat, joilla ei ole oikeita ongelmia.

Millaisia ovat oikeat ongelmat?

Kerro nyt

Vierailija
59/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat oikeat ongelmat?

Kerro nyt

Onko tyhmää, jos varpaissa on eri värinen kynsilakka kuin sormissa?

Vierailija
60/108 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on edelleen yksi maailman onnistuneimmista maista. Puhdas ja turvallinen -miksi en siis tekisi?

Koska Suomessa kaikista paitsi sossujen omista lapsista tehdään lasu. Suomalainen lapsi ei saa kasvaa rauhassa vaan koko ajan häntä uhkaa lasuvaino.

Missä on tällainen jatkuva lasun uhka? Itsestäni asia vaikuttaa olevan melkein päinvastoin, tunnen perheen jossa lievästi kehitysvammainen lapsi jätettiin usein yksin kotiin ja koulun tarjoamat avut ohitettiin loukkaantuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan